Oud 16-08-2010, 19:02
Feyenoordleven
Feyenoordleven is offline
Hallo,

Ik ga dagbladen bezorgen 6 dagen per week, en dat moet voor 7.00 in de bus liggen.

Ik wou graag even weten wat jullie ervaringen hier mee zijn?
En of het leuk is en goed verdiend?

groetjes

Feyenoordleven
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2010, 17:41
Verwijderd
de pret die je eraan beleefd zal wel meevallen denk ik, maar mijn overbuurjongen deed het eerst en die hield er best veel aan over, weet zo ff niet meer hoeveel:$
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 08:42
Verwijderd
PCM? Ik ben zelfs nog distributeur geweest in mijn woonplaats.

De vergoeding hangt af van de hoeveelheid kranten en de grootte van de route. Ook of er nog bijlages bijzitten of niet. Ik schat dat je tussen de €160 en €200 per maand bijgeschreven krijgt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 17:55
Rodawa
Rodawa is offline
Hee,

Ik heb zelf ook kranten die voor 7 uur in de bus moeten liggen. Ik heb meestal ongeveer dit aantal kranten:

45x Algemeen Dagblad
6x Volkskrant
4x Trouw
3x NRC Next
2x Nederlands Dagblad
1x Financieel Dagblad

Op vrijdag, zaterdag en maandag heb ik een paar kranten meer. Sommige mensen willen de krant alleen op die dagen ontvangen. Ik heb dan niet zo veel kranten, maar dat komt omdat ik een 'lastige' route heb. Ik zit niet in het dorp zelf, maar meer op de dijken en zo. Nogal verspreid dus. Per 4 weken krijg ik €210,- + €40,- als ik het doe zonder fouten maken bij het bezorgen. In totaal zit ik dus rond de €250,- per 4 weken.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:09
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Als je geen ochtendmens bent moet je het laten

Kan je beter savonds werken bij een supermarkt ofzo, indien je toch 16+ moet zijn om ochtendkranten te bezorgen zou je dat ook kunnen doen.
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:13
Rodawa
Rodawa is offline
Ach, ik was eigenlijk ook niet echt een ochtendmens, maar het gaat nu eigenlijk prima. Het was ff wennen op het begin en het is nog steeds soms best lastig om uit bed te komen, maar in principe lukt het wel. Op zaterdag ga ik terug naar bed na de kranten en op zondag slaap ik uit. Een voordeel van ochtendkranten is trouwens wel dat je gelijk nog de hele dag over hebt!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:26
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Hoe plan je dan zoiets? met school?
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 18:47
Rodawa
Rodawa is offline
Ik zet me wekker tussen 5 uur en half 6. Rond 6 uur ben ik bij het 1e huis met de kranten, rond 7 uur klaar. Ik hoef pas rond 7:45 op de fiets te stappen naar school, dan haal ik het precies. Rond half 11 ga ik trouwens naar bed. Echt een lange nacht is het niet, maar ik kom het wel door.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 18:57
Repeating
Avatar van Repeating
Repeating is offline
Ik zou het niet kunnen, moet namelijk om kwart over zeven al vertrekken naar school. Ik zou daarnaast ook kapot zijn zondag.
__________________
Haal er uit wat er in zit!
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 19:48
Rodawa
Rodawa is offline
Hehe, daar heb ik soms ook wel last van hoor. Zaterdag uitslapen (na kranten) en zondag een beetje, maar dan ben ik wel weer aardig bij.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 15:26
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Aansluitend hierop heb ik een vraag
Bij wie moet je zijn voor Dagblad bezorging?
ik heb op het moment een weekblad en zou ik gewoon naar dezelfde man moeten gaan?
of moet je je inschrijven bij een website of iets dergelijks?
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 18:40
Rodawa
Rodawa is offline
Bij mij was het zo dat ik me had ingeschreven op krantenbezorgen.nl. Later kreeg ik een telefoontje van een distributeur uit de buurt, of ik de baan nog wou. Daar moest ik toen elke dag de kranten halen. Zij haalden de kranten ergens uit Rotterdam als het goed is. Waar ik ze ging halen bij hun kwamen nog een stuk of 5 andere bezorgers voor dit dorp. Nu hebben ze het in deze omgeving aangepast en komt elke dag een busje de kranten brengen. Had weer te maken met geld besparen en zo. Maar goed, als je je aanmeld op de site die ik al zei, kan je (als er een wijk vrijkomt) een wijk in je buurt krijgen en ze elke keer op hetzelfde punt ophalen.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 19:12
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Ok Thanks ^^
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 22:09
Rodawa
Rodawa is offline
Graag gedaan en veel succes he
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Kranten/Spits bezorgen
drgee
44 03-01-2005 17:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.