Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Exacte vakken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2003, 09:54
annette
annette is offline
Heeey,

Ik heb morguh een biologie practicum wat voor mn examen telt (xit in 5 havo) Maar ik ben echt super slecht in practicums
Hebben jullie nog tips? of hebben jullie het practicum voor 5 havo al gehad en willen jullie het aan me doorgeven? (ik heb les uit Biologie voor jou)
Alvast super bedankt!

xoxox Annette
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2003, 14:04
Verwijderd
weet je wat voor practicum je moet doen?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 14:07
annette
annette is offline
nope, anders zou het wel makkelijker zijn.. We krijgen volgens mij wel alleen dingen die we dit jaar of vorig jaar hebben gehad (maar ik was er bijna nooit ) en wat in het boek (Biologie voor jou Havo A) staat.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 16:27
annette
annette is offline
He Vleermuissie, heb jij het practicum voor bio al gehad? Xie net in je profiel dat je ook in 5 havo zit of heb je geen biologie in je profiel?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 17:24
Verwijderd
Citaat:
annette schreef:
He Vleermuissie, heb jij het practicum voor bio al gehad? Xie net in je profiel dat je ook in 5 havo zit of heb je geen biologie in je profiel?
nee sorry, heb geen bio

maarja, een practicum, ik heb dit jaar wel een hart ontleed (was ook met bio, mn vriendinnen hebben wel allemaal bio (ook 5-havo)) en daar stond gewoon wat je moest doen.
Ik denk dat wel uitgelegd wordt wat je moet doen, en dan de waarnemingen opschrijven ofzo, zodat je leraar kan controleren of je het goed hebt gedaan.
Kijk bij dat hart bijv. moet je misschien de binnenkant van het hart tekenen
Of (om maar even een heel simpel voorbeeld uit de 1e te nemen) in een grafiekje tekenen hoeveel een plantje per dag groeit.

Naja, igg succes morgen!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2003, 20:03
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
Citaat:
annette schreef:
Heeey,

Ik heb morguh een biologie practicum wat voor mn examen telt (xit in 5 havo) Maar ik ben echt super slecht in practicums
Hebben jullie nog tips? of hebben jullie het practicum voor 5 havo al gehad en willen jullie het aan me doorgeven? (ik heb les uit Biologie voor jou)
Alvast super bedankt!

xoxox Annette
Ik had vorige week dinsdag een practicum voor punt, zo'n soort onderzoek hoeveel bacteriën er ongeveer in 1 ml Yakult zat.

Uhm...ik heb niet echt tips ofzo, lees gewoon goed wat je moet doen en denk van te voren goed na wat je gaat doen.
En als het kan/mag , zoveel mogelijk vragen stellen aan de leraar

S6
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] Biologie practicum
Diego_Suzuki
1 28-01-2015 19:50
Eten & Drinken V-day.. goed initiatief?
Eesje
218 24-08-2006 15:02
Huiswerkvragen: Exacte vakken [Bio] Practicum Xenotransplantatie
FastJapie
7 13-10-2004 13:43
Huiswerkvragen: Exacte vakken bio practicum
nienna elensar
3 23-05-2004 13:57
Huiswerkvragen: Exacte vakken Bio: Licht en golflengtes en groei
Lanyok
3 17-03-2002 14:51
Huiswerkvragen: Exacte vakken practicum bio - waterculturen
bulbanos
0 10-11-2001 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34.