Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2005, 19:26
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
En nog aan de BrEeZaH ook, voordat ze gaat. Indrinken met haar vriendje is hot!

Anyway, hoe gedragen jouw broers en zussen zich?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2005, 19:30
Verwijderd
mijn broer kan zich erg breezer gedragen, zijn msnnick bewijst dat nog meer

hij is geen player verder

maar de muziek die ik luister vindt hij stom, dat terwijl hij Scooter wel een goede 'band' vindt etc

hij gaat vaak naar tentfeesten in de buurt, drinkt zich lam, heeft veel vrienden, kent iedereen
en ik niet
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:35
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
per piacere schreef op 12-03-2005 @ 20:30 :
mijn broer kan zich erg breezer gedragen, zijn msnnick bewijst dat nog meer

hij is geen player verder

maar de muziek die ik luister vindt hij stom, dat terwijl hij Scooter wel een goede 'band' vindt etc

hij gaat vaak naar tentfeesten in de buurt, drinkt zich lam, heeft veel vrienden, kent iedereen
en ik niet
Zelfde geval
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:37
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tja, mijn zusje heeft met haar vriend een moeilijke periode achter de rug (vriend heeft namelijk een ziekte ), maar ze is wel een goede steun voor hem geweest. Maar omdat ze veel met elkaar doen heeft ze daarnaast niet zo veel vriendinnen.

Vaak is ze vrolijk en spontaan, maar af en toe is ze gewoon TE vrolijk en spontaan. Vind ik een irritant trekje. Komt misschien omdat ik niet zo ben, ben veel rustiger.

Verder kleedt en maakt mijn zusje zich niet echt op als Breezah! maar ze houdt wel van duffe Top 40 liedjes als Schnappi en Raffish. Loopt ze constant door het huis te blèren. Dus nee, dat is niet leuk. Echter, als je er een cynische opmerking op maakt is dat natuurlijk wel leuk, want dan hapt ze.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:38
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Mijn broertje is alleen maar verwend en irritant (maar eigenlijk wel lief hoor). Maar goed, hij is pas 11, de breezahperiode moet nog komen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:38
freud
Avatar van freud
freud is offline
Ik ben de grote zus van twee zussen, en dat op zich is al best leuk.

Mijn ene zus is hoogbegaafd en houdt, terwijl ze pas elf is, hele fijne gesprekken met haar grote zus (ik). Ze leest vaak stiekem in een hoekje in mijn universitaire boeken en is erg op actualiteit gesteld. Je vindt haar nooit in competitie- of sociaal verband.

Mijn andere zus is een brutale chick. 14 en al een vriendje (volgens mij vrij platonisch, maar dan nog), hakjes, spannende broeken, en een brutale bek. Gooit ook heel veel Frans tussen haar zinnen en dat vind ik zum kotsen. (" Het was daar heel à l'aise quoi! Ja duh, d'office! vas-y vieux!" zoiets)


Ik leef precies tussen twee extremen.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:42
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Mijn broer is aan het indrinken met zn gang hier beneden, voordat ze naar hockeyfeest gaan.

Mijn andere broer is bedrijfsleider van een cafe in Nijmegen en studeert.
en M'n zus lijkt erg op mij, kan ik goed mee praten, is getrouwd en heeft een heeeeel lief dochtertje.

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 19:47.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 19:51
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Mijn zusje ging samen met een paar vriendinnen in hot pants naar het schoolfeest waar overwegend bruggers komen.

En nu zit ze in t cafe hier in de stad, waar je 16 voor moet zijn, maar omdat ze daar mensen kent komt ze er ook in
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:11
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Mijn broer is eigelijk een seut. meer valt er niet over te zeggen
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Mijn ene zus is behoorlijk burgerlijk, 2 kinderen, 2 auto's en gek doen zit er niet bij.
Mijn andere zus is op dat gebied nogal anders, losser en maffer.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:32
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
zus van 18 die 24/7 contact heeft met der vriend
broertje van 13 die nog in de breezahperiode zou moeten komen, maar omdat hij zelf denkt dattie 'punker' is, er waarschijnlijk niet in komt
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:34
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ik wóu dat mijn broertje uitging, gekleed als hoer..

Maar nee, mijn broertje spendeert zijn dagen achter pc of playstation, vooral niet met school. Waardoor ie dus waarschijnlijk dit jaar van de havo getrapt wordt, aangezien ie al een keer is blijven zitten en nu weer op zitten blijven staat. Nu gaat ie de Cios proberen. Hoewel hij 17 is, toont hij totaal geen interesse in drank, drugs, uitgaan en/of welk geslacht dan ook.
Volgens mij is hij echt geen mens

Mijn halfbroer is 28, woont in Leiden, heeft 2 vriendinnen terwijl ie toch echt niet zo aantrekkelijk is, zowel qua uiterlijk als innerlijk. Hij blowt veel te veel, is eigenlijk gewoon hardstikke verslaafd, heeft 7 jaar over zn havo gedaan en de middelbare hotelschool niet afgemaakt, draaft nu van baan tot baan en krijgt eigenlijk overal problemen.

Mijn halfzus is 31, heeft een geweldige baan als front office manager in het Parkhotel in Amsterdam waar ze fucking veel geld mee verdient en een vriend waar ze al meer dan 10 jaar mee samen is en die zo mogelijk nóg meer geld verdient. Ze hebben een eigen huis in Hilversum, gaan elk jaar minstens 2 keer op vakantie naar de meest onmogelijke plaatsen en ze gaan nooit trouwen en krijgen ook geen kinderen.

Het is wel duidelijk dat de vrouwelijke kant van de familie iets succesvoller is dan de mannelijke
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:41
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 12-03-2005 @ 21:34 :
Het is wel duidelijk dat de vrouwelijke kant van de familie iets succesvoller is dan de mannelijke
Heb jij je geslacht toch goed uitgekozen

Mijn jongste broertje is heel erg lief en heeft heel veel vriendinnen, allemaal platonisch. Over het algemeen kunnen we erg goed met elkaar opschieten, ook al zijn we heel verschillend. Hij gaat alleen niet geweldig op school en doet verder ook nogal stomme dingen. Hij is helemaal into hiphop
Mijn halfbroer is ook erg lief, heeft heel veel vrienden en vriendinnen, leuke baan, binnenkort hopelijk een leuk huis, kortom mooi leven Verder heeft ie een geweldige muzieksmaak En ik moet echt een keer bij hem gaan eten binnenkort.
__________________
Reina de la Calle
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:55
Verwijderd
Mijn zusje (21) is lief . & soms een kutwijf .
Mijn broertje (16) is lief . & soms ook een klootzak .











Sinds ik uit huis ben , is het contact iig stukken verbeterd .



Of uitgebreider :
Mijn broertje leert niet zoveel . Niet zo hard . Hij is van gymnasium nu op vwo . En al keer blijven zitten . Hij werkt op zaterdagavond . & gaat een hoop uit . Hij is meer met zijn vrienden en brommer bezig als met school .

Mijn zusje , is de perfecte dochter . In tegenstelling tot wat ik ben . Ze haalt goede cijfers . Zegt altijd wat ik fout doe . Werkt hard etc . Heeft vriendje (minder perfect in de ogen van mijn ouders want die is 33 )



Ik werk niet zo hard . Ik ben veel ziek . Ik ga uit . Ik heb nooit geld . Ik ga slecht op school etc . Ik ben zwart schaapje

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 21:01.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:56
Verwijderd
Over mijn broertje zal ik het maar niet hebben.

M'n zus is een redelijk gemiddelde studente.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 20:57
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Mijn broertje is 15 doet niet zo veel voor school en is daarom op het vmbo beland waar hij nu fluitend doorheen fietst. Hij is veel eerder en meer dan ik bezig met dingen als uitgaan. Hij is een stuk jonger dan ik maar ik kan toch wel met hem lachen. Verder is hij een beetje lui net als ik.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:16
the tourist
the tourist is offline
Nouhou, ik kan niet mee discussieren.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:21
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Mijn oudste zus gaat eerst eten. Dan rookt ze een sigaret. Dan gaat ze douchen en bijhorende zaken. En dan gaat ze naar Veghel, waar haar vriend woont.

Mijn andere oudere zus volgt hetzelfde ritueel, alleen weet ik niet of die nog eigelijk wel uit gaat.
__________________
take a walk on the wild side ت
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2005, 21:28
jet
Avatar van jet
jet is offline
mijn zus heeft een baan, woont op zichzelf en is verantwoordelijk en burgelijk.. ze is 25

mn broer is gewoon gezellig, drinkt graag een biertje,maar gaat wel netjes met meisje om en hij houd van acda en de munnik enzo... 23
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 21:37
Jenifer
Jenifer is offline
Nou mijn zusje gedraagt zich in een woord gewoon belachelijk!!!!
Ik wou dat ze eens opflikkerde en van mijn part ging ze als hoer of als een of andere weet ik veel van mijn part gaat dat kind als travestiet het kan me geen donder schelen als ze maar oprot.
Ik mag toch zeker nog wel weten waar ik me bevind in mijn huis??
Ik zou niet beneden mogen zijn omdat zij niet uitmag maar wel met haar vriendinnen hier film kijkt flikker op daar begin ik niet aan hoor!
En nou zit ik beneden gelukkig mijn ouders zijn ern iet maar ik zou van hun ook wel op mijn donder krijgen omdat ik beneden zit.
Moet ik eens flikken met mijn vriendinnen vragen of mijn zusje naar boven gaat dan moet je ze horen.
Het klinkt raar maar ik ben blij als ik maandag naar Zeist ga en op dat internaat ben.
Kan ik tenminste zelf weten waar ik me bevind en kan ik me zo vrij voelen als ik zelf wil.
Plus daarbij ze zitten wel gewoon op mijn piano te rammen alsof het speelgoed is.
Laat dat kind lekker opflikkeren met die debiele vrienden van haar.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 22:20
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
who cares
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 22:30
Tugurio
Tugurio is offline
Citaat:
McCaine schreef op 12-03-2005 @ 23:20 :
who cares
je avatar is een beetje..GHEY

ohw ja je reactie trouwens ook..

Laatst gewijzigd op 12-03-2005 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 22:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
McCaine schreef op 12-03-2005 @ 23:20 :
who cares
Then shut up.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 22:46
Verwijderd
Mijn broertje is 14, maar hij is wel dusdanig door mij afgericht dat hij zich niet naar zijn leeftijd gedraagt.

Hij heeft alleen een slechte muzieksmaak, maar dat gaat wel over. Werkt harder dan ik, maar haalt wel lagere cijfers. Hij gedraagt zich op zich redelijk volwassen, tenzij hij zijn kleuterneigingen niet meer kan onderdrukken en heel raar gaat praten. En op een of andere manier vindt hij al mijn vrienden heel cool en degene die ik kneuzen vind, vindt hij ook stom. Al met al valt het best wel mee.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 23:21
PV
PV is offline
Mijn broer wordt over een week 23, hij heeft een vriendin (zo'n probleemkind, altijd leuk), woont nog thuis, heeft een paar jaar gewerkt na de Havo, is daarmee gestopt en hij heeft nu een eigen bedrijfje waar ie probeert geld mee te verdienen. Dat loopt niet echt geweldig heb ik het idee, maar toch wil ie binnenkort gaan samenwonen. Aangezien zn vriendin een uitkering heeft vraag ik me af waar ie dat van moet gaan betalen, maar da's zijn probleem.

Naja op zich kunnen we wel redelijk met elkaar opschieten, maar we hebben niet heel veel contact.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2005, 23:24
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 12-03-2005 @ 23:41 :
Then shut up.
oeh ik vind je stoer


Mijn broer is gaaf en slim en lui

en mijn zus is de perfecte dochter ontzettend slim, doet goed haar best met dingen die ze doet. Reist veel, bereikt alles wat ze wil.

Ik kan met allebei goed praten en ze hebben een goede muzieksmaak...
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 23:57
Vaj
Vaj is offline
Mijn broertje vind zelfzelf heel erg metal. Hij heeft twee electrische gitaren en is niet muzikaal, verder heeft hij net een gigantische versterker gekocht zodat de buren drie straten verderop ook mee mogen genieten. Hij is vrienden met iedereen en hij 'hangt' altijd ergens rond, als hij thuis is zit hij achter de computer spellen te spelen met een koptelefoon met microfoon op gezellig met mede nerds te praten. Hij vind uitgaan saai en valt op lelijke meisjes, hij kiest altijd de lelijkste uit wonderlijk genoeg.

Verder doet hij vmbo maar dat wil niet echt lukken met zijn grenzeloze inzet. Hij zegt op alles wat ik tegen hem zeg 'jij denkt wel dat je slim bent he' en hij koopt af en toe kadotjes voor me. Hij verkondigde altijd dat hij niet kon wachten tot de dag dat in eindelijk op zou rotten (Dwz op kamers gaan) maar nu zegt hij vaak dat hij me zo zal missen en dat het wel stil is zonder mij.
Hij wordt soft Maar hij is nog steeds triomfantelijk dat hij mijn kamer krijgt, maar dat mag ook wel als je kijkt naar de bezemkast waar hij in moet slapen.

Hij is 16, edit: of misschien 17 ik weet het niet

Laatst gewijzigd op 13-03-2005 om 00:02.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 00:14
Verwijderd
Mijn broer is een ongelooflijke TN-student.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 00:35
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 12-03-2005 @ 21:34 :
Hoewel hij 17 is, toont hij totaal geen interesse in drank, drugs, uitgaan en/of welk geslacht dan ook.
Volgens mij is hij echt geen mens

Volgens die redenatie ben ik ook een onmens

Verder ben ik enig kind en heb ik dus niets te zoeken in dit topic, maar ik voelde me buitengesloten dus kwam toch even koekeloeren.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 00:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 13-03-2005 @ 01:35 :
Volgens die redenatie ben ik ook een onmens

Verder ben ik enig kind en heb ik dus niets te zoeken in dit topic, maar ik voelde me buitengesloten dus kwam toch even koekeloeren.
Jij werd gewoon aangetrokken door 't woordje 'hoer' in de topictitel.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 00:44
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 13-03-2005 @ 01:42 :
Jij werd gewoon aangetrokken door 't woordje 'hoer' in de topictitel.
Zie mijn post, nee dus

Okee een beetje.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 01:30
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 13-03-2005 @ 01:35 :
Volgens die redenatie ben ik ook een onmens

Verder ben ik enig kind en heb ik dus niets te zoeken in dit topic, maar ik voelde me buitengesloten dus kwam toch even koekeloeren.
Maar jij hebt tenminste nog vrienden.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 01:34
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 13-03-2005 @ 02:30 :
Maar jij hebt tenminste nog vrienden.
Ah krek.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 13-03-2005 @ 02:30 :
Maar jij hebt tenminste nog vrienden.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 01:46
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
N00dles schreef op 13-03-2005 @ 02:43 :

ssshhttt!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 02:40
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik heb 2 oudere zussen van respectieveling 23 en 25 jaar. Als die uitgaan gaan ze gewoon gezellig met vrienden stappen, nothing more.
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2005, 03:49
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Misschien moet je d'r je eigen bed inslepen, dan kan ze niet uitgaan.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 08:22
Wolter
Avatar van Wolter
Wolter is offline
Niet, ben enig kind
__________________
Reis met de 'perongelukexpress'
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 08:27
11568
11568 is offline
2 zussen van 18 en 20 jaar. Die eerste heb ik geen contact meer mee, ik zie haar soms nog wel maar vanaf een incident met kerstmis praten we niet meer. Die andere vind ik echt verschrikkeliijk. Zo burgerlijk als de pest, ik kan nu haar hele leven al gaan uittekenen. Ze draagt altijd pastelkleurige kleren en ze denkt dat ze er hip bijloopt, maar zelfs ik, als modeleek zie dat haar kleren al een half jaar niet meer kunnen. Ze is altijd een uur bezig met plamuren, zelfs als ze niemand ziet op een dag. Ze woont op kamers maar als ze thuis komt ligt ze alleen maar de bank te domineren en nare radiostations te ontvangen. Verder zingt ze heel lelijk mee met nummers maar ze denkt serieus dat het mooi is. Ze wil mij altijd slaan als ik iets goeds draai maar ik ben haar te slim af. Het is heel makkelijk om haar boos te maken dus dat doe ik ook vaak, omdat ze altijd van die prachtige dingen naar me gaat roepen en uiteindelijk jankend naar haar mammie gaat. Ik was liever enigskinds denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 10:16
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Mijn broer als enge alto.
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 10:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn zusje is arrogant en intelligent. Geen Breezah, maar dat had ik liever dan dit, want dan had ik een duidelijk aantoonbare reden om me beter te voelen dan zij
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 10:42
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Mijn broertjes computeren gelukkig alleen maar.
Sociaal doen kunnen ze echt niet, aan tafel schelden ze me dan ook vaak uit.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 11:30
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
Citaat:
per piacere schreef op 12-03-2005 @ 20:30 :
.... heeft veel vrienden, kent iedereen
en ik niet
zelfde geval al vind ik het niet erg
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 11:55
SaisPas
Avatar van SaisPas
SaisPas is offline
Frapant dat niemand écht tevreden is met zijn/haar broer/zus. Iedereen heeft wel wat te klagen
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:00
one.
one. is offline
Mijn zusje wordt volgende week 13 en is een Breezah en luistert naar een drumcomputer met een snelle stem eroverheen.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:09
Verwijderd
mijn ene zus is 24, juf, lief en hip

de andere is 20 en denkt dat ze nog steeds maatje 34 heeft waardoor ze eruit ziet als een leverworst in een te strak velletje
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:16
Verwijderd
M'n zus is op punten breezer, maar gelukkig over het algemeen niet. Haar muzieksmaak is ietwat dubieus, maar verder kan ze er best mee door.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:45
Mara
Mara is offline
Mijn broertje is een breezer.

Meneer lust geen bier, alleen idiote mixjes in flesjes. Z'n msn naam eindigt op 'uh'-s en de hoofdletters en kleine letters wisselen elkaar af.
Ook moet hij mededelen wie zijn 'skatties' allemaal zijn.

Z'n muzieksmaak is très slecht. Ik zag laatst 'Hou je hoofd cool' op z'n mp3-speler staan..

Hij denkt verder dat hij alles is. Wou laatst voor 't eerst uit, graag meteen tot 4 uur als 't even kan. En dan wel 6km verderop natuurlijk.

Verder heeft meneer (hoe breezer) schijt aan alles. Hij is VeT sToEr!!!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 12:46
Verwijderd
Mijn broertje is bijna net als ik. Ongeveer dezelfde muzieksmaak, ongeveer hetzelfde karakter, ongeveer dezelfde kleding, ongeveer hetzelfde uiterlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2005, 13:03
Verwijderd
Mijn oudere broer van 22 is nog autistischer dan ik, drinkt iedere dag bier en blowt vaak, verder is hij de hele tijd bezig met computers, doet een IT-opleiding op MBO-niveau en woont hij al een aantal jaren bij zijn vriendin, haar ouders en haar halfzusjes.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
De Kantine goeie moppen
Eye of Sauron
271 16-06-2011 00:24
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
De Kantine Het grote forummers citaten topic.
Rodion
264 29-06-2005 16:00
Verhalen & Gedichten Veilig?
miej
0 02-07-2003 15:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:16.