Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Bekijk resultaten poll: ben je goed in tekenen?
ja, ik ben de beste 8 14.04%
soms wel en soms niet 26 45.61%
nee ik kan er niks van 23 40.35%
geen mening 0 0%
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2005, 20:51
Verwijderd
ik had iemand in mijn klas en die kon super mooi tekenen.
hij is een prof

van mezelf ben ik best goed in tekenen (eigendunk )


zijn jullie goed in tekenen?
en hebben jullie een goed cijfer er voor(gehad)?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-08-2005, 22:01
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Ik ben aardig goed in tekenen als ik het wil en als het thema mij interesseert. Maar soms wil het allemaal niet zo, dus dan is het . Mijn cijfers liggen in het algemeen rond de 8 dus ik ben tevreden
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 22:05
Verwijderd
soms wel en soms niet

ik ben op zich wel creatief, en dat zag je tekenleraar ook wel. Maar ik was veeeeeeeeel te ongeduldig om dat tot uitdrukking te brengen dus raffelde het helaas af. Maar toch gemiddeld een 7.5 gehad t/m de derde.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 15:56
Verwijderd
Ja ligt er heel erg aan wat de opdracht is.. maar meestal tussen de zeven en de acht, dus is voor mij genoeg
Met citaat reageren
Oud 28-08-2005, 00:17
Verwijderd
Nee, ik kan er echt niets van, en ik volg tekenen op vwo6-niveau.

Gelukkig haal ik meestal wel een zesje.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2005, 11:01
Verwijderd
Op de lagere en in het middelbaar was ik vrijwel een van de beteren, ik had eigenlijk altijd een 8 of hoger, ik kan me maar 1 7 herinneren. Ook in mijn 1e jaar aan de hogeschool haalde ik gemiddeld een 8 voor vormgeving (handwerk nog wel, ik ben minder goed op de pc). Toen ik bij de eerste academie ging kijken, schaamde ik me dood voor mijn prutswerk ^^. Maar die hadden dan ook al allemaal jaren vooropleiding achter de rug terwijl ik alleen hobbiede.
Ach ja en zo leren we allemaal bij. Vanmiddag begint mijn nieuwe schooljaar in de Academie.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 16:31
hmhm
Avatar van hmhm
hmhm is offline
Ik vind dat ik zelf niet echt mooi kan tekenen maar ik krijg best veel complimenten, mijn cifers voor kunstvakken schommelen tussen de 7 en 9
Met citaat reageren
Oud 04-09-2005, 20:11
Verwijderd
Ik kan absoluut niet tekenen, nouja ik haalde altijd wel 6-jes en 7-ens maar ik vroeg altijd aan de juf wat beter moest en dan deed ze dat eventjes in mijn tekening voor

Toen ik in de 2e portret moest tekenen vond ik het enorm verschrikkelijk, omdat m'n docent niets goed vond.

Ik ben enorm slecht in het preciezere werk. Ik ben meer van het schilderen met vlakken en kleuren uitkiezen enzo .
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 15:35
Verwijderd
Ik vond zelf nooit dat ik geweldig goed werk afleverde...

ff voor de lol omdat ze toch hier liggen mijn rapportcijfers:
Code:
tekenen brugklas: 	I8	I8	I8	I8
tekenen 2 vwo/havo:	H8	V7	V7	V6
tekenen 3 mavo:			7	7	7
I: staat voor vwo/havo
H: staat voor, jawel, havo
V: staat voor, jawel, vwo (een V6 is hoger dan een H8)
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 18:59
alfalfa
Avatar van alfalfa
alfalfa is offline
ik kan er niets van, godzijdank hebik geen tekenen meer. toch waren mijn cijfers altijd ok: een beetje kletsen met de leraar werkt bij ons ontzettend goed..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 11:23
xineof
Avatar van xineof
xineof is offline
Mijn cijfers waren altijd wel vrij hoog, voor bv stond ik een 9 gemiddeld. Maar dat kwam meer door de schilder- en beeldhouwopdrachten die wij hadden waar ik veel tijd in stak - dat scheelt véél -. Tekenen is echt een van mijn zwakkere kanten.
__________________
eight days a week
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 11:41
Nebula
Nebula is offline
Ik had er eigenlijk best wel aanleg voor. Mijn tekeningen behoorden over het algemeen tot de beste van de klas en ik kreeg vaak negens. Maar ik doe er nu helemaal niets meer mee.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 22:24
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
mijn cijfers liggen meestal rond de 8, maar heel vaak kraken mensen mn tekening af . Hebben ook helemaal geen respect voor echte kunst
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 17:17
Verwijderd
Citaat:
xineof schreef op 08-09-2005 @ 12:23 :
Maar dat kwam meer door de schilder- en beeldhouwopdrachten die wij hadden waar ik veel tijd in stak - dat scheelt véél.
Schilderen deden wij niet en beeldhouden viel bij ons onder handvaardigheid...al deden we ook dat erg weinig.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 09:47
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik heb altijd wel voldoendes, maar echt een kustenaar ben ik niet. Het is maar net of het onderwerp me ligt.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 12-09-2005, 20:28
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Ik ben slecht in tekenen en dan vooral in perspectief tekenen. Ik volg t wel, omdat muziek niet in mijn rooster paste....Ik kijk al naar dit jaar uit
__________________
Your only friends are make believe
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 19:30
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 12-09-2005 @ 21:28 :
Ik ben slecht in tekenen en dan vooral in perspectief tekenen. Ik volg t wel, omdat muziek niet in mijn rooster paste....Ik kijk al naar dit jaar uit
Wat stom. ik ben zelf dubbel ingeroosterd bij een vak en ik kan dus kiezen waar ik dna naar toe wil
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 16:39
Rooster
Avatar van Rooster
Rooster is offline
het tekenen lukt mij met gemak, alleen die ku(ns)tgeschiedenis haalt mijn cijfer altijd weer naar een 7
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2005, 14:06
mcflem
Avatar van mcflem
mcflem is offline
Citaat:
Anneka schreef op 24-08-2005 @ 23:05 :
soms wel en soms niet

ik ben op zich wel creatief, en dat zag je tekenleraar ook wel. Maar ik was veeeeeeeeel te ongeduldig om dat tot uitdrukking te brengen dus raffelde het helaas af. Maar toch gemiddeld een 7.5 gehad t/m de derde.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 19:55
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Ik kan er dus absoluut niets van en ben blij dat ik er van af ben. Gelukkig is tekenen niet het belangrijkste schoolvak en is het bijvoorbeeld knapper om zeer goed te zijn in wiskunde dan in tekenen. Maar ja, dat is mijn mening en over meningen kan je twisten.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 18:22
Just_Mii_Wennii
Just_Mii_Wennii is offline
Ben er wel redelijk in; haal meestal tussen 7 en 8,5! Af en toe zitten er best aardige tekeningen tussen!
__________________
> Ik hou van Jou, Als jij van Mij Houdt! <
Met citaat reageren
Oud 19-10-2005, 20:05
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
ik kan niet tekenen, ik oefen te weinig en ik ben te perfectionistisch. ik kan mijn omgeving even zogoed goed genoeg voor de gek houden om ze wijs te maken daty ik kan tekenen, zo kijk ik er momenteel tegen aan
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Met citaat reageren
Oud 20-10-2005, 10:27
Verwijderd
ik ben op zich goed in tekenen maar ik kan me nooit zo aan de opdracht houden. als ik iets hoor of zie heb ik meteen in mn hoofd hoe ik de tekening wil hebben en kan ik het er niet uit krijgen. dat is ook heel vervelend met schetsen maken. ook kom ik altijd in tijdnood omdat ik het echt heel precies doe allemaal. dus eigenlijk vind ik de tekenles helemaal niet zo leuk(toch haal ik wel goede cijfers, rond de 8). thuis teken ik heel veel, daar hoef ik me niet aan de regeltjes te houden en kan ik gewoon lekker doen wat ik zelf wil. dat is veel fijner. heeft iemand anders dat ook?? dat je je niet goed aan de opdracht kan houden? of dat je veel meer tijd nodig hebt?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 18:35
Verwijderd
Citaat:
pink floyd schreef op 20-10-2005 @ 11:27 :
ik ben op zich goed in tekenen maar ik kan me nooit zo aan de opdracht houden. als ik iets hoor of zie heb ik meteen in mn hoofd hoe ik de tekening wil hebben en kan ik het er niet uit krijgen. dat is ook heel vervelend met schetsen maken. ook kom ik altijd in tijdnood omdat ik het echt heel precies doe allemaal. dus eigenlijk vind ik de tekenles helemaal niet zo leuk(toch haal ik wel goede cijfers, rond de 8). thuis teken ik heel veel, daar hoef ik me niet aan de regeltjes te houden en kan ik gewoon lekker doen wat ik zelf wil. dat is veel fijner. heeft iemand anders dat ook?? dat je je niet goed aan de opdracht kan houden? of dat je veel meer tijd nodig hebt?
ja altijd! wat jij ook al zegt, ik kan me nooit aan de opdracht houden als ik iets in m'n hoofd heb, eigenlijk nog nooit problemen mee gehad want meestal wordt het dan als creatief beschouwd op school doe ik er nooit iets aan, ik doe alles thuis omdat ik veel meer tijd nodig heb en me bovendien niet kan concentreren op school; tekenen is iets dat ik alleen moet doen op mijn kamertje met een leuk muziekje op
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 11:40
Iriskjuh
Iriskjuh is offline
Haha ik vind dat ik voor iamdn van 15 best wle g0ed kan tekenen....k sta er gemiddeld een 9 op..en k wil er later 0ok wat mee gaan d0en..zoals de kunstacademie in Groningen...Wie is net zo oud als mij en gaat daar nog meer heen...??
__________________
Haah This is Me..Iris
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2006, 18:20
darknessmystery
Avatar van darknessmystery
darknessmystery is offline
mwah sommige tekeningen zijn wel aardig en sommige vind ik ook helemaal niks..
ik sta gemiddeld een 8
__________________
en als het wel opvalt jammer dan
Met citaat reageren
Oud 26-03-2006, 17:13
belli
belli is offline
ik kan niet tekenen.
wel ontwerpen maken van verschillende dingen
maar tekenen echt niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
ARTistiek Ogen/oren tekenen
RienoBieno
33 07-10-2012 14:22
ARTistiek [tekening]A clown today...
Type
3 28-06-2003 16:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.