Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2004, 10:28
Verwijderd
Zou jij nu willen samenwonen met je vriend(in)? Lijkt het je wat, of zou je het echt nog niet willen? Zou het goed gaan, of is de relatie nog niet serieus genoeg? Zouden jullie elkaar mss na een dag de hersens inslaan, of zou het allemaal goed gaan?? Of woon je mss al samen?

Ik zou, als ik er over nadenk opzich best wel willen samenwonen met mijn vriend. Ik weet wel dat het nu mss nog niet echt verstandig is, en ook niet haalbaar. Ik studeer aan de andere kant van Nederland. Het is mss ook niet goed om te gaan samen wonen als je nog jong bent ... Toch zou het wel goed gaan tussen ons. mijn vriendje is namelijk erg makkelijk en vindt dingen snel goed . Ik zou het fijn vinden om zo vaak bij hem te zijn, maar van de andere kant vind ik het ook heel erg leuk dat ik weet hoe het is om op kamers te wonen... Lekker zorgeloos en doen en laten nou ja wat je wilt

Vertel!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2004, 10:32
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik zou t op zich best willen maar mijn ouders zullen het niet zo leuk vinden en t geld samen opbrengen wordt ook moeilijk denk ik

Ik weet eigenlijk wel zeker dat het goed gaat, hij zit nu onderhand zo vaak bij dat we al zon btje samenwonen. Maar samen iets hebben lijkt me wel erg leuk (en gemakkelijker)

Aangezien we allebei studeren wachten we t nog even af.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:45
Verwijderd
Nee, lijkt me niet zo handig.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:48
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Samenwonen lijkt me nog niks...
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 01-08-2004 @ 11:48 :
Samenwonen lijkt me nog niks...