Oud 20-05-2008, 11:45
Moozze
Moozze is offline
Ja viel alles mee!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2008, 11:49
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Hmhm, goed te doen indd ^^
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 11:49
~x~daantje~x~
~x~daantje~x~ is offline
Ik vond hem aardig moeilijk hoor!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 11:57
Verwijderd
Wanneer komen de antwoorden op internet? Want die hadden er toch al op moeten staan?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 12:15
bloempjeistrug
Avatar van bloempjeistrug
bloempjeistrug is offline
op examenblad.nl staan de antwoorden al.. kan alleen nog nergens een cijferberekening vinden.. heb geschiedenis nieuwe stijl, iemand een idee?
__________________
Where words fail, music speaks
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 13:01
Verwijderd
Op www.examen.nl staan de antwoorden 10 minuten na afloop.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:03
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Ik zie net dat d'r heel veel klachten over dit examen zijn, zo raar was die toch helemaal niet?
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:30
Gilrea
Avatar van Gilrea
Gilrea is offline
Ik vond het zeer goed te doen!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:42
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik vond het zeer goed te doen!
Eens.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:45
Moozze
Moozze is offline
Ik heb ongeveer tussen de 6 en de 8, zit wel goed dus! Dit betekent dat ik eigenlijk sowieso wel slaag!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zie net dat d'r heel veel klachten over dit examen zijn, zo raar was die toch helemaal niet?
Mensen uit mijn klas ook ja Ze vonden dat er veel vragen waren die niets met de leerstof te maken hadden (zoals de betrouwbaarheid van de bron over die brief van die soldaat). Ik vond hem zelf ook makkelijker dan verwacht.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 15:00
Villain
Avatar van Villain
Villain is offline
Indd, ik snap eigenlijk niet waar over gezeurd word, het is toch algemeen bekend dat je met geschiedenis bronnen krijgt. xD
__________________
Konichiwa, bitches.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 15:14
Verwijderd
Nouja, als daardoor de cijfers verhoogd worden vind ik het prima.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 15:16
Verwijderd
het beoordelen of een bron betrouwbaar is hoort toch gewoon bij de basisvaardigheden die je dus gewoon zou toe moeten kunnen passen?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 15:18
Moozze
Moozze is offline
Ja dat zijn basisvaardigheden die je gewoon moet kennen. En hij was gewoon wel betrouwbaar omdat het een privébron was maar niet zo betrouwbaar omdat hij zijn ouders misschien een rooskleurig beeld wou geven
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 15:30
Verwijderd
+censuur leger
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 15:54
Lisa.Escobar
Lisa.Escobar is offline
Uhm.. ik vond het best wel moeilijk, maar geschiedenis is dan ook niet mijn sterkste vak. Hoe serieus gaan ze de klachten nemen? Aangezien al meer dan 2400 leerlingen geklaagd hebben bij het LAKS. Lol.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 17:42
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
@Moozze: ik had precies hetzelfde antwoord
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 19:05
Sharonn
Avatar van Sharonn
Sharonn is offline
Geschiedenis ging wel lekker.. gelukkig! Ik ga alleen niet naar de antwoorden kijken, heb er nu een goed gevoel over en dat hou ik liever zo!
En ik vond trouwens dat de vragen wel goed overeen kwamen met wat ik geleerd heb.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 20:21
Gilrea
Avatar van Gilrea
Gilrea is offline
Citaat:
Ja dat zijn basisvaardigheden die je gewoon moet kennen. En hij was gewoon wel betrouwbaar omdat het een privébron was maar niet zo betrouwbaar omdat hij zijn ouders misschien een rooskleurig beeld wou geven
En de bron was ook niet representatief doordat hij nog niet gewond was geraakt, noch de vijand ook maar één keer gezien had..

Trouwens, bij vraag 12 (over waarom een Indonesiër het niet eens kon zijn met een bepaalde uitspraak) had ik: omdat Nederland niet de onafhankelijkheid gaf, maar omdat Nederland gedwongen werd door Amerika i.v.m. intrekking van Marshallhulp. Zou dat ook goed zijn?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 06:53
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
En de bron was ook niet representatief doordat hij nog niet gewond was geraakt, noch de vijand ook maar één keer gezien had..

Trouwens, bij vraag 12 (over waarom een Indonesiër het niet eens kon zijn met een bepaalde uitspraak) had ik: omdat Nederland niet de onafhankelijkheid gaf, maar omdat Nederland gedwongen werd door Amerika i.v.m. intrekking van Marshallhulp. Zou dat ook goed zijn?
Ja, zoiets had ik ook. De zin maakte de indruk dat Nederland het 'uit goede wil' deed, maar ze hebben er jarenlang voor gestreden. Bovendien deden ze het onder druk van Amerika. Dus dat klopt wel. Denk ik.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 07:04
Moozze
Moozze is offline
Citaat:
En de bron was ook niet representatief doordat hij nog niet gewond was geraakt, noch de vijand ook maar één keer gezien had..

Trouwens, bij vraag 12 (over waarom een Indonesiër het niet eens kon zijn met een bepaalde uitspraak) had ik: omdat Nederland niet de onafhankelijkheid gaf, maar omdat Nederland gedwongen werd door Amerika i.v.m. intrekking van Marshallhulp. Zou dat ook goed zijn?
Mijn vriend had dat ook en ik denk dat dat wel goed wordt gerekent. Dat is bij geschiedenis he, als het klopt wat je opschrijft en het slaat op de vraag dan is het meestal goed denk ik.

Ik had gewoon dat soekarno al eerder de onafhankelijkheid had uitgeroepen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2008, 10:04
Verwijderd
Ik had dat Indonesië zichzelf onafhankelijk verklaarde in 1945, maar Nederland erkende het pas in 1949. Dat stond ook bij de antwoorden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Waar geschiedenis studeren?
miramichi
16 06-11-2011 13:26
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Geschiedenis 1
turtlez
2 16-04-2008 14:09
Studeren Geschiedenis UVA/VU
Verwijderd
2 06-07-2007 11:39
Algemene schoolzaken Enquete over vakken Duits en Geschiedenis
Nishu
24 05-05-2007 20:07
Studeren geschiedenis (alweer) universitair of hbo?
Verwijderd
5 02-12-2004 23:43
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.