Oud 12-03-2003, 18:22
murwari
Avatar van murwari
murwari is offline
Ik heb twee katten, en eentje daarvan slaapt in een soort pluche mand. Net de stof die heel vaak ook aan andere katten(krab) dingen zit. Nu heb ik een probleem want dat bedje zit vol met haar en ik heb het al zo vaak geprobeerd, ik krijg de haren er niet uit door te stofzuigen oid.

Ik heb gekeken en het kan in de wasmachine, maar k ben bang dat als het bedje gewassen is, de poes er niet meer inwil omdat zijn geur er dan niet meer zal opzitten, of de andere poes het zal gaan inpikken. Is dit terecht? Kan ik daar iets aan doen? Of laat ik het beter zo...?
__________________
Love is the answer, At least for most of the questions in my heart. Like why are we here? And where do we go? And how come it's so hard?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2003, 19:49
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
We hebben een hangmat aan de verwarming (voor de oudste kat), een soort kist met een dekentje (voor de jongste kat), en een kussen (voor de hond), maar ze wisselen elke keer van slaapplek, dan ligt de oudste kat in de kist, dan weer de jongste, dan weer de hond (maltezer, heel erg klein)... Ik denk niet dat het erg is als Poes 2 het inpikt, Poes 1 vind dan wel weer een ander zacht plekje om te maffen. Ik denk niet dat ze de geur zullen missen, als ze een beetje op die van ons lijken slapen ze overal als het er maar zacht en warm is (hoewel de oudste zich soms ook in de broodmand of de vaatwasser weet te wurmen...), en onze jongste kat is zelfs gek op wasmiddelgeur (je moet haar echt bij de strijkplank wegmeppen want als ze eenmaal wasverzachter heeft geroken is er geen houden meer aan ). Ik zou het gewoon proberen, en kijken hoe het gaat.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 11:04
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Wij hebben geen speciale kattenplekjes, dan gaan ze toch ergens anders liggen

Kat ligt nu al een paar nachten op een oude supergrote post-envelop, zo 1 met bubbeltjes aan je binnenkant. Zeker lekker warm ofzo...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2003, 20:28
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
wij hebben ook zo n hangmat aan de verwarming voor onze katten.
1 van de 2 ligt daar erg graag.
we hebben omdat ze vlooien had dat ding gewassen maar daarna wilde ze der niet meer in
ze was erg boos
na iets van 5 weken ging ze der toch weer in.
nu moeten we die hangmat weer eens wassen alleen ik ben bang dat ze er weer niet in wilt.
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2003, 14:40
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
crazyellow schreef op 13-03-2003 @ 20:28:
wij hebben ook zo n hangmat aan de verwarming voor onze katten.
1 van de 2 ligt daar erg graag.
we hebben omdat ze vlooien had dat ding gewassen maar daarna wilde ze der niet meer in
ze was erg boos
na iets van 5 weken ging ze der toch weer in.
nu moeten we die hangmat weer eens wassen alleen ik ben bang dat ze er weer niet in wilt.
Waarschijnlijk heb je dan een wasmiddel met een sterke geur gebruikt (kattenneuzen, zijn een stuk beter dan die van ons). Kijk eens of je iets zonder geur kan vinden, en het dan vervolgens (zekerheid voor alles) buiten laten droogwaaien, zodat het een beetje "natuurlijk" gaat ruiken (dit heeft natuurlijk weinig zin als je toch een geurend wasmiddel hebt gebruikt, die geur is heel hardnekkig, en wij kunnen 'm na een tijdje niet meer ruiken, maar de kat nog wel!). Succes!
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 15-03-2003, 13:14
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ja ik kan het proberen..
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 11:57
Steefjuh
Avatar van Steefjuh
Steefjuh is offline
@ crazyellow:
Je kunt ook proberen het gewoon met water te wassen...

@ murwari:

Meestal is het zo dat jonge katten graag op hun eigen plekje liggen, denk maar aan de moeder-geur. Maar als je die deken of wat het ook is gewoon met water wast ofzo, dan moet het denk ik wel lukken. En anders gaan ze, net als bij crazyellow, er na 5 weken wel weer op hoor!!
__________________
Fighting for peace is like fucking for virginity...
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 15:16
makita
makita is offline
meestal gaan katten er op rollen enzo om hun geur er weer aan te geven dus maak je geen zorgen!!
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 16:11
poesiefox
poesiefox is offline
Als je op safe wilt spelen leg je er eerst een weekje een lap in, dan was je het kattebed, legt daar die vieze lap weer in.Na een week kan de lap er weer uit.

Zo moet het met Floor, anders pikt ze het niet.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 17:59
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Onze kat ligt altijd op ons aquarium, das handig, hoef je niet te wassen Onze andere kat ligt altijd ergens anders.
Maar ik zou het doen, zoals poesiefox het doet. Dat werkt vrijwel altijd.
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 16-03-2003, 19:33
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
mja wij doen hem meestal in de wasmachine
mja dan zit er ook sop bij
we stofzuigen dat ding wel en dan wordt het ook redelijk schoon
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:15.