Oud 22-01-2004, 13:50
Verwijderd
Aanstaande zondag om 3.00 s nachts is de Royal Rumble 2004 ppv live en gratis te zien op de satelliet. op de atlanticbird 1. Vooraf om 2.00 is ook nog WWE Heat te zien.

Het is me gelukt om de atlanticbird1 te ontvangen Dus de ppv's kan ik zien. De NSS 7 is me nog niet gelukt, maar dat komt nog.

veel kijk plezier.
Advertentie
Oud 22-01-2004, 13:59
Verwijderd
Ik vind het jammer dat Goldberg na wrestlemania XX weggaat.
Het is een geldkwestie. Zoals zo veel wrestlers is Goldberg gefixeerd door geld.
Hoe denk je anders dat de WCW om zeep is geholpen en met een enorme schuld zat?
Alsof die gasten niet genoeg verdienen. Dat krijgt krijgen ze toch nooit van ze lang zal ze leven op.
Oud 22-01-2004, 15:23
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 22-01-2004 @ 13:59:
Ik vind het jammer dat Goldberg na wrestlemania XX weggaat.
Het is een geldkwestie. Zoals zo veel wrestlers is Goldberg gefixeerd door geld.
Hoe denk je anders dat de WCW om zeep is geholpen en met een enorme schuld zat?
Alsof die gasten niet genoeg verdienen. Dat krijgt krijgen ze toch nooit van ze lang zal ze leven op.
Persoonlijk kan ik er niet mee zitten, vind Goldberg geen geweldige worstelaar en als z'n matches goed zijn komt dat meestal door de ander.

Helaas zullen wij moeten wachten tot we de vcd van de RR krijgen, en bij deze ook een vriendelijk verzoek om de winnaar hier niet in te vermelden, of in een spoilertag te zetten.
Anders dan ontwijk ik dit topic wel ff een week voor de zekerheid
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 27-01-2004, 12:58
Verwijderd
het is me gelukt, ik heb de royal rumble gezien op de antalanticbird. Raw op de NSS7 is me niet gelukt , ik krijg die satelliet maar niet te pakken.
Oud 29-01-2004, 12:49
Verwijderd
Welke wrestlers hebben volgens jou de leukste liedjes?

mijn top 3 is als volgt:

1. HHH
2. Evolution
3. Big Show
Oud 10-02-2004, 18:12
Brigitte
Brigitte is offline
En wat vond je van de uitslag van de RR?
Ik had het wel gehoopt, maar toch niet echt verwacht.
Ik vond de andere matches trouwens niet echt fantastisch, ze waren erg kort en een beetje half afgemaakt leek het wel.

Liedjes:
1. KANE sowieso leuk nummer maar met dat vuur is t helemaal geweldig.
2. Brock Lesnar, sinds ik die in Duitsland heb gezien vind ik dat liedje helemaal geweldig.
3. De rest, ik vind bijna alles leuk Zolang het crossing borders van mysterio maar niet is

(alleen het flauwe commentaar telkens he, here comes the pain, here comes the big red machine etc.)
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 11-02-2004, 21:59
Breath
Breath is offline
Voor wie het nieuws nog niet gehoord had: De Dutch Wrestling Federation is opgeheven.
Oud 11-02-2004, 23:07
Brigitte
Brigitte is offline
Jaa helaas wel
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 19-02-2004, 13:22
Verwijderd
waarom is het opgeheven?

trouwens ik heb weer genoten van NO WAY OUT en dat gratis en voor nix.

Nu Nog wrestlemania XX
Oud 19-02-2004, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 10-02-2004 @ 18:12:
En wat vond je van de uitslag van de RR?
Ik had het wel gehoopt, maar toch niet echt verwacht.
Ik vond de andere matches trouwens niet echt fantastisch, ze waren erg kort en een beetje half afgemaakt leek het wel.
De Rumble zelf was heerlijk om naar te kijken. De andere wedstrijden waren wat aan de korte kant, wat afgeraffeld leek het wel. Dat was wel jammer.


NO WAY OUT vond erg leuk om naar te kijken, beter dan armageddon die was echt nix.

Nu is het aftellen naar Wrestlemania.
Waarschijnlijk zullen we een terugkeer van Hulk Hogan verw
8ten voor een wedstrijd in wrestlemania mischien tegen Stone Cold. aan Bret hart wordt ook gedacht voor een eenmalige terugkeer bij Wrestlemania. In ieder geval willen ze Legends terug zien.
Oud 19-02-2004, 19:51
Inferno
Inferno is offline
Jep de DWF is opgeheven ....

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=753428

kijk even naar dit verhaal..Dit is mijn verhaal...Een worstelaar in Nederland
Oud 19-02-2004, 20:11
Inferno
Inferno is offline
beste liedjes:

1. Eric Bischoff
2. Nature boy Ric Flair
3. Kane

trouwens hoe zit dat met satteliet en spiketv/sky sports en dat all-day wrestling channel.
Kan je dat in NL ook ontvangen??
Oud 23-02-2004, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 19-02-2004 @ 20:11:
beste liedjes:

1. Eric Bischoff
2. Nature boy Ric Flair
3. Kane

trouwens hoe zit dat met satteliet en spiketv/sky sports en dat all-day wrestling channel.
Kan je dat in NL ook ontvangen??
Ik leg het nog 1 keer uit. maar het is dan ook de laatste keer.

WWE Smackdown! kan je bekijken op het Duitse TELE 5 en het italiaanse Italia 1. TELE 5 Zendt uit op de Astra satelliet en italia1 zendy uit op de hotbird. ze zijn allebei vrij te ontvangen en lopen 1 week achter op de VS.

WWE RAW is te bekijken op het franse RTL 9. Dit kanaal zendt op de astra en hotbird uit , maar is gecodeerd. Op de hotbird is het nog wel op illegale wijze te bekijken. Op de Astra 1A op 5,2 graden oost zendt deze zender wel vrij uit . Deze zender loopt wel zo'n zes weken achter op de vs.

EDTV Sports zendt WWE velocity uit en is vrij te ontvangen op de Hotbird en Eurobird. Andere arabische vrij te ontvangen kanalen zenden ook wel WWE uit , meestal velocity , maar soms ook Raw. Bahrain zendt wel Raw uit, maar loopt alleen heel erg achter op de VS. de zenders zijn o.a Kuwait, Qatar, saudi1, Bahrain, enz. deze zenden zijn te vinden op de Hotbird en Arabsat.

Op de Hotbird Zendt Zowel ART sport als sinds kort Ten Sports Alle shows van WWE uit dus ook de PPv's, Deze kanalen maken deel uit van het arabesque pakket en daar kan je in nederland gewoon op abonneren.

ART sport zit ook in het digitale kabelpakket in nederland, o.a van de UPC, daar kan je je dus op abonneren als je geen schotel bezit.

Het Britse sky en Duitse Premiere Zenden ook heleboel WWE uit, maar daar kan je je in NL niet op abonneren.


Dan heb je de feeds. Dat vind ik heel interessant. Dat zijn geen omroepen die programma's uitzenden maar satelliet verbindingen tussen bijvoorbeeld de Vs en Europa of eeen stadion en TV zender. Dit is bedoeld om bijvoorbeeld programma's vanuit de vs door te stralen naar tv omroepen in europa zodat die uitgezonden kunnen worden door die omroepen of om live beelden van sport door te zenden van de plek waar het plaats vindt naar de tv omroepen die het uitzenden. SPORT, Nieuws, Program ma's van alles kan doorgezonden worden via deze feeds.Veel van deze feeds zenden vrij en ongecodeerd uit. Het leuke is dat wij deze feeds thuis gewoon op onze tv scherm kunnen bekijken met onze satellietontvanger. je hebt er dus geen speciale apparatuur voor nodig. Deze frequenties en satellieten van deze feeds worden wel elke keer veranderd en staan dus niet altijd vast.
Het mooie is dat de WWE Shows ook live worden doorgezonden via deze Feeds, en ook nog eens vrij en ongecodeerd. RAW, Smackdown en De PPV's. Je kunt ze live zien en dus loop je niet achter. de feeds van RAW zijn te vinden op DE NSS7 Satelliet op 22,5 graden west. De Feeds Van de PPV's die zijn te vinden op de Atlanticbird1 op 12,5 graden west, maar let op de ppv's worden altijd via twee frequenties uitgezonden een gecensureerde en een ongecensureerde versie. Smackdown wordt als het goed is via de Panamsat doorgestraald. Dit alles is in NL snachts te bekijken. de PPV;s om 2uur RAW later en smackdown zal ook wel later zijn.


Wat heb je nodig voor WWE via de satelliet te ontvangen:

- Satelliet schotel , aan te raden maat is 1 meter,maar 90 cm kan ook nog.

- satellietontvanger die SCPC ontvangst aan kan en waar je kaarten in kunt steken.

-Motor om de schotel draaien, hoef niet perse wel handig, je kan ook handmatig je schotel draaien.

- Evt. abonnement op ART sport of Ten sports en bijbehorende smartcard.



verdere info is te vinden op:

www.satellite.nl voor frequenties.
www.kingofsat.net voor feeds en frequenties.
www.ucassuport.nl voor feeds en satinfo, moet je kijken bij het forum en dan feeds.
www.adduniverse.com voor Info over ART Sport en Ten sports, ook abonneren kan hier.

Dit is de laatste keer dat ik de info over wwe op satelliet verstrek. lees deze tekst dus goed door.
Oud 24-02-2004, 17:21
Inferno
Inferno is offline
kijkt iedereen hier ook ROH en NWA dat is pas goed worstelen!!

Inferno's verhaal:

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=753428

Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 18:18.
Oud 26-02-2004, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 24-02-2004 @ 17:21:
kijkt iedereen hier ook ROH en NWA dat is pas goed worstelen!!

Wordt NWA ergens in europa op TV uitgezonden?
is het ook via internet te bekijken danwel te downloaden?

lijkt me leuk om te zien. Ik heb die site van ze bekeken en ik kreeg opeens herinneren van WCW. Er zijn ook wel ex-wcw wrestlers in de NWA. Ook mike Tenay is daar als announcer ( zou eigenlijk samen met larry zbysko bij wwe moeten announcen vind ik) en vreemd genoeg ook Vince Russo, ik dacht namelijk dat hij bij wwe werkzaam was als verhalenschrijver.
Oud 26-02-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-02-2004 @ 14:58:
Ik leg het nog 1 keer uit. maar het is dan ook de laatste keer.

WWE Smackdown! kan je bekijken op het Duitse TELE 5 en het italiaanse Italia 1. TELE 5 Zendt uit op de Astra satelliet en italia1 zendy uit op de hotbird. ze zijn allebei vrij te ontvangen en lopen 1 week achter op de VS.

WWE RAW is te bekijken op het franse RTL 9. Dit kanaal zendt op de astra en hotbird uit , maar is gecodeerd. Op de hotbird is het nog wel op illegale wijze te bekijken. Op de Astra 1A op 5,2 graden oost zendt deze zender wel vrij uit . Deze zender loopt wel zo'n zes weken achter op de vs.

EDTV Sports zendt WWE velocity uit en is vrij te ontvangen op de Hotbird en Eurobird. Andere arabische vrij te ontvangen kanalen zenden ook wel WWE uit , meestal velocity , maar soms ook Raw. Bahrain zendt wel Raw uit, maar loopt alleen heel erg achter op de VS. de zenders zijn o.a Kuwait, Qatar, saudi1, Bahrain, enz. deze zenden zijn te vinden op de Hotbird en Arabsat.

Op de Hotbird Zendt Zowel ART sport als sinds kort Ten Sports Alle shows van WWE uit dus ook de PPv's, Deze kanalen maken deel uit van het arabesque pakket en daar kan je in nederland gewoon op abonneren.

ART sport zit ook in het digitale kabelpakket in nederland, o.a van de UPC, daar kan je je dus op abonneren als je geen schotel bezit.

Het Britse sky en Duitse Premiere Zenden ook heleboel WWE uit, maar daar kan je je in NL niet op abonneren.


Dan heb je de feeds. Dat vind ik heel interessant. Dat zijn geen omroepen die programma's uitzenden maar satelliet verbindingen tussen bijvoorbeeld de Vs en Europa of eeen stadion en TV zender. Dit is bedoeld om bijvoorbeeld programma's vanuit de vs door te stralen naar tv omroepen in europa zodat die uitgezonden kunnen worden door die omroepen of om live beelden van sport door te zenden van de plek waar het plaats vindt naar de tv omroepen die het uitzenden. SPORT, Nieuws, Program ma's van alles kan doorgezonden worden via deze feeds.Veel van deze feeds zenden vrij en ongecodeerd uit. Het leuke is dat wij deze feeds thuis gewoon op onze tv scherm kunnen bekijken met onze satellietontvanger. je hebt er dus geen speciale apparatuur voor nodig. Deze frequenties en satellieten van deze feeds worden wel elke keer veranderd en staan dus niet altijd vast.
Het mooie is dat de WWE Shows ook live worden doorgezonden via deze Feeds, en ook nog eens vrij en ongecodeerd. RAW, Smackdown en De PPV's. Je kunt ze live zien en dus loop je niet achter. de feeds van RAW zijn te vinden op DE NSS7 Satelliet op 22,5 graden west. De Feeds Van de PPV's die zijn te vinden op de Atlanticbird1 op 12,5 graden west, maar let op de ppv's worden altijd via twee frequenties uitgezonden een gecensureerde en een ongecensureerde versie. Smackdown wordt als het goed is via de Panamsat doorgestraald. Dit alles is in NL snachts te bekijken. de PPV;s om 2uur RAW later en smackdown zal ook wel later zijn.


Wat heb je nodig voor WWE via de satelliet te ontvangen:

- Satelliet schotel , aan te raden maat is 1 meter,maar 90 cm kan ook nog.

- satellietontvanger die SCPC ontvangst aan kan en waar je kaarten in kunt steken.

-Motor om de schotel draaien, hoef niet perse wel handig, je kan ook handmatig je schotel draaien.

- Evt. abonnement op ART sport of Ten sports en bijbehorende smartcard.



verdere info is te vinden op:

www.satellite.nl voor frequenties.
www.kingofsat.net voor feeds en frequenties.
www.ucassuport.nl voor feeds en satinfo, moet je kijken bij het forum en dan feeds.
www.adduniverse.com voor Info over ART Sport en Ten sports, ook abonneren kan hier.

Dit is de laatste keer dat ik de info over wwe op satelliet verstrek. lees deze tekst dus goed door.

Op de astra 2 zendt Friendly tv ook wrestling uit, geen WWE maar een Britse fed. Deze zender zendt vrij uit.
Oud 01-03-2004, 14:08
Verwijderd
ik moet toegeven dan ik WCW mis. Die sterke verhaallijnen. de nWo. Het worstelen zelf was wat harder dan WWE. De hardcore matches mis ook. En veel special matches zoals die opgestapelde cages met daarboven de Worldheavyweight title hangend. En de match waarbij in een hoek van de ring een breekijzer aan een paal hangt en wie die pakt mag zijn opponent ermee aftuigen.
En de wrestlers hadden daar ook betere gimmiks. Zoals Dustin Rhodes. Bij WWE liep hij in een goud pakkie rond met schmink op zijn gezicht en goude lange haren. Bij WCW had hij een ruige uiterlijk. cowboylaarzen, zwarte jeans, shirt zonder mouwen.
En ook weleens een Lange zwarte leren trenchcoat, met een kale wit geschminkte hoofd met rode kringen om zijn ogen (voor mij de beste gimmik van Dustin Rhodes).
WCW haalde gewoon het beste uit wrestling.
WWE nu is in vergelijking met WCW toen toch minder goed.
verhaallijnen zijn niet top. Wrestlers die zeer goed zijn worden met slechte gimmiks neer gezet, bijv kevin Nash, Goldberg, Scott Steiner.
Kortom ik Mis WCW
Oud 01-03-2004, 14:13
Verwijderd
Goed nieuws voor Wrestling liefhebbers. Vanaf 15 maart zal The Wrestling Channel(TWC) van start op de Astra2 satelliet. Deze zender zal vrij te ontvangen zijn en Wrestling van veel feds uitzenden. o.a . NWA TNA. WWE zullen ze vooralsnog niet uitzenden. (Het zou leuk zijn als ze WCW zouden herhalen). Tot 15 maart kan je op dezelfde satelliet al wel Wrestling van TWC bekijken op friendly TV beginnend om 5 uur smiddags.
Oud 03-03-2004, 12:38
Breath
Breath is offline
Weer nieuws voor de fans van europees worstelen: 4 april is er in Den Haag weer een FCW show, voor het eerst in 2 jaar geloof ik. Nu al staan The Extreme Agressors vs. Long & Thick en Doug Williams vs. the Dominator op de card! Ik ga er zeker zijn, wie nog meer?
Oud 04-03-2004, 10:01
Inferno
Inferno is offline
ja hier ook een ik ga mijn mede-oud DWF ers Oger en Fury(Xtreme Agressors) supporten!!
Oud 04-03-2004, 12:34
Brigitte
Brigitte is offline
Ik ga ook
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 05-03-2004, 08:23
Inferno
Inferno is offline
uiteraard

beter worden Oger en Fury champs!
Oud 15-03-2004, 13:30
Verwijderd
Ik heb Wrestlemania XX op tape staan. Ga hem strax lekker kijken. Hij duurt maar liefst 5 uur.

LANG LEVE DE FEEDS!!!
Oud 21-03-2004, 12:40
Brigitte
Brigitte is offline
Wat vond je van WM XX
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen, dat kwam vooral natuurlijk door dat gezeik over Brock.

Benoit-Michaels-HHH was trouwens wel heel erg goed, en ik vond het ook verdiend dat Benoit de titel won

En wat een waardeloos publiek zeg, totaal geen heat bij de meeste mensen en moves.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 22-03-2004, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 21-03-2004 @ 12:40:
Wat vond je van WM XX
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen, dat kwam vooral natuurlijk door dat gezeik over Brock.

Benoit-Michaels-HHH was trouwens wel heel erg goed, en ik vond het ook verdiend dat Benoit de titel won

En wat een waardeloos publiek zeg, totaal geen heat bij de meeste mensen en moves.
Ik heb genoten van WMXX, alleen viel de match tussen Brock lesnar en Goldberg zwaar tegen, ht was een trage match waarin weinig gebeurde. WMXX bevatte wel veel komische blunders, Stone Cold die een blikje op zijn smoel krijgt(heb ik erg omgelachen) , Bobby Heenan die bijna van het podieumpje valt,HHH die tegen een camera man aanvalt die op zijn beurt ook weer valt, HBK die meteen daarna tegen een cameraman aan wordt gegooid, ultimo dragon die tot een paar maal toe bijna uitglijdt. ik heb erg gelachen bij deze PPV.

Vandaag worden de Rosters voor RAW en Smackdown opnieuw ingedeeld. Ben erg Benieuwd.
Oud 22-03-2004, 21:13
Brigitte
Brigitte is offline
Er waren inderdaad behoorlijk wat blunders.
Vond het ook wel sneu voor Ultimo.
Ik vond die cruiserweight match ook wel een beetje tegenvallen omdat ik had gehoopt meer te zien van Shannon Moore en Ultimo in plaats van de standaard rey-tajiri-noble.

Ik ben benieuwd naar de nieuwe draft.
Spoil hier ajb niet want ik kan de nieuwe raw en smackdown pas volgende week kijken.

Welke worstelaars zou je waar willen zien en waarom?
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 13-04-2004, 13:41
Verwijderd
Goed nieuws voor de schotel bezitters onder ons. Op de hotbird zendt Het griekse Tv Magic wwe vrij uit. ze zenden zowel smackdown als Raw( met ingang van deze week) uit. het is een vrij te ontvangen kanaal.
Voor uitzend tijden zie http://international.wwe.com
Oud 21-04-2004, 02:34
Verwijderd
Citaat:
Rick Steiner schreef op 23-11-2003 @ 16:39 :
Wie kijkt het nog?? Ik wel . en ik geniet er nog steeds van.


komt een worstel evenement ( in utrecht ) als je dat wel wist...
kijk maar op deze link ( wel interrestant )


http://64.4.30.250/cgi-bin/linkrd?_l...perstars%2ecom
Oud 17-08-2004, 15:13
Verwijderd
dit topic lijkt wel uitgestorven! Waar zijn de wrestlingfans??

Er wordt een wrestlingshow gegeven in Rotterdam en de legend "Honky Tonk man"Zal er bij zijn.
Oud 20-08-2004, 23:24
Mfh1988
Avatar van Mfh1988
Mfh1988 is offline
Citaat:
tss schreef op 24-11-2003 @ 16:34 :
WWE was toch eerst WWF.
Wordl Wrestling federation is het
__________________
Deze Post is mede mogelijk gemaakt door: Mfh1988
Oud 21-08-2004, 14:24
Verwijderd
Volgt er iemand NWA-TNA? Voor mij stukken beter dan WWE.
Oud 21-08-2004, 15:14
Mfh1988
Avatar van Mfh1988
Mfh1988 is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 21-08-2004 @ 14:24 :
Volgt er iemand NWA-TNA? Voor mij stukken beter dan WWE.
Gozer warneer wordt dat uitgezonde, en welk uitzender>?
__________________
Deze Post is mede mogelijk gemaakt door: Mfh1988
Oud 22-08-2004, 01:49
Aapie
Aapie is offline
Waaaah vind die Triple H en kane zoo cool net ook nog ff naar hun gekeken vind die sport echt geweldig volgende week ga ik ook naar zo een worstel training met iemand word lekker veel geF-5 en powerbomb
Oud 22-08-2004, 11:23
Paul Ryan
Avatar van Paul Ryan
Paul Ryan is offline
Bill Goldberg !
Oud 22-08-2004, 12:28
Mfh1988
Avatar van Mfh1988
Mfh1988 is offline
Warneer wordt het uitgezonden???
__________________
Deze Post is mede mogelijk gemaakt door: Mfh1988
Oud 24-08-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Mfh1988 schreef op 21-08-2004 @ 15:14 :
Gozer warneer wordt dat uitgezonde, en welk uitzender>?
NWA-TNA wordt uitgezonden op The Wrestlingchannel (TWC). Deze zender is vrij te ontvangen op de Astra2 satelliet op 28.2 graden oost. Op woensdagavond wordt de ongecensureerde versie uitgezonden. Door de week wordt deze uitzending een aantal malen herhaald, wel gecensureerd.

voor precieze tijden ga naar www.thewrestlingchannel.tv

overigens zendt deze zenders heleboel andere wrestling uit. o.a ROH, FWA, New Japan, enz.

veel kijkplezier.
Oud 24-08-2004, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Aapie schreef op 22-08-2004 @ 01:49 :
Waaaah vind die Triple H en kane zoo cool net ook nog ff naar hun gekeken vind die sport echt geweldig volgende week ga ik ook naar zo een worstel training met iemand word lekker veel geF-5 en powerbomb
Summerslam viel mij zwaar tegen. Enig lichtpunt was de match voor de worldheavyweight title, daar gebeurde tenminste wat.
Oud 26-08-2004, 11:32
Inferno
Inferno is offline
Ik heb em nog niet gezien dus gelive geen uitslagen te zeggen...

Ik moet zeggen dat ik Judgement Day wel erg bruut vond vooral die Blade job! Damn die was egt gruwelijk!

Leest iemand hier trouwens ook nog 'worstelboeken' dus zeg maar het boek van Flair of Foley..

Pas die van Lawler en Flair gelezen allebei echt aan raders!

De beste is nog steeds die van Foley allebei!
Oud 26-08-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Inferno schreef op 26-08-2004 @ 11:32 :
Ik heb em nog niet gezien dus gelive geen uitslagen te zeggen...

Ik moet zeggen dat ik Judgement Day wel erg bruut vond vooral die Blade job! Damn die was egt gruwelijk!

Leest iemand hier trouwens ook nog 'worstelboeken' dus zeg maar het boek van Flair of Foley..

Pas die van Lawler en Flair gelezen allebei echt aan raders!

De beste is nog steeds die van Foley allebei!
Die Boeken zijn zeker niet in de bibliotheek te vinden?

En inderdaad Judgementday was echt goed naar mijn mening. Die Jbl-Guerrero feud had wat mij betreft wel wat langer mogen duren.

De laatste tijd vind ik smackdown gewoon beter dan Raw ook wat ppv,s betreft. Er zijn gewoon betere verhaallijnen enzo.
Oud 29-08-2004, 13:12
Brigitte
Brigitte is offline
Die boeken kan je op internet bestellen of bij de American Bookstore kopen.


Inferno en ik gaan 9 oktober RAW in Duitsland aanschouwen, gaan er nog meer mensen hier?
(Flair, HHH, Kane, Benoit, HBK etc.)
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 01-09-2004, 13:58
Verwijderd
HBK zal weer terugkeren op Unforgiven in een match tegen Kane. Heerlijk toch
Oud 01-09-2004, 22:26
Brigitte
Brigitte is offline
Citaat:
Rick Steiner schreef op 01-09-2004 @ 13:58 :
HBK zal weer terugkeren op Unforgiven in een match tegen Kane. Heerlijk toch
Heerlijk, spoilers.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 02-09-2004, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 01-09-2004 @ 22:26 :
Heerlijk, spoilers.
hoezo spoilers? het staat gewoon op de wwe site hoor.
Oud 04-09-2004, 19:04
Aapie
Aapie is offline
Waar is dat dan in Duitsland en hoe duur is het?heb je toevallig een site daarover?
Oud 05-09-2004, 20:56
Brigitte
Brigitte is offline
Daar kijk ik dus ook expres niet om om spoilers te ontwijken.

Zaterdag 9 oktober komt RAW naar Duitsland, in Frankfurt.
Kaartjes zijn ontzettend duur, wij betalen 170 euro en hebben dan wel gelijk vervoer inbegrepen.

Er komen al behoorlijk veel worstelaars en de matches staan ook al vast, wat niet wil zeggen natuurlijk dat er nog het een en ander kan veranderen.

En site is er wel maar weet ik ff niet.
Inferno weet 't wel.
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 08-09-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Brigitte schreef op 05-09-2004 @ 20:56 :
Daar kijk ik dus ook expres niet om om spoilers te ontwijken.

Zaterdag 9 oktober komt RAW naar Duitsland, in Frankfurt.
Kaartjes zijn ontzettend duur, wij betalen 170 euro en hebben dan wel gelijk vervoer inbegrepen.

Er komen al behoorlijk veel worstelaars en de matches staan ook al vast, wat niet wil zeggen natuurlijk dat er nog het een en ander kan veranderen.

En site is er wel maar weet ik ff niet.
Inferno weet 't wel.
http://international.wwe.com
en dan bij germany kijken.

Oud 14-09-2004, 12:46
Verwijderd
Unforgiven vond ik toch wel een aardig goede ppv, niet top maar toch leuk genoeg. Nu op naar no mercy.

Lex Luger zal waarschijnlijk terugkomen bij de WWE en waarschijnlijk ook Sting?
Stone Cold zal ook mischien terugkeren volgens de laatste berichten.
Ook Zou Brock lesnar weleens terug kunnen keren aangezien het niet hem niet Lukt Iets bij de NFL te bereiken.
Oud 24-09-2004, 15:51
Verwijderd
Big Bossman een groot worstelaar en legende is helaas overleden op 42 jarige leeftijd. Op wwe.com is het volledige bericht na te lezen.
R.I.P Big Bossman.
Oud 03-10-2004, 20:16
Brigitte
Brigitte is offline
Hmm ik had nog wel het idee dat Brock het aardig deed bij de NFL, maar zou t niet erg vinden als die terug zou komen.

Ik heb net Unforgiven gezien (ja ik loop behoorlijk achter) en ik vond het behoorlijk tegenvallen, alleen Christian vs. Chris Jericho was erg goed.


Volgende week zaterdag RAW in Frankfurt!!!
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 09-10-2004, 13:27
Verwijderd
No mercy was een ppv om van te smullen. Ik zal niet inhoudelijk op de matches ingaan. dit i.v.m. spoilers.
Naar mijn mening is Smackdown op het moment gewoon beter dan Raw.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd WWE wrestling #3
Rooster
200 28-05-2008 23:11
Vrije tijd WWE Wrestling #2
Verwijderd
501 08-01-2007 19:12
Vrije tijd WWE Worstel Legende - Rotterdam, 20 Maart - DCW Unbreakable
LWOLeN
0 07-03-2005 22:48
Vrije tijd nWo izz Back!!!
Verwijderd
10 06-12-2004 01:19
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 13:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:06.