Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 10:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-07-2007 @ 18:46 :
Everton meldt op de officiele site dat ze in onderhandeling zijn met Johan Vogel. Opmerkelijk om zoiets daar neer te zetten, meestal doet een club dat pas als de persoon in kwestie getekend heeft.

En hardnekkig gerucht blijft gaan dat Riquelme later deze week medisch gekeurd wordt en daarna gepresenteerd, maar ik kan het me nog altijd neit voorstellen
RSCA doet dat af en toe ook en ook Club Brugge enzo, dus tja.

Zou me inderdaad erg verbazen, lijkt me niet echt een speler voor de Engelse competitie.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2007, 21:32
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Sterke Lé (Sterchele) dus toch naar Club Brugge, voor om en bij de 3 miljoen euro...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 00:52
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Urzaiz naar Ajax

Wat moeten ze met een uitgerangeerde 35-jarige aanvaller?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 05:44
Verwijderd
Pinchhitter.
Hoezo uitgerangeerd, hij was vorig seizoen nog basisspeler.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 08:33
Fides
Fides is offline
Wel een grote naam. Heb hem de afgelopen jaren niet zien voetballen. Wel rond de eeuwwisseling toen hij in het Spaanse nationale elftal voetbalde.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 18:36
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
rommedahl naar ajax
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 20-07-2007 @ 19:36 :
rommedahl naar ajax
neeeeeeeee

neee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


nee?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2007, 20:32
Verwijderd
Bergkamp gespot bij LA Galaxy
www.voetbalglamour.nl Maandag 30 Juli 2007 09:44 uur

Gaat Dennis Bergkamp zijn carrière alsnog een doorstart geven in Amerika? Volgens People werd de legendarische nummer 10 afgelopen donderdag in het gezelschap gezien van Alezei Lalas, de manager van L.A.Galaxy. Volgens Rob Jansen, zaakwaarnemer van Bergkamp, mogen aan het bezoek echter geen conclusies verbonden worden en gaat Bergkamp helemaal niet meer voetballen.

----------

Het is werkelijk een poepsite verder, dus er zal wel niets van waar zijn, maar toch
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 20-07-2007 @ 21:26 :
neeeeeeeee

neee neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


nee?
ja.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 21:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 30-07-2007 @ 21:32 :
Bergkamp gespot bij LA Galaxy
www.voetbalglamour.nl Maandag 30 Juli 2007 09:44 uur

Gaat Dennis Bergkamp zijn carrière alsnog een doorstart geven in Amerika? Volgens People werd de legendarische nummer 10 afgelopen donderdag in het gezelschap gezien van Alezei Lalas, de manager van L.A.Galaxy. Volgens Rob Jansen, zaakwaarnemer van Bergkamp, mogen aan het bezoek echter geen conclusies verbonden worden en gaat Bergkamp helemaal niet meer voetballen.

----------

Het is werkelijk een poepsite verder, dus er zal wel niets van waar zijn, maar toch
Ze kunnen zelfs de naam van Alexi Lalas niet juist schrijven.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 23:17
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Omg Lalas, dat is een held!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 07:36
Rioto
Citaat:
Ertur schreef op 30-07-2007 @ 21:32 :
Bergkamp gespot bij LA Galaxy
www.voetbalglamour.nl Maandag 30 Juli 2007 09:44 uur

Gaat Dennis Bergkamp zijn carrière alsnog een doorstart geven in Amerika? Volgens People werd de legendarische nummer 10 afgelopen donderdag in het gezelschap gezien van Alezei Lalas, de manager van L.A.Galaxy. Volgens Rob Jansen, zaakwaarnemer van Bergkamp, mogen aan het bezoek echter geen conclusies verbonden worden en gaat Bergkamp helemaal niet meer voetballen.

----------

Het is werkelijk een poepsite verder, dus er zal wel niets van waar zijn, maar toch
Hoe kan dat ? bergkamp vliegt niet en een cruise nemen lijkt me sterk
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 11:11
pvt. stengo
Avatar van pvt. stengo
pvt. stengo is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 19-07-2007 @ 11:53 :
RSCA doet dat af en toe ook en ook Club Brugge enzo, dus tja.

Zou me inderdaad erg verbazen, lijkt me niet echt een speler voor de Engelse competitie.
Maar zeker wel een goede speler die Riquelme.
Is benieuwd wat die Sterchele er van gaat bakken in Brugge.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Rioto schreef op 01-08-2007 @ 08:36 :
Hoe kan dat ? bergkamp vliegt niet en een cruise nemen lijkt me sterk
De bron zegt me genoeg lijkt me

ot:

Datum: 01-08-2007 Tijd: 10:20
Pinas houdt conditie op peil bij FC Dordrecht


Ex-NAC'er Brian Pinas hoopte deze zomer een nieuwe club te vinden. De buitenspeler is transfervrij en kan dus kosteloos de overstap maken naar een nieuwe werkgever. Vooralsnog heeft zich echter geen enkele club voor hem gemeld.
Pinas traint daarom de komende weken mee bij FC Dordrecht, om in ieder geval zijn conditie op peil te houden. De kans dat hij een contract tekent bij de club uit de Jupiler League lijkt klein. Pinas wil namelijk op niveau blijven voetballen.
Bron: B-Side Rats

Ik weet niet waar Pinas zijn hersenen heeft gelaten, maar als hij serieus denkt dat een eredivisieclub voor hem komt istie toch goed gek dacht ik zo! Hij heeft het afgelopen seizoen toch wel laten zien dat ie bijzonder slecht is.

Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 16:34
Verwijderd
En het was zo'n groot talent vroeger - werd in 1997 nog door Newcastle weggeplukt bij Feyenoord. Let wel, toen speelde Newcastle nog regelmatig Champions League
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 00:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 01-08-2007 @ 17:34 :
En het was zo'n groot talent vroeger - werd in 1997 nog door Newcastle weggeplukt bij Feyenoord. Let wel, toen speelde Newcastle nog regelmatig Champions League
Heeft ook nog bij Cercle Brugge gespeeld.


En RSCA zou de transfer van Jan Polak, de middenvelder van FC. Nürnberg die ze al 'n maand willen binnenhalen, deze week nog afronden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 05:45
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-08-2007 @ 01:41 :
Heeft ook nog bij Cercle Brugge gespeeld.


En RSCA zou de transfer van Jan Polak, de middenvelder van FC. Nürnberg die ze al 'n maand willen binnenhalen, deze week nog afronden.
Dankzij de smsjes van Zitka, mogen wel wal beltegoed voor hem kopen

Everton zou bezig zijn met Leighton Baines, linksachter van het Engels elftal onder de 21 dat vorige maand meedeed aan het EK. Zou ik een geweldige aankoop vinden, Everton heeft een linksachter nodig en het is een groot talent.

Komt van Wigan en moet 10 miljoen euro kosten.


En nog altijd wordt gesproken over Alan Smith, dat lijkt nu wat serieuzer omdat James Beattie met Sheffield United aan het onderhandelen is. Ook over Riquelme op de fora, na zijn vakantie zou hij naar ons komen, maar ik geloof er nog altijd echt geen klap van
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 09:12
Dirty Ole
Dirty Ole is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 02-08-2007 @ 01:41 :
Heeft ook nog bij Cercle Brugge gespeeld.


En RSCA zou de transfer van Jan Polak, de middenvelder van FC. Nürnberg die ze al 'n maand willen binnenhalen, deze week nog afronden.
Dat heeft zo onderhand wel al lang genoeg geduurd, lijkt me.
Nuja, het sterkt m'n vermoeden dat Anderlecht dit seizoen los kampioen speelt. Ik zie echt niet in wie hen zal bedreigen ? Genk of Standard, die nauwelijks iets bijgehaald hebben en belangrijke spelers zagen vertrekken ? Club, dat vooral veel bucht gehaald heeft ?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 16:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Anderlecht bereikte een akkoord met de Tsjechische middenvelder Jan Polak. De 26-jarige Tsjech (1m81, 77 kg) speelde de voorbije twee seizoenen in de Bundesliga, bij FC Nürnberg.

De Tsjechische international zal deze donderdagavond nog voorgesteld worden tijdens een persconferentie in het Constant Vanden Stock-stadion. Ook de modaliteiten van het contract zullen dan bekendgemaakt worden.

Meer nieuws volgt na de persconferentie.
Woehoe.

30-Voudig Tsjechisch international, naar België-normen is dit een zéér goeie transfer. Iemand gaan halen bij een Duitse subtopper, die 't jaar voordien nog in 30 wedstrijden 18x titularis was en voor de rest telkens inviel, nice.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 18:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
United legt 9-jarig talent vast

De al jaren overspannen spelersmarkt heeft Mancheter United ertoe verleid al vroeg zijn slag te slaan. De regerend kampioen van het Premiership besloot na bestudering van een DVD van Rhain Davis het pas 9-jarige talentje een contract voor te houden.

De DVD was opgestuurd door de trotse opa van het in Australië geboren jochie dat inmiddels 5 jaar in Engeland woont. Opnamen van zijn dribbels en doelpunten werden op YouTube gezet en hebben een hype veroorzaakt. De Britse pers spreekt al van de nieuwe Wayne Rooney.

Davis: "Dat contract was leuk. Maar wat nog veel leuker was,is dat ik spelers als Rooney nu in het echt heb gezien."
wtf
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 19:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
WolterB schreef op 02-08-2007 @ 19:40 :
wtf
Reactie van ManU: "Zo trekken we elk seizoen wel 40 spelertjes aan." No big deal dus.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 20:45
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Ik kan me heugen dat ene Ruud G. te Rotterdam voor een jaar of 3 geleden ook spelers haalde op basis van DVD's. En we weten allemaal hoe dat is afgelopen hehe.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 14:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Roland Lamah en Cheik Tioté allebei voor één jaar naar Roda JC, op huurbasis. Goeie zaak voor spelers en club: zeer goeie jongeren (21 en 19 jaar) maar ze hebben speelgelegenheid nodig, wat Anderlecht ze momenteel niet echt kan geven.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2007, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef op 02-08-2007 @ 20:16 :
Reactie van ManU: "Zo trekken we elk seizoen wel 40 spelertjes aan." No big deal dus.
het is ook een jaarcontract dat aan het eind van het jaar eventueel verlengd kan worden..

bakt hij er onverhoopt niets van is er dus niets aan de hand
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 10:41
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Lasse Nilsson naar Real Betis voor 3,1 miljoen.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 22:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hoe zit 't precies met Jeanvion Yulu Matondo die naar Roda zou komen?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 07:46
Fides
Fides is offline
Meneer Yulu heeft een contract getekend maar pappa Yulu (tevens zaakwaarnemer) heeft ook contact gehad met Qatar, en dat is natuurlijk veel beter voor zijn carriere (lees: portomonee van pappa Yulu).
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 07:47
Fides
Fides is offline
Citaat:
spelVout schreef op 07-08-2007 @ 11:41 :
Lasse Nilsson naar Real Betis voor 3,1 miljoen.
Als ze hem voor zo'n bedrag laten gaan hebben ze blijkbaar veel vertrouwen in Gonzalo Garcia-Garcia, Beerens en die Servier, wiens naam me even ontschoten is.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 11:03
Rioto
drenthe eindelijk naar real. is maar goed ook want denk dat het legioen hem vierkant zou uitfluiten die vieze geldwolf.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 17:06
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Fides schreef op 08-08-2007 @ 08:47 :
Als ze hem voor zo'n bedrag laten gaan hebben ze blijkbaar veel vertrouwen in Gonzalo Garcia-Garcia, Beerens en die Servier, wiens naam me even ontschoten is.
Sulejmani, die schijnt inderdaad wel goed te zijn. En op de site wordt gemeldt dat ze een vervanger gaan halen, maar daar nog geen mededelingen over gedaan kunnen worden. Hopen dat Alves blijft, of wat, hopen dat 'ie weer boven water komt.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 17:46
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Suarez uiteindelijk toch nog naar Ajax voor 7,5 miljoen +, bij goeie prestaties, een bonus van maximaal 1 miljoen.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 17:47
Verwijderd
suarez zum ajax
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 17:47
Verwijderd
dat dus
Met citaat reageren
Oud 09-08-2007, 18:11
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Ik vind het om eerlijk te zijn een belachelijk hoog bedrag voor Suarez, maar goed, Ajax had ook belachelijk veel voor Babel gekregen.g
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 10:58
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Talentvolle spits Adam Hrepka van MTK Boedapest naar NEC. Verder twee Tsjechen op proef en Aalbers heeft aangegeven geïnteresseerd te zijn in de overname van Buijs en de huur van Bruins. Maar ik heb er een hard hoofd in dat die laatste twee opties daadwerkelijk opties zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 11:30
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
spelVout schreef op 09-08-2007 @ 19:11 :
Ik vind het om eerlijk te zijn een belachelijk hoog bedrag voor Suarez, maar goed, Ajax had ook belachelijk veel voor Babel gekregen.g
dan nog, bijna zelfde bedrag.. Had ik liever Babel gehouden
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 11:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Bijna zelfde bedrag? Het scheelt zo'n 10 miljoen euro hè.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 12:31
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-08-2007 @ 12:43 :
Bijna zelfde bedrag? Het scheelt zo'n 10 miljoen euro hè.
Inderdaad, dat is een vrij fors verschil imho
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 13:07
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Ajax heeft een bod van 24 miljoen van Real op Sneijder bevestigd.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2007, 23:20
Verwijderd
bah Ajax raakt sneijder kwijt..

voor een mooi bedrag weliswaar, maar ik zie het niet gebeuren dat men dit seizoen nog een waardig vervanger aantrekt..

Ajax kan zich niet nog een opbouwjaar veroorloven, er moeten nu toch echt weer prijzen worden gepakt (lees; landskampioenschap)

en voor de CL kwalificatie komt het ook echt superkut uit

ik weet dat het nog niet zeker is, maar het lijkt wel te gaan gebeuren en mijn lijntje binnnen ajax heeft dit ook bevestigd

helaas
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 12:56
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Ajax verwerpt ultimatum Real Madrid

Amsterdam, 11 aug 2007

Ajax heeft een ultimatum van Real Madrid inzake de transfer van Wesley Sneijder verworpen. Hierop heeft de Spaanse club zijn bod op de middenvelder van Ajax ingetrokken.

Ajax heeft woensdagavond een officieel bod van Real Madrid ontvangen voor de overgang van Wesley Sneijder voor een bedrag van €24 miljoen. In een fax werd gesteld dat Sneijder voor 24 augustus in Spanje speelgerechtigd moest zijn.

Ajax heeft vervolgens de aanvankelijke vraagprijs verlaagd van €30 miljoen naar €27 miljoen. Daarop heeft Real Madrid op vrijdagavond 19:00 uur gereageerd met de boodschap dat over het bod niet te onderhandelen viel. Vervolgens werd er plotsklaps een ultimatum gesteld om binnen drie uur te beslissen met een 'ja' of 'nee'.

Ajax wenst zich echter niet onder druk te laten zetten en heeft het ultimatum verworpen. Hierop heeft Real Madrid het bod ingetrokken.


ajax.nl
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:00
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Haha lekker onderhandelen zo met Madrid.

Nouja ik ben er niet rouwig om. Als Sneijder nu was vertrokken was het waarschijnlijk wéér een net-niet-seizoen geworden.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 13:22
Fides
Fides is offline
Hij vertrekt nog wel. Nu biedt Real alleen 26 miljoen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 15:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
AJAX WIL SAMENWERKEN MET CLUB BRUGGE Club Brugge heeft gesprekken aange- knoopt met Ajax over een samenwerkings- verband. De Nederlandse ploeg wil niet- Europese talenten in Brugge stallen. "Het klopt dat er gesproken is over een samenwerking", zegt Urbain Haesaert, scout van Ajax, in HLN. "Er is echter nog niks officieel getekend. Het gaat vooral over het uitwisselen van een visie en over de manier van opleiden." Tot twee seizoenen geleden had Ajax ook een akkoord met Germinal Beerschot. "Beide akkoorden zijn niet vergelijk- baar. Bij Club zou er op het vlak van de eerste ploeg geen uitwisseling zijn"

LUC DEVROE: "HET IS ONDERWEG" De wetgeving in Nederland verplicht de clubs om voor niet-EU-spelers die ouder zijn dan 22 een jaarloon van 341.000 euro te betalen. Ajax wil dit omzeilen door talent bij Club te laten rijpen. Club Brugge zou bovendien kunnen profi- teren van het uitgebreide scoutings- systeem van de Amsterdammers. Club zou ook een percentage kunnen krijgen van de transferprijs van een speler die achteraf door Ajax wordt doorverkocht. Luc Devroe, sportmanager van Club, laat het achterste van zijn tong nog niet zien. "Het is onderweg, maar we geven daar pas uitleg bij als het rond is.

Bron: VRT-Teletekst.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 23:52
Verwijderd
Everton heeft Leighton Baines (linksachter Engels olympisch elftal, voorheen Wigan, goede speler) gehaald voor 6 miljoen pond, hardnekkig gerucht is dat Manuel Fernandes voor 8 miljoen pond wordt gehaald en komende week gepresenteerd (één van de grootste Portugese talenten, vorig jaar al half jaar geleend maar afkoopsom in contract was toen nog 12 miljoen pond). En Yakubu van Middlesborough of een andere spits moet ook nog komen en daar is 10 miljoen pond voor beschikbaar. Volgens mij hebben we een oude sok met geld gevonden op zolder ofzo Als dit allemaal doorgaat haalt Everton voor een slordige 40-45 miljoen euro aan spelers deze zomer. Maar goed, dat is niet meer dan normaal in de premier League tegenwoordig

Eerste wedstrijd met 2-1 gewonnen van Wigan
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 10:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-08-2007 @ 00:52 :
Everton heeft Leighton Baines (linksachter Engels olympisch elftal, voorheen Wigan, goede speler) gehaald voor 6 miljoen pond, hardnekkig gerucht is dat Manuel Fernandes voor 8 miljoen pond wordt gehaald en komende week gepresenteerd (één van de grootste Portugese talenten, vorig jaar al half jaar geleend maar afkoopsom in contract was toen nog 12 miljoen pond). En Yakubu van Middlesborough of een andere spits moet ook nog komen en daar is 10 miljoen pond voor beschikbaar. Volgens mij hebben we een oude sok met geld gevonden op zolder ofzo Als dit allemaal doorgaat haalt Everton voor een slordige 40-45 miljoen euro aan spelers deze zomer. Maar goed, dat is niet meer dan normaal in de premier League tegenwoordig

Eerste wedstrijd met 2-1 gewonnen van Wigan
Gaat enorm veel geld in 't Britse voetbal om, als je ziet dat zelfs tweedeklassers daar met gemak transfers doen van 9-10 miljoen euro...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 12:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Omzet Europees voetbal: 12,6 miljard euro

De totale omzet van het Europese voetbal bedroeg voor het seizoen 2005-2006 niet minder dan 12,6 miljard euro. Dat maakte het onderzoeksbureau Deloitte donderdag bekend. De vijf grootste competities (Engeland, Italië, Spanje, Duitsland en Frankrijk) waren goed voor 53% van het totaal: 6,7 miljard euro.


De Premier League blijft de competitie waarin het meeste geld rondgaat. Met een omzet van 2 miljard gaan de Engelsen ruim de Italiaanse Serie A (1,4 miljard) vooraf. Duitsland en Spanje klokken af op 1,2 miljard, Frankrijk op 910 miljoen euro.


Deloitte becijferde bovendien dat het Engelse cijfer voor het seizoen 2007-2008 mede door de explosie van de tv-rechten en de overnames door schatrijke buitenlandse zakenlui zal oplopen tot 2,5 miljard euro. Exponent van de Engelse supprematie is Manchester United, dat met een omzet van 240 miljoen euro de rijkste club ter wereld is. Daarmee haalt Man Utd een even hoog cijfer als alle Premier Leagueteams in 1992 samen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 16:31
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Ertur schreef op 12-08-2007 @ 00:52 :
Everton heeft Leighton Baines (linksachter Engels olympisch elftal, voorheen Wigan, goede speler) gehaald voor 6 miljoen pond, hardnekkig gerucht is dat Manuel Fernandes voor 8 miljoen pond wordt gehaald en komende week gepresenteerd (één van de grootste Portugese talenten, vorig jaar al half jaar geleend maar afkoopsom in contract was toen nog 12 miljoen pond). En Yakubu van Middlesborough of een andere spits moet ook nog komen en daar is 10 miljoen pond voor beschikbaar. Volgens mij hebben we een oude sok met geld gevonden op zolder ofzo Als dit allemaal doorgaat haalt Everton voor een slordige 40-45 miljoen euro aan spelers deze zomer. Maar goed, dat is niet meer dan normaal in de premier League tegenwoordig

Eerste wedstrijd met 2-1 gewonnen van Wigan
wat een slechte ploeg dat wigan! (ja dat zeg ik na 1 wedstrijd)
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Vandal schreef op 12-08-2007 @ 17:31 :
wat een slechte ploeg dat wigan! (ja dat zeg ik na 1 wedstrijd)
Gefeliciteerd, mooie overwinning

Mee eens hoor. Als Everton eens zou leren een wedstrijd te beslissen, hadden ze tien minuten na rust al met 3-0 of 4-0 voorgestaan. Wigan krijgt het heel lastig als ze niet minimaal 3 échte versterkingen binnenhalen. De drie gepromoveerde ploegen doen niet voor Wigan onder, ik schat Sunderland en Birmingham eigenlijk zelfs hoger in. Van Derby weet ik niet precies hoe sterk ze zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2007, 18:16
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Heel erg benieuwd hoe Sunderland het gaat doen dit jaar, ze zijn in ieder geval geweldig begonnen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36.