Oud 31-05-2010, 19:42
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
... ehm, hoi.

Ik zal me even netjes voorstellen, voor de verandering zodat jullie ook 'n beetje weten wie ik ben. Als je ooit weet wie iemand echt is. Als je dat ooit zelf al weet. Okélaatmaar.

Ik ben 15, relatief vrouwelijk, in mijn vrije tijd lees, teken, schrijf of computer ik - anders doe ik niets of probeer ik te faken dat ik oplet. Ik bedoel, let ik heel netjes op om mijn stoel zit en naar de leraar luister om na mijn 4 vwo succesvol door te stromen naar 5 vwo. Profiel NG&NT, lichtelijk aanleg voor cijfertjes, lichtelijk afkeer aan grammatica & sport.

Verder bak ik niets van muziek, ben ik erg goed in stilzitten/liggen/slapen en erg slecht in elke vorm die op beweging lijkt. Zelfs blindtypen leren duurde bij mij uitzonderlijk lang. Ehm. Ooit roeide ik, nu niet meer.

Oh, en ik heet Emmeke. Maar 'Em' is verder ook prima.
Da's niet helemaal logische afsluitende informatie, eerder iets om mee te beginnen, maar ik heb niet áltijd regelmaat en structuur. Ik probeer het wel eens andersom.

Nou ja. Hoi danmaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2010, 19:57
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik zal maar hallo zeggen ben ook nieuw hier.
Jij hebt wel de beste skills die er zijn slapen, liggen,... Dat is gewoon zalig om in het weekend te doen.

Maar sporten heeft ook zijn zeer leuke kanten ( ik ben er toch wel door gebeten)
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 20:04
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Uhu, vooral om naar te kijken terwijl je zelf niets hoeft te doen. Dan is sport wel oké. :'D

Nee, misschien had ik het wel leuk gevonden als ik er iets beter in was geweest, maar dat ben ik niet. Achja, zo heeft iedereen wat. (:

Ook hallo dan, mede-nieuw-iemand.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 21:45
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Hoi. Je schrijft ook? ^^ Er is nu toevallig een verhalenwedstrijd bezig op Letteren. Alleen de deadline is vanavond twaalf uur. ;o
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 22:54
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Dat gaat niet meer lukken, haha. xD
Ik ga slapen, sowieso. Lijkt me even verstandiger. (A)
En schrijven eigenlijk voorál als in dichten/poezie, alleen de laatste tijd had ik nogal een writersblock én een stijlveranderingiets, wat uitmond in dat ik het ook allemaal niet precies meer weet. En per slot van rekening schrijf ik ook wel eens proza. :')

Wat schrijf jij dan? Verhalen en zo?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 08:03
Issun
Avatar van Issun
Issun is offline
Citaat:
Wat schrijf jij dan? Verhalen en zo?
Jep. Ik ben zelf niet zo van de gedichten.
__________________
Death is coming! Quick, put on the gold hat!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 14:13
Ratatouille
Avatar van Ratatouille
Ratatouille is offline
Ik ben bij allebei van de partij
Hoi trouwens!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2010, 15:43
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Jep. Ik ben zelf niet zo van de gedichten.
Haha, oké.

Citaat:
Ik ben bij allebei van de partij
Hoi trouwens!
Ja, zo iets had ik al gezien bij DoP.
Gezellig! (:
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 09:12
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ja, leuk dat je er bent! Voor DoP ben je erg welkom!
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2010, 16:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Ja, leuk dat je er bent! Voor DoP ben je erg welkom!
Voor de rest niet, dan? Haha, fijn dat ik dan in ieder geval nog érgens welkom ben. :'D
Nee oké, dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 22:17
Kirsten1994
Avatar van Kirsten1994
Kirsten1994 is offline
Oh wow.
Zo ongeveer al die mensen hier schrijven!? Ik wil oooook schrijven!!! Alleen zijn er enkele problemen...:
- voor gedichten ben ik veel te direct/bot/normaal
- verhalen schrijven duurt me te lang
Ik wil wel stukjes schrijven voor een krant/tijdschrift, maar goed. Waar moet ik die posten? Oké, dit lijkt eerder een 'lief dagboek' verhaal dan een 'intellectueel-stukje-van-schrijvers-genen'. Shit.
Hm, laat ik dan maar even wat leuks over mezelf vertellen.

Nou, ik ben een meisje van 16 jaar oud.. Activiteiten die ik leuk vind zijn: lezen, schrijven, tekenen/schilderen en sporten. Ik zit op atletiek. Als ik naar mijn training ga denk ik eigenlijk altijd: Ik heb géén ziiinnn.... (snik ). Maar als ik eenmaal op de baan sta (even voor de duidelijkheid: de atletiekbaan.. Je weet wel, zo'n roze ding met witte strepen haha. In een ovale vorm met gras in het midden ) dan vind ik het lekkerste dat je even je hoofd leeg kunt maken en alleen denken aan je ademhaling en hoe je loopt. Daar word ik dan echt rustig van. Dat, in tegen stelling tot wiskunde (!!!!). Ik vind het echt vréselijk. Ik ben er echt heel slecht in. Daarom laat ik het ook volgend jaar vallen, als ik mijn profiel mag kiezen. Ik kies Cultuur & Maatschappij. Sommige mensen zeggen dat ik een pret-pakket heb. Omdat ik zero bčtŕ vakken heb. Maar ik denk van: waarom zou ik het mezelf moeilijk maken? Ik ben goed in C&M. Haal goede cijfers ook voor die vakken (en slechte cijfers voor de bčtŕ vakken haha). Ik vind het leuk en waarom zou ik dan iets anders doen? Ja, misschien ís het een 'pretpakket'. En wat dan nog? Lekker 'boeiyah'. Oke, nu dwaal ik even af in mijn laat-mij-lekker-geen-wiskunde-protest.
Nou, ik geloof dat ik mezelf wel aardig goed geschets heb. Dat hoop ik in ieder geval. Niet te vergeten moet ik wel ff laten zien dat ik óók schrijverstalent heb haha. Nee, dat was ff een flauw grapje.
Oh, ja.., Ehm. Moet ik nou ook nog mijn naam uitleggen? Laat ik 't maar ff doen. Nou Kirsten is mijn 2e naam. Dus vandaar dat ik die heb gekozen. En ik ben geboren in 1994 dus vandaar.
Een érrug originele naam. Hé, eigenlijk hoort dat helemaal niet bij mij. Dat anti-originele. Hmpf. Normaal gesproken verzin ik eigenlijk wel wat leukers dat dit. Maar het is iig wel duidelijk.

Oke. Voor de mensen die dit hele stuk hierboven hebben gelezen: complimenten. Ik ratel namelijk altijd maar door en voor ik het weet dan zit er niemand meer te luisteren haha!

Nou, toedelzz!!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 09:49
Verwijderd
Een goedemorgen Emmeke!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De poorten van Luskan
Verwijderd
4 01-07-2005 23:02
Levensbeschouwing & Filosofie Is het juist om mensen te hypnotiseren?
Dotcom
16 28-08-2004 05:14
De Kantine Rijden zonder rijbewijs is......
HelpMePlease
82 20-08-2002 19:48
ARTistiek dag uit het leven van een straatveger in amsterdam
de wijze jodokus
9 06-01-2002 12:54
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen zin uit Carmen 76 - Catullus
***
9 08-06-2001 23:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.