Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Bekijk resultaten poll: Wie gaat de Tour winnen?
Jan Ullrich 14 17.72%
Ivan Basso 21 26.58%
Alexandre Vinokourov 5 6.33%
Alejandro Valverde 2 2.53%
Floyd Landis 2 2.53%
Denis Menchov 18 22.78%
George Hincapie 2 2.53%
Yaroslav Popovych 2 2.53%
iemand anders, namelijk: 13 16.46%
Aantal stemmers: 79. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2006, 08:03
Fides
Fides is offline
Ik zie Valverde de gehele Tour niet meer uit de top 10 van het klassement vallen.
Ik zie vooral uit naar etappe 3, met de finish in Valkenburg. Volgens mij wordt dat met 216,5 km en 6 colletjes nog een vrij zware etappe zo in het begin van de Tour. Typische etappe voor Boogerd (om 2e te worden).
Advertentie
Oud 02-07-2006, 10:26
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Citaat:
Fides schreef op 02-07-2006 @ 08:03 :
Ik zie Valverde de gehele Tour niet meer uit de top 10 van het klassement vallen.
Ik zie vooral uit naar etappe 3, met de finish in Valkenburg. Volgens mij wordt dat met 216,5 km en 6 colletjes nog een vrij zware etappe zo in het begin van de Tour. Typische etappe voor Boogerd (om 2e te worden).

ik duw m wel langs Valverde zodat ie toch net wint..
ben toch in Valkenburg!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 02-07-2006, 12:32
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Fides schreef op 02-07-2006 @ 08:03 :
Ik zie Valverde de gehele Tour niet meer uit de top 10 van het klassement vallen.
Ik zie vooral uit naar etappe 3, met de finish in Valkenburg. Volgens mij wordt dat met 216,5 km en 6 colletjes nog een vrij zware etappe zo in het begin van de Tour. Typische etappe voor Boogerd (om 2e te worden).
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Oud 02-07-2006, 13:00
Verwijderd
Mentsjov heeft nu heel goede knechten als Flecha en Dekker bijvoorbeeld ik geef hem zkr een kans of msgien in de bergen samen met boogerd 2 goede klimmers ook kan Flecha enorm handig zijn voor de sprinter Freire Rabo heeft een goed team alleen jammer dat Thomas Dekker moest thuisblijven
Oud 02-07-2006, 13:27
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
na het gezeur van vrijdag gaat Denis Menchov voor mij met stip op 1

zeker door een saaie maar sterke rabo ploeg dit jaar(kunnen ze hun blamage van de vuelta een keer goed gaan maken(niet dat je meer kon verwachten van die renners, maar een c ploeg(je kon het haast geen b ploeg noemen) naar de vuelta sturen was toch wel beschamend
Oud 02-07-2006, 13:54
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Caros Sastre gaat het doen ! Gaat zeker top vijf rijden, samen met Landis, Menchov, Valverde en Evans...
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Oud 02-07-2006, 15:23
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 01-07-2006 @ 23:48 :
morgen echt genieten trouwens als we een nederlander in 't wit mogen aanschouwen
nou, nou, dit geeft wel een beetje aan hoe niet-verwend we de afgelopen jaren zijn.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 02-07-2006, 15:24
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 02-07-2006 @ 13:54 :
Caros Sastre gaat het doen ! Gaat zeker top vijf rijden, samen met Landis, Menchov, Valverde en Evans...
ik zie zowel evans als sastre absoluut geen top 5 rijden.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 02-07-2006, 15:30
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-07-2006 @ 15:23 :
nou, nou, dit geeft wel een beetje aan hoe niet-verwend we de afgelopen jaren zijn.
nee dat is onzin, ook als een nederlander de afgelopen jaren elk jaar de tour had gewonnen had ik dit nog geweldig gevonden.

en waarom zou evans geen top 5 kunnen rijden?
Oud 02-07-2006, 18:19
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Weer een verrassende winnaar vandaag! Jimmy Casper die in een massasprint mannen als McEwen, Zabel, Bennati, O'Grady verslaat.
Hushovd gewond aan zijn rechterarm over de streep gekomen, zag er wellicht ernstiger uit dan het was. Hincapie neemt wel de gele trui over.
Freire tiende in de sprint.. en Boonen dertiende, die kreeg een waterzak tegen zich aan ofzo?
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 02-07-2006, 19:07
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
rare sprint, die slagaderlijke bloeding van hushovd en casper die wint, tsja. verder gewoon een standaard etappe
Oud 02-07-2006, 19:20
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Was het een slagadrelijke bloeding? Lopen die daar dan?
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Oud 02-07-2006, 20:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 02-07-2006 @ 19:07 :
rare sprint, die slagaderlijke bloeding van hushovd en casper die wint, tsja. verder gewoon een standaard etappe
Inderdaad, standaard etappe, op de winnaar na. Morgen en overmorgen misschien geen massasprint door de heuvelachtige etappes en daarna nog een weekje vlak dus er komen zeker nog genoeg kansen voor McEwen en Boonen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-07-2006, 22:06
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Tour-organisatie neemt maatregelen na incident met Hushovd
Er was in de slotkilometer van de eerste rit van deze nu al incindentrijke Tour de France alweer een akkefietje: Thor Hushovd reed in volle sprint tegen een kartonnen hand van PMU, sponsor van de groene trui. De Noor, op dat moment nog in de gele trui, moest met een bebloede arm worden afgevoerd naar het ziekenhuis. Daar bleken de verwondingen nog mee te vallen en dus zal Hushovd waarschijnlijk nog kunnen starten morgen, in de 2e rit. De Tour-organisatie nam al meteen maatregelen om incidenten als deze te voorkomen. Zo geldt er vanaf nu een verbod om in de laatste 2 kilometer te staan met een PMU-hand, ook andere gadgets die gevaarlijk kunnen zijn zijn zullen vanaf nu zoveel mogelijk geweerd worden.


Terecht, lijkt me

Overigens kampt Di Luca met maagklachten, hij kwam binnen op 2'29. Lijkt me dat deze Tour er snel opzit voor hem..

En ik wil eigenlijk niet klagen, maar er moet me toch van het hart dat het commentaar van Dijkstra en Ducrot weer niet om aan te horen was. Ben na een half uur naar de Belgen gezapt, en blijf daar ook deze Tour. Ik snap werkelijk niet waarom de NOS die twee nog laat zitten. Het is echt een bedroevend niveau.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Oud 02-07-2006, 22:10
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
ik vind ducrot nog wel leuk, die andere gast heeft de neiging elk half uur alles te herhalen.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 02-07-2006, 23:30
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
nee belgie is leuk, met die verafgoding van boonen en mcewen (alsof dat een vlaming is...)
dan hoor ik maar wat clichees van ducrot en dijkstra, soms wel niet erg deskundig maar tenminste niet zo irritant als op de vrt
Oud 03-07-2006, 00:18
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-07-2006 @ 15:24 :
ik zie zowel evans als sastre absoluut geen top 5 rijden.
Dat zullen we over drie weken zien...
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Oud 03-07-2006, 01:02
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik vond vandaag de Belgen erger.. verschikkelijk die verafgoding van Boonen... en als ie niet wint? Casper is amper genoemd..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 03-07-2006, 01:36
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Ik vind die reacties van Ducrot altijd wel leuk. Daar kan ik me altijd wel in vinden. Dijkstra mag van mij ook wel iets anders gaan doen.
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Oud 03-07-2006, 07:29
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 03-07-2006 @ 00:18 :
Dat zullen we over drie weken zien...
stimmt.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 03-07-2006, 09:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
hmmmm schreef op 03-07-2006 @ 01:36 :
Ik vind die reacties van Ducrot altijd wel leuk. Daar kan ik me altijd wel in vinden. Dijkstra mag van mij ook wel iets anders gaan doen.
Precies
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-07-2006, 09:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-07-2006 @ 09:43 :
Precies
Doet Mart Smeets weer de 'grote' etappes dit jaar, net zoals de afgelopen jaren?

Als dat het geval is, vind ik het wel meevallen met het commentaar. Een hele dag naar hem luisteren is ten minste boeiend, vooral door zijn grote hoeveelheid kennis op wielergebied en dan vooral de historie. Ducrot en Dijkstra van half 11 tot half 6 in de grote ritten mag je geen mens aandoen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-07-2006, 11:52
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
geef mij maar jean nelissen die weet echt veel van wielrennen. meer dan smeets, die vooral veel kennis van de tour heeft.
Oud 03-07-2006, 12:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-07-2006 @ 09:49 :
Doet Mart Smeets weer de 'grote' etappes dit jaar, net zoals de afgelopen jaren?
Dat vraag ik me eigenlijk af. Ik denk dat hij alleen de Avondetappe doet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-07-2006, 12:10
Verwijderd
Citaat:
peaceflower schreef op 02-07-2006 @ 22:06 :
Tour-organisatie neemt maatregelen na incident met Hushovd
Er was in de slotkilometer van de eerste rit van deze nu al incindentrijke Tour de France alweer een akkefietje: Thor Hushovd reed in volle sprint tegen een kartonnen hand van PMU, sponsor van de groene trui. De Noor, op dat moment nog in de gele trui, moest met een bebloede arm worden afgevoerd naar het ziekenhuis. Daar bleken de verwondingen nog mee te vallen en dus zal Hushovd waarschijnlijk nog kunnen starten morgen, in de 2e rit. De Tour-organisatie nam al meteen maatregelen om incidenten als deze te voorkomen. Zo geldt er vanaf nu een verbod om in de laatste 2 kilometer te staan met een PMU-hand, ook andere gadgets die gevaarlijk kunnen zijn zijn zullen vanaf nu zoveel mogelijk geweerd worden.


Terecht, lijkt me

Die handen zijn er al jaren, is nog nooit iets mee mis gegaan. Er is nu gewoon een idioot die een meter over het hek hing bij de finish bij een massasprint. Dat is het probleem, niet die hand. Dit is geen oplossing.
Oud 03-07-2006, 12:21
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 02-07-2006 @ 22:06 :


Terecht, lijkt me

Overigens kampt Di Luca met maagklachten, hij kwam binnen op 2'29. Lijkt me dat deze Tour er snel opzit voor hem..

ik kan ook wel vinden in het 'hand'-beleid. Toeschouwers hebben zelf ook een verantwoordelijk maar blijkbaar zijn ze stom/dom om te beseffen dat dit niet kan.
Slagaderlijke bloeding is levensgevaarlijk.


Di Luca is helaas afgestapt; infectie aan urinewegen hij liever dan ik
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Oud 03-07-2006, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Vandal schreef op 03-07-2006 @ 12:21 :
ik kan ook wel vinden in het 'hand'-beleid. Toeschouwers hebben zelf ook een verantwoordelijk maar blijkbaar zijn ze stom/dom om te beseffen dat dit niet kan.
Slagaderlijke bloeding is levensgevaarlijk.


Di Luca is helaas afgestapt; infectie aan urinewegen hij liever dan ik
He jeetje Di Luca toch

en en en ook zonder die hand kun je iemand lelijk verwonden als je zo ver over het hekt leunt
Oud 03-07-2006, 13:32
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-07-2006 @ 12:25 :
He jeetje Di Luca toch

en en en ook zonder die hand kun je iemand lelijk verwonden als je zo ver over het hekt leunt
Jawel, maar dan wordt het een doel op zich.
Zonder hulpmiddelen is die kans op ongelukken iig kleiner.
2km-zone vind ik goed.
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Oud 03-07-2006, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Vandal schreef op 03-07-2006 @ 13:32 :
Jawel, maar dan wordt het een doel op zich.
Zonder hulpmiddelen is die kans op ongelukken iig kleiner.
2km-zone vind ik goed.
Mogen fototoestellen wel nog? Boonen reed gisteren tegen een camera op
Oud 03-07-2006, 13:47
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Ertur schreef op 03-07-2006 @ 13:36 :
Mogen fototoestellen wel nog? Boonen reed gisteren tegen een camera op
regels zijn regels
Nouja ze zullen, per situatie, denk ik toch vooral letten op dingen die hinderlijk ver uitsteken. Honkbalknuppels enzo.
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Oud 03-07-2006, 16:05
Lann
Avatar van Lann
Lann is offline
Jammer dat Mark geen commentaar meer geeft bij de Belgen. De Giro was een groot plezier dankzij het geweldige commentaar van de belgen.

Oh, en Valverde is wel erg sterk zo lijkt het. In mijn ogen de grootste favoriet samen met Menchov. Die Landis gaat door de mand vallen
Oud 03-07-2006, 16:09
Scott Tracy
Avatar van Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Lann schreef op 03-07-2006 @ 16:05 :
Jammer dat Mark geen commentaar meer geeft bij de Belgen. De Giro was een groot plezier dankzij het geweldige commentaar van de belgen.

Oh, en Valverde is wel erg sterk zo lijkt het. In mijn ogen de grootste favoriet samen met Menchov. Die Landis gaat door de mand vallen
waar baseer je dat laatste op? volgens mij is landis aardig in vorm.
Oud 03-07-2006, 21:35
Sandersss
Sandersss is offline
Mooi dat Mcewen Tom Boonen klopte & Hushovd weer in het geel is!
Oud 03-07-2006, 23:15
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Hushovd won bij de eerste bonificatie van Boonen en bij de tweede bonificatie was het andersom. Op de finish was McEwen de sterkste... kan nog een leuk duel om de groene trui gaan worden. Overigens sterk van Hushovd met die arm, hij werd nog tweede en schoot ook nog uit zijn pedaal.

Edit: Oh ja, en morgen hoop ik dat een Nederlander wint.
Bij nader inzien toch maar niet naar Valkenburg morgen...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 03-07-2006 om 23:19.
Oud 04-07-2006, 06:21
Mavie©2004
Avatar van Mavie©2004
Mavie©2004 is offline
Ik ga zo naar Valkenburg.. vroeeeeg
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Oud 04-07-2006, 07:40
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Mavie©2004 schreef op 04-07-2006 @ 06:21 :
Ik ga zo naar Valkenburg.. vroeeeeg
ik ben er al
__________________
ofzoiets
Oud 04-07-2006, 07:58
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Vanavond om 19:00 uur, een lange live editie van het NOS Tourjournaal vanuit Valkenburg. Helaas is dit niet meer elke dag vanaf een loactie zoals voorgaande jaren, dat was namelijk echt een goed programma.

Vanavond dus vanaf hier, een dakterras aan de voet van de Cauberg.


__________________
ofzoiets
Oud 04-07-2006, 08:45
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 04-07-2006 @ 07:58 :
Vanavond om 19:00 uur, een lange live editie van het NOS Tourjournaal vanuit Valkenburg. Helaas is dit niet meer elke dag vanaf een loactie zoals voorgaande jaren, dat was namelijk echt een goed programma.

Vanavond dus vanaf hier, een dakterras aan de voet van de Cauberg.


[afbeelding]
ja zeker, dat programma had iets
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 04-07-2006, 09:09
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Maar dan over de etappe van vandaag want daar gaat het toch allemaal om


Het zou leuk zijn als de Rabo's revanche nemen op de cauberg na al die toch wat tegenvallende Amstel Gold Races.

Drie bergen in de laatste 30km en dus op Nederlands grondgebied:

Loorberg 4e cat
Trintelerberg ("cotê du trintelen") 4e cat
Cauberg 3e cat


De Loorberg en de Cauberg zijn bekend uit de AGR. De Trintelerberg ligt paralel aan de Eyserbosweg en is iets minder stijl maar wel langer. Mocht het niet tot een massasprint komen dan is er een grote kans dat de koers op de Trintelerberg beslist wordt.

In de laatste 3km maken ze een rare slinger door het centrum van Valkenburg die net iets anders loopt dan de finale van de AGR. Het zijn 2 scherpe bochten naar links en daarna nog een scherpe bocht naar rechts. Dit gedeelte is heel smal, dus ik vraag me af of dat goed gaat.
__________________
ofzoiets
Oud 04-07-2006, 09:36
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 04-07-2006 @ 09:09 :
Maar dan over de etappe van vandaag want daar gaat het toch allemaal om


Het zou leuk zijn als de Rabo's revanche nemen op de cauberg na al die toch wat tegenvallende Amstel Gold Races.

Drie bergen in de laatste 30km en dus op Nederlands grondgebied:

Loorberg 4e cat
Trintelerberg ("cotê du trintelen") 4e cat
Cauberg 3e cat


De Loorberg en de Cauberg zijn bekend uit de AGR. De Trintelerberg ligt paralel aan de Eyserbosweg en is iets minder stijl maar wel langer. Mocht het niet tot een massasprint komen dan is er een grote kans dat de koers op de Trintelerberg beslist wordt.

In de laatste 3km maken ze een rare slinger door het centrum van Valkenburg die net iets anders loopt dan de finale van de AGR. Het zijn 2 scherpe bochten naar links en daarna nog een scherpe bocht naar rechts. Dit gedeelte is heel smal, dus ik vraag me af of dat goed gaat.
ligt er aan, als het op een massasprint aankomt dan zijn de gevaren natuurlijk aanzienlijk groter dan wanneer men stuk voor stuk binnenkomt, maar dat spreekt voor zich
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 04-07-2006, 10:58
hmmmm
Avatar van hmmmm
hmmmm is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 04-07-2006 @ 07:58 :
Vanavond om 19:00 uur, een lange live editie van het NOS Tourjournaal vanuit Valkenburg. Helaas is dit niet meer elke dag vanaf een loactie zoals voorgaande jaren, dat was namelijk echt een goed programma.

Vanavond dus vanaf hier, een dakterras aan de voet van de Cauberg.


[afbeelding]
Na het WK is studio sportzomer weer in Frankrijk.

Ik vind het trouwens raar dat de finish vandaag heuvelaf is en niet op de top van de cauberg.
__________________
Verwarring is de eerste stap tot nieuw inzicht
Oud 04-07-2006, 11:25
Fides
Fides is offline
Het wordt een leuke etappe denk ik vandaag. Redelijk zwaar parcours de laatste 100 kilometer. Ik verwacht misschien wel wat klassiekerrenners die voorin zullen eindigen.
Oud 04-07-2006, 12:11
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Escapism schreef op 02-07-2006 @ 15:23 :
nou, nou, dit geeft wel een beetje aan hoe niet-verwend we de afgelopen jaren zijn.
valt wel mee toch
toch vaak een etappe, bolletjes een tijdje
als je kijkt voor nederlanders is de tour een stuk leuker dan de vuelta of de giro

Citaat:
Oh, en Valverde is wel erg sterk zo lijkt het. In mijn ogen de grootste favoriet samen met Menchov. Die Landis gaat door de mand vallen
dat denk ik ook, al vraag ik me zelfs af waar menchov dan wel niet die tijd moet gaan goedmaken op valverde(die hij in de eerste 1 1/2 week gaat verliesen)
Aan de andere kant, elk jaar zie je renners die de eerste week een beren sterke indruk maken en daarna door het ijs zakken, en vergeet het risico van valpartijen niet
of wie weet een leuke waaier etappe
Oud 04-07-2006, 12:13
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Het wordt een leuke etappe denk ik vandaag. Redelijk zwaar parcours de laatste 100 kilometer. Ik verwacht misschien wel wat klassiekerrenners die voorin zullen eindigen.
Ik heb valverde al eens eerder dit soort etappes zien willen


Citaat:
Ik vind het trouwens raar dat de finish vandaag heuvelaf is en niet op de top van de cauberg.
Ik denk gewoon te moeilijk dat hele circus daar op de top te krijgen
Oud 04-07-2006, 12:29
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 04-07-2006 @ 12:13 :

Ik denk gewoon te moeilijk dat hele circus daar op de top te krijgen
Klopt inderdaad, de tour is te masaal voor een finish op zo'n (relatief) smalle weg.

In de Giro of de Vuelta zie je het regelmatig trouwens, daar doen ze niet zo moeilijk.


( Oh ja, ik droomde dat Bram de Groot in de eerste kopgroep zat, non-info ik weet het. Maar toch hoop ik er op. )

Edit: Helaas weer geen Rabo in de kopgroep.

Als die Voigt eenmaal begint te stoempen moet je oppassen.

Laatst gewijzigd op 04-07-2006 om 12:55.
Oud 04-07-2006, 12:38
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 04-07-2006 @ 12:11 :
valt wel mee toch
toch vaak een etappe, bolletjes een tijdje
als je kijkt voor nederlanders is de tour een stuk leuker dan de vuelta of de giro
ja, maar om in de zevende hemel te zijn vanwege 1 dag de witte trui gaat me een beetje ver.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 04-07-2006, 12:43
Freddy Krueger
Avatar van Freddy Krueger
Freddy Krueger is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 03-07-2006 @ 11:52 :
geef mij maar jean nelissen die weet echt veel van wielrennen. meer dan smeets, die vooral veel kennis van de tour heeft.
Vandaag geweldig interview met Nelisse in het AD, moet je echt lezen
__________________
Bombing for peace is like screwing for virginity !! :D
Oud 04-07-2006, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Freddy Krueger schreef op 04-07-2006 @ 12:43 :
Vandaag geweldig interview met Nelisse in het AD, moet je echt lezen
http://www.knipsel.nl/go.asp?artid=17853962&k=984&t=2

Oud 04-07-2006, 14:03
baas
Avatar van baas
baas is offline
vet.
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Oud 04-07-2006, 14:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha prachtig

Citaat:
,,Ik ben geen alcoholist. Ik luister goed naar mijn lichaam. Voor mij is het geen probleem. Het belemmert mijn werkzaamheden ook niet. Ik ben zelfs actiever dan ooit. Alcohol wordt pas een probleem als je er niet meer de baas over bent. Ik weet wat ik doe. Genoeg is genoeg. En mijn lichaam zegt nooit: Genoeg!’’
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Wielerseizoen 2006
geen punt :|
360 30-06-2006 11:40
Vrije tijd rondemaster
zztfg
485 29-06-2006 17:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.