Oud 17-07-2019, 09:53
Saiy
Saiy is offline
Hoe laat gaan jullie naar bed? En hoe laat staan jullie op? En wat zijn jullie avond - en ochtendrituelen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2019, 10:46
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
kantinesookie
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2019, 11:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is nu online
Citaat:
Hoe laat gaan jullie naar bed? En hoe laat staan jullie op? En wat zijn jullie avond - en ochtendrituelen?
omdat het vakantie is:
naar bed tussen 22:00 en 0:00
en opstaan vaak rond 10:00

Qua rituelen begrijp ik niet echt wat je bedoeld
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2019, 12:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Doordeweeks 22.30 uur slapen, 6.50 uur op.

Weekend/vakantie tussen 22.30 en 0.00 uur slapen, tussen 8.30 en 10.00 uur op

Ik ga om 22.00 uur stoppen met wat ik aan het doen was, brood smeren voor de dag erna, medicijnritueel, tanden poetsen en slapen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2019, 12:15
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gewoon pitten wanneer ik wil en opstaan wanneer ik wil. Zo heerlijk is vakantie.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2019, 12:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Gewoon pitten wanneer ik wil en opstaan wanneer ik wil. Zo heerlijk is vakantie.
Precies dit. Ik ben zojuist wakker. Nu ga ik weer slapen.

De mazzel vrienden.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2019, 12:59
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Toch sta ik het liefst op rond 8/9 uur want dan heb je nog iets aan je dag.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2019, 13:45
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Ik ben een nachtuil.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2019, 14:18
Saiy
Saiy is offline
Ik ga meestal rond 22:00 naar bed. In de vakantie iets later. Ritueel: ik zet een raam open, doe de gordijnen dicht, poets vervolgens mijn tanden, kleed me uit en plas voor de laatste keer. Dan check ik of mijn wekker nog goed staat. Voor het slapen gaan probeer ik nog wat te lezen en voor 22:00 wil ik eigenlijk alle apparaten uit hebben.

Ik sta doordeweeks om 7:00 op. In het weekend en in de vakantie rond 8:00 en soms wat later. Ik douche kort, kleed me aan en doe mijn haar en maak dan een heerlijk havermoutontbijtje voor mezelf en ik smeer brood voor de lunch (als ik moet werken). Ondertussen luister ik naar de ochtendradio en/of naar muziek. Na het ontbijten mediteer ik 10 minuten. Dan poets ik mijn tanden, pak mijn spullen en ga er van door.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2019, 16:16
Verwijderd
Ik doe altijd verwoede pogingen om 23:00 uur te slapen, maar ik slaap geregeld pas veel later. Soms kan ik niet slapen en steek ik een sigaret op en ga ik een boek lezen. Indien dit niet werkt pak ik een goede jenever, een sigaar en ga ik maar aan een zaak werken.
Ik heb een nogal verantwoordelijke baan waarbij ik heel vroeg op moet. Ik zet de wekker om 07:00 en het eerste wat ik doe is met mijn hoofd bonken tegen de muur, koffie zetten en drie sigaretten roken. Vervolgens draai ik de kraan open van de douche, ga ik daar met mijn hoofd tegen de muur staan en laat de straal geheel zinloos stromen op mijn hoofd, welke lichtjes bonkt vanwege de tergende vermoeidheid, maar ook omdat het hoofd tegen de muur bonken niet meer werkt tegen de onmogelijk te stillende hoofdpijn. Ik krijg een lichte existentiële crisis die varieert van tien minuten tot een half uur. Besluit het water niet te lang te verspillen en was mijn haar en lichaam. Ik stap uit de douche, sla een kop koffie achterover, -ik ontbijt als een ware die-hard verder niet-, loop naar mijn kast en kies een net pak uit. Ik kan kiezen tussen zwart, blauw en grijs. Geheel gebaseerd op mijn gemoedstoestand. Pak er een keurig stropdas en snoer hem iets te hard aan en loop naar de spiegel. Daar praat ik met mezelf.

Ik stap de deur uit en ga naar mijn werk, waar het lijkt alsof er niets met me aan de hand is. Snel loop ik naar de wc om daar mijn eerste lijn coke naar binnen te werken. Dan zit ik op mijn werk, meerdere existentiële crises te overleven, het hangt van mijn moeheid af hoe vaak ik naar de wc ga om de volgende lijn naar binnen te werken.

Wanneer de dag over is, begint het avondritueel opnieuw, voordat ik ga slapen laat ik wat eten bezorgen, soms val ik plotseling in slaap, om vervolgens om 03:00 uur wakker te worden in mijn huiskamer met alle lichten aan. Ik bel een vrouw om langs te komen en kom sidderend over haar borsten klaar. Na mijn overweldigend orgasme prijs ik mezelf dat ik deze depressie al zo lang doormaak en hoop dat er een arts is die me over een paar jaar uit mijn lijden wil verlossen. Vervolgens val ik wederom in slaap, met deze deerne in mijn armen. Om 07:00 gaat mijn wekker weer af en eet ze speels een broodje en laat ze wat kwark tussen mijn opgedroogde sperma vallen. Deze ochtenden zijn hemels, ik voel me echt even weer normaal. Ze kleedt zich snel aan en ik loop weer naar de douche en de dag verloopt weer zoals bovenstaand beschreven.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2019, 16:31
Verwijderd
Ik ga meestal naar bed rond 22.30-23.00, vaak nog even lezen een kwartiertje en dan slapen. Ik zet mijn wekker vaak rond 7u/7.30 maar ik ben eigenlijk altijd rond 6.30 uit mezelf wakker. Voor het naar bed gaan probeer ik altijd nog even wat core/buikspier oefeningen te doen. Na het opstaan ga ik douchen, tanden poetsen, en ik ontbijt vaak wel vrij uitgebreid. Dan kijk ik ondertussen wat YouTube filmpjes of lees ik een krantje of zo.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2019, 09:37
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik sta op tussen 6.00-6.30. Dan ga ik eerst douchen en aankleden, ontbijten, koffietje, lunch maken voor die dag en tandenpoetsen en dan ga ik naar m'n werk.
Probeer tussen 22 en 23 uur te gaan slapen, lig vaak al half uurtje eerder in bed en dan ga ik eerst lezen tot ik helemaal moe ben en dan slapen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2019, 16:40
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik doe altijd verwoede pogingen om 23:00 uur te slapen, maar ik slaap geregeld pas veel later. Soms kan ik niet slapen en steek ik een sigaret op en ga ik een boek lezen. Indien dit niet werkt pak ik een goede jenever, een sigaar en ga ik maar aan een zaak werken.
Ik heb een nogal verantwoordelijke baan waarbij ik heel vroeg op moet. Ik zet de wekker om 07:00 en het eerste wat ik doe is met mijn hoofd bonken tegen de muur, koffie zetten en drie sigaretten roken. Vervolgens draai ik de kraan open van de douche, ga ik daar met mijn hoofd tegen de muur staan en laat de straal geheel zinloos stromen op mijn hoofd, welke lichtjes bonkt vanwege de tergende vermoeidheid, maar ook omdat het hoofd tegen de muur bonken niet meer werkt tegen de onmogelijk te stillende hoofdpijn. Ik krijg een lichte existentiële crisis die varieert van tien minuten tot een half uur. Besluit het water niet te lang te verspillen en was mijn haar en lichaam. Ik stap uit de douche, sla een kop koffie achterover, -ik ontbijt als een ware die-hard verder niet-, loop naar mijn kast en kies een net pak uit. Ik kan kiezen tussen zwart, blauw en grijs. Geheel gebaseerd op mijn gemoedstoestand. Pak er een keurig stropdas en snoer hem iets te hard aan en loop naar de spiegel. Daar praat ik met mezelf.

Ik stap de deur uit en ga naar mijn werk, waar het lijkt alsof er niets met me aan de hand is. Snel loop ik naar de wc om daar mijn eerste lijn coke naar binnen te werken. Dan zit ik op mijn werk, meerdere existentiële crises te overleven, het hangt van mijn moeheid af hoe vaak ik naar de wc ga om de volgende lijn naar binnen te werken.

Wanneer de dag over is, begint het avondritueel opnieuw, voordat ik ga slapen laat ik wat eten bezorgen, soms val ik plotseling in slaap, om vervolgens om 03:00 uur wakker te worden in mijn huiskamer met alle lichten aan. Ik bel een vrouw om langs te komen en kom sidderend over haar borsten klaar. Na mijn overweldigend orgasme prijs ik mezelf dat ik deze depressie al zo lang doormaak en hoop dat er een arts is die me over een paar jaar uit mijn lijden wil verlossen. Vervolgens val ik wederom in slaap, met deze deerne in mijn armen. Om 07:00 gaat mijn wekker weer af en eet ze speels een broodje en laat ze wat kwark tussen mijn opgedroogde sperma vallen. Deze ochtenden zijn hemels, ik voel me echt even weer normaal. Ze kleedt zich snel aan en ik loop weer naar de douche en de dag verloopt weer zoals bovenstaand beschreven.
Nice

Citaat:
Ik bel een vrouw om langs te komen
Je mag mij wel een keer bellen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2019, 18:44
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Is dat American Psycho, of Wolf of Wall Street?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2019, 10:39
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Masturberen is het ritueel
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-07-2019, 18:30
Verwijderd
Elke dag rond 21.30 naar bed, door de weeks 7.00 opstaan en in het weekend rond 7.30, alles zit gewoon in mijn slaapritme,
elke dag dezelfde tijd is ook beter voor je slaapritme
Met citaat reageren
Oud 20-07-2019, 20:23
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Jezus wat gaan jullie allemaal vroeg naar bed.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2019, 20:54
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Probeer voor 23:00 in bed te liggen. 's ochtends 07:10 op. Geen tijd voor rituelen, ben al blij als ik voor het slapen gaan heb gedouched. 's ochtends twee kinderen die aangekleed en optijd op opvang en school moeten zijn. Dus ook niet echt tijd meer voor een ritueel met koffie, krant en een ontspannen muziekje.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-07-2019, 21:32
koolmeesje
koolmeesje is offline
door de weeks tijdens school meestal rond 00:00
ik zit 2vwo na vakantie 3vwo
ik probeer wel eerder te slapen
in de vakantie slaap ik tussen 00:00-02:00
voor school sta ik 07:50 op
in de vakantie rond 11:00
__________________
A world so hateful some would rather die than be who they are.
~Macklemore~
Met citaat reageren
Oud 20-07-2019, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Is dat American Psycho, of Wolf of Wall Street?
Neen, geheel uit eigen koker.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2019, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Nice


Je mag mij wel een keer bellen
Ik kan alleen geen opgedroogd sperma regelen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2019, 23:26
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik kan alleen geen opgedroogd sperma regelen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 09:59
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Ik kan alleen geen opgedroogd sperma regelen.
Ik denk dat ik daar wel wat voor weet.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 10:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Avondbedtijd verschilt, maar meestal rond half 11/11. Leg mijn schapenvacht en meditatiekussen neer, schrijf in mijn dagboek, mediteer. Ruim spullen weer op, ga naar de wc, drink soms nog wat water, kleed me uit, duik in bed.

Opstaan verschilt ook, doordeweeks meestal rond 8. Opstaan, plassen, douchen of kattenwasje, tanden poetsen, haar doen (meestal een vlecht), deo op (of niet), aankleden. Ontbijten doe ik later op de ochtend.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 11:13
Saiy
Saiy is offline
Poets jij 's avonds je tanden niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-07-2019, 11:14
Saiy
Saiy is offline
En hoe lang mediteer je?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik daar wel wat voor weet.
Trio? Is goed.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 12:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Poets jij 's avonds je tanden niet?
Nee.
Citaat:
En hoe lang mediteer je?
Verschilt. Meestal tussen de 10 en 20 min.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 12:39
Verwijderd
Waarom poets je 's avonds je tanden niet?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 12:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Omdat ik dat niet doe
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 13:00
Saiy
Saiy is offline
Zo'n rare vraag is dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 13:01
Saiy
Saiy is offline
Citaat:
Trio? Is goed.
leuk
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik dat niet doe
Is een oprechte vraag van me.

Meestal poetsten mensen wel hun tanden 's avonds en dan 's ochtends niet, terwijl er twee keer per dag geadviseerd wordt.

Dus vandaar mijn vraag waarom het bij jou andersom is.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 13:08
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Is een oprechte vraag van me.

Meestal poetsten mensen wel hun tanden 's avonds en dan 's ochtends niet, terwijl er twee keer per dag geadviseerd wordt.

Dus vandaar mijn vraag waarom het bij jou andersom is.
Oh, zo! Gewoon zo gegroeid als gewoonte eigenlijk. En ik drink 's avonds vaak ijsthee en heb dan geen zin om nog een uur te wachten om mijn tanden te poetsen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 13:50
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
S’ochtends word ik wakker, speel ik een spelletje Crossy Road, dan eet ik yoghurt met Nesquik, poets ik mijn tanden en ga ik er vandoor.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 14:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb geen vaste bedtijd, maar meestal ga ik niet tukken voor 2 uur.
'ochtend'ritueel: koffie zetten, ontbijt maken, gezicht plamuren, m'n haar proberen toonbaar te maken.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-07-2019, 19:44
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Oh, zo! Gewoon zo gegroeid als gewoonte eigenlijk. En ik drink 's avonds vaak ijsthee en heb dan geen zin om nog een uur te wachten om mijn tanden te poetsen.
Je mag pas een uur na het drinken van ijsthee je tanden poetsen?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 19:50
butters
butters is offline
Er wordt geadviseerd om een uur te wachten met het poetsen van je tanden na het eten. Omdat je tandglazuur broos wordt bij het eten van iets zuur en het dan zo wegschrobt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 20:35
Verwijderd
Je kan ook eerder je tanden poetsen voor het slapen gaan (en sowieso geen icetea drinken, maar dat terzijde).

Toen ik nog wijn dronk en knettermoe thuis kwam, dronk ik ook een lading water en poetste mijn tanden dan ook niet. Want het klopt idd wel. Of het op de langere termijn goed is, valt te twisten.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 20:59
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik poets altijd 's avonds m'n tanden. Van huis uit heb ik dat niet zo meegekregen, want m'n ouders poetsen alleen 's ochtends.
Denk dat het wel iets zegt dat ik na 10 jaar niet bij de tandarts te zijn geweest een bijna perfect gebit had (alleen wat plak), en dat m'n ouders bijna geen eigen tanden meer over hebben. 🤷
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2019, 21:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik poets 's ochtends en 's avonds.

's ochtends sta ik op, ga plassen, waterkoker aanzetten, gezicht wassen en deo opdoen en medicijnen innemen, ontbijten, aankleden, tanden poetsen, haar doen, spullen pakken en weg.

's avonds ga ik brood smeren, medicijnen innemen, tanden poetsen, pyjama aan, naar de wc en slapen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2019, 14:54
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Toch sta ik het liefst op rond 8/9 uur want dan heb je nog iets aan je dag.
Ik begrijp dat argument nooit. Je hebt altijd wat aan je dag, onafhankelijk van het opstatijdstip.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
Liefde & Relatie Love hurts!
Fleurrr2010
5 09-04-2010 13:48
Lichaam & Gezondheid Slap en misselijk
KiMZz
11 30-05-2008 15:42
Liefde & Relatie Jaloezie? of gewoon puur kinderachtig..
Wap
9 04-02-2007 19:40
Seksualiteit s'ochtends of s'avonds sex?
Komkommertje
32 08-10-2003 08:50
Lichaam & Gezondheid Happy als ik niet eet...
HipTop!!!
2 05-06-2002 23:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:13.