Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2002, 18:12
casey
casey is offline
Persoonlijk gebruik ik eigenlijk nooit make-up. Toen 'k nog een kind was gebruikte ik wat kinderschmink, je weet wel, hoort bij opgroeien. Nu draag ik er geen. En ik heb een vriend (en die vind het juist heel leuk da'k geen draag) en de andere jongens lopen ook niet van me weg ofzo. 't Is ook handig dat je 't 's avonds niet moet afdoen, allemaal tijdverlies, ook 's morgens. 't Lijkt me ook een stuk natuurlijker en gezonder, zonder schmink.

Waarom dragen jullie het?
Voel je je dan zekerder? Vind je het gewoon mooi? Gebruik je't omdat iedereen (wel, bijna dan) 't gebruikt? En doe je er altijd op? Of enkel bij 't uitgaan?

En jongens, wat vinden jullie van make-up? Hoeft 't?

Let op, ik ben niet tegen schmink hé, vind het best wel mooi staan bij sommige meisjes. Als het er niet te dik op ligt natuurlijk.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2002, 18:16
iron-flower
Avatar van iron-flower
iron-flower is offline
Ik gebruik eigenlijk ook (bijna) nooit make-up, ik vind het niet lelijk, maar bij mij staat het niet zo mooi
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:21
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik heb, althans als ik ergens heen ga, altijd wel make-up op. Geen dikke lagen of zo, maar net dat beetje extra, dat ik er gewoon wat frisser en hupscher uit zie, en ja daar voel ik me dan ook weer zekerder door. Bovendien vind ik het leuk om lekker te tutten Met uitgaan doe ik eigenlijk niet veel anders qua make-up dan normaal dagelijks.
Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten, ligt aan het type dat je bent.
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:25
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb geen make-up in de zin van je herkent me niet meer zonder.
vroeger wel,overal stipjes en streepjes...nu enkel nog maar glitters en soms iets meer.

Make-up kan een aanvulling zijn tot je gezicht,je kan bepaalde punten extra accentueren maar je kan de boel ook gruwelijk verpesten.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:25
2young2live
2young2live is offline
ik gebruik best veel make-up, omdat ik het mooi vind, en omdat ik me wat zekerder voel als niemand mijn echte gezicht ziet
__________________
lopend met de fiets en heen weer terug
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:28
casey
casey is offline
Citaat:
2young2live schreef:
ik gebruik best veel make-up, omdat ik het mooi vind, en omdat ik me wat zekerder voel als niemand mijn echte gezicht ziet
Wow, wat als iemand je dan eens zonder ziet? Is dat dan schrikken?
Sorry, kon het nie laten
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:29
Nuck
Nuck is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Ik heb, althans als ik ergens heen ga, altijd wel make-up op. Geen dikke lagen of zo, maar net dat beetje extra, dat ik er gewoon wat frisser en hupscher uit zie, en ja daar voel ik me dan ook weer zekerder door. Bovendien vind ik het leuk om lekker te tutten Met uitgaan doe ik eigenlijk niet veel anders qua make-up dan normaal dagelijks.
Maar dat moet iedereen voor zichzelf weten, ligt aan het type dat je bent.
Inderdaad, het staat nét wat verzorgder .
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:29
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
een beetje make-up vind ik meestal wel mooi bij meisjes.
alleen je hele gezicht dichtplamuren vind ik echt lelijk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:33
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
een heel klein beetje kan geen kwaad maar meer dan dat vind ik gewoon lelijk
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 18:53
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik vind helemaal zonder make-up vaak niet mooi, of je moet wel errug mooi van jezelf zijn *puur natuur*... Een beetje make-up vind ik altijd wel mooi, gewoon verzorgd, beetje mascara, lipgloss zoiets, of oogpotlood whatever. Te veel make-up vind ik erg neppig, kun je de persoon zelf bijna niet zien lijkt t. Ligt natuurlijk ook aan situatie; overdag in de stad 'kan' je minder make-up opdoen dan 's avonds in discotheek!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:00
Verwijderd
ik zet eigenlijk alleen iedere dag een zwart kohl lijntje bij me oog en dat kost met 30 seconden. geen mascara dagelijks, soms wel glittertjes en stipjes maar dat is het dan ook, soms heb ik zin in extreme make up maar dat is dan ook echt alleen bij me ogen, geen plamuur laag. ik verwijder het ook nooit, neit nodig...

heb toevallig vandaag totaal geen make up op, maar ik zie wel duidelijk het verschil, zo zie ik er gewoon kaal uit! Dat lijntje bij je ogen kan net meer diepte in je gezicht geven. IK heb 2 hele knappe vriendinnen die geen make up dragen, allen soms mascara, zijn echt NOG knapper met een lijntje bij hun ogen maar zelf vinden ze t naar, maar t maakt ze echt knapper
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:06
Hellup
Hellup is offline
jaja het fenomeen:make-up
ikke gebruik alleen mascara (blauw) en soms als ik heeeel veel zin heb lipgloss. Het is mij teveel werk om nog langer voor de spiegel te staan. bovendien: oogschaduw vind ik niet mooi (je ziet de oogschaduw, niet het oog) en ik heb niet zo'n vaste hand dat mijn oogpotlood een recht lijntje wordt
ja en verder ...niemand zal schrikken van mij zonder make-up want het ergste is gewoon te zien terwijl als mijn vriendinnen (met make-uptasje in hun schooltas) zonder stippen,strepen, lijnen enz. op school komen, iedereen vraagt of zij zich wel lekker voelen vandaag (denk aan: wat zie je wit?)

dusse een beetje= maar teveel=
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:10
Verwijderd
Ik gebruik ook nooit make-up... tis een stuk handiger en makkelijker zonder, en ik zie verder niet in waarom ik het wel zou moeten dragen..

Ik vind het bij andere meisjes meestal wel mooi hoor, als het maar weinig en subtiel is, en niet het hele gezicht volgekleurd..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:15
Verwijderd
Ik gebruik dagelijks een beetje mascara en wat lipgloss, dat is het enige. Met uitgaan is het soms wel wat meer, en af en toe gooi ik er kilo's glitters op, maar poeder en dergelijken gebruik ik alleen als ik heel erg bleek ben/het nodig is voor toneel bladiebla. Verder nooit, en ik gebruik al helemaal nooit oogschaduw/foundations enz.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:23
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
wij moeten altijd op school meek uhp op doen anders slagen we niet.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:41
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Ik vind ook dat een beetje make-up erg verzorgd staat, zolang je maar niet teveel gebruikt. Ikzelf draag dagelijks make-up, mascara, (klein beetje) oogschaduw en wat lipstick. Zo voel ik me mooier, ik zou nooit make-up dragen omdat iemand anders dat ook doet. Ik draag dan ook wat ik zelf wil en dus mooi vind staan.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:42
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
in de zomer draag ik eigenlijk bijna nooit make up, zeker niet als het warm is (als er dan zweet in m'n ogen komt moet ik er het weer uit vegen wat dus meestal gelijk met m'n make-up gebeurt )
Alleen soms wat mascara en een stipje naast m'n oog. Maar vandaag had ik bijvoorbeeld mascara en glitters op
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:44
Verwijderd
make-up moet helemaal niet, je moet gewoon lekker zelf beslissen of je het draagt of niet en in wat voor mate...ik zelf draag geen make-up omdat ik het absoluut niet op kan doen en het me niet staat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2002, 19:49
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
casey schreef:
Persoonlijk gebruik ik eigenlijk nooit make-up. Toen 'k nog een kind was gebruikte ik wat kinderschmink, je weet wel, hoort bij opgroeien. Nu draag ik er geen. En ik heb een vriend (en die vind het juist heel leuk da'k geen draag) en de andere jongens lopen ook niet van me weg ofzo. 't Is ook handig dat je 't 's avonds niet moet afdoen, allemaal tijdverlies, ook 's morgens. 't Lijkt me ook een stuk natuurlijker en gezonder, zonder schmink.

Waarom dragen jullie het?
Voel je je dan zekerder? Vind je het gewoon mooi? Gebruik je't omdat iedereen (wel, bijna dan) 't gebruikt? En doe je er altijd op? Of enkel bij 't uitgaan?

En jongens, wat vinden jullie van make-up? Hoeft 't?

Let op, ik ben niet tegen schmink hé, vind het best wel mooi staan bij sommige meisjes. Als het er niet te dik op ligt natuurlijk.
ik vind het verzorgd staan en het maakt mijn ogen sprekender. ik gebruik nu ik werk alleen mascara, maar normaal doe ik altijd eyeliner, oogpotlood, mascara en wenkbrauwpotlood op
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 19:59
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
ik gebruik vrijwel dagelijks een beetje make-up. Beetje oogschaduw en mascara....ik kijk dan net weer wat frisser uit mijn ogen. Zeker in de periode voor en tijdens mijn examens, ik was toen gewoon vermoeid...en dat zie je aan mijn ogen..make-up helpt daar wel tegen. En vind het gewoon prettiger.

Nu het vakantie is loop ik heel makkelijk zonder make-up, waarschijnlijk uit gemak. Terwijl ik niet zoveel anders doe, alhoewel als ik echt iets ga doen dan maak ik me wel even op.
Op de een of andere manier durfde ik een tijdje niet zonder make up, alhoewel het vrij weinig is ...dacht ik toch altijd dat het er anders uitzou zien (minder mooi dus) Maar dat vind ik nu dus wel mee vallen.
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:05
mixtape
Avatar van mixtape
mixtape is offline
Ik draag ook nooit make up, want ik ben toch al knap zonder

Nee even serieus; soms is het wel mooier voor bijvoorbeeld je ogen, maar als ik het zou gebruiken zou ik vergeten dat ik het op had en steeds in m'n ogen wrijven.
Enne, subtiel is natuurlijk het mooist. Niet zo'n dikke laag. Ach eigenlijk moet je gewoon doen waar jij je lekker bij voelt.
__________________
jaaaaa jaaa
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:05
Verwijderd
Ik gebruik elke dag make-up. Niet omdat ik mezelf dan hartstikke mooi voel ofzo hoor. Maar anders vind ik mezelf echt veel te lelijk.
Komt door een trauma met een jongen die vroeger m'n uiterlijk echt zwaar heeft afgekraakt.
Toen dacht ik "als het me maar lukt om mooi te worden, dán zal iedereen me wel aardig vinden. Dan zullen m'n problemen opgelost zijn."
Nu is het als een soort masker geworden. Ik voel me echt "kaal" zonder make-up...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:06
hoeva
Avatar van hoeva
hoeva is offline
ik doe wel elke dag make-up op...
niet me hele gezicht, alleen maar ogen
soms alleen lijntje met oogpotlood of eyeliner
maar soms oowk uitlopend streepje naast oog (das meestal)
ik hoef dus echt geen foundation op, of camouflage stift
doet een vriendin van me wel... hele makeup tas meej naar school, op de wc ff dichtplamuren als ut volgens haar dur af is... dat vind ik dus echt NIET mooi... maar iedreen moet ut zelf weten, als je je dur zekerder meej voelt....
__________________
ik lieft mijn pumpkin!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:13
acid-star
Avatar van acid-star
acid-star is offline
Ik gebruik elke dag makeup, en ook heel veel.

Al ben ik de laatste tijd wat aan het minderen.. Ik durf bijvoorbeeld tegenwoordig de straat op zonder foundation, en vorige week heb ik geen onderste lijntje getekend. *trots*
__________________
It's the same old show, He's a killer of a flash boy oooooooooooooooooohhhhhhh!!!!!!!!!!!!!h
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:22
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
alleen als je lelijk bent :trollyfloep
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2002, 20:32
Paulaah
Avatar van Paulaah
Paulaah is offline
ik heb bijna altijd wel mascara op.. ik heb dan het idee dat mijn ogen meer open staan.. anders zie ik er zo moe uit ofzo.. kweet niet wat het is.. maar ik vind mezelf toch wel knapper MET.. niet dat ik dan ineens een superbabe ben.. maar heb wel het gevoel dat ik er dan ietjes beter utizie

Ik gebruik het niet als ik van tevoren weet dat ik bv ga zwemmen ofzo.. Sommige mensen laten het erop zitten.. ik haal het er echt af..

naja was het wel zo een beetje
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:40
heavinly
heavinly is offline
Ik gebruik ook vrijwel altijd make-up, ook al is het heel weinig. Ik heb een hele slechte huid (gehad) en daardoor ben ik het gaan gebruiken, nu wel heel wat minder, gewoon mascara en wat poeder eigenlijk en oogpotlood als ik daar zin in heb. Als ik uit ga o.i.d. dan doe ik net wat meer, met wat oogschaduw, sowieso oogpotlood, lipgloss. maar met mn werk mag ik ook (bijna) geen make-up en ik vind het niet zo vreselijk dat ik het niet op heb.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:45
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Slechts een lijntje onder mn oog en die in binnenste en buitenste ooghoeken een klein stukje doortrekken

Soms oogschaduw/extra priegeltjes, maar laatste tijd niet zo vaak meer..

En meestal heb ik wel zo'n plaksteentje op mn voorhoofd, en soms dan wat glitters erbij
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 20:53
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
ik gebruik bijna altijd make up
behalve als ik sochtends haast heb
en dan wil ik echt geen spiegel zien
want das echt te erg

Offtopic: whaa sponsjbob (hoe je dat ook schrijft) is helemaal leuk *spinneeeen* wahha
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 21:42
feline
feline is offline
Ik heb meestal wel make-up op. Mascara het meest, daarbij soms bruine oogschaduw, glossje op mn lippen en heel af en toe een laagje foundation. (Het 'schilderij-gezicht' vermijd ik wel..)
Ik draag het omdat ik mezelf gewoon mooier en verzorgder vind met make-up. En als ik me mooier en verzorgder voel, word ik er automatisch zekerder van.
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 22:01
Verwijderd
Ik gebruik op zich veel make-up denk ik, maar mensen herkennen met wel zonder

Het ligt ook aan mijn bui, ik kan er heel veel tijd in steken als ik in een bepaalde bui ben. Soms veel zwart rond de ogen en soms lekker simpel alleen een lijntje.
Nooit gekleurd, alleen zwart en 'bruin' (huidkleuren enzow) Lipgloss ook wel.

Maar ik plamuur niet mijn hele gezicht vol met poeder ofzow.. En oogschaduw ook bijna niet..

Ik gebruik make-up wel op vage manieren, ik heb zo wel eens lipgloss boven mijn ogen, das echt gaaf

Verder doe ik mijn wenkbrauwen wel altijd, maar of je dat echt make-up kan noemen..
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 22:03
A*
Avatar van A*
A* is offline
ik ben juist bang dat als ik te lang(aantal dagen) make-up draag dak dan me niet meer kan vertonen zonder.
Dus doek alleen mascara.....soms lipgloss omdat ik dat leuk vind maar lipgloss ik wel vervelend enzo, telkens weer netjes doen enzo
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 22:50
muckymouse
Avatar van muckymouse
muckymouse is offline
ik merk dat ik t steeds minder ga gebruiken.

vandaag heb ik zelfs helemaal nix op, normaal gesproken doe ik best veel zooi op me ogen, kohlpotlood, mascara, eyeliner, oogschaduw, ik probeer er soms hele kunstwerken van te maken.

als ik een tijdje veel make-up heb gebruikt krijg ik t id dat ik niet meer zonder over straat kan, Met make-up ben ik een heel andere myrthe, en voel ik me ook beter.

ik gebruik alleen nooit foundations, want ik heb een heeeeele lichte huid met sproetjes, en dan ziet foundation er zwaar nep uit.
__________________
www.wijwillenmeer.tk
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 23:09
Verwijderd
ik gebruik niet zo veel make-up, eigenlijk.. heb meestal wel een randje om mijn ogen (okay, een half randje dan), mascara, en een beetje lippotlood, maar daar blijft het ook bij. heel soms dan heb ik wel in eens inspiratie (lees: de verveling slaat toe) en dan krijg ik zo'n leuke masj-heeft-de-verfdoos-gevonden-look (wat er stiekem best cool uitziet, het eerste uur ofzo, waarna het uitloopt en uitvaagt en ik dus meer op een verlept doorlopen iets ga lijken dan op een masj-met-verfdoos) maar dat gebeurt niet echt vaak en meestal ga ik dan niet eens de deur uit.

en ik vind het eigenlijk ook veel leuker om dingen uit te proberen met mn haar dan met make-up.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 23:14
utopian me
utopian me is offline
ik vind het iig zoiezo bij mij altijd wel dat ik mascara op moet, het is verder niet goed te zien, maar ik heb gewoon nietszeggende wimpers waardoor ik m'n gezicht niet vind spreken doordat m'n ogen niet duidelijk lijken (jaja).. een lijntje en ook vaak wel en een beetje oogschaduw/glitters vooral wanneer ik veel tijd heb, vind het wel altijd leuk (om te doen).. lipgloss gebruik ik niet echt, dan meestal gewoon balsemspul..
het maakt mij zekerder en voel ik me (als is het maar een klein beetje) mooier..
__________________
Dus daar liep ik als in een sprookje, toen ik een man met konijn tegenkwam. Het konijn liep weg. 'Ach, dat doet ie wel vaker' zei de man.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 23:14
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
casey schreef:
1. Voel je je dan zekerder?
2. Vind je het gewoon mooi?
3. Gebruik je't omdat iedereen (wel, bijna dan) 't gebruikt?
4. En doe je er altijd op?
5. Of enkel bij 't uitgaan?
1. ja
2. ja
3. nee
4. ja
5. zie 4
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-07-2002, 07:40
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
hm ligt eraan wat ik ga doen!
Als ik bijv. ga stappen.. dan doe ik wat lichte oogschaduw op en een laag mascara.. en een beetje foundation..
Maar als ik gewoon hier thuis blijf.. of naar me vriend toe ga ofzow.. dan doe ik alleen mascara op.
En als ik de stad in ga.. of iets anders leuks ga doen.. komt er soms nog wat oogschaduw bij en soms een beetje foundation..

Maja als ik die meisjes soms welleens zie lopen..
Dat is toch gewoon niet mooi meer?
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 08:21
Verwijderd
[quote]casey
1. Voel je je dan zekerder?
2. Vind je het gewoon mooi?
3. Gebruik je't omdat iedereen (wel, bijna dan) 't gebruikt?
4. En doe je er altijd op?
5. Of enkel bij 't uitgaan

[/qoute]

1. heb ik geen make-up voor nodig, dus ja
2. soms
3. nee
4. nee, alleen tijdens werk moet ik t en ik dnek tijdens mijn school ook(ik werk in een drogisterij waar ik ook de make-up afdeling moet doen, en ik doe opleiding voor visagiste)
5. zelfs dan gebruik ik t soms niet, ligt eraan of ik zin heb om t op te doen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 09:54
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
casey schreef:
En jongens, wat vinden jullie van make-up? Hoeft 't?
Poeder is eigelijk altijd lelijk. En de meeste mensen gebruiken teveel. Geen make up of alleen lip gloss(??) is het mooist.

Hoe minder make up hoe mooier is het meestal.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 10:05
Biertjehakken
Avatar van Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
casey schreef:


En jongens, wat vinden jullie van make-up? Hoeft 't?

Nee, nouja iig niet als je van je zelf een mooie kleur hebt. lipenstift is altijd lelijk, lipglimsel kan nog wel.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 10:07
Verwijderd
Bepaalde dingen van je gezicht verbergen en andere dingen van je gezicht mooier laten uitkomen door middel van SUBTIEL make up aan te brengen vind ik heel mooi.

Maar echt gewoon dikke donker blauwe oogschaduw met roze rouge en knalrode lippenstift vink niet echttt mooi..
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:12
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik gebruik meestal wel make-up, iig mascara, beetje eyeliner-pen en oogschaduw, en lipgloss. Als ik uit ga of iets belangrijks heb (of gewoon tijd teveel), dan wordt het iets meer. Maar er zijn ook dagen dat ik er echt geen zin heb en alleen wat labello op doe

Make-up gebruik is niet nodig, sterker nog, in mijn ogen kan je beter niets op doen, dan make-up die er niet uit ziet. Ik gebruik het omdat ik er dan wat meer uitgeslapen uit zie, bovendien krijg ik een mooiere oogopslag
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:22
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
casey schreef:


Waarom dragen jullie het?
Voel je je dan zekerder? Vind je het gewoon mooi? Gebruik je't omdat iedereen (wel, bijna dan) 't gebruikt? En doe je er altijd op? Of enkel bij 't uitgaan?

Ik gebruik dagelijks make-up, tenzij ik mijn bed helemaal niet uitkom. Ik vind mijn hoofd mooier als ik zorg dat het niet glimt, dat eventuele pukkeltjes niet opvallen, en als mijn ogen opgemaakt zijn. Vaak gebruik ik lipgloss, soms glittertjes, soms wat extra;s, maar over het algemeen vind ik het niet overdreven. Ik voel me er inderdaad zekerder door, ik heb zels vaak dat ik opsta en walgend in de spiegel kijk en dat dat een stuk minder is als ik mijn haar heb gedaan en mijn make-up zit. Ik gebruik het niet omdat iedereen het doet nee . En op zich is het een last als je 's avonds thuis komt en je moet je gezicht nog helemaal gaan cleanen, maar ik heb het er wel voor over. Bij de een voegt make-up wat extra's toe, bij de ander niet en een derde ziet er zelfs beter uit zonder, het kan allemaal
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:22
Verwijderd
Als ik 's morgens vroeg duf ben wil je mij niet zien zonder make-up hoor

Ik gebruik altijd mascara en een wenkbrauwpotlood (<komt omdat vroeger iemand mijn wenkbrauwen zo had bewerkt dat er alleen nog maar een streepje stond , het groeit nu gelukkig weer aan)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:23
~sweetgirl~
~sweetgirl~ is offline
Citaat:
casey schreef:
Waarom dragen jullie het?
Voel je je dan zekerder? Vind je het gewoon mooi? Gebruik je't omdat iedereen (wel, bijna dan) 't gebruikt? En doe je er altijd op? Of enkel bij 't uitgaan?
Ik draag make-up omdat ik 't mooi vind. En omdat ik 't mooi vind ga ik me er zekerder door voelen. Als ik bijvoorbeeld geen mascara op heb voel ik me kaal. Ik doe als ik weg ga altijd mascara op en meestal ook lipgloss. Als ik uitga maak ik me meestal nog iets extra op maar niet altijd.

Als ik gewoon thuis ben en ik hoef niet weg of ik verwacht niemand ofzo dan maak ik me niet op.

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 13:29.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:49
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik gebruik altijd wel schmink . Zelfs als ik alleen thuis ben ofzo en niemand hoef te zien. Ik ben gewoon mooier met make-up, anders zie ik er moe uit (kan ook liggen aan het feit dat ik de laatste tijd schandalig weinig slaap) en ik ben er ook graag mee bezig, ik bedoel ik vind het echt gezellig om, voor ik vertrek ofzo, bezig te zijn met m'n schmink, ik vind het rustgevend . Heel erg soms loop ik zonder iets op en dan wil ik liefst zo vlug mogelijk terug naar huis lopen. Mja dat is het mottige eens je met make-up begint; je voelt je enorm kaal zonder, enfin ik toch...
Wat ik àltijd draag:
een eyelinerstreepje boven m'n ogen met al of geen uitlopers
lijntje kohlpotlood onderaan
mascara
beetje lichte poeder (die je niet ziet liggen)

en dat is echt het minimum, als ik uitga draag ik soms zelfs rode lippenstift en glitters en van die dingen. Nooit van die marina-kleurtjes evenwel yuk.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 13:54
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik gebruik eigenlijk ook geen make-up
Eerst deed ik altijd iets met eyeliner bij mijn oog, maar mijn ideen raken op en om nou altijd maar hetelfde te doen vind ik ook weer zowat.
vroeger deed ik heel vaak oogschaduw op zodat ik er wat vrolijker uit zag. (geel omdat ik had gelezen dat je er daar vrolijk van uit gaat zien, ik huilde namelijk heel veel en dat ag je ook aan me. Vandaar dat ik dat probeerde te camouvleren, ook met poeder trouwens.)
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:07
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Ikzelf gebruik nauwelijks of geen make-up.
Doordeweeks heb ik eigenlijk alleen altijd lipgloss op (van Bourjois) en bij speciale gelegenheden ook nog mascara en een beetje witte parelmoer oogschaduw.

Bij mij hangt het ook van het weer af, als het warm is of regent heb ik nooit mascara op, dat zit dan toch maar in de weg.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:23
Verwijderd
ik gebruik vrijwel nooit make up... toevallig heb ik vandaag voor het eerst sinds lange tijd mascara en oogschaduw op dat ik bijna geen make up draag komt omdat ik mezelf er goed genoeg uit vind zien zonder, en bovendien heb ik meestal niet het geduld om me op te maken. wanneer ik wel make up draag heb ik, net zoals vandaag, iets specialere kleren aan en dat wil ik dan benadrukken met make up.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 14:25
Heelduh
Heelduh is offline
Ik heb (bijna) altijd een beetje mascara op m'n bovenste wimpers. Die zijn namelijk nauwelijks zichtbaar zonder. en dan zie ik er gewoon heel kaal uit.

Verder soms met uitgaan wat eyeliner of oogschaduw. Nooit lippenstift, want daar kan ik niet tegen. Soms een klein beetje poeder.
Ook dat kleine beetje mascara haal ik er altijd af 's avonds.
__________________
Als je een vinger in je oor steekt en je teen in je mond en je draait op één been 20 rondjes, val je dan om?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle make-up trouble
Verwijderd
20 21-08-2010 11:36
Lifestyle make up
Verwijderd
128 28-12-2005 19:39
Lifestyle Post hier je plaatjes van lekkere geile goths.
Verwijderd
346 07-07-2005 15:59
Lichaam & Gezondheid make-up over eczeem
ik ben mezelf
8 24-05-2005 17:17
Lifestyle fashion -> SPRING 2003
Spirit
74 12-01-2003 14:31
Lifestyle Enquete Cosmetica
pws_cosmetica
58 01-10-2002 17:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.