Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 00:27
Verwijderd
... doe ik hem gewoon alsnog

Advertentie
Oud 15-06-2011, 00:27
Verwijderd
OMG why!?
Oud 15-06-2011, 00:27
Verwijderd
Ik wilde Little Miss Saaishine aanmaken.
Oud 15-06-2011, 00:28
Verwijderd
why not?
Oud 15-06-2011, 00:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
die Ned Stark meme is best goed

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-06-2011, 00:28
Verwijderd
Citaat:
die Ned Stark meme is best goed

[afbeelding]
Oud 15-06-2011, 00:29
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde Little Miss Saaishine aanmaken.
Nou en, deze is leuker

Ik weet trouwens nog dat ik er van overtuigd was dat ik LMS een heel gave film zou vinden, en N00dles allemaal roepen - toen ie op tv was - dat ie kut was, en ik hem maar niet geloven. Maar hij had gelijk
Oud 15-06-2011, 00:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik wilde Little Miss Saaishine aanmaken.
Dat is teveel eer.
Oud 15-06-2011, 00:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou en, deze is leuker

Ik weet trouwens nog dat ik er van overtuigd was dat ik LMS een heel gave film zou vinden, en N00dles allemaal roepen - toen ie op tv was - dat ie kut was, en ik hem maar niet geloven. Maar hij had gelijk
Oud 15-06-2011, 00:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik wilde Little Miss Saaishine aanmaken.
Oud 15-06-2011, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik weet trouwens nog dat ik er van overtuigd was dat ik LMS een heel gave film zou vinden, en N00dles allemaal roepen - toen ie op tv was - dat ie kut was, en ik hem maar niet geloven.
Oud 15-06-2011, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Dat is teveel eer.

Jammer dat je met Naked niet echt een goede saai-titel kunt maken
Oud 15-06-2011, 00:30
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
LMS probeert in de voetsporen van Happiness te staan, maar komt nog niet eens in de buurt.
Oud 15-06-2011, 00:31
Verwijderd
Nou ja, N00dles houdt er soms ook meningen op na waar ik dan echt niet bij kan Dus het kon best dat ie er hierbij ook naast zat Maar dat was niet zo!
Oud 15-06-2011, 00:31
Verwijderd
Citaat:
LMS probeert in de voetsporen van Happiness te staan, maar komt nog niet eens in de buurt.
Happiness <3
Die staat ook wel in mijn top 10
Oud 15-06-2011, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Dat is teveel eer.
Ik moet een lijst bijhouden van al mijn geniale topictitelideeën, want ik ben steeds te laat.

1. Little Miss Saaishine
2. Saai Fi Channel (ik weet eigenlijk niet wie daar gisteren mee kwam toen we erover aan het praten waren, maar toch onthouden).
3. ?
Oud 15-06-2011, 00:32
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Jammer dat je met Naked niet echt een goede saai-titel kunt maken
What's it like to be you? "- EAH?!" -"Bit saai?"
Oud 15-06-2011, 00:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://vimeo.com/24410924 . Eigenlijk heeft het iets angstaanjagends. De NIN-soundtrack helpt daarbij niet echt tho Op de een of andere manier lijkt het nep maar is het niet.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Ads door Google
Oud 15-06-2011, 00:32
Verwijderd
Wat, echt?
Edit: @Schrödinger dus. Je kunt geen quotes quoten, slim.
Oud 15-06-2011, 00:32
Verwijderd
Citaat:
(ik weet eigenlijk niet wie daar gisteren mee kwam toen we erover aan het praten waren, maar toch onthouden).
dea@dlock
Oud 15-06-2011, 00:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Happiness <3
Die staat ook wel in mijn top 10
Goed album ook, van Hurts ;D
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-06-2011, 00:33
Verwijderd
Citaat:
What's it like to be you? "- EAH?!" -"Bit saai?"

Godver, die was echt goed geweest! Kan ik hem nog veranderen? Nee, te laat zeker
Oud 15-06-2011, 00:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ja, N00dles houdt er soms ook meningen op na waar ik dan echt niet bij kan Dus het kon best dat ie er hierbij ook naast zat Maar dat was niet zo!
Mwah, valt mee toch? Zulke controversiële meningen heb ik niet.
Oud 15-06-2011, 00:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:

Godver, die was echt goed geweest! Kan ik hem nog veranderen? Nee, te laat zeker
volgens mij nog wel!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-06-2011, 00:34
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mwah, valt mee toch? Zulke controversiële meningen heb ik niet.
Maar je standpunt over joden dan?
Advertentie
Oud 15-06-2011, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Mwah, valt mee toch? Zulke controversiële meningen heb ik niet.
Nou ja, ik ben het soms echt zo totaaaaal niet met je eens, dat ik dan echt niet snap dat jij het zo totaaaaal anders ziet, zegmaar
Oud 15-06-2011, 00:34
Verwijderd
Citaat:
volgens mij nog wel!
Nee, kan maar binnen 5 minuten en die zijn al voorbij!
Oud 15-06-2011, 00:36
Verwijderd
Volgen is overigens wanneer je geen volledige controle hebt over hetgeen wat je aan het volgen bent, en dus bewust dingen moet ondernemen om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen. Zoals een week gedwongen wachten en dan stipt om half acht voor de tv gaan zitten. Als een serie is afgelopen heb je wel (voor zo ver redelijk) de volledige controle.
Oud 15-06-2011, 00:39
Verwijderd
Ik ga mijn bed maar weer eens opzoeken!

Trusten!
Oud 15-06-2011, 00:40
Verwijderd
Citaat:
Mwah, valt mee toch? Zulke controversiële meningen heb ik niet.
Ik heb je ook nooit echt betrapt op bizarre shit geloof ik
Oud 15-06-2011, 00:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ga mijn bed maar weer eens opzoeken!

Trusten!
slaap lekker! Hier is het zo ook mooi geweest
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-06-2011, 00:43
Verwijderd
Slaap lekker wie er gaat slapen.
Oud 15-06-2011, 00:43
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
holy crap.

http://www.vimeo.com/11386048

Check dat in HD. dude heeft een shitload aan Cassini-images geanimeerd/ge-edit. Dit is echt prachtig. Kreeg er bijna een traantje van in mijn oogjes. (fullscreen HD aanbevolen <3 <3 <3).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-06-2011, 00:45
Verwijderd
Citaat:
holy crap.

http://www.vimeo.com/11386048

Check dat in HD. dude heeft een shitload aan Cassini-images geanimeerd/ge-edit. Dit is echt prachtig. Kreeg er bijna een traantje van in mijn oogjes. (fullscreen HD aanbevolen <3 <3 <3).
Dat doe ik morgen even kijken want mijn crappy laptop kan dat echt niet aan.
Oud 15-06-2011, 00:46
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Maar je standpunt over joden dan?
Die trek ik terug. Ze hoeven niet langer verplicht aan de frikandel.
Oud 15-06-2011, 00:48
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
holy crap.

http://www.vimeo.com/11386048

Check dat in HD. dude heeft een shitload aan Cassini-images geanimeerd/ge-edit. Dit is echt prachtig. Kreeg er bijna een traantje van in mijn oogjes. (fullscreen HD aanbevolen <3 <3 <3).
Citaat:
Composed entirely of still photographs using innovative visual techniques developed by the filmmaker, Outside In stretches the boundaries of the motion picture form.

Using hundreds of thousands of still images manipulated to create full motion, using “2.75D” photographic fly-through technology. The film will be presented in IMAX quality 5.6K resolution on massive screens and concert-level surround systems to audiences in giant screen institutions, IMAX theaters, planetariums, museums and select 4k digital cinemas.
wat een monnikenwerk
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Ads door Google
Oud 15-06-2011, 00:48
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
holy crap.

http://www.vimeo.com/11386048

Check dat in HD. dude heeft een shitload aan Cassini-images geanimeerd/ge-edit. Dit is echt prachtig. Kreeg er bijna een traantje van in mijn oogjes. (fullscreen HD aanbevolen <3 <3 <3).
OMG, de Death Star!
Oud 15-06-2011, 00:50
Verwijderd
Citaat:
OMG, de Death Star!
Nu wil ik het helemaal zien, maar buiten mijn bed is het koud en naakt en en en.
Oud 15-06-2011, 00:51
Verwijderd
Vimeo doet het bij niet in FF4 en ik ben nu te lui om Chrome te openen dus Paranoide naamzoek voor later.
Oud 15-06-2011, 00:52
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Nu wil ik het helemaal zien, maar buiten mijn bed is het koud en naakt en en en.
Zo superspectaculair is het nu ook weer niet.

Quantumfysica, dat is pas boeiend.
Oud 15-06-2011, 00:54
Verwijderd
Ik vind smileys na een punt altijd zo socially awkward of zo
Oud 15-06-2011, 00:54
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
OMG, de Death Star!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-06-2011, 00:55
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
.
Oud 15-06-2011, 00:55
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind smileys na een punt altijd zo socially awkward of zo
nee hoor.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-06-2011, 00:56
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
wat een monnikenwerk
Ik vind het visueel niet echt interessant. Het lijkt op een stel lelijke 3d-modellen met low-res textures.
Oud 15-06-2011, 00:56
Verwijderd
Citaat:
nee hoor.
Oud 15-06-2011, 00:56
Verwijderd
Tevens ga ik nu verder praten over de sportschool. Ik kwam er namelijk vandaag achter dat ze daar een weegschaal hebben, en je had de hele tijd mensen die erop gingen staan. Meer mensen dan ik had verwacht. Nouja, als ze dat niet dagelijks doen of zelf geen weegschaal hebben dan is dat begrijpelijk, maar sommigen gingen erop staan, dan tien minuten rustig lopen op een loopband, en er dan weer op staan. Wat is het nut
Oud 15-06-2011, 00:56
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het visueel niet echt interessant. Het lijkt op een stel lelijke 3d-modellen met low-res textures.
Snob!
Oud 15-06-2011, 00:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind het visueel niet echt interessant. Het lijkt op een stel lelijke 3d-modellen met low-res textures.
En toch is het echt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 15-06-2011, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Tevens ga ik nu verder praten over de sportschool. Ik kwam er namelijk vandaag achter dat ze daar een weegschaal hebben, en je had de hele tijd mensen die erop gingen staan. Meer mensen dan ik had verwacht. Nouja, als ze dat niet dagelijks doen of zelf geen weegschaal hebben dan is dat begrijpelijk, maar sommigen gingen erop staan, dan tien minuten rustig lopen op een loopband, en er dan weer op staan. Wat is het nut
Ik heb thuis niet eens een weegschaal, laat staan dat ik er vroegah in de sportschool op ging staan Zijn zeker allemaal vrouwen die dat kwaaltje hebben, vaker op de weegschaal staan dan daadwerkelijk pompen als een malle op dat fietsje?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.