Oud 02-07-2019, 16:16
Saiy
Saiy is offline
ik wil mij verdiepen in dat hele gedoe met Trump en die vluchtelingen en zoek daar een goede informatieve podcast over, het liefst in het Nederlands. Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2019, 16:28
butters
butters is offline
De machtwacht van de Standaard Audio zal er wel iets over gemaakt hebben
Met citaat reageren
Oud 02-07-2019, 22:32
Saiy
Saiy is offline
en naar welke podcasts luisteren jullie graag?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2019, 22:46
Verwijderd
Naar geen enkele want podcasts zijn voor mensen met teveel vrije tijd.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2019, 22:47
Verwijderd
En daarnaast geeft de gemiddelde podcast een nogal eenzijdige en kritiekloze voorstelling van zaken.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2019, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Naar geen enkele want podcasts zijn voor mensen met teveel vrije tijd.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2019, 23:10
Verwijderd
Citaat:
En daarnaast geeft de gemiddelde podcast een nogal eenzijdige en kritiekloze voorstelling van zaken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Naar geen enkele want podcasts zijn voor mensen met teveel vrije tijd.
Juist niet, podcasts kun je heel goed combineren met dingen die ook moeten gebeuren zoals schoonmaken, boodschappen doen, autorijden, treinreizen..
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 08:51
Saiy
Saiy is offline
wat Kristaco zegt!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 09:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik luister graag naar zweeftevenpodcasts. En inderdaad, meestal koken, schoonmaken, de was vouwen, kleding repareren, etc.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 09:54
Saiy
Saiy is offline
welke zweeftevenpodcasts dan? Ik hou ook wel van zweeftevenpodcasts
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 09:56
Saiy
Saiy is offline
https://podcastluisteren.nl/pod/Ongehoord dit vind ik persoonlijk een hele toffe podcast
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 13:28
Verwijderd
Ik kan dat niet, zelfs met was opvouwen. Mijn brein is gewend om een taak/zaak voor de volle 100% te voltooien en dus krijgt ook de volledige aandacht. Ja dus ook was opvouwen.

En tijdens autorijden zou ik het dus ook niet kunnen, zou steeds moeten terugspoelen. En vaak denk ik: nou poeh hee, dit schreven de Grieken al, captain obvious.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 14:12
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
welke zweeftevenpodcasts dan? Ik hou ook wel van zweeftevenpodcasts
De Lichtwerkers Podcast (ben ik laatst zelf voor geïnterviewd, maak je klaar voor anderhalf uur plantengewauwel Aflevering komt binnen twee weken uit) en Mythic Medicine Podcast. En er is een Belgische die onlangs is begonnen met Heksen Dragen Sneakers, die vind ik ook wel leuk.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Juist niet, podcasts kun je heel goed combineren met dingen die ook moeten gebeuren zoals schoonmaken, boodschappen doen, autorijden, treinreizen..
In alle gevallen is lezen honderd keer efficiënter. Je kan gewoon bakken meer informatie opnemen en met een beetje training lees je tien tot twintig keer sneller dan een mens kan spreken.

Dus: Ik blijf bij mijn punt. Het is voor mensen met teveel vrije tijd.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 16:39
Verwijderd
Citaat:
wat Kristaco zegt!
Nee, wat Kristaco zegt is ontzettend kort door de bocht.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 17:55
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
In alle gevallen is lezen honderd keer efficiënter. Je kan gewoon bakken meer informatie opnemen en met een beetje training lees je tien tot twintig keer sneller dan een mens kan spreken.

Dus: Ik blijf bij mijn punt. Het is voor mensen met teveel vrije tijd.
Ligt eraan met welke intentie je podcasts luistert. Ik luister ze graag gewoon voor de lol, dan is efficiëntie gewoon niet aan de orde.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 19:33
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik luister ze tijdens het tekenen, dus ik hoor er tantoe veel. Het kan niet bij elk onderdeel van het werkproces, maar wel bij het uitwerken van simpele tekeningen.

Vind Reply All, Risk! en Echt Gebeurd heel leuk.

En van die documentaire podcasts, die een verhaal uitsmeren over meerdere afleveringen, zijn Bob, S-Town en Brand in het landhuis gaaf.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2019, 19:35
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
In alle gevallen is lezen honderd keer efficiënter. Je kan gewoon bakken meer informatie opnemen en met een beetje training lees je tien tot twintig keer sneller dan een mens kan spreken.

Dus: Ik blijf bij mijn punt. Het is voor mensen met teveel vrije tijd.
Ahhh shit! Als je ooit nog in je leven teveel vrije tijd hebt moet je S-town luisteren want de persoon waar die docu over ging deed me aan jou denken
Grofgebekt en geniaal
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Ahhh shit! Als je ooit nog in je leven teveel vrije tijd hebt moet je S-town luisteren want de persoon waar die docu over ging deed me aan jou denken
Grofgebekt en geniaal
Met citaat reageren
Oud 03-07-2019, 22:58
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Jonguh ik heb veel te veel vrije tijd.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2019, 21:27
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik luister ze tijdens het tekenen, dus ik hoor er tantoe veel. Het kan niet bij elk onderdeel van het werkproces, maar wel bij het uitwerken van simpele tekeningen.

Vind Reply All, Risk! en Echt Gebeurd heel leuk.

En van die documentaire podcasts, die een verhaal uitsmeren over meerdere afleveringen, zijn Bob, S-Town en Brand in het landhuis gaaf.
Ik luister ze ook tijdens m’n werk, gaat meestal prima. Ik luister overigens ook boeken tijdens m’n werk, ook fijn.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.