Oud 23-10-2003, 13:56
blankevla
Avatar van blankevla
blankevla is offline
Hoi hoi
Binnenkort ga ik samen met 3 of 4 vriendinnen space cake proberen. We hebben allemaal nog nooit drugs gebruikt, dus we zijn nogal onervaren. Nou vroeg ik me af of jullie nog een paar goeie tips hebben, voor het geval dat er iets misgaat. Ik heb al gelezen dat we moeten oppassen dat we niet teveel nemen, omdat het pas laat gaat werken, maar wat moet ik nou doen als een vriendin echt helemaal gaat flippen? Op een site stond ook dat je een arts moet bellen als iemand een uur lang heel lang angstig is, maar dat lijkt me nogal overdreven.
Alle tips zijn welkom, heeeel erg bedankt!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2003, 13:59
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
suiker vreten als het fout gaat
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:01
Verwijderd
al 1000 keer gevraagd.. gebruik de zoekfunctie
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:05
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
achjoh, waar maak je je nou druk om, ALLES is hier al een keer gevraagd
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 14:27
aansteker
aansteker is offline
Ik raad je aan om eerst maar is een blowtje te roken, en pas in een later stadium space cake te nemen. Het kan namelijk nogal zwaar aankomen, en vooral als het je eerste keer is.

Dus doe verstandig en smoke eerst een Joint met je vriendinnetje's
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:02
Mir-idiotA
pff dat hard aankomen..kan ik over meepraten..

ach, al viel het achteraf mee

maar geen spacecake voor mij, lol
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:04
blankevla
Avatar van blankevla
blankevla is offline
M'n vriendinnen willen dat niet, omdat ze een hekel hebben aan rook (en tabak dus), maar ik geloof dat ik dat ook liever eerst doe.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:19
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
blankevla schreef op 23-10-2003 @ 15:04:
M'n vriendinnen willen dat niet, omdat ze een hekel hebben aan rook (en tabak dus), maar ik geloof dat ik dat ook liever eerst doe.
Puur roken kan ook (pure joint of pijpje>> kost je 5 euro). Anyway, met spacecake moet je idd voorzichtig zijn. Gooi er liever te weinig dan te veel wiet in. Als je niet stoned genoeg bent kan je altijd meer eten, andersom is lastiger :-S En idd: zoetigheid bij de hand, dat helpt enorm.
Bedenk verder dat wat er ook met je gebeurt: het is niet erg. Het is 'alleen maar' een gevoel, je gaat niet dood ofzo. Dat kan je kalmeren op het moment dat je rare dingen voelt. Als iemand flipt is het dan ook heel goed om rustig te blijven, en rustig aan die persoon te vertellen: "Oke, je bent nu stoned, daarom voel je je zo raar, maar het is helemaal niet erg." Stel hem / haar op z'n gemak.

En verder natuurlijk: veel plezier
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:21
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Eet niet teveel cake!
Zorg dat de cake gewoon goed is. Genoeg wiet erin etc.
Dan eten. Plakje, misschien twee.
Wachten.
Wachten.
Ook na anderhalf uur niks, -> wachten. (Lege maag vantevoren helpt)


Mijn eerste keer: een uur na het eerste plakje heb ik een twede genomen, vlak daarna kreeg ik een ontzettende lachkick van een half uur ofzo. Echt gewoon dat het pijn deed, ik lachte om werkelijk alles. Ik had ook veel bier gedronken en toen ik later een kroeg binnenging heb ik alleen nog maar boven de wc gehangen en de rest van de avond lopen kotsen.
Maar 't was wel leuk allemaal.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:24
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 23-10-2003 @ 15:21:
Eet niet teveel cake!
Zorg dat de cake gewoon goed is. Genoeg wiet erin etc.
Dan eten. Plakje, misschien twee.
Wachten.
Wachten.
Ook na anderhalf uur niks, -> wachten. (Lege maag vantevoren helpt)


Mijn eerste keer: een uur na het eerste plakje heb ik een twede genomen, vlak daarna kreeg ik een ontzettende lachkick van een half uur ofzo. Echt gewoon dat het pijn deed, ik lachte om werkelijk alles. Ik had ook veel bier gedronken en toen ik later een kroeg binnenging heb ik alleen nog maar boven de wc gehangen en de rest van de avond lopen kotsen.
Maar 't was wel leuk allemaal.
Combi van alcohol + wiet lijkt me de eerste keer toch in het algemeen niet zo verstandig.
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:33
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Daarom ging het ook fout.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:41
rock gek
Avatar van rock gek
rock gek is offline
toen ik voor het eerst space cake at hadden we met zijn 3en 5 gram wiet erin zitten en heel de cake opgegeten was heel heftig het begon wel pas laat te werken na 3 uur ofzo maar 's ochtends was ik nog wazig best heel erg gelachen toen
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:48
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
In ons studentenhuis hebben ze ook een keer spacecake gegeten (voor ik daar kwam wonen) en niemand merkte iets, hele cake opgegeten, gewacht en gewacht, uiteindelijk iedereen maar naar zijn/haar kamer en toen begon het. Een voor een kruipend naar de wc, iedereen kotsen. Behalve een meisje dat net op tijd sliep.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 15:51
Verwijderd
Ja zoals iedereen zei, eet niet te veel, het effect kan wel anderhalf uur duren.
Maar idd, eerst blowen, want spacecake is echt wel stuk heftiger dat een jointje. Ik ging er namelijk 4 uur van trippen en angstig zijn enzo. Ik heb pas na 3 uur een arts erbij gehaalt, maar dat was meer omdat ik niet kon lopen en bewegen en niet omdat ik bang was.
Als je flipt iets zoets eten, al helpt dat bij mij meestal weinig, maar bij andere wel. En vooral op een rustige plek waar vertrouwde mensen zijn die je kunnen kalmeren. Das denk ik het belangrijkste...
Oja niet dat de kans zooo groot is dat je flipt hoor, hehe tlijkt nou net of ik je bang wil maken
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:15
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Het zijn allemaal bangmaak-posts. Zodat straks, mocht het fout zijn gegaan, niemand zich schuldig voelt dat'ie haar niet heeft gewaarschuwd.
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:43
blankevla
Avatar van blankevla
blankevla is offline
ja, mensen doe even eerlijk. Als het bang maak post zijn dan heb ik er dus geen reet aan.

Ik kom hier echt niet terug om mensen af te rekenen op wat ze hebben gezegd hier.

Ik wil gewoon weten wat ik kan verwachten
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:45
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
er kan niks fout gaan je kunt je hoogstens een paar uurtjes kut voelen

vreten die cake
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 16:48
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
blankevla schreef op 23-10-2003 @ 16:43:
ja, mensen doe even eerlijk. Als het bang maak post zijn dan heb ik er dus geen reet aan.

Ik kom hier echt niet terug om mensen af te rekenen op wat ze hebben gezegd hier.

Ik wil gewoon weten wat ik kan verwachten
Snap ik ook wel joh
Maar er staan genoeg adviezen bij nu, bakken dat ding!
Veel plezier!
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2003, 17:42
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 23-10-2003 @ 14:05:
achjoh, waar maak je je nou druk om, ALLES is hier al een keer gevraagd
dat is best wel heel erg waar (helaas)
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:41
Mir-idiotA
Citaat:
ShadowX schreef op 23-10-2003 @ 15:21:
Eet niet teveel cake!
Zorg dat de cake gewoon goed is. Genoeg wiet erin etc.
Dan eten. Plakje, misschien twee.
Wachten.
Wachten.
Ook na anderhalf uur niks, -> wachten. (Lege maag vantevoren helpt)


Mijn eerste keer: een uur na het eerste plakje heb ik een twede genomen, vlak daarna kreeg ik een ontzettende lachkick van een half uur ofzo. Echt gewoon dat het pijn deed, ik lachte om werkelijk alles. Ik had ook veel bier gedronken en toen ik later een kroeg binnenging heb ik alleen nog maar boven de wc gehangen en de rest van de avond lopen kotsen.
Maar 't was wel leuk allemaal.
dat is dan dus precies hetzelfde gegaan bij mij...en ik werd bang van de gene naast me die maar liep te roepen: dit moet écht ophouden nu!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 18:47
Verwijderd
whahah dit mot echt ophouden nu! gehhe geweldig, ja ik kan me voorstelle dat je daarvan gaat stressuh
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 19:03
Mir-idiotA
Citaat:
omajunk schreef op 23-10-2003 @ 18:47:
whahah dit mot echt ophouden nu! gehhe geweldig, ja ik kan me voorstelle dat je daarvan gaat stressuh
god weet je hoe kut...en na 50 keer dat zinnejte ineens: bweeeueuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuch de hele boel d'ruit...
nja...dan weet je wel wat je zelf gaat doen..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2003, 19:07
Verwijderd
hehe
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 00:52
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Na alle horrorverhalen:
De eerste keer dat ik spacecake heb gebakken hebben we er ook maar gelijk 12 gram in gepleurd met zijn 3tjes, flink stuk op gevroten en ik heb 4 uur lang nog nooit zo'n lol gehad om de meest idiote dingen. Het enige nadeel was alleen dat de cake echt niet te eten was

Ik was toen overigens wel al een flink jaar een stevige blower.

Maargoed, een vriendin van mij heeft nog nooit geblowd en eet alleen spacecake, en dat is ook nog nooit fout gegaan...

Nog wat tips: Gooi een flinke lading suiker in het deeg, want anders is de wietsmaak erg intens, en ik vind dat heel erg vies.
En zorg dat er weinig stuk kan in de omgeving
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 06:30
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 24-10-2003 @ 00:52:
Na alle horrorverhalen:
De eerste keer dat ik spacecake heb gebakken hebben we er ook maar gelijk 12 gram in gepleurd met zijn 3tjes, flink stuk op gevroten en ik heb 4 uur lang nog nooit zo'n lol gehad om de meest idiote dingen. Het enige nadeel was alleen dat de cake echt niet te eten was

Ik was toen overigens wel al een flink jaar een stevige blower.

Maargoed, een vriendin van mij heeft nog nooit geblowd en eet alleen spacecake, en dat is ook nog nooit fout gegaan...

Nog wat tips: Gooi een flinke lading suiker in het deeg, want anders is de wietsmaak erg intens, en ik vind dat heel erg vies.
En zorg dat er weinig stuk kan in de omgeving
wtf suiker is slecht man, gaat de werking niet ten goede en de smaak ook niet (juist die heerlijke thc smaakt doetet m, anders kun je net zo goed een lekker swinkel roken en cake bij vreten)
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2003, 10:00
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik hou ook neit van die wietsmaak icm met cake...

maar het belangrijkste lijkt mij dat je niet meer moet gaan eten als je niets voelt, het duurt altijd erg lang voordat je daadwerkelijk stoned wordt. zo'n uur of wat langer.


en probeer er neit te veel aan te denken, zie de lol ervan in ipv jezelf een negatief gevoel aan te praten
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 10:17
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
bleh...eergister weer es cake gegeten en t smaakte ranzig en behalve dat 'k misselijk werd nix van gemerkt...volgende X mooi weer paddo's
niet dat die nou zo lekker zijn
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 11:02
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
little nemo schreef op 31-10-2003 @ 10:17:
volgende X mooi weer paddo's
niet dat die nou zo lekker zijn

wat doe je vrijdag a.s.?
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 11:26
antigone
Avatar van antigone
antigone is offline
heb het 3 weken geleden voor het eerst gedaan. ik viel in slaap op de keukentafel van een vriendin.

het is idd erg sterk.
__________________
dónde está la playa?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2003, 18:10
Tsasil
Avatar van Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
black angel schreef op 31-10-2003 @ 06:30:
wtf suiker is slecht man, gaat de werking niet ten goede en de smaak ook niet (juist die heerlijke thc smaakt doetet m, anders kun je net zo goed een lekker swinkel roken en cake bij vreten)
Nou, ik vind gewone spacecake niet te vreten, en die van mij werken best hoor. Ik ben een paar keer gruwelijk wezen trippen, en dat heb je niet als je cake met een joint rookt.
__________________
Johnny Tsunami is drunk
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 01:44
Verwijderd
nou ik vin spacecaky altijd wel lekker....hoppa happie spacecake
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 10:01
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
bij de eerste keer drugs zou ik geen space cake ne,men, maar ook een joint. space cake kan heel makkelijk verkeerd vallen..
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2003, 11:37
Verwijderd
Nja, de 1e keer blowen werkt meestal niet, space-cake wel .
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 11:59
BeAuTiFuLL
BeAuTiFuLL is offline
oke.. dit is echt zo vaaaaaaag!! Weetje ik heb nog nooit een joint gerookt of die cake.. ofzo maar wat is er nou zo leuk aan??? dat snap ik dus niet. je ziet hier vaak vreten die cake dit en dat.. maar weetje ik snap niet echt van wat de nut er nou van is?????
Ik ben al gek genoeg als ik wil.. maar ik ben 19 jaar en heb nog nooit een joint gehad is dat raar???

liefs mij.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 12:43
Verwijderd
Citaat:
je ziet hier vaak vreten die cake dit en dat
whahahaha ja misschien omdat het topic erover gaat...





oja en je bent echt heel raar, abnormaal zou ik bijna zeggen
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 13:24
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
ik ben 19 jaar en heb nog nooit een joint gehad is dat raar???
ook al ken ik zelf niet veel mensen die nog nooit een joint hebben gerookt. ik vind dat niet raar hoor. als je het niet wilt doen dan moet je het niet doen.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-11-2003, 17:17
blankevla
Avatar van blankevla
blankevla is offline
Het is goed gegaan
We waren met z'n vieren en voelden bijna niks. We lachten gewoon wel veel, dat was opzich wel leuk.
Na 3 uur ging een vriendin een beetje flippen. Ze dacht dat ze steeds in slaap viel en kon niet meer lang praten, maar t was niet zo heel erg.

Toen ik thuis was merkte ik wel dat alles iets sterker was. Ik hoorde steeds piepjes die er niet konden zijn en achter de computer kon ik drukke dingen ineens niet goed meer aanzien.

Binnenkort gaan we misschien toch een jointje roken.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:41
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
bij mij werkte het de eerste keer ook niet, tot we gingen blowen, toen werden we dubbel zo stoned.....
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 08:08
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
lekker rokn joh, is veel leuker
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 22:44
tanerly
tanerly is offline
ik las namelijk dat je er 20 gram wiet in moest doen maar ook ergens anders las ik dat je er 5 gram ofzo in moest doen hmm... ja righttt...
ja van een een paar trekjes van een joint (wiet) (en) (hasj) ging ik ff trippen shit, verkeerd moment echt verkeerd moment, als je het gaat doen moet je echt niet over problemen ofwat dan ook denken NIET GOED DUSS ja en ik wil spacecake proberen lijkt me tof en op een goed moment dus.....chill
__________________
cao cao pusa
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 22:45
squat
squat is offline
Ik lust geen normale cake meer door die troep.

Roken > eten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2003, 22:59
tanerly
tanerly is offline
ow ja sinasappelsap drinken helpt ook als je flipt of iets in die richting!!!
__________________
cao cao pusa
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 00:41
Verwijderd
Niet teveel eten
Met citaat reageren
Oud 04-11-2003, 10:08
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
't Zijn best wel bangmaakverhalen.

De eerste keer dat ik wiet nam, was met special brownies. Ik at het samen met m'n vriend, die al wat ervaring met drugs heeft. Tsja. Die brownies vond ik nogal goor smaken, eigenlijk. De smaak van de wiet/THC drong heel erg door, dus ik had eerder zoiets van... 'nou, zoveel soeps zal het dus niet worden'.
De eerste anderhalf uur waren we een film aan het kijken en was ik keihard bezig met beweren dat ik niet stoned was. Op een gegeven moment merkte ik dat ik om iets totaal achterlijks de meeste lol had, dus oke. Ik was stoned.

Je kan teveel wiet nemen, dan kan je een slechte trip krijgen.
Je kan het combineren me alcohol, dat is voor de eerste keer ook af te raden.
Je kan ook een ongelofelijke droogkloot zijn en zo goed als niks van de wiet merken.

Ik denk niet dat het zo gevaarlijk is om met spacecake te beginnen, ik heb er zelf nog nooit een slechte trip van gehad, maar het zal vast en zeker ook van de persoon afhangen. Heb gewoon wat vitamine C en suiker bij de hand, dan loopt het allemaal wel los.

Veel plezier
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:23
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Van spacecake ga je helemaal niet trippen. Je voelt je er gewoon heel erg stoned door. Wel een grappig gevoel, zeker als je vaak blowt. Het komt heel langzaam op, in het begin voel je niks en later voel jeje alsof je net 3 joints achter elkaar hebt gerookt
Maar dat heb je dus niet, het gevoel lijkt uit het niets te komen...
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:08
Verwijderd
^ja zo ging het bij jou, maar ik heb er dus echt wel van getript en het leek niet als 3 joints, maar als een stuk of 8 ofzo...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:46
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
8 blowtjes ga je ook niet van trippen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 19:22
ShadowX
Avatar van ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 05-11-2003 @ 18:46:
8 blowtjes ga je ook niet van trippen
eerder flippen
__________________
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. Without me, my signature is useless. Without my signature, I am useless.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 22:59
Verwijderd
bwuh whatever....weet ik veel hoeveel....het voelde i.i.g als te veel en a-relaxed en nooit meer....
mja niet dat ik me nou altijd aan me woorden hou
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 18:42
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
shit mensen, het is maar spacecake.... geen harddrugs ofzo......
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol space-cake enzo
hmm-hmm
24 19-11-2005 11:24
Drugs & Alcohol drugskoekjes wiet muffins uit de shop
very drunk driver
35 22-03-2004 22:15
Drugs & Alcohol spacecake
Ignis
35 07-03-2003 23:42
Drugs & Alcohol Ligt het aan mij???? niks werkt (TOT NU TOE)
Tesswashere
12 29-05-2002 13:18
Drugs & Alcohol Het gebruik van middelen
Internationalist
6 20-04-2002 11:39
Drugs & Alcohol space cake, of andere gerechten...
slisje
18 20-03-2002 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.