Oud 04-12-2006, 19:55
plishing
plishing is offline
Hoi,

Een jaar of 2 geleden beheerde ik een forum waarop een gegeven moment mensen kwamen die zich niet konden gedragen. Daardoor heb ik ze van het forum moeten weren. Hun response daarop was dat ze een foto van mij en een foto van Hitler genomen hadden en mijn gezicht in het gezicht van Hitler hadden verwerkt. Deze foto werd dan nadehand op een paar fora en ook op hun forum geplaatst.

Nu heb ik toen der tijd geeist dat zij deze foto direct dienden te verwijderen anders zou ik hier aangifte tegen doen. Daar luisterde ze na en ik heb toen verder niets meer ondernomen.

2 jaar later, ben ik wat rond aan het speuren en trof een zip bestand aan op hun webserver in een open directory. Dit bestand is vrij toegangelijk en ook vrij te openen. In dat bestand bevonden zich verschillende gewone plaatjes maar ook dat ene bewerkte plaatje van mij. Het was een soort backup file.

Nu ik daarvan kennis heb genomen, heb ik de betreffende persoon verzocht dit plaatje te verwijderen met een negatief resultaat. Dat hoefde volgens hem niet want het was immers een backup bestand.

Ik had contact opgenomen met de hosting provider en een abuse email gestuurd. Dit is een paar dagen geleden gebeurd met nog geen resultaat.

Mijn vraag. Wat kan ik hier verder aan doen? Aangezien de betreffende persoon + hosting company zich in de USA bevind lijkt mij aangifte doen bij de plaatselijke politie niet zo effectief (als het al mogelijk is). Ik wacht natuurlijk nog even af wat er met mijn abuse bericht gebeurt maar het enige dat ik wil is dat deze foto verdwijnt simpelweg omdat het onsmakelijk is en omdat ik niet met Hitler of zijn ideeen geassocieerd wil worden.

Heeft iemand enige ideeen of tips omtrent dit probleem?

Groet,

Plishing.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2006, 20:02
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Hallo, het is internet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 20:28
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
ja lekker boeiend, als je je dan al laat wegpesten.
moet je maar geen foto's online zetten want het gebeurt hier ook wel eens dat iemand uit zijn fotoboek vergeleken wordt met een aap.
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 23:06
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
niet achteraan gaan, verloren strijd en je maakt het hoogstens erger voor jezelf


http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/013167.html
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 12:58
koelieboelie
koelieboelie is offline
geef is die link naar die webserver?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 15:23
Verwijderd
huilie.

Waarschijnlijk wisten de mensen niet eens meer van het bestaan van die foto af; toch aardig dat jij ze d'r weer even aan herinnert.
Ik ben heel benieuwd wat je hiermee denkt te kunnen bereiken?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 16:10
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Als je me de link even geeft hack ik die site wel even .
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 16:27
Igorrrai
Avatar van Igorrrai
Igorrrai is offline
Citaat:
Blenderhead schreef op 06-12-2006 @ 16:10 :
Als je me de link even geeft hack ik die site wel even .
:')
__________________
Ertur neger ik kom uit Geleen!
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 02:54
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Pas geleden vroeg iemand van het scholierenforum of hij (of was het een zij ) of ik een foto van mezelf wilde PMen, omdat hij/zij nieuwsgierig was naar mij Ik heb mijn foto gemaild, op voorwaarde dat deze zonder mijn toestemming niet op het forum geplaats wordt, tot op heden heeft hij of zij de afspraak nagekomen, natuurlijk kan ik niet nagaan of die foto al dan niet ''bewerkt'' elders opduikt, op mijn jazzrock em fusionblog staat ook een foto van mij, maar die heb ik dan zelf bij mijn profiel geplaats.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen artikelen
Mankoe
2 29-01-2006 15:40
Verhalen & Gedichten De Wraak van Harry: Deel 5
tss
6 31-03-2005 19:43
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 09:40
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 22:20
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 14:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:52.