Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2018, 18:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hee hee, ik heb ook een blog hoor. }
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 21-01-2018, 18:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hee hee, ik heb ook een blog hoor. }
Linkje? /nieuwsgierig
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-01-2018, 19:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Nope, is privé.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-01-2018, 20:11
Verwijderd
Ik ben op FB lid van een groep meiden die allemaal in juni uitgerekend zijn. Omdat het soms best tof kan zijn. Vijfentwintig procent van de berichten gaat "Ik heb een blog gestart om iedereen op de hoogte te houden van me ervaringen met zwangerzijn en de ontwikelingen." En dan zitten er gigantisch veel spelfouten in saai geschreven en lelijke stukken op een ongeïnspireerde site.
Oud 21-01-2018, 20:11
Verwijderd
Oatie ben je al dronken?
Oud 21-01-2018, 20:12
Verwijderd
Ik ben net op men ittaliaanse scooter in mijn bontjasje, leggings en uggs met een raar knotje op men hoofd naar de Texaco gereje voor een megapack pall mall. Die zit ik nu te drinke met zoete witte wyn.
Oud 21-01-2018, 20:33
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben op FB lid van een groep meiden die allemaal in juni uitgerekend zijn. Omdat het soms best tof kan zijn. Vijfentwintig procent van de berichten gaat "Ik heb een blog gestart om iedereen op de hoogte te houden van me ervaringen met zwangerzijn en de ontwikelingen." En dan zitten er gigantisch veel spelfouten in saai geschreven en lelijke stukken op een ongeïnspireerde site.
Ah vandaar! Ik vind blogs vaak wel leuk, maar vind slecht geschreven content ook wel een enorme afknapper. Al zie ik mezelf de komende 100 jaar nog niet met plezier baby-blogs lezen
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 21-01-2018, 20:35
Verwijderd
Ik lees ook geen babyblogs, maar uit nieuwsgierigheid kijk ik dan wel even naar wat ze maken. Dat is vrijwel altijd een vergissing
Oud 21-01-2018, 21:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oatie ben je al dronken?
Nee, nog niet. Ik was moe van al de sipheid en het niet slapen, dus ik had effe een powernappie gedaan. En toen moest ik nog koken, maarrr ik heb net m'n diy kaneel-latte toetje op, dus het is tijd voor booze.

Citaat:
Ik ben net op men ittaliaanse scooter in mijn bontjasje, leggings en uggs met een raar knotje op men hoofd naar de Texaco gereje voor een megapack pall mall. Die zit ik nu te drinke met zoete witte wyn.
En me mannetje zit nu lekker naas me, love him, maar hei wil geen riejelitie tv met me kijke dus nu sta homeland op vet spannent.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-01-2018, 21:25
Verwijderd
En os prinsje groeit goed in me buikje en me sgatje wort de beste daddy ever. Lovehim4ever.
Oud 21-01-2018, 21:56
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik ben net op men ittaliaanse scooter in mijn bontjasje, leggings en uggs met een raar knotje op men hoofd naar de Texaco gereje voor een megapack pall mall. Die zit ik nu te drinke met zoete witte wyn.
Hat je wel famku lowiesuh opstaan? Vroom, vroom.
Oud 21-01-2018, 21:57
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Effe forrealz: ik kreeg van de week een mail of ik wou bijdragen aan een cadeautje voor een zwangere collega. 'Voor haar prinsesje to be'.
Dikke doei. Ten eerste mag ik haar niet en ten tweede kots ik van het hele 'meisje=prinsesje" gebeuren. Ik vraag me ook af watvoor lelijke Amerikaans-klinkende tokkienaam ze dit kind gaat geven.

Ik denk trouwens dat ik ook 'zwanger' ga worden, want dan hoef ik maandenlang geen fuck te doen, kan ik domme fouten afschuiven op 'lol, babybrain!' en maak ik promotie, want de managers zijn ook Mama's™
Oud 21-01-2018, 22:34
Verwijderd
Dat had mijn zwangere collega inderdaad ook. Schoof alles af, liep de kantjes er vanaf en ging met negen weken half de ziektewet in omdat "ze zich niet meer veilig voelde." Met negen weken ben je zwanger van een kersje en komt de mini niet eens boven je schaambeen uit. Het moet heel erg gek gaan, wil je een miskraam krijgen door iets van buiten. Daarnaast zijn onze jongens echt niet agressief, niet gericht. Nooit. Twee zijn blind dus die meppen maar wat om zich heen (als ze al meppen - je ziet het aankomen en het gaat niet hard genoeg om iets te veroorzaken. Een van de cliënten schopt wel gericht, maar komt niet hoger dan je scheenbeen en is heel heel heel langzaam. Dus die ben je altijd voor. Ik heb me daar destijds best aan gestoord, eigenlijk

Was benieuwd hoe het zou zijn als ik zelf zwanger was en ik ben blij te melden dat ik er nog steeds hetzelfde in sta. Ik ben nu 17 weken, je begint het echt te zien en werk nog gewoon. Laatst kreeg ik een mep op mijn buik en ik heb er over na gedacht of dat iets met me deed maar ik kwam tot de conclusie dat dat niet zo is. Een van de jongens is zelfs alleen maar liever geworden. Hij knuffelt wat af.
Een van onze cliënten heeft een verleden met gericht, hard en onverwacht slaan, dat js de enige waar ik nerveus van word. Maar zolang daar geen aanleiding is om anders te doen werk ik zoals altijd met haar. Weet je wel hoe goed ingepakt zo'n baby zit. Beetje realiteitszin is ook prima hoor.
Oud 22-01-2018, 00:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, maar jij bent ook geen zeiktrut. Een goede vriendin van me werkte door tot een week voor ze moest bevallen, liep op hakken en was bijna beledigd als mensen haar een plek aanboden in de bus, want 'ja hallo, ik ben niet gehandicapt!'.

Die trutten @ werk zijn van het type Mama™ dat verder geen leven heeft. Hun hele persoonlijkheid is 'moeder'. Ze hebben plaatjes van hun kinderen in hun fb-profielfoto's, want zodra je een kind hebt hou jij op te bestaan en ben je alleen nog maar 'mama van x'. Logisch dus ergens dat ze zo min mogelijk doen omdat dat heel misschien eventueel slecht kan zijn voor de baby. Weten die mensen veel. Ze noemen hun kinderen 'wondertjes', dus ze snappen gewoon niet hoe het werkt.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-01-2018, 04:50
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ik ben op FB lid van een groep meiden die allemaal in juni uitgerekend zijn. Omdat het soms best tof kan zijn. Vijfentwintig procent van de berichten gaat "Ik heb een blog gestart om iedereen op de hoogte te houden van me ervaringen met zwangerzijn en de ontwikelingen." En dan zitten er gigantisch veel spelfouten in saai geschreven en lelijke stukken op een ongeïnspireerde site.
Ik ben ook lid van zo’n groep. Het meest irritante vond ik de groep anti vaxxers en de ontzettende domheid die daarover verkondigd wordt en ik zou moeten ‘respecteren’ omdat het een keuze is.
Verder heb ik me uitermate verbaast hoeveel osteopaten opgehemeld worden daar.
Wat een hoop onzin :’(
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-01-2018, 09:11
Verwijderd
En #teamroze en #teamblauw ka ook een ding. Toen ik zei #teamglitter want wij hopen op een eenhoorn, werd me dat niet in dank afgenomen.
En foto's van geslachtsecho's waar bij staat "de verloskundige zag het niet, wat denken jullie" want wij weten dat natuurlijk beter dan iemand met x jaar ervaring en een opleiding. Of "ik heb de griep en koorts, wat moet ik nu doen?" en dan allemaal verhalen die beginnen met "ja, toen ik vorige week griep had..." Geit, als je het zeker wil weten, bel de vk/arts.
Oud 22-01-2018, 09:13
Verwijderd
Tot nu toe heb ik nog geen antivaxxers gezien. Wel mensen die de kinderkamer met 10 weken al klaar hadden.
Oud 22-01-2018, 11:46
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
En #teamroze en #teamblauw ka ook een ding. Toen ik zei #teamglitter want wij hopen op een eenhoorn, werd me dat niet in dank afgenomen.
En foto's van geslachtsecho's waar bij staat "de verloskundige zag het niet, wat denken jullie" want wij weten dat natuurlijk beter dan iemand met x jaar ervaring en een opleiding. Of "ik heb de griep en koorts, wat moet ik nu doen?" en dan allemaal verhalen die beginnen met "ja, toen ik vorige week griep had..." Geit, als je het zeker wil weten, bel de vk/arts.
beetje humor mag ook wel ja. Ik ben ook team glitter

Citaat:
Tot nu toe heb ik nog geen antivaxxers gezien. Wel mensen die de kinderkamer met 10 weken al klaar hadden.
Scheelt! In die van mij zaten echt een paar nare lui. Toen ik zei dat we de mini liever niet naar een KDV wilden sturen als daar veel ongevaccineerde kinderen zitten kreeg ik het totaal over me heen dat dat onzin zou zijn, ik respectloos zou zijn naar andere kinderen etc
Hopeloze lui. Ik word tegenwoordig gewoon echt boos op dat soort types.

Overgens ben ik ook wel vroeg begonnen met de kinderkamer. Maar meer omdat er 7 billies met boeken stonden, er opnieuw behangen moest worden etc. Dat zag ik me met 30 weken niet meer doen
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-01-2018, 13:52
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Antivaxxers mogen wat mij betreft per direct uit de ouderlijke macht gezet worden. Hoppakee. Helemaal klaar mee, dat volk.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-01-2018, 14:19
Verwijderd
Citaat:
beetje humor mag ook wel ja. Ik ben ook team glitter


Scheelt! In die van mij zaten echt een paar nare lui. Toen ik zei dat we de mini liever niet naar een KDV wilden sturen als daar veel ongevaccineerde kinderen zitten kreeg ik het totaal over me heen dat dat onzin zou zijn, ik respectloos zou zijn naar andere kinderen etc
Hopeloze lui. Ik word tegenwoordig gewoon echt boos op dat soort types.

Overgens ben ik ook wel vroeg begonnen met de kinderkamer. Maar meer omdat er 7 billies met boeken stonden, er opnieuw behangen moest worden etc. Dat zag ik me met 30 weken niet meer doen
Ieke, wat moet ik doen met een huisarts die haar patiënten afraadt om hun kinderen te laten vaccineren?
Oud 22-01-2018, 14:27
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Haha ik denk dat dat niet het officiële standpunt van de vereniging voor huisartsen is
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-01-2018, 14:45
Verwijderd
Laten ontzetten uit de huisartselijke macht.
Oud 22-01-2018, 15:20
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Ieke, wat moet ik doen met een huisarts die haar patiënten afraadt om hun kinderen te laten vaccineren?

Ondanks dat het diep triest is, blijf ik er in dit geval wel eindeloos om gniffelen. Dat ie dr zoéén gevonden heeft
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 22-01-2018, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Haha ik denk dat dat niet het officiële standpunt van de vereniging voor huisartsen is
Ja maar ik wil dus oprecht weten of ik dit ergens kan en moet aangeven en zo ja waar en hoe en bla.
Oud 22-01-2018, 17:07
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Antivaxxers mogen wat mij betreft per direct uit de ouderlijke macht gezet worden. Hoppakee. Helemaal klaar mee, dat volk.
Op de school van mijn neefje (4) mag je je kind alleen inschrijven als je vaccinatiepapieren overlegt. Prima
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 22-01-2018, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Op de school van mijn neefje (4) mag je je kind alleen inschrijven als je vaccinatiepapieren overlegt. Prima
Oud 22-01-2018, 18:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Op de school van mijn neefje (4) mag je je kind alleen inschrijven als je vaccinatiepapieren overlegt. Prima
Best een goede zaak
Blijft toch altijd lullig voor de ouders die hun kind wel vaccineren maar waar het kind toch ziek van wordt door een ongevaccineerd kind
Oud 22-01-2018, 18:58
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja maar ik wil dus oprecht weten of ik dit ergens kan en moet aangeven en zo ja waar en hoe en bla.
Ik vraag me hetzelfde af voor huisartsen die homeopathische dingen voorschrijven.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 22-01-2018, 19:09
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Best een goede zaak
Blijft toch altijd lullig voor de ouders die hun kind wel vaccineren maar waar het kind toch ziek van wordt door een ongevaccineerd kind
Zo werkt het niet helemaal..
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 22-01-2018, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Zo werkt het niet helemaal..
Echt eah.
Oud 22-01-2018, 19:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben opgegroeid op de Biblebelt, de halve school had kinkhoest behalve oa mijn broertje en ik
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-01-2018, 19:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Zo werkt het niet helemaal..
Bij bepaalde inentingen kan het wel, maar de kans is idd nihil. Maar blijft stom dat mensen hun kinderen niet inenten
Oud 22-01-2018, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Bij bepaalde inentingen kan het wel, maar de kans is idd nihil. Maar blijft stom dat mensen hun kinderen niet inenten
Ja, rabies.
Oud 22-01-2018, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben opgegroeid op de Biblebelt, de halve school had kinkhoest behalve oa mijn broertje en ik
Same maar ik zat op één van de twee openbare basisscholen en daar was de vaccinatiegraad zo'n beetje 100% op één kind na dat leukemie had gehad.

Leukemie, zo leuk is dat nie.
Oud 22-01-2018, 19:59
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Ieke, wat moet ik doen met een huisarts die haar patiënten afraadt om hun kinderen te laten vaccineren?
Citaat:
Ja maar ik wil dus oprecht weten of ik dit ergens kan en moet aangeven en zo ja waar en hoe en bla.
Je zou de inspectie kunnen proberen, maar ik vrees dat er weinig aan gedaan zal worden. Net als met die artsen die alternatieve ideetjes propageren.
Ik vind dat die lui ook hun titel kwijt dienen te raken, maar helaas is het zo'n feest niet.
Je broer?

Citaat:
Op de school van mijn neefje (4) mag je je kind alleen inschrijven als je vaccinatiepapieren overlegt. Prima
Bij onze gastouder zijn niet gevaccineerde kinderen ook niet welkom.

Citaat:
Best een goede zaak
Blijft toch altijd lullig voor de ouders die hun kind wel vaccineren maar waar het kind toch ziek van wordt door een ongevaccineerd kind
Meer een probleem bij de kinderopvang, op het moment dat ze nog niet voor alles gevaccineerd kunnen worden.
Ik ben echt voor een kinderopvang en school waar je alleen maar mag komen als je gevaccineerd bent. (En alleen bij uitzondering als er een zwaarwegende medische reden is waardoor het niet kan)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-01-2018, 20:36
Verwijderd
De chick van de boer inderdaad.
Oud 22-01-2018, 20:36
Verwijderd
En okay, dan maar de inspectie eens aanschrijven. En hun KDV/BSO anoniem een berichtje sturen.
Oud 22-01-2018, 20:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben opgegroeid op de Biblebelt, de halve school had kinkhoest behalve oa mijn broertje en ik
Ik was ingeënt tegen kinkhoest. Maar ik kreeg het toch
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-01-2018, 20:39
Verwijderd
Citaat:
Ik was ingeënt tegen kinkhoest. Maar ik kreeg het toch
Ja, enten geeft geen 100% zekerheid. Dat beweert ook echt NIEMAND die een IQ heeft wat hoger is dan kamertemperatuur.
Oud 22-01-2018, 20:39
Verwijderd
Ik vind die smiley echt ontzettend misplaatst.
Oud 22-01-2018, 20:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, enten geeft geen 100% zekerheid. Dat beweert ook echt NIEMAND die een IQ heeft wat hoger is dan kamertemperatuur.
Ik vond het wel een beetje stom, al snap ik ook prima dat ik heel goed een net iets andere variant opgelopen kan hebben. Maar omdat ik ingeënt was (en de dokter er dus van uit ding dat ik geen kinkhoest had) duurde het drie huisarts-bezoeken voor ik de dokter ervan had overtuigd dat ik niet "gewoon flink verkouden" was.

In mijn omgeving waren denk ik best wat kids niet ingeënt
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 22-01-2018, 20:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik was ingeënt tegen kinkhoest. Maar ik kreeg het toch
Ja, kinkhoest is wat dit betreft een slecht voorbeeld maar wel de kinderziekte uit het rijksvaccinatieprogramma die nog het meest voorkomt denk ik.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-01-2018, 21:31
Verwijderd
Oh ja, teamblauw/roze/glitter - ik wil eigenlijk graag groen want t-rex maar dat wil Jos niet. De lul.

En geboortekaartjespret: vandaag naar de verloskundige geweest en ons favoriete onderdeel is de geboortekaartjes bekijken die daar hangen. Er was een Tanisha geboren. Haar geboortekaartje was lichtroze met gouden stippeltjes en een luipaard-hartje. ZO MOOI.
Oud 23-01-2018, 08:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
#teamUnicorn ✨

Ik had gister bijna iets in een onbekende webshop gekocht maar besloot het bedrijf toch nog even te Googlelen: alleen maar negatieve recensies en oplichtingsverhalen .
Oud 23-01-2018, 09:14
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
#FreeDeadlock
__________________
Forumdownie
Oud 23-01-2018, 09:17
Verwijderd
Heeft'ie gedaan?
Oud 23-01-2018, 12:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Met zn logge lijf weer aangespoeld aan het veluwestrand zeker...
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-01-2018, 22:42
Verwijderd
Gisteren 21:43 deadlock Negeren van aanwijzingen forumbaas 05-02-2018 21:00
Oud 24-01-2018, 15:11
Verwijderd
Ik heb kersen. Om te eten.
Oud 24-01-2018, 17:28
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ik heb kersen. Om te eten.
Ik heb een aversie van kersen sinds ik ooit het geluk had om een kers door midden te bijten die vol met wormen zat. Alle kersen die ik daarna openmaakte zaten ook vol. Ik had er toen al best een aantal op

Eet smakelijk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12.