Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2001, 19:16
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
Mag ik jullie een vriendelijk verzoek doen?

Ik (en nog wat anderen met mij, vermoedelijk) zou het fijn vinden als jullie de volgende vragen niet meer zouden willen stellen op dit forum:
- Waar vind ik <vul in>
- Kent iemand een site met <vul in>
- Waar kun je <vul in> krijgen
etc.
Je begrijpt wat ik bedoel.

Zoekmachines zijn er niet voor niets.
Probeer eerst wat zoekmachines. Vraag daarna pas op het forum.

Enkele zoekmachines: http://www.altavista.nl http://www.google.com http://www.ilse.nl http://www.yahoo.com

Er zijn nog veel meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-12-2001, 19:21
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Ben het eerlijk gezegd erg met je eens.

Zoals ook op GoT váák gezegd wordt:

Eerst zoeken, dan pas vragen!

Kijk dus ook even in de Search van het S.com Forum.

Iemand die nog meer zoekmachines weet mag ze hieronder neerzetten.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 19:21
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
who made you a.... like... forumbaas ofzow?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 19:23
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
nietzman:
Ik ben geen forumbaas.. daarom heet de topic ook "Vriendelijk Verzoek". Kijk eerst uit je doppen voordat je achterlijke commentaar gaat leveren op anderen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 19:26
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Helemaal mee eens. Zo worden de wel-nuttige topics (uh ja hoe moet je ut anders noemen? ) zonder reden naar beneden gedrukt zegmaar. Alhoewel dat ook niet echt een argument is, want zoveel topics zijn er niet altijd maar het gaat om het idee
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 19:32
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Choong schreef:
nietzman:
Ik ben geen forumbaas.. daarom heet de topic ook "Vriendelijk Verzoek". Kijk eerst uit je doppen voordat je achterlijke commentaar gaat leveren op anderen.
En dat zegt degene die probeert anderen te goatse-en en waarbij dat nog mislukt ook
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 19:43
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
Dat is geen achterlijk commentaar...
Dat is een domme reactie op een domme post.
Voor het geval je het nog niet door had: ik haat sitecheck posts.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 20:21
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Choong schreef:
Dat is geen achterlijk commentaar...
Dat is een domme reactie op een domme post.
Voor het geval je het nog niet door had: ik haat sitecheck posts.
So? Lameness met lameness beantwoorden maakt de boel niet beter ofzo...
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 20:22
Harrie
Avatar van Harrie
Harrie is offline
Citaat:
Choong schreef:
Dat is geen achterlijk commentaar...
Dat is een domme reactie op een domme post.
Voor het geval je het nog niet door had: ik haat sitecheck posts.
Dat komt dat je zelf geen sites maakt
als je een site/ding afhebt.. wil je het wel graag laten checken.. bv op dit forum..

misschien is het idd wat kutje.. die sitechecks.. afschaffen misschien..
like Got..
even een quotetje..
Citaat:
baatje schreef:
Korte mededeling betreffende sitechecks:
Sitechecks zijn niet langer toegestaan op dit forum; als je toch je site wilt laten checken kan je dat laten doen op www.sitechecks.nl.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2001, 23:36
Verwijderd
ik ben het he-le-maal met Choong eens, het niveau hier is soms bedroevend laag..

iedereen moet ergens beginnen, helemaal waar, maar niemand is toch te retarded om www.google.com in te tikken?

Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 00:50
dystopia
dystopia is offline
The man's got a point...
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 08:36
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
Koen schreef:
Ben het eerlijk gezegd erg met je eens.

Zoals ook op GoT váák gezegd wordt:

Eerst zoeken, dan pas vragen!
Ik ben het er ook mee eens.

forum trouwens, heb me gelijk aangemeld


[Dit bericht is aangepast door Marc S (07-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 08:44
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
maak dat maar eens duidelijk aan S&M newbie's
__________________
/...\
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 11:34
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Choong schreef:
nietzman:
Ik ben geen forumbaas.. daarom heet de topic ook "Vriendelijk Verzoek". Kijk eerst uit je doppen voordat je achterlijke commentaar gaat leveren op anderen.
je bent zelf achteluq
leer zelf lezen
ik ben slim
jij bent dom
lekker puh-uh
dus!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 11:36
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
enneuh.....
je 'verzoek' zal toch geen enkel nut hebben hier....

dit forum is nu eenmaal een forum voor scholieren, veel kinderen... en als die een probleem hebben komen ze met hun eigen vage topictitels aanzetten... ze doen ook maar wat...

verwacht hier nou niet opeens een niveau gelijk aan got, want dat kan je wel sjeeken... en als je je er zo aan ergerd.... dan blijf je daar toch lekker? of is het daar te moeilijk voor je?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 12:32
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
nietzman schreef:
dit forum is nu eenmaal een forum voor scholieren, veel kinderen... en als die een probleem hebben komen ze met hun eigen vage topictitels aanzetten... ze doen ook maar wat...
fijn, we zijn weer lekker aan het generaliseren. als ik ergens een hekel aan heb is het generalisatie. OPROTTEN DUS!!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 13:03
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
ModuM schreef:
fijn, we zijn weer lekker aan het generaliseren. als ik ergens een hekel aan heb is het generalisatie. OPROTTEN DUS!!

doe het lekker zelf

Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 13:03
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
ModuM schreef:
fijn, we zijn weer lekker aan het generaliseren. als ik ergens een hekel aan heb is het generalisatie. OPROTTEN DUS!!

doe het lekker zelf

Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-12-2001, 13:11
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
nietzman schreef:
doe het lekker zelf
stoer man!!

en waarom heb je in godsnaam twee posts nodig om jezelf uit te drukken??
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 13:18
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
Citaat:
Koen schreef:
Kijk dus ook even in de Search van het S.com Forum.
Hoezo zit die eigenlijk verstopt? Nu moet je hem boekmarken ofzo... (of ben ik blind?).
__________________
when i rock..
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 13:23
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
idd dat vroeg ik me ook al af
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 13:49
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
ModuM schreef:
idd dat vroeg ik me ook al af
Ik ook, die is echt handig
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 13:50
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
die hebben ze waarschijnlijk weggehaald omdat zoeken tyfusveel bandbreedte kost...
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 15:53
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
die hebben ze waarschijnlijk weggehaald omdat zoeken tyfusveel bandbreedte kost...
CPU power mja. Verder loopt dit uit op een irrelevante flamewar.

De meeste zijn het blijkbaar eens dat het niveau een stuk hoger kan en dat dit soort topics dicht horen. Mij best. Iemand suggesties over hoe dat te bewerkstelligen? Dobermann stelde een tijdje geleden een FAQ voor voor op S&M. Lijkt mij een goed idee, maar wat precies zouden jullie nuttig vinden qua inhoud behalve datgene dat Choong noemde?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 15:55
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Nou, bijv. als je problemen hebt met een programma als het niet werkt oid. Dus niet in het kaliber van "waar ken ik dit eigeluk vinde??" ajb!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2001, 16:11
micha
micha is offline
maar wat nou als je al weken zoket naar een
programma?
dan is het toch juist een uitkomst om het
hier te vragen.
misschien is er wel iemand die het ook gezocht heeft en wel heeft gevonden.
kijk er moet wel een beetje niveau in de 'zoek' vragen zitten.
niet zoiets als 'waar kan ik winamp downloaden' want dat weet iedere idioot.
maar als je echt iets niet kan vinden?
greetz
__________________
Badboy Badboy whatcha gonna do, whatcha gonna do when they come for u
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 16:37
Verwijderd
Goed, twee dingen:
1) Je zoekt al weken naar een bepaalde site of programma, maar je kan hem echt niet vinden, ook al zoek je je suf bij zoekmachines. Dan kun je toch ook hier vragen, veel weten meer dan 1!
2) Twee zoekmachines zijn www.askjeeves.com of www.metacrawler.com
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 17:02
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Citaat:
ModuM schreef:
fijn, we zijn weer lekker aan het generaliseren. als ik ergens een hekel aan heb is het generalisatie. OPROTTEN DUS!!

doe het lekker zelf


Niet alle scholieren zijn kiddo's, maar lui zoals jij obviously wel.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 17:03
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
Citaat:
nietzman schreef:
enneuh.....
je 'verzoek' zal toch geen enkel nut hebben hier....

dit forum is nu eenmaal een forum voor scholieren, veel kinderen... en als die een probleem hebben komen ze met hun eigen vage topictitels aanzetten... ze doen ook maar wat...

verwacht hier nou niet opeens een niveau gelijk aan got, want dat kan je wel sjeeken... en als je je er zo aan ergerd.... dan blijf je daar toch lekker? of is het daar te moeilijk voor je?
Ik ben geen GoT bezoeker. En ik ga & sta waar ik wil. Heb geen irritante kindjes nodig om me aanwijzingen te geven.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 17:06
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
Niet 'elke idioot' weet waar je winamp kunt downloaden. Daarom dus: zoekmachines.

Ik vind jou bijv. ook idioot omdat je vast niet weet waar je Arachnophilia of Postfix kunt downloaden. Toch kun je het vinden. Waar? www.google.com is your friend.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 17:06
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
Overigens heb ik ook een hekel aan sitecheck berichtjes, maar dat hadden jullie al door. Desalniettemin alsnog een keer de suggesties om ook sitechecks te verbieden teneinde het niveau te verhogen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 17:36
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Choong schreef:
Overigens heb ik ook een hekel aan sitecheck berichtjes, maar dat hadden jullie al door. Desalniettemin alsnog een keer de suggesties om ook sitechecks te verbieden teneinde het niveau te verhogen.
Kijk, in principe ben ik t zeker eens met je dat mensen vaker moeten zoeken op Google, en dán pas zaniken waar je X en Y kunt vinden. Prima. Maar t is een beetje dom om te gaan zaniken over niveau terwijl je zelf gaat goatse-en, wat toch werkelijk het toppunt van lame is...
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 18:32
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
ik heb idd ook een rashekel aan die sitechecks e.d. maar is een apart forum voor "Internet, HTML e.a." geen oplossing ofzo?? alhoewel je daar dan waarschijnlijk dingen krijgt als "waar op internet kan ik blabla vinden?", niet echt een duidelijke scheiding dan...

btw is het anders niet handig&verstandig om het in de FAQ van s&m op te nemen?? (niet dat iemand die leest maar dan kunnen we ze met gegronde reden uitschelden als het zoiets is )
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 18:35
micha
micha is offline
Citaat:
Choong schreef:
Niet 'elke idioot' weet waar je winamp kunt downloaden. Daarom dus: zoekmachines.

Ik vind jou bijv. ook idioot omdat je vast niet weet waar je Arachnophilia of Postfix kunt downloaden. Toch kun je het vinden. Waar? www.google.com is your friend.
als je nou ff rustig blijft.

ik bedoeld de opmerking alleen om duidelijk te maken dat je soort vragen ook niet hier moet posten.
en arachnophilia weet ik echt nog wel te vinden hoor.
greetz and relax
__________________
Badboy Badboy whatcha gonna do, whatcha gonna do when they come for u
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 18:52
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Kijk, in principe ben ik t zeker eens met je dat mensen vaker moeten zoeken op Google, en dán pas zaniken waar je X en Y kunt vinden. Prima. Maar t is een beetje dom om te gaan zaniken over niveau terwijl je zelf gaat goatse-en, wat toch werkelijk het toppunt van lame is...

Lame berichten, lame responses. lmfd.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 18:59
tha kurupt
tha kurupt is offline
als je het niveau wil verhogen, kun je beter eerst een paar topics verwijderen. En de meeste proggies vind je op the one and only:
download.com
__________________
[b]Kurupt[/b]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-12-2001, 19:03
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Choong schreef:
Lame berichten, lame responses. lmfd.
Oh ja? k Kan eerlijk gezge dniet zeggen dat een enorme verbetering ofzo te vinden... niet voor niets wordt bij de ALoD iedereen verzocht om niet 'u suck' en dat soort blaat te gaan dumpen in guestbooks... dit is net zo iets.

Maar dat wil niet zeggen dat ik t me niet kan voorstellen
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 07-12-2001, 21:53
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
ModuM schreef:
stoer man!!

en waarom heb je in godsnaam twee posts nodig om jezelf uit te drukken??

lag ofzow :?

kweenie
maar enieweej: het nivo is hier gewoon lager dan op got... zeur der nou niet over...

en 'zoeken met google' kan je wel lekker veel lopen blaten, maar dan blijft er niet veel meer over aan zooi wat je wel kan plaatsten niet?

stel dat jij php scripting deed (haha, right) dát zou je óók al niet meer kunnen vragen, omdat je diegene dan zou doorverwijzen naar php.net of whatever.... of iemand met een probleem met zijn videokaart/spellen zou worden doorgestuurd naar een andere site...

f*ck u, wank ergens anders... dit is een forum , geen doorverwijshok
Met citaat reageren
Oud 08-12-2001, 18:05
Tiger_Wolf
Avatar van Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Eeej, als je klachten over dit forum hebt.. Dan bouw je toch lekker je eigen forum??
Je moe nie zoveel aan je zelf denken.. En ooh.. wat is dit een vriendelijk verzoek.. Als wij scholieren gewoon iets nodig hebben en nie weten waar we het kunnen vinden en geen zin hebben om die ladingen sites door te gaan spitten, dan vragen we het toch lekker hier? Ge moe nie zo dom gaan doen he
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 10:48
pietje63
Avatar van pietje63
pietje63 is offline
mwah, ligt eraan
soms scheelt het erg veel zoekwerk (uren) terwijl iemand anders het uit zijn hoofd weet
__________________
whatever u want, whatever u do, don't forget me :)
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 14:55
Verwijderd
Citaat:
pietje63 schreef:
mwah, ligt eraan
soms scheelt het erg veel zoekwerk (uren) terwijl iemand anders het uit zijn hoofd weet

oh? ik ben nog NOOIT langer dan een kwartiertje op zoek geweest naar iets.. er zijn 2 dingen die ik gebruik voor 'research', www.google.com en www.deja.com/usenet

Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 15:01
Preaper
Avatar van Preaper
Preaper is offline
Schoeisel
__________________
█████████████████████99%
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 15:59
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
oh? ik ben nog NOOIT langer dan een kwartiertje op zoek geweest naar iets..
Toen jij nieuw was op internet, waren er ongetwijfeld ook dingen die je niet direct kon vinden. Het gaat hier niet om mensen die wel weten waar ze dingen kunnen vinden (zoals o.a. jij), maar om mensen die daar juist geen idee van hebben.

Die mensen kijken echt niet in dit topic (dat over een paar dagen niet meer bovenaan staat), waardoor dit idee dan ook geen kans van slagen heeft.


Conan... slaat 'domme' vragen gewoon over... waarom zou je je er over opwinden?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 16:10
TAFKAB
Avatar van TAFKAB
TAFKAB is offline
Misschien zou t eerste ""vriendelijk verzoek"" NIET MEER RUZIEN moeten zijn...uh..dies wel wat beter..in elke topic bijna onstaat wel mot
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 16:18
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
nietzman schreef:
maar enieweej: het nivo is hier gewoon lager dan op got... zeur der nou niet over...
je zegt het zelf: zeur er niet over dat het niveau hier lager is dan op GoT. by the way al dat gelul over GoT is gewoonweg SPAM, nl reclame voor een ander forum!


Citaat:
nietzman schreef:
en 'zoeken met google' kan je wel lekker veel lopen blaten, maar dan blijft er niet veel meer over aan zooi wat je wel kan plaatsten niet?
als je enigszins had opgelet had je doorgehad dat we het hadden over het vinden van programma's. het "hoe moet dit?" mag dus nog gewoon wel!! maar zoeken naar programma's (tenzij je er al een hele tijd naar op zoek bent natuurlijk) is hier niet nodig.


Citaat:
nietzman schreef:
stel dat jij php scripting deed (haha, right) dát zou je óók al niet meer kunnen vragen, omdat je diegene dan zou doorverwijzen naar php.net of whatever.... of iemand met een probleem met zijn videokaart/spellen zou worden doorgestuurd naar een andere site...
eehhhhh haha, right?? pleur toch op man voor de rest zie commentaar hierboven


Citaat:
nietzman schreef:
f*ck u, wank ergens anders... dit is een forum , geen doorverwijshok
1. fuck you zelf
2. ga zelf maar op GoT wanken
3. dit is een forum van enig niveau en dus niet "waar vind ik dit programma?" maar "help ik heb een probleem en ik kom er niet uit" (en neeeee dat probleem is dus níet dat je een programma ff niet kan vinden )


trouwens: als je GoT zo veel beter vindt, waarom ben je hier dan nog?? vraag de admins om een ban voor jezelf zodat je ook de verleiding niet kan weerstaan om hier weer een bezoekje te brengen, en pleur voor eeuwig op naar dat klote-GoT van je!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 17:33
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
ModuM schreef:
3. dit is een forum van enig niveau en dus niet "waar vind ik dit programma?" maar "help ik heb een probleem en ik kom er niet uit" (en neeeee dat probleem is dus níet dat je een programma ff niet kan vinden )
Hoe lang gaat het dan duren voordat je je volgende stap zet? 'maak een fatsoenlijke topictitel aan' en dat soort gezijk...

waarom doe je nou ineens zo negatief over got terwijl je kennelijk wel graag wil dat s.com er ietsjes meer op gaat lijken?

eneuh.... je verschuilen achter 'gebruik de search' of 'gebruik een zoekmachine' is natuurlijk gewoon een zwak smoesje om duidelijk te maken dat je het niet weet....

zoek dan ff voor die gast of gastin di het vraag en pleur een directe link neer, als je zonodig de sfeer wil verbeteren... met UTFS geschreeuw word het hier heus niet gezelliger
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 17:51
Verwijderd
wat is er zwak aan om bijvoorbeeld 'sound plays too fast' door www.google.com of www.deja.com/usenet te gooien?

damn
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 17:52
Verwijderd
overigens, waar ik ook niet al te vrolijk van wordt, is het feit dat er hier al een paar weken terug gepraat is over het maken van een aantal FAQ's, oftewel, veelgestelde vragen..

ik heb er eentje gemaakt, maar niets meer van de FB'ers gehoord?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2001, 18:17
Jozzy
Avatar van Jozzy
Jozzy is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Hoe lang gaat het dan duren voordat je je volgende stap zet? 'maak een fatsoenlijke topictitel aan' en dat soort gezijk...

waarom doe je nou ineens zo negatief over got terwijl je kennelijk wel graag wil dat s.com er ietsjes meer op gaat lijken?

eneuh.... je verschuilen achter 'gebruik de search' of 'gebruik een zoekmachine' is natuurlijk gewoon een zwak smoesje om duidelijk te maken dat je het niet weet....

zoek dan ff voor die gast of gastin di het vraag en pleur een directe link neer, als je zonodig de sfeer wil verbeteren... met UTFS geschreeuw word het hier heus niet gezelliger
nou dat over die topictitel erger ik me dus idd aan, want "help!" zegt toch niks??
de enige reden dat ik negatief doe over GoT is, dat ik er hier mee overspoeld word. één of twee keer lijkt me voldoende, als het zo vaak genoemd wordt, is het een logische (doch onbewuste) reactie dat je er een beetje van "afschrikt"
en idd, ik weet lang niet van alles waar je het kan vinden, maar wie kent er nu het hele i-net uit zijn hoofd???? en of ík nu zoek voor een progje dat iemand anders wil en waar ik niets aan heb, of die andere zoek op precies dezelfde manier... dan is het toch handiger als die ander het meteen opzoekt??
zum schluss: ik zal nooit schreeuwen tegen mensen die vragen om zo'n programmaatje. een reactie "zoek ff op http://www.google.com oid" is meestal voor mij een soort 'standaardreactie' zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 21:06
Choong
Avatar van Choong
Choong is offline
Hee wat grappig. Deze topic is er ook nog...
Btw: hou eens op over GoT.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken geen voetbaluitslagen in onzin
mumumumumugen
96 07-10-2006 09:46
Werk, Geld & Recht Geweld, wat zijn mijn rechten?
Wammus
50 20-02-2006 23:21
Psychologie Weer het vriendelijke verzoek... (over 'snijdtopics')
Verwijderd
109 17-01-2003 15:45
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Rookverbod treft ook popconcert
waaromniet?
155 26-06-2002 12:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:00.