Oud 08-08-2018, 18:44
Mwr
Mwr is offline
Ik denk erover na om iemand te dmen op insta. Een meisje. Alleen er is eens kans dat ze een vriend heeft. Ik weet dit niet zeker. Ik ben er niet om iemand van iemand af te pakken, maar wil haar wel dmen. Kan dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2018, 18:57
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ik zie niet echt wat je kan verliezen. Als ze een vriend heeft heb je niks, maar dat zou je ook niet hebben als je het niet probeert. Nooit geschoten is altijd mis. Ik dm ook vaker iemand die ik leuk vind. Tot nu toe alleen positieve situaties opgeleverd. En als ze een vriend heeft, laat ze dat wel merken.

Dus ja: dat kan
Met citaat reageren
Oud 08-08-2018, 19:14
Mwr
Mwr is offline
Primaaa heb nog niet zo lang instagram dus moet nog ff ingeburgerd worden haha en zo dacht ik er ook over bedankt!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2018, 19:16
Mwr
Mwr is offline
Citaat:
Ik zie niet echt wat je kan verliezen. Als ze een vriend heeft heb je niks, maar dat zou je ook niet hebben als je het niet probeert. Nooit geschoten is altijd mis. Ik dm ook vaker iemand die ik leuk vind. Tot nu toe alleen positieve situaties opgeleverd. En als ze een vriend heeft, laat ze dat wel merken.

Dus ja: dat kan
Even iets anders. Gewoon nieuwsgierig. Stel je ziet in de reacties of op 1 foto dat ze een vriend heeft. Kan het dan alsnog?
natuurlijk kan het maar ik wil gwn je mening weten 😝
Met citaat reageren
Oud 08-08-2018, 20:32
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Het kan zeker, maar als je niet wilt proberen haar af te pakken (niks tegen jou, maar die kans schat ik laag in, omdat het nou eenmaal al een relatie zou zijn) dan moet je in dat scenario ook niet op die manier naar haar kijken. Doe wat jij verantwoord vindt.

Even een tip omdat je nog niet zo ingeburgerd bent: dat een of meerdere jongens met hartjes reageren op haar posts hoeft nog niks te betekenen. Dat is vrij normaal (althans, bij mijn vriendengroepen dan)
Met citaat reageren
Oud 08-08-2018, 20:34
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
(ik ben zelf overigens 15 hoor dus ik heb ook nog niet alle ervaring van de wereld)
Met citaat reageren
Oud 09-08-2018, 00:59
Mwr
Mwr is offline
Ah thanks! Nee t gaat om t man en vrouw met een hartje in het midden. Maar ik heb niks te verliezen. Bedankt voor de tips man
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ken haar niet eens!!!
Marius12
4 14-09-2017 15:53
Seksualiteit Vragenlijst voor scriptie
janneman179
2 12-09-2017 12:18
Liefde & Relatie Ik ben lelijk
Meisjuhh14
7 13-05-2017 14:35
Muziek Waardeloze songteksten
bracelance
55 17-05-2005 11:10
Muziek Nederhop
jacop
143 12-09-2004 12:35
Games Unreal Tournament
Verwijderd
121 20-05-2003 08:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25.