Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2005, 17:13
meisje833
meisje833 is offline
Als je vriend nog maagd is en nog nooit verder gegaan is dan zoenen..? maar jij wel

ik ben 21 hij 19, ik heb behoorlijk veel eraring al gehad om het maar zo te zeggen en hij is nog nooit verder gegaan dan zoenen...

Ik heb een nieuw vriend maar nu vertelde hij via een smsje ( denk dat hij het niet durfde te zeggen ) dat hij nog nooit verder is gegaan dan zoenen.
op zich is het niet erg dat je als meisje initatief moet nemen, maar ik ben nu bang dat ik straks als we nouja verder zouden gaan, dat ik dan altijd het initatief moet nemen, omdat hij miss helemaal niet weet hoe dingen moeten zeg maar, dan moet ik hem dus vanalles gaan leren terwijl ik het ook wel fijn zou vinden als hij initatief toonde bijv.
ik was gister bij hem en als ik dan een poging doe om ja wat verder te gaan trekt ie me handen weer terug, nouja en toen kwam het er dus op neer in dat smsje toen ik weer thuis kwam dat ie nooit verder dan zoenen is gegaan.,

wat denken jullie hiervan, wat moet ik doen nu, erover praten> hij schaamt zich nogal hiervoor vertelde hij en hij is ook best verlegen

echt bizar heb nog nooit zo'n jongen gehad meesal waren ze nog meer ervaren dan mij en wilde ze maar 1 ding..
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 17:18
Mysterons
Mysterons is offline
als je het hem een keer voor hebt gedaan, wil hij ook niets anders meer hoor
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 17:19
Verwijderd
ik denk dat hij gauw genoeg leert hoe hij het beste initiatief moet nemen . Als een onervaren jongen ervaring opdoet met een onervaren meisje leert hij dat immers ook... dus er is geen enkele reden waarom hij dat niet zou leren bij een ervaren meisje.
Sommige dingen zul je hem wel even moeten leren, ja, maar dat gebeurt denk ik vanzelf als je bezig bent - ik neem aan dat je wel gewoon aangeeft wat je wil.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 17:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Wind 'm zodanig op dat hij gewoon niet meer te houden is en vanzelf initiatief neemt omdat die anders implodeert
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 19:32
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Misschien moet hij het eerst een beetje leren ja Maar kan het niet gewoon dat hij er momenteel nog niet klaar voor is ofzo? Niet alle jongens willen altijd alleen maar seks
Denk dat hij het na een tijdje vanzelf wel gaat proberen En dan kun jij hem altijd nog leren hoe je het het liefst hebt etc
Erover praten is denk ik wel goed Maar dan moet je er wel rekening mee houden dat het voor hem dus best nieuw is enzo. Toch zou ik er wel over praten ja als ik jou was
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 19:53
Verwijderd
Als jij niet weet dat hij nog nooit verder is gegaan lijkt het me best logisch dat hij je handen terugtrekt omdat hij zich schaamt en niet weet hoe het allemaal werkt, en ook omdat jij dit niet wist kon je er geen rekening mee houden dat hij onervaren is.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 20:14
Verwijderd
Hij zal heus wel wat initiatief nemen, seksueel 'instinct' zal hij toch wel hebben, niet?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 21:51
Antinoniem
Antinoniem is offline
waar mensen zich tegenwoordig druk om kunnen maken zeg..

hoelang hebben jullie al wat trouwens?
__________________
Nee.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 22:31
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 28-02-2005 @ 22:51 :
waar mensen zich tegenwoordig druk om kunnen maken zeg..
Inderdaad, wát een getrut.
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 22:40
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Mortification schreef op 28-02-2005 @ 20:53 :
Als jij niet weet dat hij nog nooit verder is gegaan lijkt het me best logisch dat hij je handen terugtrekt omdat hij zich schaamt en niet weet hoe het allemaal werkt, en ook omdat jij dit niet wist kon je er geen rekening mee houden dat hij onervaren is.
idd, mee eens. En omdat hij onervaren is en jij ervaren, wordt hij alleen maar onzekerder door
__________________
he lol, en nog meer, apeldoorn :/
Met citaat reageren
Oud 28-02-2005, 23:52
Verwijderd
ik zie niet waarom het een issue is, als je er even over praat lijkt het me een duidelijke som. Wil hij wel; neem zelf het voortouw en ontmaagd 'm, wil hij niet; geef hem alle tijd die hij nodig heeft en houd het bvb bij oraal tot die tijd.

Wat betreft onzekerheid, angst en zich ervoor schamen...; hij moet er toch overheen, als je zorgt dat je elkaar vertrouwd valt dat wel in het niets. Werken dus, praten kan geen kwaad.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 00:06
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Citaat:
Party_P schreef op 28-02-2005 @ 23:40 :
idd, mee eens. En omdat hij onervaren is en jij ervaren, wordt hij alleen maar onzekerder door
Fok

Hij leert het zo, mijn beste vriendin heeft in twee weken haar vriend klaargestoomd die nog maagd was.
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 07:36
altijd de mijne
altijd de mijne is offline
wat is het probleem? Voor alle jongens moet er toch een eerste keer zijn? Als vriendin kan je hem helpen.

Wist jij wel meteen hoe alles moest?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 11:43
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Ik had ongeveer hetzelfde bij mijn huidige vriend, ik denk dat hij zich schaamt voor het feit maar daar is toch helemaal niks mis mee? hij denkt misschien dat hij zich tegenover jou moet bewijzen, maar er zitten toch oowk voordelen aan als jij jou vriendje precies alles zo kunt leren zoals jij het wil ? Ik zou er zeker over praten en hem geruststellen enzo, maar praat er dan ook meteen over of hij (op dit moment) wel verder wil gaan?
succes ! en laat even weten hoe het is gegaan
Met citaat reageren
Oud 01-03-2005, 14:04
meisje833
meisje833 is offline
hij vertelde mij dat hij het op zich wel wil, maar wel heel rustig aan wil doen...
dus

ik wist idd ook nie hoe alles moest, maar ik was gwoon beetje bang dat hij misschien dan niks durfde enzo, omdat ik nog nooit een jongens heb gehad die zo was, meestal zijn ze nog verder dan mij...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Seksverhalen
Verwijderd
318 04-02-2013 14:43
Seksualiteit tips voor jonges in bed :]
Verwijderd
15 04-07-2009 16:22
Seksualiteit tips voor jonges in bed :]
Verwijderd
0 04-07-2009 12:07
Seksualiteit [Enquete-achtig] Wat gaat te ver?
ShadowLady
49 19-02-2006 23:23
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 22:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.