Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2003, 17:37
dyfelena
Avatar van dyfelena
dyfelena is offline
Omdat er nu heel veel mensen (inclusief mezelf) binnekort jarig zijn..

Ikzelf ga er niks aan doen.. Niet omdat het niet kan ofzo, maar gewoon omdat ik er echt geen zin in heb.. Ik vind dat je of het hele jaar door moet vieren dat je leeft, of gewoon helemaal niet.. Het tot 1 dagbeperken vind ik beetje dom. Ik hoef verder ook geen kado;s ofzo. Geen taart, helemaal niks.. Het liefste gewoon dat mn verjaardag net zoals elke andere dag voorbij zou gaan, maarja.. Dat schijnen anderen soms niet helemaal te begrijpen.

Maargoed, hoe denk jij erover?
Ga jij je verjaardag uitgebereid vieren, geef je een feestje voor de kado;s en de taart, wil je er principieel niks mee te maken hebben of maakt het je niet zo uit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2003, 18:01
Verwijderd
Er zijn toch altijd heel veel mensen jarig? Je kent alleen niet iedereen die jarig is.

Ik weet nog niet wat ik ga doen, 'k zal het vast wel vieren, samen met m'n vriend ofzo (omdat ik er geen zin in heb het alleen te vieren, dan vier ik het denk ik nl niet). Gewoon thuis, mensen uitnodigen en er een gezellige avond van maken ofzo. En of je het gelooft of niet, 't is niet voor de cadeau's en taart eet ik sowieso wel als ik dat per se wil (maar ik mag het niet, dus ja).
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:06
zus
Avatar van zus
zus is offline
ik ben as dinsdag jarig en doe gewoon familie en vrienden wel apart. Zet gewoon paar hapjes op tafel, voor de rest dok nix, vink nie nodig! ow jah..ik ga ook nog uit eten met me vriend..
__________________
Dare to fly!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:10
Skald
Skald is offline
Ik doe er nooit wat aan.
Ik vind het zonde van m'n geld, als de gelegenheid daar is gaan we gewoon ergens een biertje drinken (waarin "we" enkele vrienden en ik betekent).
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:15
blacky
Avatar van blacky
blacky is offline
Ik geef juist wel een feestje met mijn verjaardag. Hebben we weer iets om een feessie te vieren met z'n allen. Het is gewoon gezellie dus waarom zou ik er niets aan doen. Gezellie met je vrienden feesten en het is altijd een goede reden.
__________________
Geen knoop aan vast te touwen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:16
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Voor mij hoeft het ook niet.. De hele familie komt altijd langs (niet dat mijn familie zo groot is), als ze niet op vakantie zijn ( wat vaak wel het geval is aangezien ik in de zomer jarig ben).. Maar goed, voor mij hoeft het allemaal niets.. Ik vindt het idd ook niets bijzonders dat je een jaar ouder bent geworden (alhoewel er soms wel wat meer mag => scooter rijden, gaan lessen, stemmen etc.)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:18
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Nee.

Doe er nooit wat aan.
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:30
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik ga met 1 of 2 vriendinnen naar de film ofzo en dan halen we daarna nog wat bij een of andere snackbar ofzo. M'n familie komt nooit dus ik zie m'n verjaardag niet echt als bijzonder
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:30
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Het duurt nog wel een tijdje voordat ik jarig ben,
heb geen zin om iets te plannen oid. (sowieso plan ik
al niet voor m'n verjaardag, meer dan uit eten gaan
en daarna een film kijken oid wordt het meestal niet )
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 18:43
the tourist
the tourist is offline
Ik denk dat ik komend jaar wel een feestje oid met mijn verjaardag ga geven. Hoe weet ik nog niet, duurt nog 8 maanden. Maar dat is ook alleen omdat ik dan 18 word en ik vlak voor mijn examen jarig ben. Als ik slaag is het wel leuk om dan een feestje ter ere van beide dingen te doen (en 18 is wel een speciale leeftijd).

Eigenlijk hou ik er ook niet van, maar ik vind dat ik er dan maar iets leuks van moet maken Het jaar daarop doe ik waarschijnlijk ook niet echt iets bijzonders, maar dat zie ik dan wel weer.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:02
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hmm ik houd er niet zo van. Misschien dat ik het weekend na de 18e een klein feestje geef voor wat vrienden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:05
Verwijderd
Ik ga op Romereis als ik jarig ben dus daarom ga ik het niet zo uitgebreid vieren. Misschien een week daarna, maar niet zo extreem.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:47
wissie
wissie is offline
Eind oktober wordt ik achttien. Ik wil het eigenlijk niet vieren, maar dat wordt niet geaccepteerd geloof ik. Ik ga dus toch het vieren, maar niet uitgebreid. Ik heb liever niet dat familie op bezoek komt, maar daar kom ik niet onderuit. Ik denk dat ik iets leuks ga doen met een paar vriendinnen. Ik krijg kado's, maar dat hoeft van mij niet per se.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:47
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Vorige keer ook niets bijzonders aan gedaan.. volgende keer ook niet denk ik
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 19:53
Verwijderd
ik ga weerschijnlijk smaen met min goed vriendin die rond dezlefde tijd verjaart een avondje organiseren , en op het programmas staat strippoker
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:02
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
ik weet het nog niet
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:04
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Misschien als ik m'n kelder eens wat dieper heb gemaakt, en van een trap heb voorzien dat ik dan een feestje ga geven ofzo. De kelder is nu 1,5 meter diep, maar soms kom je nog een stalen bint tegen, of een rioolbuis. In het midden zou ik het een eind moeten verdiepen, zodat je er kan staan.
Of in de achtertuin, dat bleek ook wel te werken toen een vriend van me z'n feestje daar gaf. Projector erbij, en idiote films kijken.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 20:23
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
weet ik nu nog niet
__________________
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-09-2003, 21:03
Thomas
Thomas is offline
Als je jarig bent moet je natuurlijk wel een feestje geven. Dat is traditie.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:03
Repsaj
Avatar van Repsaj
Repsaj is offline
Op 2 oktober is de grote dag. dan geef ik voor me (school)vrienden mijn verjaardag te Deventer, en voor alle anderen geef ik em een andere keer. Wann is niet bekend nog.
__________________
Spreek tot ons,Wijze Weerboer uit Het Oosten - Want het leven duurt maar even, alle jdn....
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:04
zwoesj
zwoesj is offline
nee
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:20
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik vind verjaardagen de laatste jaren steeds afgrijselijker worden. Om de volgende redenen:
- het doet me denken aan het feit dat t leven zo verdomd snel gaat, en die dag net zo snel voorbij is en dat ik straks dood ben
- ik haat dat gehaast en geregel
- ik haat de oppervlakkige onzinpraat die ermee gepaard gaat
- ik haat drukte
- ik eet geen suiker dus geen taart ed voor mij, en iedereen om me heen eet dat dan wel (gezellig ja)
- ik word me bewust van t feit dat ik niemand heb om uit te nodigen, of niet echt het feest kan geven wat ik echt zou willen geven al jaren lang (strand, kampvuur, spirituele vrienden, slapen onder de sterrenhemel jawel dat wil ik)
- ik wil minder materialistisch worden, dus weet niet goed wat ik met kadootjes aanmoet en of ik dat wil ja of nee.
- dat zijn wel de belangrijkste redenen, dus meestal eindigt t ermee dat er toch een paar mensen komen die taart eten, en weer weggaan en iets geven, en ik me verveel en depressief en rot voel en t liefst de hele dag in bed lig.

Triest he ja..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:21
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Oja:
- en alle vrienden die ik heb wonen over heel Nederland verspreid en kunnen nooit tegelijk komen, dus feest zit er al niet in.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 21:37
Verwijderd
mijn ouders sponseren mijn verjaardag dus ik denk dat ik een zeilboot huur en daarmee ga zeilen op het meer..
of gewoon gezellig bij mij thuis ofzo dat is ook erg leuk
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 00:12
Farallon
Avatar van Farallon
Farallon is offline
Ooms en tantes etc. komen bijna nooit op verjaardagen, bij ons. Vandaar dat ik het gewoon met vrienden vier. Eerst samen met een vriend van mij (is ook bijna jarig) een 12-12 videofeest, en de dag daarna (als ik dan nog kan lopen) met een paar andere vrienden en een krat bier gezellig in de sere/tuin gaan zitten
__________________
Extreem gebrek aan creativiteit
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2003, 00:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb 2 weken geleden voor het eerst in jaaaaaren weer een verjaardag gehouden Was wel geslaagd! Hoop praten en lachen, twister
Het was leuk
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 02:45
Verwijderd
Nee. Ik hecht sowieso al sinds een jaar of 5 nauwelijks nog waarde aan mijn verjaardag, ik praat er ook nooit over waardoor ik door velen gewoon vergeten word, alleen m'n goede vrienden weten daardoor wanneer ik jarig ben .

Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 05-09-2003 @ 22:37:
mijn ouders sponseren mijn verjaardag dus ik denk dat ik een zeilboot huur en daarmee ga zeilen op het meer..
of gewoon gezellig bij mij thuis ofzo dat is ook erg leuk
Ik houd wel van zeilen, mag ik ook komen?

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 02:58.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 03:27
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
Citaat:
dyfelena schreef op 05-09-2003 @ 18:37:
Omdat er nu heel veel mensen (inclusief mezelf) binnekort jarig zijn..

Ikzelf ga er niks aan doen.. Niet omdat het niet kan ofzo, maar gewoon omdat ik er echt geen zin in heb.. Ik vind dat je of het hele jaar door moet vieren dat je leeft, of gewoon helemaal niet.. Het tot 1 dagbeperken vind ik beetje dom. Ik hoef verder ook geen kado;s ofzo. Geen taart, helemaal niks.. Het liefste gewoon dat mn verjaardag net zoals elke andere dag voorbij zou gaan, maarja.. Dat schijnen anderen soms niet helemaal te begrijpen.

Maargoed, hoe denk jij erover?
Ga jij je verjaardag uitgebereid vieren, geef je een feestje voor de kado;s en de taart, wil je er principieel niks mee te maken hebben of maakt het je niet zo uit?
Mag ik niet langskomen om het te vieren met je????

Ik heb me verjaardag al gegeven, ruim een maand geleden, en het was weinig bijzonders. Beetje gebarbequed en shit
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 09:37
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
zuipen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik ben over een maand jarig (op een zaterdag).
vrijdags ga ik naar de opening van het nieuwe seizoen van de theaterschool waar ik op zit. dan is d'r 's avonds een feest, dus kan ik m'n verjaardag met m'n vrienden van daar vieren.
's zaterdags ga ik weer naar de theaterschool (gewoon les) en kan ik het nog een keertje vieren als ik wil . Daarna nodig ik m'n vrienden van school uit om 's avonds m'n verjaardag te vieren en erna uit te gaan. En 's zondags nodig ik m'n familie uit.
Ja, ik ga het dus wel vieren
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 10:42
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 06-09-2003 @ 03:45:
Nee. Ik hecht sowieso al sinds een jaar of 5 nauwelijks nog waarde aan mijn verjaardag, ik praat er ook nooit over waardoor ik door velen gewoon vergeten word, alleen m'n goede vrienden weten daardoor wanneer ik jarig ben .



Ik houd wel van zeilen, mag ik ook komen?
nee
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 11:19
Thomas
Thomas is offline
Duurt nog wel een paar maanden voordat ik jarig ben.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 11:35
Verwijderd
Mijn ouders , wilden , omdat ik dit jaar ook geslaagd ben , en ook 18 word . Willen ze een feestje geven .

Ik ben maar akkoord gegeven . Misschien is het ook wel leuk
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 12:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben pas in de meivakantie jarig maar ik denk dat ik dan druk aan het leren ben voor mn examens dus ik denk dat ik mn verjaardag maar vier als ik geslaagd ben (of niet)
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 13:17
MaRiEkJuH
Avatar van MaRiEkJuH
MaRiEkJuH is offline
Normaal doe ik niets aan mijn verjaardag, maar vorig jaar heb ik het wel gevierd. Maar ik krijg toch wel cadeautjes dus waarom zou ik het vieren?
__________________
InDiScHe WaTeRLeLiEs
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 15:16
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
M'n verjaardag is nog heel ver weg. En ik ben meestal op vakanite als ik jarig ben dus ik vier het nauwelijks meer. Veel minder dan toen ik klein was iig (toen kwam allemaal familie enzo, maar daar zijn we mee gestopt ). Misschien (lees: waarschijnlijk) wel met m'n friends een filmpje kijken samen ofzo...verder niet
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2003, 15:53
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
als ik jarig ben, ben ik op werkweek met ongeveer 50 eersteklassers, dus op de dag zelf zal ik er niet veel aan doen. Verder ga ik misschien met wat vrienden film kijken en zullen mn opa & oma's wel langskomen.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 17:03
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
rockyj schreef op 06-09-2003 @ 04:27:
Mag ik niet langskomen om het te vieren met je????

Ik heb me verjaardag al gegeven, ruim een maand geleden, en het was weinig bijzonders. Beetje gebarbequed en shit
nee (dyfelena is 1 van me nicks, voordat je denkt van waar bemoeit zij zich nou weer mee)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2003, 20:50
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
verjaardagen zijn best kut.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 00:59
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
ja maar dat duurt nog zoooo lang.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 01:14
Verwijderd
Ehm..ik denk het gebruikelijke: mezelf enorm bezatten met een paar goede vrienden en vriendinnen, daarna de stad in gaan en ons enorm misdragen en uiteindelijk ladderzat in slaap vallen op de bank.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 03:31
Korsakoff
Avatar van Korsakoff
Korsakoff is offline
Citaat:
blacky schreef op 05-09-2003 @ 19:15:
Ik geef juist wel een feestje met mijn verjaardag. Hebben we weer iets om een feessie te vieren met z'n allen. Het is gewoon gezellie dus waarom zou ik er niets aan doen. Gezellie met je vrienden feesten en het is altijd een goede reden.
gaan jullie mij vieren op jouw verjaardag? dat had je nou niet hoeven doen maar thanx anyway
__________________
elke dag dronken is ook een regelmatig leven.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 04:10
Verwijderd
Juist een goed excuus voor een feestje, gewoon gezellig met mn vriend alleen wat doen en later op de avond gewoon een feestje bij een vriend thuis
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 08:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
nou... ik ben pas 13 april jarig, dus is nog wel ver weg.
Ik denk dat het hetzelfde wordt als afgelopen jaar.
Familie komt langs, en ik ga iets leuks doen met m'n vriend.
(beste twee vriendinnen hoort ook bij familie, trouwens )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 09:15
Fuzzly
Avatar van Fuzzly
Fuzzly is offline
Ben op 15 september 16
Doe er niets aan,vier het alleen met vrienden en niet familie.
__________________
Ik fluit jou eruit!!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 10:16
Verwijderd
ik word op 23 november 20 dus ik ga wel een bescheiden feestje geven. zal wel een hoop bier drinken worden op een doordeweekse avond
maar ik nodig altijd familie en m'n vrienden op dezelfde dag uit.. dat zorgt vaak voor leuke gespreksonderwerpen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 11:19
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Thuis: naar de bioscoop met het gezin en taart eten. Misschien wat vriendinnen uitnodigen.

Op kamers: voor huisgenoten en vrienden een feestje. Denk ik.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 13:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Meestal vier ik het in het weekend (ook al is de dag zelf door de week). Op de zaterdag geef ik gewoon een fuif thuis met vrienden of we komen bij mij thuis eerst bij elkaar en dan gaan we op stap. En zondagmiddag komt dan wat familie langs en zondagavond gaan we dan meestal met het gezin uiteten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2003, 14:06
Susanne
Susanne is offline
Ik en m'n tweelingzus zijn pas in februari jarig maar ik denk dat 't hetzelfde wordt als voorgaande jaren. We hebben dezelfde vrindenkring dus die komen dan gewoon zaterdags indrinken. Daarna gewoon uit, kroegjes langslopen.

Voorderest gaan we altijd uit eten met 't hockeyteam als iemand jarig is. ( De jarige hoeft dan zelf niet te betalen. ) Gewoon een gezellig etentje, niks aparts.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Spetterende seks
Birgitstylezz
15 23-10-2015 07:35
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Spijt, een nieuw begin.
Ingetjuhh
13 16-07-2004 16:23
Verhalen & Gedichten Tussen Licht en Donker
Reynaert
40 07-01-2004 21:12
Liefde & Relatie ik mis hem zo..
devilcat
74 23-10-2002 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.