Oud 10-06-2003, 15:35
Verwijderd
Dankzij dat topic over penis/borsten, hier een topic over vagina's

Ben jij tevreden met jouw vagina, of de vagina van jouw vriendin? Waarom wel of juist niet? Wat vind je er nu echt mooi aan, en wat niet? Hoe goed ken jij je vagina? Bekijk je haar wel eens goed? Of vermijdt je d'r liever? Waarom?
Kortom; ben jij goede vriendjes met je vagina?

Omdat praten over vagina's goed is
Oud 10-06-2003, 15:39
Verwijderd
Nee, ik ben er totaal niet tevreden mee.. en ik praat er ook liever niet over. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het een goed idee voor een topic is.
Oud 10-06-2003, 15:40
Verwijderd
nee. vind t maar lelijk
Oud 10-06-2003, 15:49
Party_Bunny
Avatar van Party_Bunny
Party_Bunny is offline
Nah, het gaat wel. Ik had graag kleinere binnenste schaamlippen gehad, maar gelukkig vindt mijn vriend 't perfect zo.Ik heb er, mede om hem te verrassen, een klein ringetje in laten zetten, waar ik heel erg tevreden mee ben.

Ik wil trouwens wel minder last van scheer-uitslag hebben daarzo, want dat is niet echt flatterend.
__________________
I'm gonna cook you something that you really love, 'cause I like you, yeah I like you
Oud 10-06-2003, 15:52
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
nee bah...

maar volgens mij vind ik alle vagina's bah
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 10-06-2003, 15:53
tjeu
tjeu is offline
Ik vind het wel opvallend dat veel vrouwen hun eigen geslachtsdeel niet mooi vinden. Maar meestal zien meisjes het geslachtsdeel van een jongen ook niet als aantrekkelijk - het is meer wat je er mee kan dan hoe die er uit ziet.
Oud 10-06-2003, 15:59
Verwijderd
Alle vagina's zijn nou niet echt bepaald schoonheden te noemen, maar goed.

Ik ben er wel tevreden mee, geen gekke uitstekende dingen oid. (alleen is ene kleine schaamlip iets groter dan de ander, maar dat is ook niet zo erg, ze steken er niet uit iig)
Oud 10-06-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
tjeu schreef op 10-06-2003 @ 16:53:
Ik vind het wel opvallend dat veel vrouwen hun eigen geslachtsdeel niet mooi vinden. Maar meestal zien meisjes het geslachtsdeel van een jongen ook niet als aantrekkelijk - het is meer wat je er mee kan dan hoe die er uit ziet.
Precies, daarom is dit topic dus, om de schoonheid van de vagina te leren waarderen. Net zoals je wijn moet leren drinken, en camembert moet leren eten... Als je het eenmaal geleerd hebt, is het heerlijk

Bij veel vrouwen zijn de binnenste schaamlippen groter dan de buitenste waardoor ze dus wat uitsteken. Ik had dit vroeger al en maakte me ongelofelijk druk tijdens het douchen na gym, toen ik een jaar of 7 was.. Andere meisjes hadden dat namelijk (nog) niet. Pas later werd me duidelijk dat het heel normaal is.
Ook vond ik het flapperige aan de vagina niet mooi... Overal flapjes, kreukels en flubbertjes... echt een zooitje eigenlijk. Maar wanneer je goed kijkt, is dat toch wel mooi Vrouwelijk
En dan haar manier van zichzelf reinigen, hoe handig en proper! De hele dag door is ze bezig lekker schoon te blijven, als een katje dat zich telkens schoon likt

Mja, soms wordt een vagina wel eens als een bloem beschreven, en eigenlijk lijkt ze daar ook wel op...

(Jeetje, en ik dacht dat ik wel de persoon zou zijn die vagina's lelijk zou vinden... maar eigenlijk... is ze best mooi )

Een penis vind ik overigens prachtig... En lekker recht en simpel, geen flappers en flubbertjes ofzo... Lekker zacht en warm ook
Oud 10-06-2003, 16:04
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee, sorry. Ik kan echt niet begrijpen wat daar nou mooi aan is...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 10-06-2003, 16:17
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Euhm ja best wel tevreden. Een kut is nooit mooi dacht ik, maar goed. Geen last van dweilende binnenste schaamlippen ofzo.
Oud 10-06-2003, 16:21
Verwijderd
'k vind het lelijk, en vermijd het dat mijn vriend er naar kijkt
Oud 10-06-2003, 16:33
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
De meeste jongens vinden hem wel mooi volgens mij en de meisjes juist niet.

Heeft er misschien mee te maken dat jongens tijdens sex meer visueel ingesteld waren en meisjes meer qua gevoel(heb ik ergens gehoord)

Ik ben er tevreden mee.
Oud 10-06-2003, 16:57
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik ben er wel tevreden mee
Geen rare uitstekende dingen enzo..
__________________
hm
Oud 10-06-2003, 17:06
poesiefox
poesiefox is offline
Ben ik vriendinnetjes met mijn vagina? Och, mijn vriend vindt haar lief, met al die leuke flapjes en flopjes en in het midden de hoofdprijs. Het is een kwestie van uitpakken, en de gemiddelde jongen voelt zich dan als een blaag met Sinterklaas.

Ik vind haar niet mooi en ook niet lelijk. Ze is niet helemaal symmetrisch, maar ja, in de natuur is niks symmetrisch. Geen enkel gezicht is precies symmetrisch. En bij jongens hangt de ene bal ook anders dan de andere.

Er steekt niks storend uit, maar je kan wel zien dat ik geen klein meisje meer ben. Ik ben niet alleen maar twee schaamlipjes en een gleufje in het midden maar geen idee wat er tussen zou zitten. Maar het hangt er niet tussenuit te flapperen. Het is ook geen hooischuur van voor tot achter. En het is allemaal zo schattig roze.

Ik scheer niet helemaal glad, dus ik heb geen stoppeltjes of uitslag. Ik hou het wel netjes bij, dus het is ook geen oerwoud.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 10-06-2003, 17:12
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik vinnem fantastisch, voornamelijk door het feit dat mn vriendin dr spieren erg goed kan gebruiken .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 10-06-2003, 17:18
xxlalalaxx
xxlalalaxx is offline
Nou ik ben er niet tevreden meer... eigenlijk voor mezelf maar ook ben ik bang voor de reactie van een jongen.

Het is niet zo dat mijn binnenste schaamlippen eruit flubbert,... dat is alleen als ik het uit elkaar haal.
Het is ook niet zo dat mijn buitenste schaamlippen de binnenste schaamlippen overdekken, je ziet de binnenste schaamlippen wel zitten maar dan ingevouwen.

Goed,... het is natuurlijk accepteren, ookal zeg ik het wel zo, het is wel moeilijk als je er af en toe over in zit
Oud 10-06-2003, 17:25
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Annuhhhhh schreef op 10-06-2003 @ 16:52:
nee bah...

maar volgens mij vind ik alle vagina's bah
mee eens./
Oud 10-06-2003, 17:28
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Ik ben wel tevreden. Ik hou het netjes bij, waardoor ik het er mooi uit vind zien en verder is het gewoon keurig strak, niet uitgelubberd gelukkig. Jep, ik ben er wel blij mee. Mijn vriend trouwens ook, die twee zijn goede vriendjes van elkaar
__________________
You look into her angel eyes
Oud 10-06-2003, 17:49
leon-v
leon-v is offline
ik ben zeer tevreden met het vriendinnetje van mn vriendinnetje
Sommige vagina;s zagen der echt niet uit uitgelubberd, vage schaamlippen... (maarja das ook maar een kwestie van smaak)
__________________
2006: Leon-V. @ Dance Valley
Oud 10-06-2003, 17:49
Fly-girl
Fly-girl is offline
Citaat:
Ik vind haar niet mooi en ook niet lelijk. Ze is niet helemaal symmetrisch, maar ja, in de natuur is niks symmetrisch. Geen enkel gezicht is precies symmetrisch. En bij jongens hangt de ene bal ook anders dan de andere.
idd, en zo erg hou ik me er niet mee bezig
tsja en mn vriend...hmm...het maakt me niet zo heel veel uit als ie er naar kijkt *qua minderwaardigheidscomplex*, wordt wel een beetje rood soms
__________________
The world moves fast and it would rather pass by.Then to stop and see what makes one cry...(2pac)
Oud 10-06-2003, 18:00
David
Avatar van David
David is offline
Citaat:
tjeu schreef op 10-06-2003 @ 16:53:
Ik vind het wel opvallend dat veel vrouwen hun eigen geslachtsdeel niet mooi vinden. Maar meestal zien meisjes het geslachtsdeel van een jongen ook niet als aantrekkelijk - het is meer wat je er mee kan dan hoe die er uit ziet.
nou ik vind een piemel bij een man ook niet mooi hoor

maar goed ,, ik ben tevreden over de vagina van m,n vriendin.
hoe ie erook uitziet.. als ie maar schoon en hygienisch is.

voor de rest ziet ie er normaal uit maar wel met een mooie venusheuvel.
Oud 10-06-2003, 18:10
QT
Avatar van QT
QT is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-06-2003 @ 17:02:

En dan haar manier van zichzelf reinigen, hoe handig en proper! De hele dag door is ze bezig lekker schoon te blijven, als een katje dat zich telkens schoon likt
Zou ze daarom Poes genoemd worden?

Citaat:

Een penis vind ik overigens prachtig... En lekker recht en simpel, geen flappers en flubbertjes ofzo... Lekker zacht en warm ook
Ben ik persoonlijk minder over te spreken... vind ze niet mooi ofzo...
__________________
M.D.
Oud 10-06-2003, 18:21
snarl
Avatar van snarl
snarl is offline
neuh. ik vind 'r niet verschrikkelijk, maar mooi? nee...
__________________
■■ fuzzy logic
Oud 10-06-2003, 18:33
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Tja, wat zullen we over haar zeggen?

Ik ben er tevreden mee, er lubbert niks uit, de kleur is oké en als ik me geschoren heb mag ze er best wezen!

En mijn vriend is ook goede vriendjes met d'r...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Oud 10-06-2003, 19:04
Verwijderd
Ach, iets te klagen is er altijd.. Maar ontevreden ben ik er niet over ofzo, ik hou me er eigenlijk niet mee bezig, nooit zo over nagedacht en ook nooit uitgebreid bekeken ofzo, gewoon niet op het idee gekomen..

Maar omdat ze van mij is, vind ik haar sowieso al lief
Oud 10-06-2003, 19:04
Verwijderd
Ik ben er wel tevreden mee. Als ik niet opgewonden ben dan zitten de binnenste schaamlippen netjes tussen de buitenste, ben ik opgewonden dan steken ze er uit. Dat vind ik wel een leuk verschil
Geen enkele vagina is estetisch mooi, dus het is niet erg dat de mijne dat ook niet is.
Oud 10-06-2003, 19:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
... het is een gat... yay, boeiend! Wat kan je daar nou niet goed aan vinden?

*Morgan seconds that*
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 10-06-2003, 22:07
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
afschuwelijk onaantrekkelijk
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Oud 10-06-2003, 22:16
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Vagina's... GATVERDAMME
Zure sloten zijn het
En er komt vanalles uit
ieuwgh

----

nah, ik ben best tevreden
volgende keer neem ik mijn stempeldoos mee en stempel ik OK op dr schaamlipjes
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Oud 10-06-2003, 22:17
Ilsje
Avatar van Ilsje
Ilsje is offline
kheb het gevoel dat er iets mist in mijn vagina, maar dat gedeelte ga ik nog wel eens proberen te vinden... (t begint met de g en eindigt op spot) maar verder schaamlippen enzow vin ik wel ok en vervullen hun functie ook goed. alleen uhm... iedereen hier in topic heeft t over schaamlippen etc, maar vagina is toch alleen ingang? of hoort schaamlippen en clit etc daar ook bij?
Oud 10-06-2003, 22:17
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 10-06-2003 @ 18:06:
Ben ik vriendinnetjes met mijn vagina? Och, mijn vriend vindt haar lief, met al die leuke flapjes en flopjes en in het midden de hoofdprijs. Het is een kwestie van uitpakken, en de gemiddelde jongen voelt zich dan als een blaag met Sinterklaas.

Ik vind haar niet mooi en ook niet lelijk. Ze is niet helemaal symmetrisch, maar ja, in de natuur is niks symmetrisch. Geen enkel gezicht is precies symmetrisch. En bij jongens hangt de ene bal ook anders dan de andere.

Er steekt niks storend uit, maar je kan wel zien dat ik geen klein meisje meer ben. Ik ben niet alleen maar twee schaamlipjes en een gleufje in het midden maar geen idee wat er tussen zou zitten. Maar het hangt er niet tussenuit te flapperen. Het is ook geen hooischuur van voor tot achter. En het is allemaal zo schattig roze.

Ik scheer niet helemaal glad, dus ik heb geen stoppeltjes of uitslag. Ik hou het wel netjes bij, dus het is ook geen oerwoud.
Gespleten persoonlijkheid ???
Oud 11-06-2003, 08:32
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 10-06-2003 @ 16:35:
Of vermijdt je d'r liever?

*leest*


Dat heb ik nou ook.
Er gewoon langsheen werken
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Oud 11-06-2003, 09:04
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
"Het interieur van een vrouw is als een open wond" Playboy fotograaf (naam kwijt). Hij nam daarom geen beaver shots.
Vond ik wel mooi gezegd. Het heeft geen esthetische schoonheid, maar wel erotische.
Oud 11-06-2003, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Ilsje schreef op 10-06-2003 @ 23:17:
kheb het gevoel dat er iets mist in mijn vagina, maar dat gedeelte ga ik nog wel eens proberen te vinden... (t begint met de g en eindigt op spot) maar verder schaamlippen enzow vin ik wel ok en vervullen hun functie ook goed. alleen uhm... iedereen hier in topic heeft t over schaamlippen etc, maar vagina is toch alleen ingang? of hoort schaamlippen en clit etc daar ook bij?
Klopt, maar we doen er ook maar de omgeving bij
Oud 11-06-2003, 09:16
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 11-06-2003 @ 10:10:
Klopt, maar we doen er ook maar de omgeving bij
Vulva heet het dan eigenlijk, toch?
Overigens vind ik penissen ook wel mooi... slap hangen ze daar zo lief, heb altijd de neiging om eroverheen te aaien en in erectie zo mooi recht langs de zijkantjes, en dan is het ook een zeer opwindend gezicht...
Oud 11-06-2003, 11:06
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Tja, ik kan niet zeggen dat het werkelijk het toppunt van schoonheid is. Maar goed, het heeft ook wel weer iets (en ik heb het niet dus eigenlijk ben ik ook wel jaloers )
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 11-06-2003, 11:19
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-06-2003 @ 10:16:
Vulva heet het dan eigenlijk, toch?
Overigens vind ik penissen ook wel mooi... slap hangen ze daar zo lief, heb altijd de neiging om eroverheen te aaien en in erectie zo mooi recht langs de zijkantjes, en dan is het ook een zeer opwindend gezicht...
Vulva ja, maar om in een topic het woord vulvovaginaal te verkiezen boven vagina gaat me iets te ver
Dus gewoon vagina en omstreken, iedereen begrijpt wel wat ik bedoel
Oud 11-06-2003, 12:58
ExcommunicatedAngel
Avatar van ExcommunicatedAngel
ExcommunicatedAngel is offline
ik vind het allemaal wel best...
het is de enige die ik heb en ik ben er wel trots op...en ik heb toch liever een vagina dan een lul LoL
__________________
I like me 4 me...Not for who you want me to be...Me, like no other...So why ever bother?!...
Oud 30-06-2003, 23:31
Agent-Smith
Agent-Smith is offline
tja, ik als man heb misschien hier niet veel over te melden maar ik las net dat iemand het gevoel had dat ze de g-spott mistte, naar mijn weten, is het een soort van fabeltje en schijnt het niet te bestaan, tja, ik heb het ook alleen maar uit boeken hoor voor ik daar gelijk op word aangevallen MAAR ik denk dat het van een aantal factoren afhangt dat je daarom denkt een g-spott te hebben of nodig dient te hebben.

Just my 2 cents
__________________
Mr Anderson, Welcome Back, We missed you
Oud 30-06-2003, 23:43
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
Agent-Smith schreef op 01-07-2003 @ 00:31:
tja, ik als man heb misschien hier niet veel over te melden maar ik las net dat iemand het gevoel had dat ze de g-spott mistte, naar mijn weten, is het een soort van fabeltje en schijnt het niet te bestaan, tja, ik heb het ook alleen maar uit boeken hoor voor ik daar gelijk op word aangevallen MAAR ik denk dat het van een aantal factoren afhangt dat je daarom denkt een g-spott te hebben of nodig dient te hebben.

Just my 2 cents
zoals ik reeds eerder heb verteld is het wel degelijk een bestaand plekje en niet iets wat je wel of niet hebt, oftewel, IEDERE vrouw heeft een g-spott of deve prettig en gevoelig aanvoelt is een ander verhaal hier een stukje gekopieerd van een gerenomeerde site:

De G-plek is een bepaald plekje in de vagina dat bij sommige meisjes heel gevoelig is.
· De G-plek is te vinden in de voorwand van de vagina, ongeveer 3 tot 5 centimeter boven de ingang, precies in het midden.
· Bij opwinding zwelt zij op en is dan duidelijker voelbaar. Sommige meisjes ervaren niets speciaals als krachtig op dit plekje wordt gedrukt of als het wordt gemasseerd, maar anderen kunnen alleen hierdoor al een orgasme krijgen.



voor meer info kijk hier eens rond, inclusief plaatje..
http://www.hildevanderploeg.nl/gplek.html
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 01-07-2003, 11:26
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ach wel of niet tevreden zijn met een vagina... Lekker belangrijk. Ik heb m zelf nog nooit goed bekeken, zolang alles werkt zoals t moet heb ik niks te klagen hoor
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 01-07-2003, 11:35
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
ik vind een vagina wel mooi eigenlijk alles mooi roze, 2 buitenste schaamlippen met daartussen een dun streepje van de binnenste schaamlippen..

veel meisjes hoor ik klagen dat de ene schaamlip groter is als de ander maar de meeste jongens zien dat niet eens, het is niet iets wat je eerst rustig een uurtje gaat bestuderen dus...
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Oud 01-07-2003, 15:14
kastdeur
kastdeur is offline
Ben jij tevreden met jouw vagina, of de vagina van jouw vriendin?
Ja hoor, ik ben tevreden.
Waarom wel of juist niet?
Ik vind dat ze doet wat ze moet doen en er uitziet zoals een vagina eruit hoort te zien
Wat vind je er nu echt mooi aan, en wat niet?
Zie de vraag hierboven. Wat ik er niet mooi aan vind...tjah misschien die haartjes die altijd maar weer terugkomen Maar dat geldt ook voor benen/oksels en geldt dus niet specifiek voor mijn vagina.
Hoe goed ken jij je vagina?
Wel goed, ik weet hoe ze eruit ziet en we vinden elkaar wel aardig.
Bekijk je haar wel eens goed?
Ja hoor.
Of vermijdt je d'r liever? Waarom?
Nee dus.
Kortom; ben jij goede vriendjes met je vagina?
Ja hoor.
Oud 01-07-2003, 15:58
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Tja, ik vind het op zich niet mooi, maar ook niet lelijk. Heb in tegenstelling tot degenen hier wel uitstekende binnenste schaamlippen maar ach, niks aan te doen. Clitoris heeft mooie grootte, verder is t allemaal wel aardig, alleen die irritante rode bultjes en die jeuk en die stoppels telkens na t scheren bah, daar work nog wel eens sjacho van. Ik wil óok een haarloos of enigzins haarloze kut kunnen hebben zonder al dat gedoe. Dus nah jah, da's dan wel irritant. En ik heb ook zo'n soort van ader erdoorheen lopen, vind ik niet zo geweldig. Maar verder is t wel mooi hoor
Oud 01-07-2003, 16:01
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Oja, en de g-plek bestaat dus zeer zeker wel, je moet m gewoon ff vinden. Vinger erin, (of 2 nog beter), voel je je baarmoedermond ga naar voren, omhoog naar je buik, kom hier-beweging maken met je vingers, nou dan voel je t wel hoor. En mjam, da's leuk!
Oud 02-07-2003, 21:11
Verwijderd
Mijn vagina kan haar taken volbrengen dus ben ik tevreden.

Mooi, rimpelig, behaard of kaal boeit me niet want de enige die het wel eens van dichtbij bekijkt is m'n vriend.
Oud 03-07-2003, 18:37
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik vind m'n vagina kei-lelijk! De binnenste schaamlippen steken erg uit, zo erg dat ik er vroeger tijdens het fietsen best erg last van had. Nu heb ik dat niet meer zo tijdens het fietsen, want de binnenste schaamlippen zijn zo'n beetje gevoelloos geworden (zelfs als ik er heel hard in knijp voel ik niks).

Ik schaam me erg voor mijn vagina. Ik heb nog nooit een vriend gehad, en ik zou ook nooit sex durven te hebben, omdat ik bang ben dat mijn vriend die vagina zou zien en het na verloop van tijd met me uitmaakt omdat die vagina zo lelijk is (net als de rest van mezelf overigens, ik ben best wel een beetje overweight).

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 03-07-2003, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ripper schreef op 03-07-2003 @ 19:37:
Ik vind m'n vagina kei-lelijk! De binnenste schaamlippen steken erg uit, zo erg dat ik er vroeger tijdens het fietsen best erg last van had. Nu heb ik dat niet meer zo tijdens het fietsen, want de binnenste schaamlippen zijn zo'n beetje gevoelloos geworden (zelfs als ik er heel hard in knijp voel ik niks).

Ik schaam me erg voor mijn vagina. Ik heb nog nooit een vriend gehad, en ik zou ook nooit sex durven te hebben, omdat ik bang ben dat mijn vriend die vagina zou zien en het na verloop van tijd met me uitmaakt omdat die vagina zo lelijk is (net als de rest van mezelf overigens, ik ben best wel een beetje overweight).

Ripper
Ik heb precies hetzelfde gehad, met dat fietsen etc etc dus ook. Ik schaamde me ook heel erg toen ik voor het eerst een vriendje had en het er aan zat te komen... Nu weet ik dat hij het juist mooi vindt, erg mooi zelfs. Waarom weet ik zelf ook niet precies, maar hij vindt het lekker zacht en warm en gewoon mysterieus... En hij is niet de enige...
Oud 03-07-2003, 19:59
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
die van mn vriendin is uitzonderlijk mooi en degelijk

Oud 03-07-2003, 22:03
Cthulhu
Cthulhu is offline
Het hangt wel wat los daar beneden, die schaamlippen. Maar ik veronderstel dat dat normaal is, en heb daar ook geen last van. Het ziet er alleen niet uit. Maar ik vind em best wel iets hebben. Vroeger had ik vooral een afkeer van de kleurtjes. Echt niet mooi, en dat haar der zo bij. Alles went.
Ik heb wel een 'bult' in de binnenkant van mijn vagina, het voelt als een litteken, (nee, het is niet de g-spot) het is 2-4cm lang en kan wel soms pijn doen na de seks.
Daar ben ik niet tevreden mee.

Btw, dat asymetrisch zijn: mannen hun penis is toch ook nooit écht recht. Bij de meeste toch een beetje afwijkend naar links? En die linkerbal die wat lager hangt dan de rechtse.
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Ik krijg 'm er niet in..
Activator
32 06-10-2003 18:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19.