Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2017, 20:32
Mwr
Mwr is offline
Oke dus...
Ik ben een jongen van 17 en heb vroeger een vriendinnetje gehad, best lang geleden. Van groep 6 tot 8. Nu had ze super lang een vriend, ook was ik super verliefd op haar weer geworden, ongeveer 8 maanden gelenden. Toen was het even uit tussen hun en appte ik haar. Helaas voor mij ging het weer aan. En was ik best kapot. Nu is het dus weer uit, en ik ben echt al jaren verliefd. Alleen omdat ik haar nooit echt zie, gaat het wel weer weg. Nu heeft ze alleen geen vriend meer denk ik. Want het staat niet meer op internet. Ik weet het bijna zeker. Ik zie haar eigenlijk nooit, maar kennen elkaar wel. Wat moet ik nu doen haha, zou het niet weten... :/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-01-2017, 21:06
Klok
Klok is offline
Het is moeilijk om verliefdheid te stoppen, maar volgensmij rekent zij er niet op dat jij haar leuk vind, dus is het niet wederzijds. persoonlijk denk ik dat het moeilijk is om opnieuw een relatie te starten dus ik zou proberen haar de vergeten, door afleiding te zoeken. ga bijvoorbeeld een nieuwe hobby zoeken of focus je meer op school of speel een nieuwe game. maar als je haar echt niet uit je hoofd kan zetten dat heb ik hier wat tips:

Probeer haar is een keer te appen dat je het leuk zou lijken om met elkaar af te spreken bijvoorbeeld in de stad om van elkaar op de hoogte te komen (Je kan dit ook met meerderen doen dus bijv jij neemt een vriend mee en zij ook dan gaan jullie dus met z' n vieren)

Probeer iets meer de appen maar laat het niet te veel opvallen want meisjes kunnen dat soms irritant gaan vinden

Probeer vervolgens nog een keer af te spreken om naar de bioscoop te gaan bijv en daarna wat eten.

Vanaf dit moment zul je zelf vast merken of ze je leuk vindt en moet je het zelf maar een beetje proberen

Groeten,
Klok
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 21:14
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je zo lang geleden verliefd op haar was, maar nu weinig direct contact meer met haar heb bestaat er ook het gevaar dat je verliefd bent op het idee, meer dan op haar als persoon. In de tussentijd zijn jullie allebei flink veranderd. Je kunt altijd proberen weer eens contact op te nemen, maar staat je niet blind op het idee dat ze de ware is. Misschien hebben jullie wel totaal geen klik meer, dat zou zomaar kunnen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 22:20
Mwr
Mwr is offline
Het was in groep 6, dat was al niet te serieus. Maar we waren dikke vrienden. Dus eindelijk moest het er wel van komen. Een paar maanden geleden had ik dus met haar geappt omdat ik wist dat het uit was. Ze reageerde kort af. Het was ook best raar, ik had haar niet in jaren gesproken. Nu na een paar keer praten, heb ik gevraagd om af te spreken. Ze wilde toen nadat ze klaar was met toetsen die ze had. Wat opZich best logisch is. Een paar dagen nadat ze klaar was vroeg ik of ze wilde, en legde se uit dat ze eigenlijk weer met haar vriend had. Het was even uitgegaan door redenen. Dit wist ik niet. Maar daarna heb ik eigenlijk nog vertelt dat ik haar een leuke meid vond. Zo eindigde het gesprek ongeveer. En btw het is niet dat ik het wil stoppen? Ik wil juist gaan kijken of zij ook wat in mij ziet doormiddel van een keertje af te spreken ofso. Natuurlijk niet gelijk nu. Maar over een paar maanden, of weet ik het.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat nu?
CheyKuil
1 09-11-2015 22:57
Liefde & Relatie Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu?
k@rlijn
22 05-05-2010 18:23
Liefde & Relatie wat nu?
sweetshorty19
9 14-04-2006 08:35
Liefde & Relatie [verliefd] Wat nu?
Rerisen Phoenix
14 03-10-2003 07:40
Liefde & Relatie wat nu? please help
Verwijderd
2 07-06-2002 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22.