Oud 24-07-2007, 20:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oud

NIEUW!!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 24-07-2007, 20:57
Verwijderd
Dat duurt nog even.
Oud 24-07-2007, 20:58
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo lijkt het nog ver zo is het al weer voorbij
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-07-2007, 21:02
Verwijderd
Mopper: zit ik net een verhaal te typen, issie vol!


Ik heb gisteren van danootjes ijsjes gemaakt en ik heb er nu een met frambozensmaak en ik ben intens gelukkig.

Maar aan de andere kant huilt mijn hart


Nowhere to run and not a guitar to play
Mixed up inside and it's been raining all day
Since you ran away

'k Loop wel door maar ik kan nergens heen
't Regent nog steeds en ik voel me zo alleen
Nu 'k je nooit meer zie


Have you ever been in love
You could touch the moonlight
When your hearts shooting stars
Youre holding heaven in your arms
Have you ever been so in love
Oud 24-07-2007, 21:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh.. 2 blaren zijn open
morgen naar de huisarts.. hij propte me er nog even snel tussen.. hij had al een afspraak om 8 uur maar hij wilde mn voeten even snel zien dus das beter..
hopen dat er iets is voor die onzettende *piep* jeuk

moet ook nog de pscyh bellen blijkt dus dat er iets giga fout is gegaan hier bij riagg/rivierduinen ofzo.. ze hebben me dus nooit op een lijst gezet
grrrrr
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-07-2007, 21:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mushu schreef op 24-07-2007 @ 21:02 :
*knip*
sorry...
en knuffel
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-07-2007, 21:13
Verwijderd
Pfft, ik denk dat ik maar ga slapen, het was weer een onwijs vermoeiende dag. 7 ons afgevallen en een gesprek over afhankelijkheid. Wat voelde ik me waardeloos en wat voel ik me nu eenzaam, zelfs toen ik net bij m'n broer was.
Oud 24-07-2007, 21:16
Verwijderd
Ha, HP7 is afgeleverd en ik heb een fles wijn
Oud 24-07-2007, 21:26
Verwijderd
Ik zit heir op mijn nieuwe kamertje in Utrecht en wat is het fijn! Ik heb hem al helemaal ingericht en mijn huisgenoten zijn aardig en ik moet eigenlijk nog dingen regelen in Maastricht maar ik wil niet weg, haha! Ik heb nu een groot raam en ik kan vanuit mijn bed naar buiten kijken, wat is dat heerlijk! Eerst zat ik op een zolder met alleen van die schuine raampjes, dus dit is, ondanks dat de kamer wat kleiner is, een hele verbetering. En ik ben zo blij dat ik weg ben bij die huisgenoot. Een ander zou er misschien niet zo mee zitten als iemand aan haar zit, maar ik ben een preuts meisje.
Met mijn gewrichten gaat het weer goed gelukkig .
Verder vandaag al een hele zooi studieboeken gekocht bij de Slegte en morgen ga ik weer en lading halen. Verder de nieuwe Harry besteld, hopelijk komt ie morgen al binnen!
Oud 24-07-2007, 21:41
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik ben echt heel blij met mijn lenzen, echt héél blij . Verder gaat het goed, nog steeds zin in vrijdag. Er kleeft alleen een maar aan. Ik moet me niet zo gek laten maken, en niet gek doen, me niet af laten leiden, niet teleurgesteld zijn, niet teveel verwachten. Ik heb het idee dat ik een beetje doordraai, komop.
Oud 24-07-2007, 21:42
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Het was leuk vandaag. Ik ben vaak met hem alleen geweest (nuja, wel tussen andere mensen nog, we waren in een stad), en we hebben ons echt puur als vrienden gedragen. Mja, dat ging natuurlijk ook niet anders. Het was echt leuk, maar... Meer dan vrienden is nóg leuker. Grr, het is zo frustrerend om hem niet te kunnen/mogen kussen en aanraken.

En daarnet voor de eerste keer met m'n pup naar de hondenschool geweest, dat was ook echt leuk.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 24-07-2007, 21:58
kroot
kroot is offline
Jaaaaaa ik mag een dwerghamstertje!!! Net nog aan mijn lastigste huisgenoot gevraagd, en hij vond het ook goed. Ik kreeg wel een hele preek over verantwoordelijkheid, en dat als je je kamer niet netjes kan houden, dat je dan ook niet voor zo'n beest kan zorgen. Maar het mag!!
Oud 24-07-2007, 22:18
Verwijderd
Ik ben gewoon helemaal fucked-up. En zo verdrietig
Oud 24-07-2007, 22:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en het gaat weer lekker
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-07-2007, 22:28
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 24-07-2007 @ 22:25 :
en het gaat weer lekker
Ik sluit me bij je aan.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 24-07-2007, 22:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Yana schreef op 24-07-2007 @ 22:28 :
Ik sluit me bij je aan.
*knuf* wat is er mis?
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-07-2007, 00:50
Verwijderd
Ik zoek de liefde, zal haar vinden ook
Al is het maar een keer in m'n leven
Al vind ik niets anders dan hoop
Al wordt het smerig, hard, langdurig
Al wordt het verre van goedkoop
En het is een zoektocht
Dus gebrek daaraan mag ook


Zucht. Eenzaamheid. Bed!
Oud 25-07-2007, 02:47
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 25-07-2007 @ 00:50 :
Ik zoek de liefde, zal haar vinden ook
Al is het maar een keer in m'n leven
Al vind ik niets anders dan hoop
Al wordt het smerig, hard, langdurig
Al wordt het verre van goedkoop
En het is een zoektocht
Dus gebrek daaraan mag ook


Zucht. Eenzaamheid. Bed!
<3 dit klinkt zoals ik het ook voel
ook al denk ik altijd dat je diegene moet vinden en niet zoeken

ik ben vandaag gepakt tijdens het taggen SHIT
het is het me wáárd (nehee, ik heb geen strafblad gekregen )
Ads door Google
Oud 25-07-2007, 10:10
Verwijderd
Nachtmerrie gehad vannacht , lag te shaken in m'n bed toen ik wakker werd .

En ik ben echt zó bang dat het nog steeds niet goed geregeld is bij @Home, maar ik kan nu niks doen dan afwachten tot er volgende week geld bij/afgeschreven wordt .
Ik vind het echt stom dat het me zo bezighoudt, waarom kan ik het niet gewoon loslaten .
Oud 25-07-2007, 10:36
Verwijderd
@Redhair: Toch fijn dat je nu weet dat het ADD is. Ik had ook gelezen dat mensen met ADD 5x meer kans hadden dan een "gewoon" iemand om verslaafd te raken. Fijn dat alles nu beter is. Ik begrijp het allemaal wel, aangezien ik zelf ook ADD heb. Gelukkig kreeg ik de diagnose op mijn 16e, zodat ik er nu bij het studeren wat aan kan doen. Anders had ik niet willen weten hoe het zou zijn, als ik tijdens studie nog niet wist dat ik ADD had. Maarja, alles is nu wel okee.
Oud 25-07-2007, 11:02
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 24-07-2007 @ 22:35 :
*knuf* wat is er mis?
Eten, net als bij jou.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 25-07-2007, 11:05
Verwijderd
het kan me echt allemaal zo weinig meer schelen..
ach, boete van een paar honderd euro kan ik wel hebben
Oud 25-07-2007, 12:07
Verwijderd
Dinsdag komt er iemand hier een film kijken, aan de ene kant heb ik er veel zin in; de film lijkt me erg leuk. Maar aan de andere kant ga ik 10x liever in bed liggen, onder de dekens. Ik voel me er zó ongemakkelijk bij Maar ik sleep me er wel doorheen. Gewoon rustig de film kijken en dan is het zo voorbij....
Oud 25-07-2007, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Repelsteel schreef op 25-07-2007 @ 02:47 :
<3 dit klinkt zoals ik het ook voel
ook al denk ik altijd dat je diegene moet vinden en niet zoeken
Ach, ik benook niet echt op zoek momenteel, maar het liedje verwoordt het allemaal zo mooi <3

Nieuwe laptop besteld! Jay.
Oud 25-07-2007, 14:50
Verwijderd
Na twee keer naast het net gevist te hebben bij de boekhandel voor HP7 besloot ik gister om hem bij bol.com te bestellen. Hij is alleen nu nog niet binnen en ik weet niet of dat vandaag nog gebeurt of dat het morgen wordt. In ieder geval, ik was net weer in de stad, lag ie nu wel in de boekhandel! GRRR . Maar goed, ik ben nu bezig een film van harry te downloaden en dan houd ik me daar even zoet mee en hoop ik dat het boek vandaag nog binnen komt.
Advertentie
Oud 25-07-2007, 17:33
Verwijderd
Ik verveeeeeeeel me. Maar ja, wat wil je ook, ik zit hier in een uithoek van Friesland met als enige zinvolle dagbesteding mijn rijlessen. Zelfs het internet kan me geen 8+ uren per dag bezig houden, dag na dag na dag, en aangezien ik Harry Potter gister al uitgelezen heb en nog niet wanhopig genoeg ben om aan Zeugung und Ubererbung te beginnen... Begint het collegejaar al weer bijna?
Oud 25-07-2007, 17:45
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Volgens mij valt mijn positiviteit een heleboel mensen op.

Tijdens het dansen krijg ik complimentjes van verschillende mensen en vandaag werd me ineens een baantje aangeboden in zaak in de buurt. Ik ga er maar goed over nadenken en na de vakantie beslissen. Ook heb ik bijna al mijn studiepunten gehaald dit schooljaar!

Straks maar even maïsblad plukken, want ik vrees dat ik wat goed te maken heb
Oud 25-07-2007, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 23-07-2007 @ 18:22:
ja gister al
ik heb em inmiddels ook bijna uit
Spoiler
Oud 25-07-2007, 18:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeej een creme voor de jeuk.. is een goede allergische rectie en warmte uitslag..
blegh

het jeuk nog zoooooooooooooooo aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh

vandaag op t werk ging het zo kut.. ik kan het echt niet aan
it's fucked up, i'm fucked up
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-07-2007, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Teringzooi.
Oud 25-07-2007, 19:22
Dakoedam
Avatar van Dakoedam
Dakoedam is offline
ik heb de gave om mezelf zowel geestelijk als lichamelijk te genezen in een vrijwel korte tijd
Oud 25-07-2007, 19:40
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Bah, ik klikte net per ongeluk op een spoiler en las de eerste zin. Heb snel weggeklikt, want ik wíl niet weten hoe HP 7 eindigt! Heel vervelend al die details hier, grmbl.

Verder vlot het wel met mijn verhaal. Het wordt goed, het is fijn om weer bezig te zijn met scheppen ipv afbreken. Hoewel... voor mezelf ben ik alleen maar destructief bezig.

Ik hoop dat mijn verhaal goed genoeg is voor een prijs, dat zou leuk zijn. Ik ga nog even verder schrijven!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 25-07-2007, 19:43
Verwijderd
jaaa ik vind 't ook irritant dat mensen het einde vermelden, ook al is het in spoilers.
Oud 25-07-2007, 19:55
Little_lady
Little_lady is offline
Ik wil naar d'r toe.... Maar ze zal me zo wel bellen denk ik en dan mag ik! Hoewel ik al de hele dag huilbuien heb en ik me rot voel.. Maar dat maakt zij vast weer beter

Correctie: ik ga niet, het kan niet.. Het werd wéér verpest door m'n moeder, verdorie!
__________________
Lise *10-11-2010 <3

Laatst gewijzigd op 25-07-2007 om 20:24.
Oud 25-07-2007, 20:06
moon
Avatar van moon
moon is offline
verdorie, kom ik er ooit nog vanaf? maanden niet gehad en vannacht weer een nachtmerrie over geesten. *zucht* En verder...stemmingswisselingen
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 25-07-2007, 20:26
Verwijderd
Zucht.. Het gaat echt weer even de verkeerde kant op.
Ads door Google
Oud 25-07-2007, 20:30
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
God must hate me
He cursed me for eternity
God must hate me
maybe you should pray for me
I'm breaking down
And you can't save me
Stuck in hell and
I wanna go home


Het laatste wat ik op de krijtmuur van de separeer heb gezet.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 25-07-2007, 20:38
fromBALKAN :D
Gaat wel weer beter met mij
Ik moest me aanmelden voor opleiding boekhoudkundig medewerker mbo-nivo 3. ;x
Terwijl ik volgend jaar tegelijk staatsexamens ga doen om daarna naar havo4 te kunnen gaan met n&g
Dus ik ga dat jaartje voor spek en bonen doen, dat moet omdat als ik thuis zou studeren ik niet bij een school ingeschreven zou staan.
En ik heb nog de kwalificatieplicht
Dus geld+tijdverspilling, ik weet toch al dat ik dat ga laten vallen
De natuurstroom past gewoon meer bij mij

Laatst gewijzigd op 25-07-2007 om 20:55.
Oud 25-07-2007, 21:41
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 25-07-2007, 21:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Thuis, eindelijk weer eens rustig thuis. Vakantie was leuk en ook erg gezellig met vriendinnen, maar ik ben blij dat ik ze nu niet meer om me heen heb. Ze zijn op sommige punten zo anders, dat ik me echt begon te ergeren.

Door vermoeidheid en doordat ik gister opeens ziekjes werd, voelde ik me zo kut tijdens de busreis terug. Ik heb twee uur geslapen, tijdens de James Bond film, daarna heb ik geen enkel moment meer echt geslapen. Na 4 uur soms wat korte momenten. Ik heb bijna 2 uur lang stilletjes zitten huilen en muziek geluisterd. Ik miste opeens zoveel dingen en wilde ook niet meer terug naar m'n ouders. Alleen zijn en rust wilde ik. Gelukkig merkte niemand dat ik huilde. Gelukkig waren ze veel te veel bezig met zichzelf, de hele vakantie al zo ongeveer. Vriendjes bellen, smsen, blabla. Ik ben blij dat ik weer thuis ben.
Oud 25-07-2007, 22:32
moon
Avatar van moon
moon is offline
op dit moment heb ik de woorden niet om uitteleggen warom ik plots zo gedeprimeerd ben, maar ik wil dat er geen volgende dag komt, echt alsjeblieft, wat ben ik het ineens zat.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 25-07-2007, 23:15
Verwijderd
Vandaag met alle huisgenoten die er waren samen gegeten. Echt leuk! Dit huis is zoveel beter dan mijn vorige huis.

Ik wil een film downloaden om te kijken vanavond, maar het lijkt er niet op dat ik hem vanavond nog kan zien want het duurt nog wel even voordat ie er is. Wat zou het relaxt zijn als ik straks op dat netwerk van mijn broer zit, dan kan ik binnen 3 minuten een film downloaden!
Oud 25-07-2007, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Sidhe schreef op 25-07-2007 @ 20:26 :
Zucht.. Het gaat echt weer even de verkeerde kant op.
het komt goed dat klinkt simpel, maar het is echt zo
en anders mag je bij mij een heel msnscherm volspammen als het oplucht hoor
Oud 25-07-2007, 23:28
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Eend schreef op 25-07-2007 @ 20:30 :
God must hate me
He cursed me for eternity
God must hate me
maybe you should pray for me
I'm breaking down
And you can't save me
Stuck in hell and
I wanna go home


Het laatste wat ik op de krijtmuur van de separeer heb gezet.
*knuffelt*

Je mag me altijd bellen meis
Oud 25-07-2007, 23:53
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
bah ik voel mezelf net een vies vet varken walging
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-07-2007, 00:04
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
Little_lady schreef op 25-07-2007 @ 19:55 :
Ik wil naar d'r toe.... Maar ze zal me zo wel bellen denk ik en dan mag ik! Hoewel ik al de hele dag huilbuien heb en ik me rot voel.. Maar dat maakt zij vast weer beter

Correctie: ik ga niet, het kan niet.. Het werd wéér verpest door m'n moeder, verdorie!
Uiteindelijk tóch gegaan, hondje-lief werd helemaal hyper dus die moest er duidelijk even uit.. 5 minuten kwispelde ze voor d'r leven en lebberde ze J. compleet af, om vervolgens half onder J. d'r bed en tegen mijn voeten als een blok in slaap te vallen. Wat blijft het toch ontzettend gaaf als ze dat doet, ze voelt zich duidelijk vertrouwd als we bij J. zijn! En als ik me dan bedenk dat hondje-lief over 2,5 week ruim 200 km bij J. vandaan is en dat dat wel eens voor een hele lange tijd kan zijn, dan voel ik me schuldig. Ik had gewoon door moeten zetten, verdomme.

Verder was de thuiskomst echt weer hartelijk, ik mag nooit meer 's avonds met hondje-lief de deur uit want ik was te laat terug, was ergens anders heen gegaan dan waar ik aanvankelijk heen wilde en was per ongeluk m'n mobiel vergeten omdat die aan de oplader zat. Ik ging om kwart over 9 weg en was om kwart over 10 weer thuis, mag ik ook eens even gezellig met m'n hondje weg zijn? En maar zeiken dat ik d'r te weinig uitlaat..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 26-07-2007, 00:13
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De afgelopen drie dagen bij hem waren zooo fijn. Heerlijk samen geslapen en wakker geworden <3 Nu ben ik terug thuis en volgens mij woont de vriend van m'n huisgenootje hier al fulltime. Ik ben zo bang dat ze iets komen zeggen van alles wat ik doe, het huis is een klerezooi en ik voel me gewoon niet op m'n gemak en ben gewoon bang als ik ze door de gang hoor lopen, in m'n eigen huis! Ik moet echt verhuizen en het liefst zo snel mogelijk. Straks drie weken op vakantie en het idee dat ik al m'n spullen hier achterlaat zint me helemaal niet maar het is niet anders. Daarna ga ik gelukkig verhuizen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-07-2007, 00:35
Verwijderd
snif
ik kan iedereen opvrolijken, behalve mezelf
Oud 26-07-2007, 00:58
fromBALKAN :D
Citaat:
Repelsteel schreef op 26-07-2007 @ 00:35 :
snif
ik kan iedereen opvrolijken, behalve mezelf
LOL


ONTOPIC:

Ik had me voorgenomen (aangezien er een aantal pondjes afmogen) om maar één mars ice op te eten.
En ik heb er drie opgegeten, ik kon de verleiding niet weerstaan.
En nu een hoop caloriëen naar binnen gewerkt, *snik snik =)*

Maar goed, wat jullie ;o
Oud 26-07-2007, 10:10
Little_lady
Little_lady is offline
It hurts to realize that it won't last much longer..
Mijn hartsvriendinnetje zegt echt heel lieve dingen Jammer alleen dat het je zo met je neus op de feiten drukt..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.