Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2003, 18:15
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Weer ff een vraagje van mij.

Volgend jaar ga ik naar 2e jaar HBO, + dat ik 1 avond wiskunde ga doen.

Wie van jullie combineert er ook zoiets, en heeft toch nog een bijbaatnje.

Mij leek het nm. erg druk worden, die avondstudie is nm. wisk B1 op vwo-niveau + veel huiswerk van school.

Gr.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2003, 18:47
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
je zou bv. de zaterdag kunnen gaan werken.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 18:55
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Citaat:
marlies schreef op 18-08-2003 @ 19:47:
je zou bv. de zaterdag kunnen gaan werken.
Ja weet ik, maar ik ben bang dat ik dan tijd tekort kom voor me huiswerk enzo (en me moeder is bang dat ik overwerkt raak)
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 19:08
iamcj
Avatar van iamcj
iamcj is offline
Als je niet sport, kan je makkelijk een zaterdagochtendbaantje nemen. Kom je tijd te kort, zeg je het weer op.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 20:57
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
ik zou het eerst gewoon proberen te combineren en lukt dat niet gewoon je baantje opzeggen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 21:24
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Ik wilde eigenlijk nooit werken naast school, maar afgelopen jaar hoefde ik maar deeltijd naar school en heb ik er dus werk bij gezocht. Dit jaar ga ik weer een voltijd studie doen en ik ben van plan op zaterdag te blijven werken. Ik hoop dat dat gaat lukken. Op zich heb ik weinig college in de week dus heb ik dan voldoende tijd om te gaan studeren. Ik hoop dat het gaat lukken!
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 18:01
Verwijderd
Een dag heeft 24 uur.
Gaat af:
7 uur slaap
1 uur reistijd (lijkt me redelijk gemiddeld)
1 uur lunch/avondeten

Houd je dus nog 15uur over door de week voor school en alles wat er bij komt kijken. Dan heb je in het weekend vast wel enige tijd over voor een bijbaan?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:17
nightwish_assie
Avatar van nightwish_assie
nightwish_assie is offline
Citaat:
Wes schreef op 19-08-2003 @ 19:01:
Een dag heeft 24 uur.
Gaat af:
7 uur slaap
1 uur reistijd (lijkt me redelijk gemiddeld)
1 uur lunch/avondeten

Houd je dus nog 15uur over door de week voor school en alles wat er bij komt kijken. Dan heb je in het weekend vast wel enige tijd over voor een bijbaan?
Nope, 9 uur voor slaap
gem. 3 uur reistijd (heen en terug weliswaar)
0.5 uur lunch/avondeten

nog 11,5 uur over, om naar school te gaan en huiswerk te maken.

Tevens vergat ik erbij te vermelden, dat ik ook nog 2 zelfstudie-cursussen ga doen (vwo natuurkunde en bio).
Met citaat reageren
Oud 20-08-2003, 19:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
ik heb het vorig jaar heel druk gehad en toch d'r bij gewerkt. Niet veel hoor, gewoon een beetje. Daarnaast had ik ook nog eens een hobby die veel tijd eiste, dus ik had elke dag en avond wel iets; alleen de zondag was ik heel de dag vrij.
Toch is het goed te doen. Ik dacht al snel 'god, ik moet morgenavond werken, wanneer doe ik dan m'n huiswerk?' maar ik vergat dat ik om 15.15 uit was en pas om 17.00 hoefde te werken. Daar tussen had ik dan nog wel een uurtje (met aftrek van reistijd en etenstijd zeg maar) waarin ik nog best iets kon doen.
Je moet alleen heel goed de tijd benutten die je over hebt.
Maar goed, mijn studie zal vast niet zo veel voorstellen vergeleken bij jouw studie en cursussen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 09:29
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
ik zorg dat mijn huiswerk op school klaar is. ookal is het klaar of niet om 5 uur ga ik naar huis en om 7 uur kan ik gaan werken in een restaurant. werkt perfect. en dan alleen op zaterdag en vrijdag
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 09:34
Susanne
Susanne is offline
Het lijkt mij niks. Werken en naar school gaan. En zaterdags werken lijkt me al helemáál een rukidee. Je wilt toch ook nog wel een beetje uitgaan.
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 09:58
Sithan
Sithan is offline
Heeft een bijbaantje op vrijdagavond en zondagmiddag/avond en gaat naar school doordeweeks...
Ik leef ook nog steeds zonder enige vorm van stress, dus het is blijkbaar te doen
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 12:53
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Citaat:
Susanne schreef op 29-08-2003 @ 10:34:
Het lijkt mij niks. Werken en naar school gaan. En zaterdags werken lijkt me al helemáál een rukidee. Je wilt toch ook nog wel een beetje uitgaan.
Je zou toch geld moeten hebben om uit te gaan he.

Ik ben net begonnen met een 4 jarige ICT beheer opleiding wat ik in 1 jaar ga doen. Heb het dus stervens druk en elke week examens. Daarbij begint binnenkort ook me 2de opleiding en dat word een thuisstudie Aplicatie Ontwikkelaar.

heb het dus echt heel druk. Maar ik ga toch proberen een paar uurtjes per week te werken. Lukt dat niet dan moet ik er mee stoppen.

Daarbij is het gunstiger om te werken ook al is het maar 1 uurtje per week omdat ik anders rond de 85 euro verzekering moet betalen en als ik werk is dat veel minder.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 17:40
Verwijderd
Citaat:
MissKiss1985 schreef op 29-08-2003 @ 13:53:

Daarbij is het gunstiger om te werken ook al is het maar 1 uurtje per week omdat ik anders rond de 85 euro verzekering moet betalen en als ik werk is dat veel minder.
ik moet ongeveer maar 35 euro per maand betalen
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 29-08-2003 @ 10:34:
Het lijkt mij niks. Werken en naar school gaan. En zaterdags werken lijkt me al helemáál een rukidee. Je wilt toch ook nog wel een beetje uitgaan.
Werken op een zaterdag kan gewoon overdag en dan 's avonds uit. Maar ja als je geen geld hebt kun je ook niet uit. Tenzij je elke keer je hand kunt ophouden bij je pappie en mammie.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 15:45
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Susanne schreef op 29-08-2003 @ 10:34:
Het lijkt mij niks. Werken en naar school gaan. En zaterdags werken lijkt me al helemáál een rukidee. Je wilt toch ook nog wel een beetje uitgaan.
Hoe ga je uit zonder geld kan je me dat vertellen? want dan moetik dat ook eens proberen.
En idd zoals boven mij al is gezegt zaterdag kan je als je wil ook overdag werken (zelf werk ik van 12-21 en daarna drinken op kosten van de baas ) (supermarkt werk ik) dus komt wel weer goed dan en het gaat toch pas beetje leven vanaf uurtje of 10-11 dus tijd zat dan he
Met citaat reageren
Oud 01-09-2003, 15:00
Th@ Wolf
Th@ Wolf is offline
je zou bv ook 's morgens een krantenwijk oid kunnen nemen?
__________________
<=======up=======>down<=======up=======>
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 10:32
Verwijderd
Ik moet van mn ouders werken --> 5 vwo & ma, wo, do vr, za judo & 1 avond werken...

maar ik mag het wel opzeggen als het toch niet gaat, al willen ze liever dat ik dan minder ga sporten, maar dat wil ik zelf liever niet... ik zou dus ook zeggen, een baantje nemen, en als het niet gaat weer opzeggen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-09-2003, 15:59
Verwijderd
Citaat:
renzzzke schreef op 02-09-2003 @ 11:32:
Ik moet van mn ouders werken --> 5 vwo & ma, wo, do vr, za judo & 1 avond werken...

maar ik mag het wel opzeggen als het toch niet gaat, al willen ze liever dat ik dan minder ga sporten, maar dat wil ik zelf liever niet... ik zou dus ook zeggen, een baantje nemen, en als het niet gaat weer opzeggen.
van je ouders moeten werken

geef dan je zoveel geld uit?

Ik zit dit jaar in mijn examenjaar en daarnaast sport ik ook 3x in de week dus veel tijd heb ik ook niet echt. Ik heb nu met diegene die de roosters doet afgesproken dat ik 1 middag in de week vast werk en als ik kan vrijdagavond en zaterdag. Zo werkt het prima
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Hulp voor zwervers.
hawleri_diva
57 02-11-2008 20:06
Studeren Opleiding Makelaar
KiMZz
3 24-10-2005 18:53
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51.