Oud 02-02-2004, 23:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Oud 02-02-2004, 23:50
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
weet iemand trouwens wat er met zlatan gaat gebeuren?die zal nu wel weer n reden meer hebben om naar een grotere club te willen, ik neem immers aan dat anastasiou speelminuten van hem af zal pakken...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Oud 02-02-2004, 23:52
Verwijderd
Zlatan is geloof ik bezig z'n contract te verlengen. Anastasiou zal derde spits worden neem ik aan, na Sonck nog. Hij is iig niet goed genoeg voor een basisplaats.
Oud 02-02-2004, 23:52
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 03-02-2004 @ 00:50:
weet iemand trouwens wat er met zlatan gaat gebeuren?die zal nu wel weer n reden meer hebben om naar een grotere club te willen, ik neem immers aan dat anastasiou speelminuten van hem af zal pakken...
Dat lijkt me idd zeer waarschijnlijk dat een grote club hem wil hebben, er was vorig jaar of het jaar daar voor ook al belangstelling van Roma geloof ik.
Dat zal het wel niet worden maar denk dat de Italiaansecompetitie wel wat voor hem is.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 06:52
Verwijderd
ik vind het een prima speler, met een goede actie, maar ik denk dat hij het bij een grote club op dit moment niet zou redden. Hij heeft gewoon nog een jaartje extra nodig om zich te ontwikkelen bij Ajax en dan is ie wel klaar voor een volgende club. Hoewel het me zou verbazen als die club bij de Europese top zou zitten.
Oud 03-02-2004, 06:57
number9
number9 is offline
Hij is voorlopig ff voor tegen PSV
Daarna zal hij idd 3e spits worden.
Hij is een stuk beter dan Babel die is gewoon te jong.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 03-02-2004, 09:59
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Anestasio is zo'n vage voetbal scoorde in het eerst seizoen bij een stuk of 20 keer maar daarna was het zo wisselvallig met hem.
__________________
Guess who's back
Oud 03-02-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-02-2004 @ 00:52:
maar denk dat de Italiaansecompetitie wel wat voor hem is.
of juist wel, hij heeft de lengte om die lange ballen vanuit achter aan te nemen en de techniek om in zijn uppie uit moeilijk situaties te komen
Oud 03-02-2004, 10:58
walter
Avatar van walter
walter is offline
ik weet het zo net nog niet, die gast is 30 en heeft nog nooit een basisplaats veroverd in de griekse nationale ploeg...en om nou te zeggen dat de griekse nationale ploeg nou zo denderend is
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Oud 03-02-2004, 11:06
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
vijf schreef op 03-02-2004 @ 11:56:
of juist wel, hij heeft de lengte om die lange ballen vanuit achter aan te nemen en de techniek om in zijn uppie uit moeilijk situaties te komen
Dat zeg ik toch
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 11:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ook Tarik Sektioui van Willem II naar AZ
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 03-02-2004, 11:36
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
AZ CONTRACTEERT JORIS MATHIJSEN (23), KEW JALIENS (25) EN TARIK SEKTIOUI (26)

De drie spelers tekenden allen voor 4 jaar.
Ziet er toch naar uit dat AZ volgend jaar een ernstig sterke selectie heeft.
De drie komen transfervrij, dus drie hele goeie spelers voor nix...
Van Geel doet het goed hier in Alkmaar.
__________________
Zuur...
Oud 03-02-2004, 13:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik vind 't fantastisch nieuws voor Yoannis. Damn, ik had 2 seizoenen geleden graag gehad dat hij terugkwam naar RSCA, zalige spits: techniek, laat de rest van de ploeg beter spelen én hij scoort vrij vlot. Echt zooooooo jammer dat hij vertrokken is bij Anderlecht, 'n paar jaar geleden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 03-02-2004, 13:40
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Ik denk niet dat dit de goede kezue is voor Sektioui. Want ik denk niet dat hij een basisplaats kan veroveren voor een langere tijd.
Oud 03-02-2004, 13:47
Verwijderd
Ik denk dat het een niet al te slimme keus is geweest van Ajax. Anastasiou is een leuke subtopper, maar om nou te zeggen dat ie veel goals maakt die ook echt dankzij hem gemaakt zijn, nou nee, meestal zijn het de medespelers die het grootste gedeelte van actie maakten.
Ze hadden beter Kone kunnen halen
Oud 03-02-2004, 14:12
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Ik had gehoord (vrijwel bijna altijd betrouwbare bronnen) dat er een scout nar Tevez kijkt!!!

Als hij komt he, zo vettttttttttt
Oud 03-02-2004, 14:18
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 03-02-2004 @ 15:12:
Ik had gehoord (vrijwel bijna altijd betrouwbare bronnen) dat er een scout nar Tevez kijkt!!!

Als hij komt he, zo vettttttttttt
Je zou er ook een clubnaam bij kunnen zetten. (van wie is die scout?)
Maar ik ga er maar van uit dat je Ajax bedoeld. Dat zpu dan inderdaad een mooie (en dure) transfer worden. Bayern wilde hem ook hebben.
Oud 03-02-2004, 14:19
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
MartenZ schreef op 03-02-2004 @ 15:12:
Ik had gehoord (vrijwel bijna altijd betrouwbare bronnen) dat er een scout nar Tevez kijkt!!!

Als hij komt he, zo vettttttttttt
Leuk!

Iemand die die gast kent?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Ads door Google
Oud 03-02-2004, 14:29
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-02-2004 @ 15:19:
Leuk!

Iemand die die gast kent?
Hier! Da's het grootste talent dat nu nog in Argentinie voetbald. Hij speelt voor Boca Juniors.
Oud 03-02-2004, 14:29
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 03-02-2004 @ 15:29:
Hier! Da's het grootste talent dat nu nog in Argentinie voetbald. Hij speelt voor Boca Juniors.
In Cm03/04 zeker?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 14:31
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Aardige speler als Zlaten er niet is, maar als echte spits mocht Zlatan vertrekken vind ik dat niet echt een geweldige speler dan zou er nog een speler bij moeten komen denk ik
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 03-02-2004, 14:31
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Fansite RBCRoosendaal.nl meldt dat Jelle ten Rouwelaar in de belangstelling staat van RBC Roosendaal. De 23-jarige doelman speelt nu voor FC Twente, dat hem voor twee jaar gehuurd heeft van PSV.

Bij Twente moest hij de opvolger worden van de naar Ajax vertrokken Sander Boschker, maar inmiddels heeft hij de concurrentiestrijd met Cees Paauwe verloren.

Bij RBC vertrekt deze zomer keeper Maikel Aerts. Willem II heeft belangstelling voor de keeper. Ook FC Zwolle-keeper Johan van der Werff zou kandidaat zijn om in Roosendaal eerste keeper te worden.



__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 03-02-2004, 14:32
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 03-02-2004 @ 15:29:
In Cm03/04 zeker?
Haha ook.
Maar ik ken hem vooral van de interesse van Bayern.
Oud 03-02-2004, 14:38
Verwijderd
als je rbc-fan bent word je van zulk nieuws ook niet blij
Oud 03-02-2004, 14:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 03-02-2004 @ 15:32:
Haha ook.
Maar ik ken hem vooral van de interesse van Bayern.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Advertentie
Oud 03-02-2004, 14:57
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 03-02-2004 @ 15:18:
Je zou er ook een clubnaam bij kunnen zetten. (van wie is die scout?)
Maar ik ga er maar van uit dat je Ajax bedoeld. Dat zpu dan inderdaad een mooie (en dure) transfer worden. Bayern wilde hem ook hebben.
nee hij wilde niet nar bayern omdat hij daar niet goed als jeugdspeler wordt behandeld (denkt hij) en bij Ajax is natuurlijk een uitstekende jeugdopleiding...

(ja ajax ja)

Iemand anders die hem heeft zien spelen tegen Milan?

bdw: Ajax zit ook achter de verdediger van Boca aan

Burisso ofsow...

Todorov >> Bayern
Pazzini >> Roma
Oud 03-02-2004, 14:59
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Niet dat julliehet per see moeten weten maar hier was ik toch best wel trots op.
Het Transfers & geruchten-topic:


Alexanchez 77
EmilioFCG 72
^Dragon^ 61
Ketjing 56
zlatani9 26
mobie 22
Brain-Damage 18
Nixje 14
USPalermo 14
vreselijke fout 13
tinus11 12
Methuus 12
Mr.Oizo 10
Methuselah 10
vijf 8
Zaagmanz 7
Guissie 6
Omnipresence 4
Paka 4
Roeleke 4
Tommie/Aligogo 4
Hee Kay 4
bloedgroep ajax 4
WolterB 3
Vandal 3
nickèsz 2
ZlatanSuperJood 2
Supermach 2
Gimme more beer 2
_Moby_ 1
Bazz 1
Dr. Oetker 1
kverulez 1
Pinksterhaas 1
walter 1
anoukforza 1
L1 1
nilsholgersson 1
Cartosa 1
mrhanky 1
Dave Q 1
houn 1
Wawl 1
Stefan1986 1
MartenZ 1
Casanova Demi 1
Wave 1
my-number-666 1
Boogie 1
suicidevin 1
tinjooo 1
graag gedaan 1
Ibiza 1
mmmm 1
Oud 03-02-2004, 15:01
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Dat boeit me idd helemaal geen fuck Alexanchez
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 15:02
Verwijderd
top 3 plaats

waar zie je die stats eigenlijk?
Oud 03-02-2004, 15:04
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 03-02-2004 @ 16:02:
top 3 plaats

waar zie je die stats eigenlijk?
Op de index staat naast ''onderwerp'' en ''begonnen door'' het aantal reply's. Als je dara op klikt krijg je die staistiek.
Oud 03-02-2004, 15:05
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 03-02-2004 @ 16:02:
top 3 plaats

waar zie je die stats eigenlijk?
Op het post aantal van het topic klikken.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 15:08
Verwijderd
logisch
Oud 03-02-2004, 15:13
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Alexanchez 77, haha uitslover maar goed het is toch wel iets om trots op te zijn
Oud 03-02-2004, 15:16
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 03-02-2004 @ 16:13:
Alexanchez 77, haha uitslover maar goed het is toch wel iets om trots op te zijn
Ik vind het best knap als je pas 940 posts heb.
Om maar weer ontopic te gaan:


Barcelona verhuurt Navarro aan Albacete

3/2/2004 15:26

Fernando Navarro maakt het seizoen af bij Albacete. De linksbenige verdediger kwam bij Barcelona niet meer aan spelen toe sinds de komst van Frank Rijkaard en Giovanni van Bronckhorst.
De 21-jarige Navarro mocht vorig seizoen nog veertien duels meespelen, voornamelijk als linksback. Louis van Gaal had alle vertrouwen in de jonge verdediger. In december 2002 haakte Navarro echter af door een zware blessure aan zijn linkerknie, waarvan hij de kniebanden scheurde, en waardoor hij niet meer in actie kwam.

Deze jaargang mocht hij alleen in actie komen namens Barcelona B. Barça verhuurt de in Barcelona geboren speler in de hoop dat hij meer speeltijd krijgt bij Albacete.

Bron: Vi.nl
Ik dacht dat Navarro best wel veel speelde in barcelona.
Oud 03-02-2004, 15:25
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Alexanchez schreef:
Ik vind het best knap als je pas 940 posts heb.

jah maar toch kijk maar eens hoeveel posts van die 940 wel niet op sport zijn bij jou.....
Oud 03-02-2004, 15:29
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 03-02-2004 @ 16:25:
Alexanchez schreef:
Ik vind het best knap als je pas 940 posts heb.

jah maar toch kijk maar eens hoeveel posts van die 940 wel niet op sport zijn bij jou.....
Who gives a fuck?
Ads door Google
Oud 03-02-2004, 15:42
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 03-02-2004 @ 16:29:
Who gives a fuck?
jah net als dat iemand een fuck zou geven over jou mooie lijstje met wie er de meeste posts had
Oud 03-02-2004, 16:00
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Guissie schreef op 03-02-2004 @ 16:42:
jah net als dat iemand een fuck zou geven over jou mooie lijstje met wie er de meeste posts had
Yeah man! You Rule!


(ik snap je redenatie niet.)
Oud 03-02-2004, 17:17
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-02-2004 @ 15:31:
Fansite RBCRoosendaal.nl meldt dat Jelle ten Rouwelaar in de belangstelling staat van RBC Roosendaal. De 23-jarige doelman speelt nu voor FC Twente, dat hem voor twee jaar gehuurd heeft van PSV.

Bij Twente moest hij de opvolger worden van de naar Ajax vertrokken Sander Boschker, maar inmiddels heeft hij de concurrentiestrijd met Cees Paauwe verloren.

Bij RBC vertrekt deze zomer keeper Maikel Aerts. Willem II heeft belangstelling voor de keeper. Ook FC Zwolle-keeper Johan van der Werff zou kandidaat zijn om in Roosendaal eerste keeper te worden.
Had eerder misschien ged8 aan Frank Kooiman, omdat zijn contract bij Sparta niet wordt verlengd en het is een eredivisiewaardige keeper dus... maja ik wist dat Aerts weg ging, Ten Rouwelaar is ook een optie he.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 03-02-2004, 18:55
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Anastasiou.. Denk dat het poosje gaat duren voordat hij aan het systeem gewend is.. Hoop voor em dat ie de kans krijgt.. Maar vrees voor Yannis van niet..
Oud 03-02-2004, 20:37
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 03-02-2004 @ 19:55:
Anastasiou.. Denk dat het poosje gaat duren voordat hij aan het systeem gewend is.. Hoop voor em dat ie de kans krijgt.. Maar vrees voor Yannis van niet..
Hij zal wel een kans krijgen, waarschijlijk zondag al want ze hebben hem (volgens mij) vooral gekocht vanwege de blessures in de aanval op het moment maar op de langere termijn als de Ibrahimovicen e.d weer fit zijn zal hij zijn plaats snel kwijtraken
Oud 03-02-2004, 20:44
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
*de never scoring spits dit seizoen van roda gaat naar ajax ja.
't is nog net geen links voor, maar daar is ook alles mee gezegt.
*martin van geel geeft AZ een brabants imago, over een tijdje presteerd AZ ook niks met carnaval. verder is het wel een goede zet, veel goede spelers voor 0 euro halen.
*Addo terug naar PSV, ja nu onze materiaalman ziek is moet je wat he...
*gerets ontslagen, jammer dat hij de eer niet aan zich zelf hield in de winterstop.
*the suprs kopen defoe: topaankoop.
*willem II wil Aerts als doelman: geert de Vlieger wacht nog op bod uit Alkmaar...
*midelsbrough trekt Ricardinho aan. het is geen engelsman dus weer een verrijking voor de premierleage, de vreemdelingencompetitie
*Xavier naar hannover, Heerenveen had ook interesse maar dat kapsel kon echt niet. aldus Foppe de Haan
*Larsson volgend seizoen naar Spanje of Italie, 'ik weet nog niet of het de costa brava of sicilie word.'
*utrecht wil Lamey nog een jaar huren, 'ik sta al 3 jaar onder contract bij PSV maar de hertgang is voor mij nog altijd dat dierenparkje bij ons uit het dorp' aldus de bertrokken speler.
*suporters hebben vertrouwen in rijkaard, maar sponsor kotex heeft zijn contract nog niet verlengd.

aldus...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 03-02-2004, 20:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Zou leuk zijn als je ook met een bron zou komen?!
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-02-2004, 21:07
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 03-02-2004 @ 21:44:
zogenaamd grappige teksten..
Haha?
Oud 04-02-2004, 11:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline



Als het aan de supporters ligt komt Bogarde niet naar P$V.
Denk dan ook dat ie niet komt eerlijk gezegt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-02-2004, 18:53
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Het PSV-volk is een raar volk.
Oud 04-02-2004, 18:56
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Geloof dat Bogarde ook wel een beetje een raar ventje is hor.. Bij Ajax had ie toch een keer knallende ruzie met Louis? (Herinner me beelden dat ie over een parkeerplaats liep te stekkeren met zn tas omdat ie weggestuurd was) En bij Barcelona was ie al helemaal niet geliefd omdat ie zich totaal niet interesseerde voor de clubcultuur.. En in Engeland is hem ook niet in dank afgenomen dat ie voor kapitalen rondjes liep te stekkeren met de jeugspelers (Was zelfs nog voor dat die Ruski kwam naar Chelski)
Oud 04-02-2004, 20:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Andries Jonker is de nieuwe trainer van MVV vanaf volgd seizoen.

Dan denk je: wie?
Nou, hij is assistent van Louis van Gaal bij Barca geweest, heeft Volendam gecoacht en heeft bij de KNVB gewerkt. Had ook volgens mij het Nederlands vrouwenvoetbalteam gecoacht… nou vergelijkbaar niveau dus
Geen supergrote naam, maja assistent van Louis van Gaal zegt toch wel iets. Alleen weet ik echt niet of hij bij MVV en Maastricht past…
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-02-2004, 22:46
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-02-2004 @ 21:56:
Andries Jonker is de nieuwe trainer van MVV vanaf volgt seizoen.

Dan denk je: wie?
Nou, hij is assistent van Louis van Gaal bij Barca geweest, heeft Volendam gecoacht en heeft bij de KNVB gewerkt. Had ook volgens mij het Nederlands vrouwenvoetbalteam gecoacht… nou vergelijkbaar niveau dus
Geen supergrote naam, maja assistent van Louis van Gaal zegt toch wel iets. Alleen weet ik echt niet of hij bij MVV en Maastricht past…
Die ken ik wel hoor

Nee zonder gekheid, ik hoop dat ie wat kan met MVV hoop dat het weer wat beter gaan met je club.
Erg jammer dat zo'n club paar jaar geleden nog eredivisie speelde en nu niks meer is.
Is er nog goeie hoop? Goeie sponser ofso?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-02-2004, 22:50
Verwijderd
keeper stekelenburg van ajakkes zeer waarschijnlijk op huurbasis naar NAC komend seizoen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel VII
Verwijderd
500 09-11-2005 10:00
Vrije tijd Transfers en geruchten deel V
number9
500 20-12-2004 18:18
Vrije tijd Transfers en Geruchten deel IV
Verwijderd
500 31-08-2004 23:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.