Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2009, 20:52
Verwijderd
Hallo,

Ik werk bij een supermarkt als winkel medewerker, en wij hebben een vers manager die iedereen kleineert en als rotzooi behandelt. Meneer heeft meer dan 5 medewerkers huilend het winkel uitgestuurd, omdat ze niet hard genoeg werkte of even rust namen.

De afdeling vers heeft nooit medewerkers gehad die echt blijven, er is maar 1 iemand die langer dan een half jaar bij ons werkt, de rest is of ontslagen of heeft ontslag genomen.

Nu was onze winkel manager er niet, en had meneer de leiding, hij sprak me op een rare manier aan en liet me allerlei rare klusjes doen. Op bepaalde momenten gaf ik hem een brutale mond, omdat ik het zat werd.

Aangezien ik nooit op maandag en dinsdag avond werk, omdat ik de volgende dag school heb , wou ik om half 10 weg. Meneer vroeg mij waarom, en ik legde hem uit dat dit eenmalig was, omdat 2 mensen afwezig zijn(de gehele week).

Als klap op de vuurpijl moest ik ook nog eens gaan vegen, en meneer weet donders goed dat ik nooit veeg en meestal het vul werk doe, dit heeft hij expres gedaan. Ik accepteerde het maar omdat ik geen gelazer wou, maar ik wijsde hem er wel op dat ik om half 10 naar huis moest.

Toen sprong hij uit zijn vel en begon te schreeuwen, en zei dat ik naar huis mocht. Ik deed dat en ik zal binnenkort een officiële waarschuwing krijgen volgens hem.

Ik ben het zat, en ik wil actie ondernemen. Wat kan ik doen? Ik dacht aan een petitie waar iedereen zijn gedachte over hem kan loslaten, met handtekening. Deze lever ik vervolgens in bij de algemeen manager/filiaal beheerder.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2009, 20:56
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
ben jij of iemand anders hierdoor al is eerder naar de filiaalmanager gestapt? anders moet je dat echt zeker doen. en idd met zoveel mogelijk mensen die het met je eens zijn.

en anders... er zijn genoeg supermarkten waar je kan werken
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 02:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ja, dat lijkt me simpel. Gewoon iedereen die door hem geschoffeert is verenigen, en samen naar de filiaalmanager stappen dat die man zich niet normaal gedraagt.

Jij versus hem verlies je waarschijnlijk. Iedereen versus hem verliest hij.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 05:01
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
bovenstaande, en als je er dan met de maneger niet uit komt (wat vast lukt)

hebben de meeste supermarkten nog wel iets waar je heen kunt bellen als je een klacht of iets anders hebt.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 13:42
Verwijderd
Conclusie: aankaarten gewoon bij manager of liever nog, de district manager(rayonmanager heet dat).
heb ongeveer ooit heel lang geleden ook over gehad... en toen was het ook over na het aankaarten!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2009, 14:59
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Petitie zou ik niet doen. Petitie klinkt erg als demonstratie en kan juist in het verkeerde keelgat schieten. Hoe zou het voor jou zijn als je ineens een blad met handtekeningen vindt van mensen die je werkhouding niet mogen? Ik zou me zacht gezegd not amused voelen.

Houd het volwassen. Heb je deze manager er wel eens serieus op aangesproken? Wanneer je merkt dat dat niet kan, praat met je eigen manager. Wil je het heel eerlijk spelen, regel dan een gesprek met z'n drieën. Niet even tussen twee taken op de werkvloer door, maar apart.
Heb je het idee dat je dan nog geen gehoor vindt, kun je mensen mobiliseren en aankaarten dat je niet de enige bent die met deze situatie in zijn maag zit.

Dan nóg geen gehoor? Wegwezen, da's geen goede supermarkt.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 20:35
Verwijderd
Vandaag een gesprek gehad met mijn afdelingshoofd. Hij heeft het allemaal geregeld, en is voor me opgekomen waar ik erg blij om ben. Dat is denk ik een teken dat hij ook het gevoel heeft dat er iets niet klopt in dat hoofd van de vers manager.

Het was wel een pittig gesprek, maar het is toch wel goedgekomen. Ik werd er ook op gewezen dat we waarschijnlijk binnenkort van de vers manager af zijn, omdat die ergens anders heen gaat. God zij dank.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vriend wordt gepest, wat kan ik doen?
Laiva
9 10-02-2015 10:05
Liefde & Relatie Wat kan ik doen
youdanger
2 26-12-2012 20:40
Psychologie wat moet ik doen?
koekje97
6 14-12-2011 08:28
Liefde & Relatie help wat moet ik doen
mark855
38 18-04-2009 14:30
De Kantine Wat kan ik doen?
Prophecy
35 04-08-2003 23:19
Liefde & Relatie Wat moet ik doen om dit te veranderen?
Verwijderd
30 06-11-2002 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50.