Oud 20-12-2009, 22:33
pannadanny
Avatar van pannadanny
pannadanny is offline
Ik word beschuldigd van iets wat ik niet heb gedaan. Ik word er van beschuldigd dat ik geld uit de kassa heb genomen. 77 euro. Maar dat heb ik niet gedaan, ik weer het. En op die dag kwamen ze naar me toe dat ze het gevonden hadden in de kassa. Heel raar. En dat ik het terug zou hebben gelegd. Maar ik heb niks gedaan. Het mooie is dat het bedrag wat uit de kassa is, waar ze me dus van beschuldigd hebben, niet klopt. Er mistte 150 euro: het waren 3 zakjes van elk 50 euro. En de andere kassa's klopten ook niet. Heel vaag...

Ik heb een epileptische aanval gehad. Ze hebben me gewoon laten liggen, geen ambulance ofzo gebeld. Ik moest maar rustig worden. Ik heb nog nooit eerder zo'n aanval gehad.

Ik heb me meteen daarna ziek gemeld en ben toen ook naar huis gegaan.
Ze hebben me echter niet ziek gemeld. De assistent bedrijfsleidster heeft wel gezegd dat het goed was.
De dag erna heb ik een gesprek gehad en men zei dat ik me niet ziek kon melden. Mijn moeder was er bij en die zei dat ik me wel ziek kon melden en dat ik me niet hoefde te verantwoorden over het waarom ik niet naar mijn werk kon.
Uiteindelijk werd gezegd dat het toch goed was en nu sta ik ziek gemeld.
Maar nu moet ik toch werken omdat het schijnbaar niet anders kon.
Mijn contract loopt af op 28 december en ik moest maar gaan werken, alleen dan ergens anders. Ze weten niet hoe ik me voel.

Ik weet niet wat ik kan doen hier tegen en ik weet wel dat ze me vies behandeld hebben. Ze hebben me onrecht aan gedaan. De dag erna was het van 'ja zo was het niet bedoeld' en 'zo hebben we het niet gezegd' en blabla. Maar ik heb geen 'sorry' of iets gehoord. Ik moet bij iedere medewerker die er naar vraagt, zeggen dat ik het echt niet heb gedaan. Weet je hoe kut dat voelt.

Ik kan echt niet werken. En ik weet ook niet of zij mij moeten betalen als mijn contract straks afloopt als ik me nu ziek meld. Ik heb niet om die kutsituatie gevraagd.
Ik ben ook echt heel erg teleurgesteld. Ik heb ook aangifte gedaan, maar ze hebben gevraagd of ik dat wilde terugtrekken. Maar dat ga ik echt niet doen.



Groetjes danny

Laatst gewijzigd op 20-12-2009 om 23:14.
Advertentie
Oud 20-12-2009, 22:40
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Hoe, huh, wat?
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 20-12-2009, 22:44
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
A) Wat is er gebeurt?
B) Waarvan wordt je beschuldigt?

Voor de rest waag ik me d'r niet aan.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 20-12-2009, 23:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Danny, blijkbaar zit je in een vervelende situatie, maar jouw verhaal is echt totaal onduidelijk. Gebruik alsjeblieft hoofdletters en leestekens en lees zelf je zin ook nog eens na.

Ik heb hieronder jouw verhaal in stukjes gehakt, voor een ieder die zich afvraagt wat je in godsnaam hebt geschreven. Alleen snap ik er nog steeds niks van.
Citaat:
Ik word beschuldigd van iets wat ik niet heb gedaan. Ik heb een epileptische aanval gehad. Ze hebben me gewoon laten liggen, geen ambulance ofzo gebeld. Ik moest maar rustig worden. Ik heb nog nooit eerder zo'n aanval gehad.

Ik heb me meteen daarna ziek gemeld en ben toen ook naar huis gegaan.
Ze hebben me echter niet ziek gemeld. De assistent bedrijfsleidster heeft wel gezegd dat het goed was.
De dag erna heb ik een gesprek gehad en men zei dat ik me niet ziek kon melden. Mijn moeder was er bij en die zei dat ik me wel ziek kon melden en dat ik me niet hoefde te verantwoorden over het waarom ik niet naar mijn werk kon.
Uiteindelijk werd gezegd dat het toch goed was en nu sta ik ziek gemeld.
Maar nu moet ik toch werken omdat het schijnbaar niet anders kon.
Mijn contract loopt af op 28 december en ik moest maar gaan werken, alleen dan ergens anders. Ze weten niet hoe ik me voel.

Ik weet niet wat ik kan doen hier tegen en ik weet wel dat ze me vies behandeld hebben. Ze hebben me onrecht aan gedaan. De dag erna was het van 'ja zo was het niet bedoeld' en 'zo hebben we het niet gezegd' en blabla. Maar ik heb geen 'sorry' of iets gehoord. Ik moet bij iedere medewerker die er naar vraagt, zeggen dat ik het echt niet heb gedaan. Weet je hoe kut dat voelt.

Ik kan echt niet werken. En ik weet ook niet of zij mij moeten betalen als mijn contract straks afloopt als ik me nu ziek meld. Ik heb niet om die kutsituatie gevraagd.
Ik ben ook echt heel erg teleurgesteld. Ik heb ook aangifte gedaan, maar ze hebben gevraagd of ik dat wilde terugtrekken. Maar dat ga ik echt niet doen.

Wie kan me helpen aub? Ik word er van beschuldigd dat ik geld uit de kassa heb genomen. 77 euro. Maar dat heb ik niet gedaan, ik weer het. En op die dag kwamen ze naar me toe dat ze het gevonden hadden in de kassa. Heel raar. En dat ik het terug zou hebben gelegd. Maar ik heb niks gedaan. Het mooie is dat het bedrag wat uit de kassa is, waar ze me dus van beschuldigd hebben, niet klopt. Er mistte 150 euro: het waren 3 zakjes van elk 50 euro. En de andere kassa's klopten ook niet. Heel vaag...

Groetjes danny
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-12-2009, 23:13
pannadanny
Avatar van pannadanny
pannadanny is offline
Heel erg bedankt
Groetjes danny
Oud 20-12-2009, 23:14
Arachnia
Avatar van Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Danny, blijkbaar zit je in een vervelende situatie, maar jouw verhaal is echt totaal onduidelijk. Gebruik alsjeblieft hoofdletters en leestekens en lees zelf je zin ook nog eens na.

Ik heb hieronder jouw verhaal in stukjes gehakt, voor een ieder die zich afvraagt wat je in godsnaam hebt geschreven. Alleen snap ik er nog steeds niks van.
Nu snap ik de term 'mods = gods'.
__________________
But as the disbelieving friend said to the inventive feces powered helicopter.
"This shit will not fly."
Oud 20-12-2009, 23:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik probeer even om het duidelijker te krijgen.

Jij hebt dus een soort aanval gehad. Je denkt zelf een epileptische aanval, maar je hebt zoiets nog nooit eerder gehad. Ik vraag me dan allereerst af hoe je weet wat voor aanval het is geweest. Ben je niet gewoon flauw gevallen? Als je flauw bent gevallen is het best logisch dat ze je een tijdje rustig hebben laten liggen zodat je weer bij kon komen.

Vervolgens heb je je ziek willen melden, maar dat ging niet. Hebben ze ook verteld waarom niet? Of zeiden ze dat ze je ziek gingen melden, maar is dat intussen niet gedaan? Heb je steeds alleen met de assistent gesproken? Zo ja, wat vind de bedrijfsleider er van? En sta je nu officieel ziek gemeld of niet?

En dat hele verhaal van beschuldigen. Je wordt dus beschuldigd van diefstal. Was dat voor of na het flauw vallen en is er nog een verband tussen deze twee gebeurtenissen? Ze hadden volgens jou een tekort van 150 euro en jij wordt beschuldigd van diefstal van 77 euro. Hoe komen ze bij dat bedrag? Waarom denken ze aan jou, heb je een persoonlijke kassa?

En als laatste, je hebt aangifte gedaan. Waarvan heb je aangifte gedaan? Echt bij de politie of heb je alleen een gesprek gehad met iemand binnen het bedrijf?


Zo, dat zou het verhaal allemaal een heel stuk duidelijker maken
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-12-2009, 23:15
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nu snap ik de term 'mods = gods'.
Hehe
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-12-2009, 23:19
pannadanny
Avatar van pannadanny
pannadanny is offline
jah het ging zig om de beschuldeging ze hebben me heel vaak gevraagd of ik het was en dat ik het moest zeggen om problemen te voorkomen.
maar ik ben toen boos geworden en gister hebben ze me verteld dat ik schuim op de mond had maar mijn hele lichaam was verkrampt.
maar ik stond alleen op die kassa gedraait maar de dag erna moest er een kas opmaak gedaan maar ik was er niet bij.
dus ik heb hele ochtend liggen zoeken bij die kassa en hebben ze gezecht waarom ben je daar geweest?
heb ik ze verteld dat ik dat heb liggen zoeken maar ze geloven me gewoon niet.
jaah en ik werd voor 77 euro beschuldigd maar er er was een bedrag van 150 euro weg??>??
is tog raar???

sorry van mijn onduidelijkheid
Oud 20-12-2009, 23:34
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je moet nou echt even hoofdletters, komma's en punten gaan gebruiken hoor.
En als je heel slecht bent in taal, typ het dan eerst in Word en gebruik de spellingscontrole.
Want op deze manier snap ik er nog steeds niks van en ik blijf niet bezig jouw teksten te vertalen.

Probeer nog eens mijn vragen duidelijk te beantwoorden. En neem even in gedachte dat wij er niet bij waren en dat woorden als 'zij' voor ons dus niet gelijk duidelijk zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 20-12-2009, 23:39
pannadanny
Avatar van pannadanny
pannadanny is offline
IS het beter als ik een hele nieuwe ff schrijf?? helemaal op het begin en dan alles duidelijk op een rij???
Oud 21-12-2009, 00:05
pannadanny
Avatar van pannadanny
pannadanny is offline
Hoe kan ik deze afsluiten ik maak een nieuwe aan met meer duidelijkheid???
groetjes danny
Oud 21-12-2009, 00:36
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Is goed, dan sluit ik deze.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht help me valse beschuldeging!!!! help aub
pannadanny
15 07-01-2010 20:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.