Oud 21-11-2017, 18:47
cocacola12345
cocacola12345 is offline
hallo,

Ik zit erover te twijfelen om of naar het hbo te gaan om daar de opleiding sportkunde te volgen of naar het mbo om de opleiding sport en bewegen niveau 4 te volgen. Het verschil zit hem in dat op het hbo krijg je een hoop extra dingen die mij niet zo interesseren en op het mbo kan je je wat meer richten op een specifiek ding heb ik het gevoel.

Heeft iemand zelf de opleiding sport en bewegen of sportkunde op het mbo/hbo gedaan of misschien doe je de opleiding nu wel, kun je me wat vertellen over wat je allemaal leert op de opleiding wat je precies doet, hoeveel je sport, etc.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2017, 19:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als Sport en Bewegen op het MBO je aanspreekt maar je liever een studie op HBO niveau zoekt (wat ik een beetje proef in je bericht), dan is de ALO (academie voor lichamelijke opvoeding / lerarenopleiding lichamelijke opvoeding) misschien iets voor je. Dat is een logische doorstroomoptie vanaf het MBO sport en bewegen en is misschien meer wat je zoekt. Je kan met Google even zoeken en dan kijken naar de Hogeschool bij jou in de buurt/die jou aanspreekt want je kan het op diverse plekken in Nederland studeren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd toelatingstest alo
Joyyyke
66 20-10-2009 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.