Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2009, 20:52
Verwijderd
Hallo,

Ik werk bij een supermarkt als winkel medewerker, en wij hebben een vers manager die iedereen kleineert en als rotzooi behandelt. Meneer heeft meer dan 5 medewerkers huilend het winkel uitgestuurd, omdat ze niet hard genoeg werkte of even rust namen.

De afdeling vers heeft nooit medewerkers gehad die echt blijven, er is maar 1 iemand die langer dan een half jaar bij ons werkt, de rest is of ontslagen of heeft ontslag genomen.

Nu was onze winkel manager er niet, en had meneer de leiding, hij sprak me op een rare manier aan en liet me allerlei rare klusjes doen. Op bepaalde momenten gaf ik hem een brutale mond, omdat ik het zat werd.

Aangezien ik nooit op maandag en dinsdag avond werk, omdat ik de volgende dag school heb , wou ik om half 10 weg. Meneer vroeg mij waarom, en ik legde hem uit dat dit eenmalig was, omdat 2 mensen afwezig zijn(de gehele week).

Als klap op de vuurpijl moest ik ook nog eens gaan vegen, en meneer weet donders goed dat ik nooit veeg en meestal het vul werk doe, dit heeft hij expres gedaan. Ik accepteerde het maar omdat ik geen gelazer wou, maar ik wijsde hem er wel op dat ik om half 10 naar huis moest.

Toen sprong hij uit zijn vel en begon te schreeuwen, en zei dat ik naar huis mocht. Ik deed dat en ik zal binnenkort een officiële waarschuwing krijgen volgens hem.

Ik ben het zat, en ik wil actie ondernemen. Wat kan ik doen? Ik dacht aan een petitie waar iedereen zijn gedachte over hem kan loslaten, met handtekening. Deze lever ik vervolgens in bij de algemeen manager/filiaal beheerder.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2009, 20:56
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline