Oud 25-03-2002, 17:03
Verwijderd
Jaja, Morgan heeft geleerd te uploaden en omdat haar scanner het weer doet, deze plaatjes!!


Da's Morgause Nokami, de omgekeerde persoonlijkheid van mijn online persoontje... Maakt dat zin? Nee he. Nou ja, Morgause Nokami is een van mijn twee online namen (Morgan dus ook), en ik heb haar maar even een uiterlijk gegeven

En

een geCG'ed (met de computer gekleurd) plaatje. Yay! Dat wil Bluesummers nou niet doen, vinden jullie ook niet dat ze het moet leren?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2002, 17:07
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
nee nee en nog eens nee potlood tekenen is veel mooier en leuker mooie tekeningen trouwens, handig he, endoria k zal ook weer ns wat zoeken om hier te zetten, gister tijdens buffy een vampier+iemand die ze aan t leegzuigen is gemaakt, zal k wel ff opzoeken buffy is heel inspirerend hoor
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:20
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Coole tekeningen, alleen jammer van die zwarte lijnen om Morgause heen.

Oja over het ge'cg: met potlood is mooier, maar met de comp kan het ook mooi zijn als je het kan.

en is jaloers wil ook zo manga kunnen tekenen, want mij lukt het maar niet.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:27
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Darvan schreef:
Coole tekeningen, alleen jammer van die zwarte lijnen om Morgause heen.

Oja over het ge'cg: met potlood is mooier, maar met de comp kan het ook mooi zijn als je het kan.

en is jaloers wil ook zo manga kunnen tekenen, want mij lukt het maar niet.

gewoon oefenen heel veel tekenen, en veel anime kijken(niet bepaald een straf ) dan lukt het heus wel.. en wat tutorials volgen helpt ook
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:39
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:

gewoon oefenen heel veel tekenen, en veel anime kijken(niet bepaald een straf ) dan lukt het heus wel.. en wat tutorials volgen helpt ook
doe ik ook al maar dat hoofd lukt nooit goed, maar het lichaam gaat steeds beter

vin je t trouwens goed als ik je bij mn msn zet bleusummer??

[Dit bericht is aangepast door Darvan (25-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 17:45
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Darvan schreef:
doe ik ook al maar dat hoofd lukt nooit goed, maar het lichaam gaat steeds beter

vin je t trouwens goed als ik je bij mn msn zet bleusummer??

[Dit bericht is aangepast door Darvan (25-03-2002).]
tuurlijk
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
nee nee en nog eens nee potlood tekenen is veel mooier en leuker mooie tekeningen trouwens, handig he, endoria k zal ook weer ns wat zoeken om hier te zetten, gister tijdens buffy een vampier+iemand die ze aan t leegzuigen is gemaakt, zal k wel ff opzoeken buffy is heel inspirerend hoor
Jaja, endoria = zeer beslist handig, helemaal als mijn site het niet doet *kills tripod*

Vampiers??

Hm, de eerste tekening van die twee hierboven is ook onder Buffy gemaakt, idd inspiratie alleen niet helemaal op dezelfde manier
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:39
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Je moet er maar buffy id inzien
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef:
Coole tekeningen, alleen jammer van die zwarte lijnen om Morgause heen.
Heh heh, ik heb teveel naar Deovi's art gekeken (http://stop.at/deovi). Kannut nie helpen

Citaat:

Oja over het ge'cg: met potlood is mooier, maar met de comp kan het ook mooi zijn als je het kan.
Ik geloof dat ik dat beledigend moet opvatten... of niet? Ik persoonlijk vind met potlood alleen mooier dan met de comp als het echt heeel goed is (sorry, Dead! - dat is trouwens een foute afkorting. Blue dan maar ). En bij mezelf vind ik met de computer sowieso beter, ik ben te ongeduldig voor mooi inkleuren.

Citaat:

en is jaloers wil ook zo manga kunnen tekenen, want mij lukt het maar niet.
Oh, dat leer je wel, gewoon blijven oefenen. En denken dat je wel goed bent, dat helpt

Echt waar, als je denkt dat je goed bent, dan heb je tenminste zin om door te gaan...

Idd heel veel kijken, zoals Bluesummers al zegt, overal naar. Niet alleen naar animanga, maar ook naar gewone strips en echte mensen. Als je weet hoe iets in elkaar zit, kun je het op wat voor manier dan ook tekenen - heel overdreven of juist simpel.

Tutorials!! http://www.polykarbon.com
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 19:48
Verwijderd
Oh, nou zie ik het ook pas, , photoshop 6 heeft weer even mooi met de kleurtjes zitten kloten!!

Bij het tweede plaatje dus, de overgang tussen blauw en zwart *was* heel uh... vloeiend? Maar photoshop 6 heeft hele andere instellingen dan photoshop 5 (ja, ik heb ze allebei, maar ik werk niet met photoshop 6, die zit alleen op de internet computer), en nu zijn de kleuren anders...

Grr. *kills photoshop 6*
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:09
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Oh, dat leer je wel, gewoon blijven oefenen. En denken dat je wel goed bent, dat helpt

thnx volgende "meesterwerk" van mij zal ik laten zien hier.

Echt waar, als je denkt dat je goed bent, dan heb je tenminste zin om door te gaan...

t beginnen is inderdaad t moeilijkst, ben meestal te lui om serieus te beginnen en krabbel maar wat.

Idd heel veel kijken, zoals Bluesummers al zegt, overal naar. Niet alleen naar animanga, maar ook naar gewone strips en echte mensen. Als je weet hoe iets in elkaar zit, kun je het op wat voor manier dan ook tekenen - heel overdreven of juist simpel.

heb al een tekenpop (jaja) en zoveel manga is er niet om te zien op tv behalve dbz

Tutorials!! http://www.polykarbon.com

thnx voor de link

en dat ge'cg is mijn mening dus niet beledigend bedoeld.
[/B]
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef:
Je moet natuurlijk ook niet alleen op tv zoeken. Dan is er trouwens nog Shinzo, wat wel in het Nederlands is ingesproken, maar toch wel mooi getekend is.

En je hebt natuurlijk het internet, waar is het anders voor? Downloaden, downloaden, downloaden. Daar weet Bluesummers alles van

En gewoon de sites, er zijn gigantisch veel sites over anime, zoek maar eens op http://www.anipike.com. Als je daar niets kunt vinden ... Hm, dat is niet mogelijk.

Alleen in de DBZ scene is al heel veel... kijk maar eens in mijn links (eh... info... site... links )
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:57
~eef
Avatar van ~eef
~eef is offline
errug goed getekend

kga ook maar weer eens oefenen erop vinnut namelijk erg koel!
__________________
I’m addicted to you.. Don’t you know that you’re toxic.. ^^
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 20:59
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:


En je hebt natuurlijk het internet, waar is het anders voor? Downloaden, downloaden, downloaden. Daar weet Bluesummers alles van


1 woord: TRIGUN!

__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
1 woord: TRIGUN!



Neeeee... OH MY GODDESS!! Waaaay cooler. Echt waar! Ik zweer het je! Heb de manga! Manga is aaaaaltijd beter, want anime is eigenlijk alleen maar manga voor tv.

En Ranma, echt kicken is dat, wou dat ik er meer van had gekocht maar mijn geld was op... Nogal op, heb nog wel 17 euro voor de rest van de maand.
En dat moet volgende maand naar de fantasy fair... Wie wil mijn tekeningen kopen??
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 22:55
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Mij lijkt record of lodoss war wel leuk, alleen hij doet t niet, weet iemand nog een goede player voor 'films'. Heb realplayer(gratis versie), Quicktime an mediaplayer maar daar doet ie t niet op
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 09:20
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef:
Mij lijkt record of lodoss war wel leuk, alleen hij doet t niet, weet iemand nog een goede player voor 'films'. Heb realplayer(gratis versie), Quicktime an mediaplayer maar daar doet ie t niet op
Ik heb ook wel filmpjes gedownload die het niet doen, die staan bij mij als geluidsbestand. Weinig aan te doen.
Misschien de betaalde versie van realplayer? Wij kregen die bij de kabel toen we die kregen...

Ik ken die niet, welke anime is dat? Plaatjes, sites?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 11:55
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Die kleuren van de bovenste zijn echt heel gaaf!!! Van die onderste ook trouwenz
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-03-2002, 12:04
scala
scala is offline
koel gedaan hoor
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:11
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Ik vind ze heel mooi! Vooral de bovenste. Die zwarte lijnen vind ik juist speciaal. ^_^ Meer?
Oh ja, ik ben bezig om eens een aflevering van 'Oh my Goddess' binnen te halen. Ben een beetje nieuwsgierig geworden nadat ik er al zoveel mensen over had horen praten.

[off-topic] Gelukkige verjaardag Scala! [/off-topic]
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 14:46
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:


[off-topic] Gelukkige verjaardag Scala! [/off-topic]
Met citaat reageren
Oud 26-03-2002, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Inemine schreef:
Ik vind ze heel mooi! Vooral de bovenste. Die zwarte lijnen vind ik juist speciaal. ^_^ Meer?
Oh ja, ik ben bezig om eens een aflevering van 'Oh my Goddess' binnen te halen. Ben een beetje nieuwsgierig geworden nadat ik er al zoveel mensen over had horen praten.

[off-topic] Gelukkige verjaardag Scala! [/off-topic]
Hmz, de zwarte lijnen vind je leuk of niet. Ik had laatst een kleine obsessie ervoor, vandaar de tekeningen... De andere krijgen jullie nog niet te zien, die moet ik nog kleuren

Dankjewel allemaal trouwens

Ook gefeliciteerd ja
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 22:19
Verwijderd
Wow Ik vindt ze allebij vet gaaf!!!!!!! ben benieuwd naar meer ( kom hier niet regelmatig dus... ) toppie hoor!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2002, 23:53
scala
scala is offline
Citaat:
Inemine schreef:

[off-topic] Gelukkige verjaardag Scala! [/off-topic]
Citaat:
Darvan schreef:
Citaat:
Morgan schreef:
Ook gefeliciteerd ja
goh bedankt allemaal

Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 13:18
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
np
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2002, 17:18
Verwijderd
Interessant...

Kent er iemand trouwens Akira? Zag het in de intertoys staan (naast Ghost in the Shell, wat ze die kleine kindertjes toch allemaal voorzetten weet ik niet). Anime in speelgoedwinkels, waar gaat het heen met deze wereld?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:27
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Interessant...

Kent er iemand trouwens Akira? Zag het in de intertoys staan (naast Ghost in the Shell, wat ze die kleine kindertjes toch allemaal voorzetten weet ik niet). Anime in speelgoedwinkels, waar gaat het heen met deze wereld?

whehe k ga akira nog kijken, hij stond in de videotheek k ga trouwens ns die vampier tekening scannen..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:32
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
ken akira half, heb er van gehoord maar das alles, en heb nog steeds geen goede player gevonden
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:36
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline


hij suckt t is wat snels hoor, en k ben nie zo goed als morgan.. maar voor een 10 minuten schets izzie toch nie zo slecht
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:45
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:


hij suckt t is wat snels hoor, en k ben nie zo goed als morgan.. maar voor een 10 minuten schets izzie toch nie zo slecht
hij is wel mooi, maar je moet de tanden meer in het lichaam laten gaa, want nu lijkt het of ze erop liggen en iets minder bloed mag ook wel. is het trouwens niet een beetje brede schouder?? (waarin ms. vampier bijt)

Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:50
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Darvan schreef:
hij is wel mooi, maar je moet de tanden meer in het lichaam laten gaa, want nu lijkt het of ze erop liggen en iets minder bloed mag ook wel. is het trouwens niet een beetje brede schouder?? (waarin ms. vampier bijt)

tanden: klopt, daar was k zelf ook al niet tevreden over, ga k nog ns wat aan doen denk k.. en ach ja... I love blood.. en gespierde mannen dus.. t is een kwestie van smaak he
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 21:17
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
tanden: klopt, daar was k zelf ook al niet tevreden over, ga k nog ns wat aan doen denk k.. en ach ja... I love blood.. en gespierde mannen dus.. t is een kwestie van smaak he

k maar zoveel bloed?? vampiers drinken bloed hoor dus meestal komt er niet zoveel vrij, maarja. En die schouder bedoelde ik vergeleken bij de achterste schouder.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 21:21
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Darvan schreef:

k maar zoveel bloed?? vampiers drinken bloed hoor dus meestal komt er niet zoveel vrij, maarja. En die schouder bedoelde ik vergeleken bij de achterste schouder.
OMG niet zo gaan door denken hoor k denk niet aan practische toepassingen.. denk dan maar dat ze nog maar pas vampier is nogal morst.. en die schouder... mjah... ze moet iets hebben om in te bijten toch?

solly hoor, ik kan best tegen kritiek maar ik denk nou eenmaal niet zo aan de practische dingen als 'een elf ziet er niet zo uit!' 'een vampier drinkt niet zo!' dan is het maar lekker mijn vampiertje

__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 21:30
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
k is goed

(faith is dooood)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 21:38
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Darvan schreef:
k is goed

(faith is dooood)

offtopic+SPOILER: volgens mij overleefd ze het wel, want ze kwam ook nog een keer in Angel dus.. faith roelt

__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 21:48
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
offtopic+SPOILER: volgens mij overleefd ze het wel, want ze kwam ook nog een keer in Angel dus.. faith roelt


behalve in het roze jurkje jak
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-03-2002, 21:59
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Darvan schreef:

behalve in het roze jurkje jak
ja hahaha k d8 echt WTF faith roelt zoals ze is, die moet die gay niet in een roze jurkie gaan steken

ontopic: vet mooi gemaakt iets(helaas nie door mij ):







__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 22:03
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 22:03
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
hehe verkeerde smiley
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
ja hahaha k d8 echt WTF faith roelt zoals ze is, die moet die gay niet in een roze jurkie gaan steken

ontopic: vet mooi gemaakt iets(helaas nie door mij ):







Jaaaa Faith roelt, en ze gaat idd niet dood. Dwz... ze gaat wel dood... Uh... weenie, maar ze komt wel in Angel ja

Coole plaatjes, wie heeft ze dan gemaakt??

Btw ik zit in elfwood (finally). Yaaay
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 12:53
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Btw ik zit in elfwood (finally). Yaaay

Oh, in welke gallery? Linkje? ^_^
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Inemine schreef:

Oh, in welke gallery? Linkje? ^_^
Hmz, nog geen gallery, heb nog niet genoeg plaatjes om up te loaden (dwz, ik heb de plaatjes wel, maar nog niet op de internet computer). Komt er 1 dezer dagen aan

Ergens in zone47 - ik heb heel veel fantasy beestjes in moderne kleren/omgeving en zo, vandaar

Jij ook in elfwood? Waar??
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 13:44
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jaaaa Faith roelt, en ze gaat idd niet dood. Dwz... ze gaat wel dood... Uh... weenie, maar ze komt wel in Angel ja

Coole plaatjes, wie heeft ze dan gemaakt??

ow, iemand van deze site: www.darkmount.com/trigun t is idd heel mooi, maar ey het is nagetekend dan kan ik t ook nog wel

__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 13:51
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Jij ook in elfwood? Waar??

hierzo^_^

Ik zit trouwens ook in de Fanquarter en heb een Wyvern Library. Maar geen Zone gallery. =P
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 14:05
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Inemine schreef:
hierzo^_^

Ik zit trouwens ook in de Fanquarter en heb een Wyvern Library. Maar geen Zone gallery. =P
wasda dan?
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 14:22
Inemine
Avatar van Inemine
Inemine is offline
Citaat:
Bluesummers schreef:
wasda dan?
Bedoel je een Zone gallery? Dat is voor Modern Fantasy. Dus fantasyfiguren met bijvoorbeeld moderne kleren en wapens en dat soort gedoe. Denk ik... =\
__________________
Keep smiling- it makes people wonder what you've been up to.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Inemine schreef:
Bedoel je een Zone gallery? Dat is voor Modern Fantasy. Dus fantasyfiguren met bijvoorbeeld moderne kleren en wapens en dat soort gedoe. Denk ik... =\
Jupz. Mijn gallery is nog niet online, de ticket ligt in de wachtrij... Mag wel eerst een paar mooiere plaatjes maken... Maja

Ow jah, nieuw plaatje Let niet op het haar, het is echt slecht, ik weet het. Zal niet meer proberen in die vage stijl het haar te maken...

Tis Lynn, btw.

Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 20:47
Ulfheðin
Avatar van Ulfheðin
Ulfheðin is offline
Darn, jullie zijn echt goed

Kzal binnenkort ook iets posten

(tenminste, iets wat ik waardig vind te posten)
__________________
stubborn tiny lights vs. clustering darkness forever ok?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 21:11
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Inemine schreef:
Bedoel je een Zone gallery? Dat is voor Modern Fantasy. Dus fantasyfiguren met bijvoorbeeld moderne kleren en wapens en dat soort gedoe. Denk ik... =\
nee gwoon dat hele elfwood, wasda?

k heb trouwens net weer n tekening gemaakt met zwarte lijntjes heheh Vash-u, een eeeeeeevil kloon van Vash, k zal m morgen wel scannen..

__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Bluesummers schreef:
nee gwoon dat hele elfwood, wasda?

k heb trouwens net weer n tekening gemaakt met zwarte lijntjes heheh Vash-u, een eeeeeeevil kloon van Vash, k zal m morgen wel scannen..

http://www.elfwood.com

Heeeeeel groot fantasy/sci-fi archief. Voor verhalen en art.

Ik wil ook nog bij de Wyvern's Library en Lothlorien, ik heb alleen meer modern fantasy tekeningen... Lynn, mijn elfjes, etc.

Moet toch maar eens het verhaal van hen opschrijven...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.