Oud 16-07-2016, 23:21
MerlijnCat
MerlijnCat is offline
Zie titel, en ik ben 13. Reden: minilaptop van degelijke kwaliteiten in aanbieding vanwege definitief sluiten verkooppunt. Zo. Dat is eruit. Nu nog de antwoorden. En flutter alsjeblieft op voordat je als 1000e een ditkanniet-reactie post. Bedankt!

Laatst gewijzigd op 16-07-2016 om 23:23. Reden: Foutje: er stond 500 ipv 300 in titel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2016, 00:05
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Vragen aan je ouders of grootouders is misschien je grootste kans als het echt zo snel moet... Goed verhaal verzinnen waarom je zo'n minilaptop nodig hebt en waarom deze precies zo snel.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2016, 00:14
MerlijnCat
MerlijnCat is offline
Citaat:
Vragen aan je ouders of grootouders is misschien je grootste kans als het echt zo snel moet... Goed verhaal verzinnen waarom je zo'n minilaptop nodig hebt en waarom deze precies zo snel.
Thanx, maar da gaat niet werken. Ik heb namelijk een tablet sinds kerst 2014 en mijn moeder wil daar niet aan beginnen, enige grootouder zit in polen en verdient ook maar 1 zwottie per maand (4 zwottie is 1 euro)
Met citaat reageren
Oud 17-07-2016, 01:08
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Nou, met werken gaat het je ook niet lukken, dus dan blijft geld lenen (van vrienden en/of familie) over. Het is maar de vraag of dat wel gaat lukken natuurlijk, om het nog maar niet te hebben over de vraag of het verstandig is.

Ik denk dat je dit plan beter uit je hoofd kunt zetten. Of er langer voor sparen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2016, 01:13
MerlijnCat
MerlijnCat is offline
Danku
Met citaat reageren
Oud 18-07-2016, 04:19
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom zou het met werken niet lukken? Als hij 6 klusjes doet waar hij 50,- per stuk mee verdient dan heeft hij het geld bij elkaar. Moet volgens mij best te doen zijn als je gemotiveerd bent en rondvraagt bij vrienden/familie. Er is vast iemand met een muur die geverfd moet, of een tuin die ze willen omspitten, zulk soort dingen. Desnoods bel je aan bij mensen in de straat.

Het verhaal over de Poolse grootvader lijkt me verder wel onzin.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2016, 09:22
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waarom zou het met werken niet lukken? Als hij 6 klusjes doet waar hij 50,- per stuk mee verdient dan heeft hij het geld bij elkaar. Moet volgens mij best te doen zijn als je gemotiveerd bent en rondvraagt bij vrienden/familie. Er is vast iemand met een muur die geverfd moet, of een tuin die ze willen omspitten, zulk soort dingen. Desnoods bel je aan bij mensen in de straat.
Een 13-jarige klusjes laten doen voor 300 euro binnen 7 dagen is niet erg realistisch, ook niet als je gemotiveerd bent. Maar ik wens hem succes ermee als hij het gaat proberen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2016, 15:49
MerlijnCat
MerlijnCat is offline
Citaat:
Waarom zou het met werken niet lukken? Als hij 6 klusjes doet waar hij 50,- per stuk mee verdient dan heeft hij het geld bij elkaar. Moet volgens mij best te doen zijn als je gemotiveerd bent en rondvraagt bij vrienden/familie. Er is vast iemand met een muur die geverfd moet, of een tuin die ze willen omspitten, zulk soort dingen. Desnoods bel je aan bij mensen in de straat.

Het verhaal over de Poolse grootvader lijkt me verder wel onzin.
WAT GA JE OPA ONZIN NOEMEN KL**TZ*K!!! RESPECT TEGEN OUDEREN!

Ik ben nou eenmaal overdrijver van beroep... helaas verdien ik er niks mee
Met citaat reageren
Oud 18-07-2016, 15:52
MerlijnCat
MerlijnCat is offline
Ik denk dat ik het gewoon wat langer uitstel en het dan online koop
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 21:22
feniks
feniks is offline
Citaat:
WAT GA JE OPA ONZIN NOEMEN KL**TZ*K!!! RESPECT TEGEN OUDEREN!

Ik ben nou eenmaal overdrijver van beroep... helaas verdien ik er niks mee
Je moet leren lezen, raar mannetje. Hij schrijft dat hij het verhaal over je opa onzin vindt, niet je opa zelf.
En dan meteen zo reageren...

Overdrijver? Ga van die 300 euro maar eens praten met een psych, agressief ventje.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2016, 21:37
MerlijnCat
MerlijnCat is offline
Citaat:
Je moet leren lezen, raar mannetje. Hij schrijft dat hij het verhaal over je opa onzin vindt, niet je opa zelf.
En dan meteen zo reageren...

Overdrijver? Ga van die 300 euro maar eens praten met een psych, agressief ventje.
Nee
Met citaat reageren
Oud 21-07-2016, 14:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Niet nodig om te gaan schreeuwen en schelden. Mij lijkt het verhaal van de opa ook vrij onrealistisch, van 1 złoty per maand kom je echt niet rond in Polen. Zo goedkoop is het daar nou ook weer niet. En mensen vinden je daar al gekke henkie als je als volwassene voor minder dan 8 złoty per uur werkt.
Verder is 300 in een week bijzonder veel zonder lenen, zeker op die leeftijd. Heb je al een baantje?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2016, 14:39
Verwijderd
En wat over je laptop die je nu hebt kan je hem kwijt? Zo niet zoek andere spullen die je kwijt kan en houd een rommelmarkt met een paar vrienden en/of familie wedden dat je 300 euro verdient met een paar leuke en goede spullen. En kan je je laptop wel kwijt maar verdient dat te weinig verkoop je ook nog andere dingen erbij.

Een klasgenoot die loopt elke woensdag bloemen te verkopen en kan wel 50 euro per keer verdienen als je nou ong. 6 keer dat doet tadaaa en miss houd je nog wel wat over en als je een paar euro tekort komt is dat denk ik niet zon groot probleem om dat te lenen ik leen eerder 20 euro uit dan 300.

Wil je meer geld verdienen bij kennissen doe dan klusjes voor je moeder vader oudere broer/zus(als je die hebt) buren. Laat de hond uit van de buren. Help je oom/tante ouders van hele goede vrienden enz.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #82 deel 2
Daboman
500 27-01-2011 19:25
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Iemand Aub???
Samar
6 19-10-2008 21:31
Werk, Geld & Recht Na een dagje in de cel...
Thanatios
39 28-01-2008 12:08
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Enquete Economie: Maandelijkse uitgaven jongeren
Feilsiyeve
13 18-04-2003 17:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:39.