Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2002, 17:40
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
Fat Buu: Een domme piepstem waar je nix van kan verstaan..... ik hoop maar dat dat in die Ocean-versie anders is....
Geloof me..je wil iet weten hoe slecht ie is in de Ocean versie...kep wat sounds gehoort van de Ocean's Buu saga..en dat is echt huilen geblazen...Gotenks heeft nieteens een dubbele stem!! Nu klinkt ie als een supermietje...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Advertentie
Oud 26-09-2002, 19:03
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Mjah, maar dat is GT... en dat is, in principe, een fan anime. Akira Toriyama heeft er niet aan meegewerkt...
M.a.w. filler, iets dat niet in de manga staat (net als de stukjes van Bulma op Namek...)

PS. Akira heeft wel iets gedaan aan GT (model SSJ4 getekend). Maar das geen noemenswaardige deelname...
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 26-09-2002, 19:06
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Geloof me..je wil iet weten hoe slecht ie is in de Ocean versie...kep wat sounds gehoort van de Ocean's Buu saga..en dat is echt huilen geblazen...Gotenks heeft nieteens een dubbele stem!! Nu klinkt ie als een supermietje...
nouw, veel zieliger als in de FUNimation-versie kan IMHO haast niet

de japanse Buu-stem rules!!!
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 26-09-2002, 19:18
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Rufus Lee schreef:
nouw, veel zieliger als in de FUNimation-versie kan IMHO haast niet

de japanse Buu-stem rules!!!
Et zal e verbazen hoe walgelijk de Ocean Buu is...de japse zal ik nog es luisteren...maar Gotenks, Babidi en Buu zijn écht klote.. (Babidi is overduidelijk dezelfde stem als Krillin)
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 26-09-2002, 19:36
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Avatar voor NighmareZ:

__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 26-09-2002, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Baron Sengir schreef:
M.a.w. filler, iets dat niet in de manga staat (net als de stukjes van Bulma op Namek...)

PS. Akira heeft wel iets gedaan aan GT (model SSJ4 getekend). Maar das geen noemenswaardige deelname...
Mjah niet helemaal een filler, want als je iets vult dan komt er toch tussen iets iets, en hierbij komt het er gewoon achteraan...

Wiz nie dat Akira dat model heeft gedaan, naja, das dan ook een van de minder erge dingen van GT *vindt SSJ4 er iig beter uit zien dan SSJ3*
Oud 26-09-2002, 20:26
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Avatar voor NighmareZ:

Hey thanks he D@mien
en hoe vind je van deze ??
Oud 26-09-2002, 20:31
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
Hey thanks he D@mien
en hoe vind je van deze ??
Hijs veel te blond *vindt Vegetto - de normale versie veel leuker*
Oud 26-09-2002, 20:32
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Dit gaat dan wel niet over de serie DBZ, maar weet iemand wanneer 'The Best Of DBZ 4' en 'Trunks compendium 2' uitkomen?? (et zijn de CDs van de serie)

Ik heb btw wat extra info gezocht over Ocean, en wat ik vond was erg weird..
Ocean schijnt alleen de Europeese rechten van DBZ te hebben gekocht, maar niemand schijnt te weten waarom Ocean DBZ gaat dubben, terwijl de FUN dit al doet.....voor zover ik kan vinden wordt et alleen uitgezonden in Nederland, Engeland en in Canada..aangezien Duitsland, Frankrijk, Italie en Spanje hun eigen gedubbte versie hebben..(hoe dat in de rest van Europa zit weet ik niet)
Zoals oplettende kijkers al zagen, worden de VA's (Voice Actors) niet in de aftiteling genoemd (alsof et staatsgeheim is ofsow). Ook zijn de aftitelingen in elk land anders...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 26-09-2002, 20:34
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
Hey thanks he D@mien
en hoe vind je van deze ??
Ook wel cool, maar hij is wat onduidelijk...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 26-09-2002, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Mjah, maar dat is GT... en dat is, in principe, een fan anime. Akira Toriyama heeft er niet aan meegewerkt...
I know. GT is ook niet zo boeiend; op die battle met One Star Dragon na. Zit ook wel humor in, ghe.
Oud 27-09-2002, 01:18
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Vash! schreef:


Italiaanse dragonballz's roeleren Kep die als de eerste twee andriods komen, moet ook maar eens wat van gaan scannen
Heb 8 jaar geleden ofzo een Frans blad van Club Dorothee gekocht, waarin Vegeta de eerste Android verslaat.

In kleur!
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 27-09-2002, 10:33
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
ok ff een vraagje "wie is jou lievelings poppetje ?? "
van mij is natuurlijk Vegetto
goku en vegeta i kkan niet tussen ze kiezen drm die vegetto
Oud 27-09-2002, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Morridin schreef:
Ik denk dat ie het heeft over Cooler, de broer van Freeza
Ja die bedoel ik, ik kon net op zijn naam komen, Thanx.
Heb je die film gezien btw?Echt wel vet.!
Oud 27-09-2002, 12:55
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
ok ff een vraagje "wie is jou lievelings poppetje ?? "
van mij is natuurlijk Vegetto
goku en vegeta i kkan niet tussen ze kiezen drm die vegetto
Whehehe stomme vraag... je blijft bezig

Pan is een van mijn favorieten (vooral als hoofdpersoon in fanfiction ). Juunanagou is ook zeer cool, en Teenage Gohan. En Teen Trunks en Teen Goten... Goten in het algemeen En Piccolo is ook wel cool.. Bulma en Vegeta zijn gewoon zwaar interessant. Videl is ook lijp...

Mh kijk ik blijf bezig De personages van dbz zijn gewoon ontzettend interessant, zij maken het leuk om erover te schrijven (en ook het kijken).
Oud 27-09-2002, 13:27
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Mijn favo is Kid Buu...
Die is gewoon echt evil
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 27-09-2002, 15:45
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
ok ff een vraagje "wie is jou lievelings poppetje ?? "
van mij is natuurlijk Vegetto
goku en vegeta i kkan niet tussen ze kiezen drm die vegetto
Goten, Vegito, Gotenks, Future Trunks, Vegeta en natuurlijk Goku en teenage Gohan
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 27-09-2002, 16:47
Verwijderd
SSJ Majin Vegeta 0wnz
Oud 27-09-2002, 16:54
Rufus Lee
Avatar van Rufus Lee
Rufus Lee is offline
SSJ Majin Vegeta, Gohan SSJ 2 is ook bruut, Kid Buu rules
Gotenks en Vegetto benne eveneens vet
Piccolo is wel geinig, en Androids 17 en 18 rulen ook zeer zeker wel!!!

En Amiboshi en Suboshi zijn ook vet bruut, maarja, die zijn niet van dbz maar van Fushigi Yugi
__________________
Dit is misschien de laatste kans, kom mee en vlucht met mij! En dans met mij de laatste dans, dan ben je eindelijk vrij!
Oud 27-09-2002, 17:22
Amstl
Avatar van Amstl
Amstl is offline
Even terugkomend op die avaters. Die kan je natuurlijk ook zelf maken als je een aflevering op je computer hebt staan en wanneer je nergens een geschikt plaatje kan vinden.
Alle frames zijn op te slaan als jpeg en dus te gebruiken voor een avater. Het kost niet al te veel tijd en je hebt toch een grote hoeveelheid 'nieuwe' mogelijkheden.
Zoals de 2 onderstaande frames bijvoorbeeld..


__________________
Watevu?
Oud 27-09-2002, 17:24
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Vegeta en 18 zijn mn favorieten
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 27-09-2002, 20:37
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Dragonball zou Dragonball Z niet zijn zonder Kururin

, met of zonder haar
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 27-09-2002, 20:40
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morgan schreef:

Pan is een van mijn favorieten (vooral als hoofdpersoon in fanfiction ). Juunanagou is ook zeer cool, en Teenage Gohan. En Teen Trunks en Teen Goten... Goten in het algemeen En Piccolo is ook wel cool.. Bulma en Vegeta zijn gewoon zwaar interessant. Videl is ook lijp...
Wies dat??

Of bedoel je Janemba ( die van film 12 ) ?

Dies wel vet jah, zo --> en zo helemaal --->

__________________
looking for new ways to get lost
Oud 27-09-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Wies dat??

Of bedoel je Janemba ( die van film 12 ) ?

Dies wel vet jah, zo --> en zo helemaal --->

Juunana-gou. Number 17. De android. *kent teveel Japanse namen...*
Oud 27-09-2002, 20:53
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Juunana-gou. Number 17. De android. *kent teveel Japanse namen...*
Oh joh, hebben ze nog namen ook
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 27-09-2002, 21:57
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
wat vinden jullie van deze avatar typisch een goku ssj3 avatar
Oud 27-09-2002, 22:03
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
wat vinden jullie van deze avatar typisch een goku ssj3 avatar
Reetschoppend....SSJ3 Goku ruled..
*vraagt zich af hoe walgelijk de SSJ3 transformatie wordt in ep 230...van de Ocean...*
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 28-09-2002, 13:51
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Reetschoppend....SSJ3 Goku ruled..
*vraagt zich af hoe walgelijk de SSJ3 transformatie wordt in ep 230...van de Ocean...*
Oud 28-09-2002, 14:55
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Whehehe stomme vraag... je blijft bezig

Pan is een van mijn favorieten (vooral als hoofdpersoon in fanfiction ). Juunanagou is ook zeer cool, en Teenage Gohan. En Teen Trunks en Teen Goten... Goten in het algemeen En Piccolo is ook wel cool.. Bulma en Vegeta zijn gewoon zwaar interessant. Videl is ook lijp...

Mh kijk ik blijf bezig De personages van dbz zijn gewoon ontzettend interessant, zij maken het leuk om erover te schrijven (en ook het kijken).
das zeker waar ja.. Videl is idd onwijs gaaf.. en weet je wat mn dbz verslaafde neefje en ik in een maffe bui hebben verzonnen? dat Shin(jeweetwel, die supreme kai) en 18 een prachtig stel zouden zijn! van allebei denken mensen eerst dat ze slecht zijn en blijken ze toch goed te zijn(k, 18 was ook slecht..), beiden zien er totaal niet sterk uit maar zijn het wel, hebben gevoel voor mode(kom op zeg, een hanenkam! ), hebben zo'n prachtige stem etc etc..
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 28-09-2002, 14:57
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
androide 17 had een mooie stoere stem ( i like it )
Oud 28-09-2002, 15:00
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
idd, die heeft ook een mooie stem, k hou wel van dat soort stemmen.. mooier iig dan het piccolo/vegeta achtige..maja, dat zal wel aan mij liggen
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 28-09-2002, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Vash! schreef:
Oh joh, hebben ze nog namen ook
Neuh. Juunana-gou betekend gewoon nummer zeventien in het Japans... Juu = tien, nana = zeven, gou = nummer.
Oud 28-09-2002, 15:31
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
androide 17 had een mooie stoere stem ( i like it )
Jah... Zo laag en dan zo gay-ig langzaam praten... Echt supergaaf. Ik was ook meteen fan toen ik hem in de anime zag

"Can Goku come outside and play?"

^_________^
Oud 28-09-2002, 15:47
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
joepie...kunnen alle kleine kinderen en volwassenen die denken dat ze kinderen zijn naar dat kleuterfilmpje kijken...baha =]
Oud 28-09-2002, 16:10
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:
joepie...kunnen alle kleine kinderen en volwassenen die denken dat ze kinderen zijn naar dat kleuterfilmpje kijken...baha =]
Meneer doet weer 's een poging om volwassen over te komen....
Tuurlijk is deze tekenfilm voor kinderen bedoeld (ondanks het soms erg bloederige geweld), maar dat betekent nog niet dat een tiener of volwassen persoon er niet van kan genieten. Wees anders consequent en ga ook zeiken bij bijv. die Monsters Inc.-topic, elitist asshole.
Oud 28-09-2002, 16:11
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
empyrian schreef:
joepie...kunnen alle kleine kinderen en volwassenen die denken dat ze kinderen zijn naar dat kleuterfilmpje kijken...baha =]
als je het nix vind dat kom je hier toch lekker niet?? ga jij nou maar lekker stoer doen..

@morgan: jaaaaa leve 17 btw, weet nie of k dit al gepost had, volgens mij niet, maar k vind m wel lachen..: k heb m al 10000 keer gelezen maar hij blijft goed
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 28-09-2002, 17:02
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Heej, dat plaatje staat verkeerd om !!! Ik heb hem in een Italiaanse manga maar hier staat de hele pagina in spiegelbeeld Zeker omdat je van rechts naar links anders moet lezen misscien??
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 28-09-2002, 18:32
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
empyrian schreef:
joepie...kunnen alle kleine kinderen en volwassenen die denken dat ze kinderen zijn naar dat kleuterfilmpje kijken...baha =]
Jij doet lekker volwassen
Ik zou zeggen, kijk eerst eens een ongecensureerde aflevering voordat je je conclusies trekt.
Graag geen reactie, ik heb geen trek in een verpest topic door 1 zielig persoon, die de meningen van anderen niet weet te waarderen.
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 28-09-2002, 18:43
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:
joepie...kunnen alle kleine kinderen en volwassenen die denken dat ze kinderen zijn naar dat kleuterfilmpje kijken...baha =]
Je weet niet waar je het over hebt. DBZ is getekend voor (voornamelijk) jongens in de puberteit. In Japan zijn manga en anime ontzettend populair, kinderen, ouders, pubers, twintigers, opa's en oma's, iedereen leest het. En misschien moet je eens hentai lezen of zien om erachter te komen dat niet alle tekenfilms/strips kinderachtig zijn...
Oud 28-09-2002, 19:00
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Vash! schreef:
Heej, dat plaatje staat verkeerd om !!! Ik heb hem in een Italiaanse manga maar hier staat de hele pagina in spiegelbeeld Zeker omdat je van rechts naar links anders moet lezen misscien??
klopt,die tekst is er door fans in gezet en die zullen m voor het gemak ook wel gespiegeld hebben
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Oud 28-09-2002, 19:49
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
CycLoner schreef:
Meneer doet weer 's een poging om volwassen over te komen....
Tuurlijk is deze tekenfilm voor kinderen bedoeld (ondanks het soms erg bloederige geweld), maar dat betekent nog niet dat een tiener of volwassen persoon er niet van kan genieten. Wees anders consequent en ga ook zeiken bij bijv. die Monsters Inc.-topic, elitist asshole.
Monsters Inc wordt niet gehyped en bekeken door mensen die zich te jong voelen voor hun leeftijd...en hoezo BLOEDERIG?! ik heb die shit 1 keer gezien en stukjes als ik zapte, en NOOIT 1 druppel bloed. Wees anders consequent en denk eerst ff na voor je zeikt, inferieur mongooltje.
Oud 28-09-2002, 19:55
Vash!
Avatar van Vash!
Vash! is offline
Citaat:
empyrian schreef:
Monsters Inc wordt niet gehyped en bekeken door mensen die zich te jong voelen voor hun leeftijd...en hoezo BLOEDERIG?! ik heb die shit 1 keer gezien en stukjes als ik zapte, en NOOIT 1 druppel bloed. Wees anders consequent en denk eerst ff na voor je zeikt, inferieur mongooltje.


geniale combinatie gewoon

Wat ben jij een vette gozer man !



heb je msn?
__________________
looking for new ways to get lost
Oud 28-09-2002, 21:04
Verwijderd
Citaat:
empyrian schreef:
Monsters Inc wordt niet gehyped en bekeken door mensen die zich te jong voelen voor hun leeftijd...en hoezo BLOEDERIG?! ik heb die shit 1 keer gezien en stukjes als ik zapte, en NOOIT 1 druppel bloed. Wees anders consequent en denk eerst ff na voor je zeikt, inferieur mongooltje.
Te jong voelen voor hun leeftijd, wtf? Waar baseer jij dat op? Nogmaals, volwassenen kunnen ook van een tekenfilm genieten. Alsof jij nooit een tekenfilm meer kijkt hypocriete 'superieure' eikel.
Trouwens, ik zie anders veel meer Monsters Inc.-reclames op tv over het algemeen. Tonnen actiefiguren, posters, knuffels, en dat is niet gehyped?
Goede comeback hoor, I'm shittin' my pants
Denegrerend reageren op iemand die toevallig een bepaalde serie leuk vind, echt een bikkel jij hoor.
Oud 28-09-2002, 21:46
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
empyrian schreef:
...en hoezo BLOEDERIG?! ik heb die shit 1 keer gezien en stukjes als ik zapte, en NOOIT 1 druppel bloed.
1. Cartoon network knipt erin
2. Ocean Knipt erin
3. De Funimation versie zit wel bloed..en behoorlijk wat ook..
4. De japse versie is helemáál grof..zelfs te grof voor Amerikaanse televisie...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 28-09-2002, 21:48
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Is et jullie ook opgevallen dat de ep van vrijdag (Videl Is Crushed) erg kort was? de dombo's van Ocean/CN hebben alle bloederige scenes eruit geknipt...en dan hou je in deze ep nogmaar de helft over...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 28-09-2002, 22:11
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
D@mien schreef:
Is et jullie ook opgevallen dat de ep van vrijdag (Videl Is Crushed) erg kort was? de dombo's van Ocean/CN hebben alle bloederige scenes eruit geknipt...en dan hou je in deze ep nogmaar de helft over...
Was dat het...vond al dat ik zo vroeg eten ging halen
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 28-09-2002, 23:05
Verwijderd
SSJ2 Gohan roeleert toch wel 't meest. Hij heeft een zwaar asskickende look dan :> Majin Vegeta is ook wel gaaf, en nr 18 is domweg lekker. De attitude van nr 17 overruled Vegeta wel bigtime, i.m.o.
Oud 28-09-2002, 23:59
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
SSJ2 Gohan roeleert toch wel 't meest. Hij heeft een zwaar asskickende look dan :> Majin Vegeta is ook wel gaaf, en nr 18 is domweg lekker. De attitude van nr 17 overruled Vegeta wel bigtime, i.m.o.
en goku? wat ik aan goku leuk vind is dat hij relax is en vechten doet hij stoer, en wat heel belangerijk is dat hij sterker word na een gevecht ( tsja bij elke saiyan ) maar bij hem zieje dat gelijk als hij boos word ow damn wat is hij dan stoer gevaarlijk drm is hij gewoon me favo.
en vegeta wat ik aan hem leuk vind is? soms is zijn tegenstanders 10x sterker dan hem maar toch deze lastige blijft doorgaan hij stopt nooit, hij vecht voor zijn pride ( wat hij ook zegt ) hij si een doorvechter en heeft goeie technieken net als goku drm hij is hij ook mijn favo met goku

en drm ben voor Vegetto daarna trunks en goten

gohan is echt stront
Oud 29-09-2002, 14:26
Verwijderd
Hm, tja, Goku is zo dom!! Hij is alleen een taktisch brein, verder niet.

Ik ben ook zwaar fan van Krillin in dragonball, hij is echt een zieke geest hehehehe en heel gaaf.

Vegeta is heel slim, Piccolo ook, daarom vind ik hen cool.
Oud 29-09-2002, 14:27
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:

gohan is echt stront
Argh, hoe kun je dat nou zeggen?! Vooral Mirai Gohan is zeer lijp!!

Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie "De mens is egoïstisch"
Egoconstructie
52 17-04-2010 13:38
Levensbeschouwing & Filosofie God is:
hookee
204 17-06-2009 12:35
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 00:32
Films, TV & Radio Het grote Gundam Wings topic
Verwijderd
37 18-02-2003 11:46
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Films, TV & Radio dragonballz
mocrodealer
4 04-11-2002 12:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.