Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2014, 12:31
Jnummer9
Jnummer9 is offline
Beste student,

Vanuit Centraal Boekhuis (CB), Nederlands grootste logistieke dienstverlener op het gebied van boeken, zijn wij een onderzoek gestart naar educatieve e-books. Om educatieve e-books aantrekkelijker te kunnen aanbieden willen wij ook graag jouw mening weten. Met dit onderzoek krijg je als student dus de kans om bij te dragen aan de verdere ontwikkeling van educatieve e-books.

Het invullen van de vragenlijst zal maximaal 10 minuten duren en te bereiken via de volgende link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/...4NWon6oCZAybJj Ter beloning voor je deelname maak je tevens kan op een e-book cadeaubon. Onder iedere 25 deelnemers zal CB namelijk een e-book cadeaubon van €15,- verloten.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2014, 13:26
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld!

Maar vond het lastig om een goed onderscheid te kunnen maken tussen de antwoordopties. Daarbij leken de vragen te veel op elkaar waardoor je geneigd bent om snel en gelijk in te vullen. Ben wel benieuwd wat er uit komt, geef mij maar een fysiek boek. Dat is toch makkelijker dan lezen van een beeldscherm.
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 19-06-2014, 14:07
Jnummer9
Jnummer9 is offline
Citaat:
Ingevuld!

Maar vond het lastig om een goed onderscheid te kunnen maken tussen de antwoordopties. Daarbij leken de vragen te veel op elkaar waardoor je geneigd bent om snel en gelijk in te vullen. Ben wel benieuwd wat er uit komt, geef mij maar een fysiek boek. Dat is toch makkelijker dan lezen van een beeldscherm.
Bedankt voor het invullen. Het zijn inderdaad lastige afwegingen.
In de supermarkt krijg je echter met hetzelfde te maken.
Kies ik nu pindakaas met nootjes, zonder nootjes, hoeveelheid vet enz.
Bij deze keuze zul je dan ook op 1 of 2 criteria letten waar je een keus op maakt.
Het is dus helemaal niet vreemd dat je snel een keuze hebt gemaakt !
Met citaat reageren
Oud 26-06-2014, 17:00
Lotte v D
Lotte v D is offline
Done! Zou je mij misschien kunnen helpen bij mijn onderzoek onder 14 t/m 17-jarigen? Zie mijn post onder vrije tijd (http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1892167).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52.