Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 13:46
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ok waar te beginnen... Das een beetje lastig maar laten we beginnen met iets van 2 maand geleden.

Onze relatie ging toen niet echt super. We hadden bijna anderhalf jaar en kregen problemen wat we niet echt uitprate. Ik hield men mond omdat in het begin was zij heel emotioneel van de pil. Ik kon eigelijk weinig zegen of ze gieng huilen. Dus ik hield men mond maar want ik snapte er niet veel van. Zij hield ook vaak der mond omdat ik slecht tegen commetaar kan. Waar komt het dan op neer? Niemand zegt wat en als er een probleem is... tjah dat komt wel weer goed.

Toen kwam er een verjaardag van een vriend van me! persoon A ofzo! Leuk gezellig met zen alle biertje drinken en lol trappen. Alleen had mijn vriendin (ex) alleen maar lol met de broer van persoon A. Laten we die B noemen. Ze was dronken en zag mij niet meer staan! Tjah ik was ook niet echt nuchter en werd jaloers! Wat zou jij doen als je zag dt je vriendin voor je neus werd versierd en dat ze er opingieng?? Goed een hoop gekut die avond dus en zij belande uiteidelijk in zijn bed! B sliep daar op de vloer terwijl ik alleen op zolder lag op een 2 persoons luchtbed. De volgende morgen wil ik naar huis gaan dus ik denk ik zeg even doei tegen haar Want ik had echt zoiets van je zoekt het zelf maar even uit! Goed ik naar die kamer klop aan en zie daar B zitten met een arm om haar heen in der ondergoed! tjah wat moet ik dan denken...

Er zou dus niks gebeurt zijn dus dat geloof ik! Maar ik was wel pist en behoorlijk jaloers geworden. De volgende avond vraagt ze ook dood leuk of ze een keer alleen uitmag met die kerel omdat ze het zo gezellig had met hem... Ik had zoiets van je doet maar maar vind het erg dom van je dat je dit nu vraagd!!!

Goed dan komen er een paar weken waarin het eigelijk helemaal niet leuk meer is en we eigelijk een kut relatie hebben! Ik ben vet jaloers geworden en zij is verlieft op iemand anders wat ze nog niet echt weet! In die weken zie ik hoe mijn vriendin versierd word door een andere jongen en raak ik haar langzaam kwijt! Mede omdat ik zo jaloers was maar wat moet je dan doen?? Lief voor der zijn en en proberen je relatie te redden terwijl zij die allang heeft opgegeven.

B was echt een klootzak!! tegen mij dan. Hij was het er niet mee eens hoe ik tegen men vriendin dee (ex) en liet dat goed merken!! erg flouw van hem... Hij heeft een van mijn beste vrienden aan zijn kant gekregen die dusook tegen mij keerde!

Goed toen gieng ze op een woensdag naar een vriendin voor een paar dagen! Zaterdag zou ze terug komen... OK ik zat toen bij een vriend en daar zou ze ook heen komen. Goed alles leuk en we maar toen ze er na 1 uur s'avonds nog niet was belde ik haar op om te vragen waar ze bleef... Huilend had ik der aan de foon en ze wou niet zegen wat er was! Maar goed ze zou eraan komen en zou het later wel horen... Goed wij naar huis gegaan en daar kreeg ik een brief waar in stond dat het uitwas! We hebben die avond nog veel gepraat en gehuild enzo... Ze is de hele zondag nog bij me gebleven wat best wel fout was! Die middag hebben we nog een laatste leuke dag gehad...

Ze had gezecht dat als het niet gieng dat ik mocht bellen maarjah... dat was dus zo fout he!! Ik bedoel het is uit en ik heb daar vet veel moeite mee en dan gaat zij me troosten! dat werkt dus niet!!! Ik raakte in de war en wist niet of ze me nou terug wou of dat het uit was. Ondertussen giengen we uit en aangezien we de zelfde vrienden hadden zagen we elkaar bijna elkedag!! En viguur B was der ook bij!!! Die 2 werden steeds closer recht voor men ogen! Dat dee erg veel pijn dus ben ook weggegaan! Toen was het woensdag en kwam ze nog wat spullen van mij terug brengen en was zooi vam haar ophalen! je raad het al ze bleef en ze heeft me terug genomen! Ik vet blij want ik kon nu weer vet men best doen om haar weer gelukkig te maken! we zijn de stad ingegaan en een leuke avond gehad! maar de volgende morgen was het weer fout! Ze kon het toch niet en weg was ze weer!

Ben die week ziek geweest en alles wat ik at kwam er weer uit!

Ik ben die avond met een vriendin de stad in gegaan en we eindigde bijelkaar in bed! oeps... maar ok. Tis geen excuus maar ik was dronken en voelde me kut... Hoop dat jullie dat een beetje snappen.

Zij is zaterdag toen met B naar bed geweest! Iedereen wist het behalve ik. En niemand zegt natuurlijk wat! Goed ik zou dus met haar zondag ut eten om alles uittepraten en het boek te sluiten!

Ze heeft me toen niet verteld dat ze met B naar bed is gegaan die dag daarvoor en met men stomme kop ben ik weer bij der blijven slapen! Dat ze dat toeliet snap ik ook niet echt! Maar goed weer seks gehad! De volgende dag hoorde ik het dus!! Ik flipte en ben toen naar rotterdam gegaan voor een week en vanaf daar een week naar frankrijk met een vriend van me!

Toen ik terug in NL was ben ik weer naar rotterdam gegaan omdat ik Het niet meer zag zitten en iets anders wou! Die meid was mijn leven! Nu zit ik hier dus bij men neef en kreeg ik dus eergister te horen dat ze er achter was dat ze verlieft op B was en dat B ook verlieft op haar was... Iets wat ik dus alheel lang doorhad! Oftewijl die 2 gaan met elkaar 3 weekjes later na dat het uit is.

Weet niet of jullie dit boeiend vinden of er wat aan hebben maar het doet mij inelkgeval goed om het even van me af te typen!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2003, 13:53
miro
Avatar van miro
miro is offline
god wat kut voor jou zeg. Kan wel begrijpen dat je een beetje in de put zit. Ik snap best dat je jaloers was, en je bleek nog gelijk te hebben ook.

Wat je eigenlijk moet doen: vergeet haar. Maar dat kan natuurlijk niet want je denkt constant aan haar. Denk dat je dr overheen moet groeien. Iig geen moeite meer doen om haar terug te krijgen en ook niet kwaad worden als je haar met hem ziet. Tis moeilijk maar zij is jou dan gewoon niet waard. Als je het met rust laat groei je dr vanzelf overheen en zie jij dat ook in.


succes ermee.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:12
VG
Avatar van VG
VG is offline
Owkee, dis dus vet kut he!

Ff een standaardzin: Ze is je niet waard!

Loopt maar wat heen en weer te dartelen, omdat ze niet weet wat ze wil en speelt nogal met andermans gevoelens...

Het is lastig, maar ik zou het contact met haar zoveel mogelijk vermijden! En wat de vriendengroep betreft, daar zou ik ook even kijken hoe je een aantal "vrienden" kan elimineren.

Drank maakt meer kapot dan je lief is, maar achter de meid van een kameraad (of kameraad van je broer) aanzitten is voor mij dus een NO GO! (Of ik ben te principieel natuurlijk!)

Achteraf gezien was het dus verstandig geweest om de relatie te beeindigen op het punt waar de communicatie de mist in ging... Maar ja, vertel mij wat, das weer achteraf geouwehoer!

Toch vind ik dat ze het met wat meer stijl had mogen beeindigen ipv vanuit het ene bootje direct over te stappen naar een ander bootje.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:20
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ok ik ben het wel met jullie eens!

Maar vergeet niet dat ik ben zoiezo een bot persoon en ik was behoorlijk jaloers! Ik was dus ook niet goed bezig!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:25
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 13-08-2003 @ 15:20:
Ok ik ben het wel met jullie eens!

Maar vergeet niet dat ik ben zoiezo een bot persoon en ik was behoorlijk jaloers! Ik was dus ook niet goed bezig!
Dat jij misschien een bot persoon bent heeft hier niks mee te maken. Ze ging toch al anderhalf jaar met je?

Zoals ik al eerder zei: je jaloersheid bleek dus wel gegrond te zijn. Ik zou er trouwens ook niet tegen kunnen als mijn vriend bij een of ander meisje op de kamer zou slapen (terwijl er bij jou ook plaats was) en daar ook nog in dr ondergoed zou zitten.

Ik weet niet precies wat je gedaan hebt met je jaloersheid maar ik zou dr ook niet vrolijk van worden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:26
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
verhaal

neej ok dat is ook wel waar
maar vergeet niet; jij had er een goede reden voor om jaloers te zijn
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:52
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 13-08-2003 @ 15:20:
Ok ik ben het wel met jullie eens!

Maar vergeet niet dat ik ben zoiezo een bot persoon en ik was behoorlijk jaloers! Ik was dus ook niet goed bezig!
hoe kun je nou zeggen dat jij niet goed bezig was, wat heb jij gedaan wat niet goed was..? ik zie het niet. Ik denk dat elk (normaal) persoon stikjaloers zou worden als zijn/haar vriendin met een ander bijna naakt in bed zou zitten... Dat je (ex)vriendin dat niet ziet vind ik belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:53
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
jou jaloers was achteraf toch terecht? jij hebt helemaal nix fout gedaan. Als ik een relatie heb slaapt die jongen echt niet met een ander meisje in een bed... Zeg nou zelf je staat in haar schoenen je kan kiezen tussen met je eigen vriend in een bed of een andere gozer. Dan kies je toch voor je eigen vriend.

Hoop dat het snel wat beter met je gaat... sterkte
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:16
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ok hier is dus iets niet duidelijk!! Zoals ik zij ik ben een behoorlijk bot persoon en incombinatie met jaloers zijn ben ik nou niet de aardichste op de werld! Jullie kiezen dood leuk mijn kant maar jullie kennen haar verhaal niet! Ik waardeer jullie steun echt wel maar kan je dit eerlijk noemen? Kijk haar acties zijn niet goed idd maar ik heb haar ook weinig reden gegeven om voor mij te kiezen...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:25
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 13-08-2003 @ 16:16:
Ok hier is dus iets niet duidelijk!! Zoals ik zij ik ben een behoorlijk bot persoon en incombinatie met jaloers zijn ben ik nou niet de aardichste op de werld! Jullie kiezen dood leuk mijn kant maar jullie kennen haar verhaal niet! Ik waardeer jullie steun echt wel maar kan je dit eerlijk noemen? Kijk haar acties zijn niet goed idd maar ik heb haar ook weinig reden gegeven om voor mij te kiezen...
Zoals jij het verteld klinkt jouw jaloersheid anders alleen maar terecht, tuurlijk dat wij dan zo'n conclusie trekken. Zoals ik al eerder zei, wat heb je dan gedaan?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:27
VG
Avatar van VG
VG is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 13-08-2003 @ 16:16:
Ok hier is dus iets niet duidelijk!! Zoals ik zij ik ben een behoorlijk bot persoon en incombinatie met jaloers zijn ben ik nou niet de aardichste op de werld! Jullie kiezen dood leuk mijn kant maar jullie kennen haar verhaal niet! Ik waardeer jullie steun echt wel maar kan je dit eerlijk noemen? Kijk haar acties zijn niet goed idd maar ik heb haar ook weinig reden gegeven om voor mij te kiezen...
Dan moet je je verhaal even zo aanpassen zodat jij er ook wat negatiever uitkomt, want dat is niet geheel duidelijk!

Zoals je nu doet komt het een beetje over alsof je haar en haar acties in bescherming neemt! En das opzich niet gek, omdat je gewoon nog veel voor haar voelt.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:37
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
VG schreef op 13-08-2003 @ 16:27:

Zoals je nu doet komt het een beetje over alsof je haar en haar acties in bescherming neemt! En das opzich niet gek, omdat je gewoon nog veel voor haar voelt.
Ok mijn verhaal klopt michien niet helemaal...

Maar Ik kan ook niet zegen dat zij hier alleen maar schuld heeft!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:38
miro
Avatar van miro
miro is offline
Hoe kun je nou verwachten dat mensen fatsoenlijk reageren op je verhaal terwijl dat niet helemaal eerlijk verteld is?

Reageren heeft gewoon geen enkel nut blijkbaar.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:40
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
miro schreef op 13-08-2003 @ 16:38:
Hoe kun je nou verwachten dat mensen fatsoenlijk reageren op je verhaal terwijl dat niet helemaal eerlijk verteld is?

Reageren heeft gewoon geen enkel nut blijkbaar.
heeft zeker wel nut want dit is wel hoe ik het heb ervaren! Alleen vind ik het niet helemaal eerlijk...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:43
miro
Avatar van miro
miro is offline
Uit je verhaal trekt men de conclusie dat ZIJ fout is en JIJ niet. Blijkbaar is dat fout. Ben dan tenminste eerlijk waarom jij ook een btje fout zat.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:45
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 13-08-2003 @ 16:16:
Ok hier is dus iets niet duidelijk!! Zoals ik zij ik ben een behoorlijk bot persoon en incombinatie met jaloers zijn ben ik nou niet de aardichste op de werld! Jullie kiezen dood leuk mijn kant maar jullie kennen haar verhaal niet! Ik waardeer jullie steun echt wel maar kan je dit eerlijk noemen? Kijk haar acties zijn niet goed idd maar ik heb haar ook weinig reden gegeven om voor mij te kiezen...
Het feit alleen al dat je hier nu zelf achter bent gekomen, zou je in de toekomst toch een stuk moeten kunnen helpen nietwaar?
Maar ik ben t wel met de rest eens, haar gedrag verdient ook geen schoonheidsprijs.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 15:48
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 13-08-2003 @ 16:45:
Het feit alleen al dat je hier nu zelf achter bent gekomen, zou je in de toekomst toch een stuk moeten kunnen helpen nietwaar?
Maar ik ben t wel met de rest eens, haar gedrag verdient ook geen schoonheidsprijs.
Zeker helpt deze kennis mij Ik moet zegen dat ik heel veel geleerd heb van deze ervaring.. Ik heb mezelf een heelstuk beter leren kennen. Mare ik moet er nu vandoor moet even skats ophalen voor de skate zooi hiero
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 18:35
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Ik heb veel geleerd over emotie's en gevoelens!! Ik weet niet hoe het is als iemand die belangrijk is i je leven zomaar weg is! Ik wist echt niet dat verdriet zo sterk kon zijn en ben daar best van geschrokken.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-08-2003, 11:38
BBEM
BBEM is offline
ik heb zoiets dergelijks ook meegemaakt weliswaar nu 2 jaar geleden maar ik voelde me toen ook maandenlang vreselijk klote.
je kunt er niet meer tegen doen dan afleiding zoeken door je gewoon met vrienden enzo bezig te houden en na verloop van tijd groei je er wel weer overheen. bij mij duurde dat zo ongeveer 1 jaar
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 11:51
Verwijderd
jezus...
kan me voorstellen dat je je kut voelt man..
ik ben zelf net 2 weken me vriendin kwijt die alles voor me was, en ik zag het ook niet echt meer zitten
ik weet niet veel hierover te zeggen, ik vind het wel vet lullig hoor van haar...ik bedoel beslis dan, en niet van de een naar de ander..
ik ben trouwens ook een weekje weggegaan, want ik werd gewoon gek hier, en ik doe ook me best om andere dingen te gaan doen (hoewel ik zelf meestal ook niet zie wat..)
sterkte he!

Laatst gewijzigd op 17-08-2003 om 11:53.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 13:58
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
BBEM schreef op 17-08-2003 @ 12:38:
ik heb zoiets dergelijks ook meegemaakt weliswaar nu 2 jaar geleden maar ik voelde me toen ook maandenlang vreselijk klote.
je kunt er niet meer tegen doen dan afleiding zoeken door je gewoon met vrienden enzo bezig te houden en na verloop van tijd groei je er wel weer overheen. bij mij duurde dat zo ongeveer 1 jaar
Een jaar? Ik neem aan dat het toch wel steeds minder word en dat je aan het eind van het jaar haar niet nogsteeds heel erg mist? Ik heb echt een pokke hekel aan dit liefdes verdriet!!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 15:57
Tuinkabouter !!
Avatar van Tuinkabouter !!
Tuinkabouter !! is offline
Citaat:
Woestijnpinguin schreef op 17-08-2003 @ 14:58:
Ik heb echt een pokke hekel aan dit liefdes verdriet!!
Tjah...that's life. Zal nog wel vaker gebeuren, mss minder lomp maar er zal echt nog wel een keer vaker iets uit gaan. Mensen hebben behoefte aan vrijheid en als je die niet voldoende geeft hebben ze zoiets van bekijk het maar.

Tenminste dat vind/denk ik, mss ben ik wel gewoon dom aan het lullen want ik heb (gelukkig?) nog nooit wat gehad, mede om dit soort kunsten te voorkomen.

-WJ
__________________
Wie typefouten vindt in bovenstaande post, mag ze houden.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:28
Angeles
Angeles is offline
Die B. heeft hier volgens mij ook wel een rare rol in gehad, die had kennelijk door dat het niet helemaal lekker liep tussen jullie twee en daar heeft hij op ingespeeld, gewoon gebruik gemaakt van een zwakke plek in jullie relatie om in te wroeten.

Heel zuur dat het zo gelopen is, zeker als je het zo voor je ogen fout ziet gaan, maar niets kunt doen.
__________________
Susan
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:55
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 13-08-2003 @ 16:43:
Uit je verhaal trekt men de conclusie dat ZIJ fout is en JIJ niet. Blijkbaar is dat fout. Ben dan tenminste eerlijk waarom jij ook een btje fout zat.
Dat jij de verkeerde conclusie trekt betekent toch niet meteen dat zijn verhaal niet klopt en dergelijke?

Ik trek helemaal niet dezelfde conclusie als jij uit het verhaal. Dat dat meisje verliefd wordt op een ander kan ze ook niet helpen (dat doe je niet expres ofzo). Dat zij daardoor een aantal dingen doet die niet goed te praten vallen betekent niet meteen dat zij een onmenselijke bitch is ofzo.

Tuurlijk, het is ontzettend kut als je je vriendin in dr ondergoed in andermans armen aantreft en ik zou er ook zeker kwaad om zijn, maar ieder mens maakt fouten. Het is toch ook niet goed uit dronkenschap en verdriet met een vriendin het bed in te duiken?

Aan beide kanten zijn er dingen gebeurt die toch best wel naar zijn, en één is hier extra gekwetst. Hij hield nog van haar en had de relatie graag willen voortzetten, ieder persoon zou gekwetst zijn in die omstandigheden. Nooit een volledig oordeel vellen op grond van een half verhaal..

Nou ja, Woestijnpinguin.. heel veel sterkte
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 19:32
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 17-08-2003 @ 17:55:
Dat jij de verkeerde conclusie trekt betekent toch niet meteen dat zijn verhaal niet klopt en dergelijke?

Ik trek helemaal niet dezelfde conclusie als jij uit het verhaal. Dat dat meisje verliefd wordt op een ander kan ze ook niet helpen (dat doe je niet expres ofzo). Dat zij daardoor een aantal dingen doet die niet goed te praten vallen betekent niet meteen dat zij een onmenselijke bitch is ofzo.

Hij zegt dat de meeste conclusies niet kloppen (nee ik ben zeker niet de enige) Uit zijn verhaal maak je op dat hij niet veel fout gedaan heeft. Hij zegt dat t ook zijn schuld is. Het enige wat ik vraag is of ie het dan even uit wil leggen wat hij heeft gedaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2003, 19:47
Verwijderd
Citaat:
miro schreef op 17-08-2003 @ 20:32:
Hij zegt dat de meeste conclusies niet kloppen (nee ik ben zeker niet de enige) Uit zijn verhaal maak je op dat hij niet veel fout gedaan heeft. Hij zegt dat t ook zijn schuld is. Het enige wat ik vraag is of ie het dan even uit wil leggen wat hij heeft gedaan.
Hij zegt in zn verhaal toch verscheidene keren dat hij wel heel erg jaloers was en ook dat hij met die vriendin het bed in was gedoken..

Mede omdat ik zo jaloers was

Ik ben die avond met een vriendin de stad in gegaan en we eindigde bijelkaar in bed! oeps... maar ok. Tis geen excuus maar ik was dronken en voelde me kut...

Nou goed.. dat hij ook fouten heeft gemaakt vond ik iig gewoon heel duidelijk..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:54
Woestijnpinguin
Avatar van Woestijnpinguin
Woestijnpinguin is offline
Citaat:
miro schreef op 17-08-2003 @ 20:32:
Hij zegt dat de meeste conclusies niet kloppen (nee ik ben zeker niet de enige) Uit zijn verhaal maak je op dat hij niet veel fout gedaan heeft. Hij zegt dat t ook zijn schuld is. Het enige wat ik vraag is of ie het dan even uit wil leggen wat hij heeft gedaan.
Anders voeg je me toe op msn staat gratis bij men info en dan kan je alles vragen en kan ik je alles vertellen Michien snap je het dan beter want duidelijkheid is een belangrijk punt in het leven heb ik wel gemerkt...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten ERETOPIC VI: Jotie 't Hooft.
Verwijderd
36 16-07-2009 23:49
Verhalen & Gedichten Dagen waarop de zon schijnt.
Mooneh
4 29-03-2006 16:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01.