Oud 21-04-2009, 21:05
wusz
wusz is offline
hallo allemaal
Ik heb al bijna 2 jaar een relatie met mijn vriendin.
Op het begin hadden we minstens 3 x per week sex, maar na verloop van tijd werd het steeds minder tot zelfs pauzes van 5 a 6 weken! Ik heb met haar een aantal keer hierover gepraat, dit gaat altijd goed soms ook ruzie omdat ik teveel druk op haar leg. Ze heeft me na een jaar verteld vroeger seks gehad te hebben terwijl ze eigenlijk niet wou, Ze wil me ook niet vertellen wie wat hoe wanneer, Soms begint ze onder de sex spontaan te huilen, Ze maakt zelf totaal geen aanstalte tot seks of leuke verrassingen, Heb al vanalles geprobeerd, ze zegt zelf gewoon geen waarde meer aan seks te hechten! Ik zelf vind sex wel belangrijk en zou het liefste 3 x per week minimaal sex met haar hebben! Ik voel me enorm gefrustreerd en heb zelfs overwogen het hierom uit te maken. Sex is voor mij belangrijk maar de relatie opzich is net zo belangrijk, Ik weet niet goed wat ik hiermee aanmoet en baal echt enorm! We zijn pas 19 en ik 20 en lijkt me niet gezond dat een meid van 19 zo weinig zin heeft??!
Wie weet wat ik hiermee kan doen?
Zou graag willen weten wat er met haar gebeurt is zodat ik hier rekening mee kan houden maar ze wil het me niet vertellen. Niemand weet er verder vanaf, Ze zegt dat ze er maar mee moet leven, maar ondertussen houd het haar heel erg bezig, ook bepaalde standjes wil ze niet doen, omdat Degene met wie ze seks gehad heeft haar hier "toe dwong" Wat moet ik hiermee?
Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2009, 21:10
Verwijderd
je zegt het zelf al pannekoek, ze heeft blijkbaar onder dwang sex gehad en kan daarom nu geen gezond seksleven hebben.

het enige wat je kan doen is geen druk op haar leggen, haar zoveel tijd geven als ze nodig heeft en misschien erop aansturen dat ze professionele hulp zoekt.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 21:15
wusz
wusz is offline
Citaat:
je zegt het zelf al pannekoek, ze heeft blijkbaar onder dwang sex gehad en kan daarom nu geen gezond seksleven hebben.

het enige wat je kan doen is geen druk op haar leggen, haar zoveel tijd geven als ze nodig heeft en misschien erop aansturen dat ze professionele hulp zoekt.

Het is niet zozeer onder dwang naar mijn weten was het haar toenmalige vriendje
Ze zegt zelf dat ze jong en naief was en er nu spijt van heeft.
het probleem is dat ze zelf weet dat ze het er moeilijk mee heeft,
en mij af en toe P**pt om mij maar een plezier te doen, en als we seks hebben is het ook niet altijd geweldig omdat ze het meestal doet om mij te plezieren.

Het leidt vaak tot andere irritaties onderling en hebben dus vaak ruzie over onozele dingen.
Ik merk dat ik chagrijnig word als ik geen sex heb maar wil het haar ook niet dwingen!
Ze is me veels te waardevol om te verliezen hiervoor maar aan de andere kant ben ik ook gefrustreerd!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 21:22
Alyssia
Alyssia is offline
Nouja, vriendjes kunnen ook dwingen hoor. (Kijk naar jezelf, je dwingt ook wel een beetje, maar hebt GELUKKIG meer respect voor haar dan haar vorige vriendje).
Seks onder dwang is niet bepaald iets om blij van te worden, dus ik begrijp best dat ze seks niet linkt met iets wat mooi en fijn is. Dat is aan jou om dat haar duidelijk te maken. Ik zou zeggen, probeer heel rustig aan wat meer lichamelijk contact te maken, dus geef haar eens een massage (schouders/rug), doe vooral heel voorzichtig en als ze nee zegt, meteen ophouden. Het zal best frustrerend zijn, maar toch echt de beste manier. Koop een boksbal en reageer daar dan frustraties op af ofzo.
(Ik kan me wel een beetje inleven in je vriendin, ik heb dit ook een tijdje lichtelijk gehad en op het moment zit ik ook weer in zo'n fase)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 21:27
wusz
wusz is offline
Citaat:
Nouja, vriendjes kunnen ook dwingen hoor. (Kijk naar jezelf, je dwingt ook wel een beetje, maar hebt GELUKKIG meer respect voor haar dan haar vorige vriendje).
Seks onder dwang is niet bepaald iets om blij van te worden, dus ik begrijp best dat ze seks niet linkt met iets wat mooi en fijn is. Dat is aan jou om dat haar duidelijk te maken. Ik zou zeggen, probeer heel rustig aan wat meer lichamelijk contact te maken, dus geef haar eens een massage (schouders/rug), doe vooral heel voorzichtig en als ze nee zegt, meteen ophouden. Het zal best frustrerend zijn, maar toch echt de beste manier. Koop een boksbal en reageer daar dan frustraties op af ofzo.
(Ik kan me wel een beetje inleven in je vriendin, ik heb dit ook een tijdje lichtelijk gehad en op het moment zit ik ook weer in zo'n fase)
Ik masseer haar regelmatig, dit vindt ze heerlijk,
we praten er ook wel over, mar ze geeft aan dat sex haar niet intereseert.
Ik dwing haar absoluut nergens toe en heb haar ook gezegd wanner ze wil dat ik ophoud dat ik dit ook direct doe als ze het aangeeft.
Dit gaat ook goed, maar het is zovaak dat ze doordeweeks op msn of hyves vraagt of ik seks wil in de avond, en dan slaapt ze savonds bij mij en dan wil ze niets, maakt ze ook geen aanstalte,
ik ben vrijn aggresief aangelegd altijd geweest en heb me hierin gevonden af te reageren in mijn werk( Constructie en staalbouw) en ik zou haar nooit iets doen, dit weet ze ook goed!
Maar desondanks zit ik gewoon in de put, thuis veel problemen en dan krijg je ok nog eens ruzie met je vriendin, en alles bij elkaar ben je gewoon klaar op een gegevens moment, en als je vriendin je dan weer afwijst word je ook onzeker terwijl het niet aan mij ligt naar haar zeggen, wat kan ik doen zodat ze zelf "spontaner" word ?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 22:05
Verwijderd
Jij kunt niks doen, behalve inderdaad geduld opbrengen. Of je van haar kan verwachten dat ze haar best voor je doet weet ik niet. Ik gok erop van niet. Maar aan de andere kant: hoe lang wil jij dit nog volhouden. Want als zij haar 'probleem niet oplost, blijkt dat dus ook jouw probleem te worden. En dan is de vraag hoelang je er nog mee wil doorgaan. Als je op een gegeven moment die intimiteit gaat missen, en te zeer gaat missen, zal je relatie, hoe goed die verder ook moge zijn alleen maar meer platonisch worden. En of je daarop zit te wachten...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 22:27
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
geduld hebben of uitmaken
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 22:40
Verwijderd
Citaat:
geduld hebben of uitmaken
hahaha eigenlijk is dit dus exact wat ik bedoelde... Maar ik dacht, dat als ik dat zo zou opschrijven dat ik op flink wat tere ( vrouwen ) zielen zou trappen
Met citaat reageren
Oud 21-04-2009, 23:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Als je haar écht graag ziet, geduld hebben, anders gewoon uitmaken. Frustraties omwille hiervan kunnen gewoon je hele relatie naar de knoppen helpen, omdat je die gaat uitwerken op haar, of je nu wilt of niet.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 11:13
online_r
online_r is offline
Citaat:
hallo allemaal
Ik heb al bijna 2 jaar een relatie met mijn vriendin.
Op het begin hadden we minstens 3 x per week sex, maar na verloop van tijd werd het steeds minder tot zelfs pauzes van 5 a 6 weken! Ik heb met haar een aantal keer hierover gepraat, dit gaat altijd goed soms ook ruzie omdat ik teveel druk op haar leg. Ze heeft me na een jaar verteld vroeger seks gehad te hebben terwijl ze eigenlijk niet wou, Ze wil me ook niet vertellen wie wat hoe wanneer, Soms begint ze onder de sex spontaan te huilen, Ze maakt zelf totaal geen aanstalte tot seks of leuke verrassingen, Heb al vanalles geprobeerd, ze zegt zelf gewoon geen waarde meer aan seks te hechten! Ik zelf vind sex wel belangrijk en zou het liefste 3 x per week minimaal sex met haar hebben! Ik voel me enorm gefrustreerd en heb zelfs overwogen het hierom uit te maken. Sex is voor mij belangrijk maar de relatie opzich is net zo belangrijk, Ik weet niet goed wat ik hiermee aanmoet en baal echt enorm! We zijn pas 19 en ik 20 en lijkt me niet gezond dat een meid van 19 zo weinig zin heeft??!
Wie weet wat ik hiermee kan doen?
Zou graag willen weten wat er met haar gebeurt is zodat ik hier rekening mee kan houden maar ze wil het me niet vertellen. Niemand weet er verder vanaf, Ze zegt dat ze er maar mee moet leven, maar ondertussen houd het haar heel erg bezig, ook bepaalde standjes wil ze niet doen, omdat Degene met wie ze seks gehad heeft haar hier "toe dwong" Wat moet ik hiermee?
Iemand tips?
ik zou het niet uitmaken, maar bij sex meer of alleen maar haar bevredigen.
zodat je laat zien wat zij voor jou over heeft om sex te hebben, jij het eigenlijk weer aan haar terug geeft.
en geen druk op leggen, maar even alleen aan haar denken.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 11:30
Verwijderd
Citaat:
geduld hebben of uitmaken
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 11:36
Verwijderd
Inderdaad, wat de rest zegt. Heb geduld met haar en laat haar zelf niet merken dat je eigenlijk graag seks wil. Ik sluit me aan bij Alyssia, zoek op een rustige, niet-seksuele of dwingende manier lichamelijk contact met haar, zoals knuffelen, masseren e.d.. Wacht af hoe ze daar op reageert en probeer het initiatief van haar kant af te laten komen. Dan weet je zeker dat het niet tegen haar zin is en doe jij niets verkeerd.
Mocht dit hele gedoe je te lang duren en is het zo dat je er écht ontzettend gefrustreerd van raakt, vraag je dan af of je een relatie zonder seks wil.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 11:58
Verwijderd
Je kan met elkaar afspreken om een bepaalde periode, bijv. 2 weken lang, elke dag seks te hebben, ook al ben je op sommige momenten misschien moe. Dan ontdek je weer hoe leuk en lekker het eigenlijk is. Stond in de cosmo!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 12:07
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Dat geduld hebben is natuurlijk mooi en aardig. Maar als zij aangeeft seks gewoon niet belangrijk te vinden, ziet het er niet naar uit dat er verandering gaat komen in hoeveel seks ze heeft.

Dus misschien moet je er eens serieus met haar over praten... En vertellen hoeveel je van haar houdt en ook dat je geduldig wil zijn... Maar dat het niet blijft werken als er niks verandert (en dat ze dus ook misschien professionele hulp moet zoeken). Want je hebt gewoon behoefte aan seks, dat is vrij normaal.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 12:33
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
Je kan met elkaar afspreken om een bepaalde periode, bijv. 2 weken lang, elke dag seks te hebben, ook al ben je op sommige momenten misschien moe. Dan ontdek je weer hoe leuk en lekker het eigenlijk is. Stond in de cosmo!
puik plan heb je de posts van TS überhaupt gelezen?



I say:
Citaat:
Dat geduld hebben is natuurlijk mooi en aardig. Maar als zij aangeeft seks gewoon niet belangrijk te vinden, ziet het er niet naar uit dat er verandering gaat komen in hoeveel seks ze heeft.

Dus misschien moet je er eens serieus met haar over praten... En vertellen hoeveel je van haar houdt en ook dat je geduldig wil zijn... Maar dat het niet blijft werken als er niks verandert (en dat ze dus ook misschien professionele hulp moet zoeken). Want je hebt gewoon behoefte aan seks, dat is vrij normaal.
agree @ myuki
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 12:40
wusz
wusz is offline
Citaat:
Dat geduld hebben is natuurlijk mooi en aardig. Maar als zij aangeeft seks gewoon niet belangrijk te vinden, ziet het er niet naar uit dat er verandering gaat komen in hoeveel seks ze heeft.

Dus misschien moet je er eens serieus met haar over praten... En vertellen hoeveel je van haar houdt en ook dat je geduldig wil zijn... Maar dat het niet blijft werken als er niks verandert (en dat ze dus ook misschien professionele hulp moet zoeken). Want je hebt gewoon behoefte aan seks, dat is vrij normaal.
Ik kan er met haar serieus over praten, ze geeft aan het gewoon moeilijk vind ivm verleden,
wanneer ik haar masseer en lief ben voor haar, en zelf niet verder ga als dat, komt er van haar kant ook weinig of totaal geen signaal dat ze verder wil gaan of dat ik verder mag gaan.
Houd echt veel van haar maar ik heb gewoon behoefte aan meer seks.
en leuk en aardig dat ze me soms p**p* enz maar dat is gewoon niet fijn omdat ik duidelijk merk dat ze het doet om mij een plezier te doen.
Zou ook graag willen weten wat er gebeurt s toen ze met die jongen iets had.
Maar ze geeft aan dit absoluut voor zichzelf te willen houden.

ik weet het echt niet meer, en zit zowieso al niet lekker in men vel en die frustraties komen er dus ook uit in onze relatie( vaker ruzie en menings verschillen over onozele dingen)

Iemand ervaring met zoiets?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 13:00
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Het is dus duidelijk dat je vriendin iets akeligs heeft meegemaakt. Maar aan de andere kant, theoretisch gezien komt er niet helemaal duidelijk uit naar voren met wie dat dan was. Je hebt maar een inschatting gemaakt, maar eigenlijk weet je het niet. Je wil er graag meer over weten, maar zij durft het je niet te vertellen. Zorg ervoor dat die vertrouwensband er wel komt, dat ze weet dat je het niet verder zult vertellen, ook niet als het uit is. Probeer je frustraties op een andere manier te ventileren dan tegen haar, dat maakt het voor haar, denk ik, erger.

Misschien een heel apart advies, maar ik denk dat je wat meer leuke dingen moet doen met haar. Je zou bijvoorbeeld samen op een sport kunnen gaan. Bijvoorbeeld stijldansen (en dan samen als stel dansen) of klimsport of iets anders, waarbij je wel met elkaar bezig bent, maar op een heel andere manier. Zo'n sport waarbij je haar vertrouwen kunt winnen, waarbij ze op je moet vertrouwen, je misschien samen spannende dingen meemaakt. Een vakantie of iets anders samen ondernemen kan ook meer vertrouwen geven onderling. Probeer close met haar te zijn, zonder dat het meteen 'daarom' gaat. Knuffel haar en wees lief voor haar, maar als ze daar goed op reageert, ga dan niet direct verder. Geef haar gewoon een knuffel om de knuffel en een kus op het voorhoofd om de kus op het voorhoofd, heb er verder geen intenties mee. Langzaam kun je dan weer opbouwen naar meer. Ik verwacht, omdat het vertrouwen dan sterker is en jij er niet constant op aangedrongen hebt, dat er dan ook vanuit haar kant meer initiatief zal komen. Dus ik stel voor, schakel ongeveer een maand lang op laag pitje en probeer het daarna weer op te bouwen. Maar echt, ga meer verdiepende dingen met haar doen waarbij de band en het vertrouwen tussen jullie versterkt wordt
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 13:07
wusz
wusz is offline
Citaat:
Het is dus duidelijk dat je vriendin iets akeligs heeft meegemaakt. Maar aan de andere kant, theoretisch gezien komt er niet helemaal duidelijk uit naar voren met wie dat dan was. Je hebt maar een inschatting gemaakt, maar eigenlijk weet je het niet. Je wil er graag meer over weten, maar zij durft het je niet te vertellen. Zorg ervoor dat die vertrouwensband er wel komt, dat ze weet dat je het niet verder zult vertellen, ook niet als het uit is. Probeer je frustraties op een andere manier te ventileren dan tegen haar, dat maakt het voor haar, denk ik, erger.

Misschien een heel apart advies, maar ik denk dat je wat meer leuke dingen moet doen met haar. Je zou bijvoorbeeld samen op een sport kunnen gaan. Bijvoorbeeld stijldansen (en dan samen als stel dansen) of klimsport of iets anders, waarbij je wel met elkaar bezig bent, maar op een heel andere manier. Zo'n sport waarbij je haar vertrouwen kunt winnen, waarbij ze op je moet vertrouwen, je misschien samen spannende dingen meemaakt. Een vakantie of iets anders samen ondernemen kan ook meer vertrouwen geven onderling. Probeer close met haar te zijn, zonder dat het meteen 'daarom' gaat. Knuffel haar en wees lief voor haar, maar als ze daar goed op reageert, ga dan niet direct verder. Geef haar gewoon een knuffel om de knuffel en een kus op het voorhoofd om de kus op het voorhoofd, heb er verder geen intenties mee. Langzaam kun je dan weer opbouwen naar meer. Ik verwacht, omdat het vertrouwen dan sterker is en jij er niet constant op aangedrongen hebt, dat er dan ook vanuit haar kant meer initiatief zal komen. Dus ik stel voor, schakel ongeveer een maand lang op laag pitje en probeer het daarna weer op te bouwen. Maar echt, ga meer verdiepende dingen met haar doen waarbij de band en het vertrouwen tussen jullie versterkt wordt

DANKJE! hier heb ik serieus iets aan!
we gaan in juli 2 weken lekker lang naar turkije
en we waren al van plan samen te gaan stijldansen:$
dus dat zit wel goed, het vertrouwen heeft ze wel in me dat ik niets verder vertel.
anders had ze me ook niet verteld wat er ongeveer gebeurt is met haar.

Maar hier kan ik wel iets mee!
Dankje
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-04-2009, 13:31
emyh
emyh is offline
Toen ik dit verhaal las dacht ik precies aan wat Lilything zegt!! Naast leuke dingen met elkaar doen wees romantisch tegenover haar. Als je bijv in turkije bent, zeg haar even naar de lobby te gaan en maakt met rozen-bladjes een groothart in de kamer een een klein kadootjes in het midden (zeer romantisch) en dan lekker een avond naar de zon-ondergang kijken en knuffelen. Misschien klinkt dit heel cliche, maar ik denk dat als zij iets in het verleden heeft meegemaakt dat het voor haar moeilijk is om erover te praten dat je haar moet verwennen, begrijp me niet verkeerd dat je haar OVERDREVEN moet verwennen, maar afentoe je romantische kant laten zien.
Wat ik ooit super lief vond, was dat een ex en ik in de stad liepen en hij stopte opeens uit het niks en zei 'wacht', kwam die met een roos aanlopen je begrijpt dat gewoon iets doet.

Probeer zelf niks van haar te verwachten, wacht totdat zij aangeeft dat ze meer wilt, houdt er wel rekening mee dat het best lang zou kunnen duren. Verder zij heeft blijkbaar het zeer moeilijk met haar verleden en durft ze niet compleet open voor te staan tegenover anderen. Vraag haar of ze meer tijd nodig heeft om met jou daarover te praten of vraag haar of misschien iemand anders over haar probleem weet en of jij met diegene daarover mag praten, om haar beter te begrijpen. Maar die het niet achter haar rug, vraag haar eerst of zij het goed vind. Leg wel uit dat he begrijpt dat het voor haar moielijk moet zijn, maar dat zij je ook moet begrijpen dat jij die informatie nodig hebt om haar weer beter te begrijpen. Veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 13:44
online_r
online_r is offline
en als je haar nou gewoon steeds meer laat genieten op sex gebied, en niet aan je zelf denkt maar bijv : ze veracht sex met je en je gaat haar de hele avond laten genieten (bijv vingeren)
krijgt ze mischien meer zelf vertrouwen, omdat jij haar dan verwend terwijl ze verachte dat het weer zoals normaal sex betrof.


Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 14:41
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Probeer zelf niks van haar te verwachten, wacht totdat zij aangeeft dat ze meer wilt, houdt er wel rekening mee dat het best lang zou kunnen duren. Verder zij heeft blijkbaar het zeer moeilijk met haar verleden en durft ze niet compleet open voor te staan tegenover anderen. Vraag haar of ze meer tijd nodig heeft om met jou daarover te praten of vraag haar of misschien iemand anders over haar probleem weet en of jij met diegene daarover mag praten, om haar beter te begrijpen. Maar die het niet achter haar rug, vraag haar eerst of zij het goed vind. Leg wel uit dat he begrijpt dat het voor haar moielijk moet zijn, maar dat zij je ook moet begrijpen dat jij die informatie nodig hebt om haar weer beter te begrijpen. Veel succes!!
Het is inderdaad vooral belangrijk dat je met haar praat over haar problemen. Ze verwacht schijnbaar van je dat jij er rekening mee houdt maar hoe kan jij rekening houden met iets dat je niet weet.

Als ze het echt heel moeilijk vindt om er met jou over te praten is het misschien een idee dat ze professionele hulp zoekt om er over te praten. Als dat lukt word het voor haar waarschijnlijk wat makkelijker om er met jou over te praten.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2009, 14:49
Kommunist
Avatar van Kommunist
Kommunist is offline
k heb zelf in een dergelijke situatie gezeten.
k had zeer nare ervaringen met twee exen....

uiteraard leed mijn liefdesleven daar ook onder, ik vond het in het begin niet belangrijk om er iets aan te doen, omdat ik t überhaupt niet belangrijk vond

toch is het liefdesleven in mijn huidige
relatie super, en zeer bevredigend ( ik kom sinds kort zelfs regelmatig klaar)

als je vriendin eenmaal inziet dat jij wel te vertrouwen bent, en dat intimiteit essentieel is in een relatie en ook iets heel moois is ( in plaats van pijnlijk en platvloers, wat ze hoogstwaarschijnlijk nu vind) zal ze bereid zijn hieraan te werken

de tips van lilithing vond ik heel goed, maar ik denk dat je ook samen veel moet praten erover, en haar vooral niet moet pushen.

ook is therapie misschien een idee...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 12:21
wusz
wusz is offline
Citaat:
k heb zelf in een dergelijke situatie gezeten.
k had zeer nare ervaringen met twee exen....

uiteraard leed mijn liefdesleven daar ook onder, ik vond het in het begin niet belangrijk om er iets aan te doen, omdat ik t überhaupt niet belangrijk vond

toch is het liefdesleven in mijn huidige
relatie super, en zeer bevredigend ( ik kom sinds kort zelfs regelmatig klaar)

als je vriendin eenmaal inziet dat jij wel te vertrouwen bent, en dat intimiteit essentieel is in een relatie en ook iets heel moois is ( in plaats van pijnlijk en platvloers, wat ze hoogstwaarschijnlijk nu vind) zal ze bereid zijn hieraan te werken

de tips van lilithing vond ik heel goed, maar ik denk dat je ook samen veel moet praten erover, en haar vooral niet moet pushen.

ook is therapie misschien een idee...

Ik snap heel goed dat ik haar niet moet pushen,
maar ook al wil ik alleen haar laten genieten, dan moet ik soms nog ophouden van haar, dan wil ze me het plezier van seks wel gunnen maar mag haar alleen niet verwenne,
t is moeilijk om haar in te schatten wat ze wel wil en niet wil
heb respect voor alle ideen mits ik maar begrijp hoe en of wat
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 12:49
Kommunist
Avatar van Kommunist
Kommunist is offline
tuurlijk is is t voor jou ook gewoon hartstikke vervelend en moeilijk om mee om te gaan.

op een of andere manier zal ze zich moeten gaan inzien dat intimiteit en seks bij een relatie horen, en ook heel leuk/mooi kunnen zijn.
dit is lastig aangezien ze waarschijnlijk gewoon niet weet wat ze mist.

als er wat dit betreft gewoon geen hoop is dat dat inzicht op de korte termijn gaat veranderen bij haar, is t denk ik ook voor jou tijd om de afweging te maken, en ik citeer geduld of uitmaken

wat ik met mijn vorige post ook probeerde te zeggen was dat als de wil er is een dergelijk probleem goed op te lossen is, maar ja als die wil er bij haar niet is....

om eerlijk te zijn is dit denk ik ook een stukje respect voor jou van haar kant, jij kan je wel in haar inleven en brengt daarom geduld op, maar doet zij dat ook voor jou?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 13:00
wusz
wusz is offline
Citaat:
tuurlijk is is t voor jou ook gewoon hartstikke vervelend en moeilijk om mee om te gaan.

op een of andere manier zal ze zich moeten gaan inzien dat intimiteit en seks bij een relatie horen, en ook heel leuk/mooi kunnen zijn.
dit is lastig aangezien ze waarschijnlijk gewoon niet weet wat ze mist.

als er wat dit betreft gewoon geen hoop is dat dat inzicht op de korte termijn gaat veranderen bij haar, is t denk ik ook voor jou tijd om de afweging te maken, en ik citeer geduld of uitmaken

wat ik met mijn vorige post ook probeerde te zeggen was dat als de wil er is een dergelijk probleem goed op te lossen is, maar ja als die wil er bij haar niet is....

om eerlijk te zijn is dit denk ik ook een stukje respect voor jou van haar kant, jij kan je wel in haar inleven en brengt daarom geduld op, maar doet zij dat ook voor jou?
Ze leeft zich wel in mij in lijkt me, waarom zou ze anders mij men "pleziertjes" geven?
en respect hebben we beide voor elkaar, ik zou weleens geduldiger moeten zijn,
maargoed mijn relatie is me dierbaar, en wil de keuze niet hoeven maken , ik weet het gewoon niet wat de beste manier is om hier mee om te gaan, geduld hebben en haar zelf laten komen met wat ze wil met gevolg dat het mischien wel nooit komt, of haar voor de keus zetten (waardoor ik haar dwing ) om of te praten over wat er gebeurt is en anders dat het spoedig over zal zijn omdat ik dit niet heel lang trek in combinatie met mijn huidige thuis situatie.

voel me gewoon ook minderwaardig, heb steeds minder zin in andere dingen,
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2009, 14:14
Verwijderd
Citaat:
voel me gewoon ook minderwaardig, heb steeds minder zin in andere dingen,
En op het moment dat dat zo is, kun je er gif op innemen dat haar probleem, op een heel ongezonde manier jouw probleem is.

Ik zou het uitmaken....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 14:20
Kommunist
Avatar van Kommunist
Kommunist is offline
Citaat:
Ze leeft zich wel in mij in lijkt me, waarom zou ze anders mij men "pleziertjes" geven?
en respect hebben we beide voor elkaar, ik zou weleens geduldiger moeten zijn,
maargoed mijn relatie is me dierbaar, en wil de keuze niet hoeven maken , ik weet het gewoon niet wat de beste manier is om hier mee om te gaan, geduld hebben en haar zelf laten komen met wat ze wil met gevolg dat het mischien wel nooit komt, of haar voor de keus zetten (waardoor ik haar dwing ) om of te praten over wat er gebeurt is en anders dat het spoedig over zal zijn omdat ik dit niet heel lang trek in combinatie met mijn huidige thuis situatie.

voel me gewoon ook minderwaardig, heb steeds minder zin in andere dingen,
sorry als dat denigrerend overkwam, dat was niet de bedoeling.

wat ik een beetje bedoelde met dat respect-ding, is dat ze jou 'pleziertjes' wil geven door je te pijpen, maar dat jij het ( logisch) niet erg leuk vind als ze dit niet ook om haar eigen plezier doet.

t is ook logisch dat jij deze situatie niet trekt, helemaal aangezien je zelf zegt genoeg andere dingen aan je hoofd te hebben.

ik denk dat therapie op dit moment de beste optie is voor haar, aangezien ze er met jou ook niet over wil praten, ze kan dan eerst met een professional praten en zo ook leren met jou te communiceren.

met dit soort kwesties is zelf inzien dat er een probleem is de belangrijkste stap, en ik weet niet of zij daar al is...
Probeer erover te praten, niet dat je wil neuken om t plat te zeggen, maar tegen haar zin 'pleziertjes' geven geen goede invulling van jullie intimiteit is.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 16:46
wusz
wusz is offline
Citaat:
En op het moment dat dat zo is, kun je er gif op innemen dat haar probleem, op een heel ongezonde manier jouw probleem is.

Ik zou het uitmaken....

En dat is nou net het geen wat ik wil voorkomen!
zover wil ik niet dat het komt!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 17:30
Verwijderd
Citaat:
En dat is nou net het geen wat ik wil voorkomen!
zover wil ik niet dat het komt!
Maar je voelt je er al minderwaardig, en afgewezen door.

Of je wil dat het niet zover komt, heeft er niet zo veel mee te maken. Het IS al zover....
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 22:53
wusz
wusz is offline
Citaat:
Maar je voelt je er al minderwaardig, en afgewezen door.

Of je wil dat het niet zover komt, heeft er niet zo veel mee te maken. Het IS al zover....
Heb het vanavond geprobeerd wederom om haar eens extra te verwenne,
alles wat ik probeerde moest ik mee ophouden
zonder succes ze barste weer in huilen uit en na enigzins een gesprek te voeren hebben we kleine ruzie gehad en is ze op tijd naar huis gereden.
ik weet het niet meer
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 00:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
jezus, eerst praten, lijkt je dat geen logischere volgorde?

iemand die het niet ziet zitten om seks te hebben overhalen tot seks WERKT niet. Been there, lived it, werkt averechts.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 06:40
Verwijderd
Citaat:
Heb het vanavond geprobeerd wederom om haar eens extra te verwenne,
alles wat ik probeerde moest ik mee ophouden
zonder succes ze barste weer in huilen uit en na enigzins een gesprek te voeren hebben we kleine ruzie gehad en is ze op tijd naar huis gereden.
ik weet het niet meer
dat is inderdaad goed stom.

ik zou zeggen: lekker laten gaan. Zij doet haar best niet voor jou. Dus alle moeite die je erin stopt is zonde geweest. Ik zou het zo laten...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 07:41
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
dat is inderdaad goed stom.

ik zou zeggen: lekker laten gaan. Zij doet haar best niet voor jou. Dus alle moeite die je erin stopt is zonde geweest. Ik zou het zo laten...
Zo jij bent lekker kortzichtig. Hoe weet jij nou wat er in het hoofd van dat meisje om gaat? Hoe weet jij nou waar zij tegen vecht? Zoals qimm al zegt, probeer eerst fatsoenlijk met haar te praten. Natuurlijk werkt het niet als je haar ineens gaat betasten terwijl zij met allerlei nare herinneringen worstelt. Dat meisje moet zich eerst veilig bij jou voelen en weten dat ze niet opnieuw gedwongen gaat worden tot dingen die ze niet wil doen, maar als jij continue probeert haar over te halen gaat ze zich niet veilig voelen. Ik snap dat je behoeftes hebt, maar zoals al zovaak is gezegd hier, als die behoeftes zo sterk zijn dat je niet kunt wachten tot je haar vertrouwen hebt gewonnen, maak het dan gewoon uit. Scheelt jullie beiden een enorme strijd.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 08:07
Verwijderd
Citaat:
Heb het vanavond geprobeerd wederom om haar eens extra te verwenne,
alles wat ik probeerde moest ik mee ophouden
zonder succes ze barste weer in huilen uit en na enigzins een gesprek te voeren hebben we kleine ruzie gehad en is ze op tijd naar huis gereden.
ik weet het niet meer
er staat meerdere keren in je openingspost dat ze geen sex meer wil, daar zal ze een reden voor hebben. praat erover met haar en gun haar tijd in plaats van haar nog meer onder druk te zetten.

als je haar echt leuk vindt kan je toch wel een tijdje zonder sex...? zo niet dan zou je misschien je vraagtekens moeten plaatsen bij hoe leuk je haar vindt en wat je allemaal voor haar over hebt.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 08:08
wusz
wusz is offline
Citaat:
Zo jij bent lekker kortzichtig. Hoe weet jij nou wat er in het hoofd van dat meisje om gaat? Hoe weet jij nou waar zij tegen vecht? Zoals qimm al zegt, probeer eerst fatsoenlijk met haar te praten. Natuurlijk werkt het niet als je haar ineens gaat betasten terwijl zij met allerlei nare herinneringen worstelt. Dat meisje moet zich eerst veilig bij jou voelen en weten dat ze niet opnieuw gedwongen gaat worden tot dingen die ze niet wil doen, maar als jij continue probeert haar over te halen gaat ze zich niet veilig voelen. Ik snap dat je behoeftes hebt, maar zoals al zovaak is gezegd hier, als die behoeftes zo sterk zijn dat je niet kunt wachten tot je haar vertrouwen hebt gewonnen, maak het dan gewoon uit. Scheelt jullie beiden een enorme strijd.
Ik probeer haar niet over te halen tot.
Ze kwam naar mij toe, zoals vaker het geval, zodat we bij mij thuis eindelijk even rust hebben met zun 2tjes en dan is het meestal sex.
en ik heb geen aanstalte gemaakt, als ze me kuste kuste ik haar terug.
En ze geeft zelf aan er niet steeds over te willen praten, dan komt er al helemaal niets van terecht, want dan is ze de rest van de avond/nacht alleen daar nog mee bezig, En ze zegt ok het er niet contenu er over te wille praten, (het soort van het is gebeurt maar ik wil het vergeten) dus dan probeer ik het zo, ze heeft wel duidelijk gezegd dat ik meer van haar af moet laten hangen, dus heb mezelf nu voorgenomen om de komende 2 weken gewoon compleet van der af te blijven, tenzij ze mij eeen kus,knuffel geeft of zelf verder gaat dan zal ik daar op in gaan, proberen de rollen om te draaien, mischien als ze merkt dat het mij niet om de seks gaat maar om het probleem dat ze er niet van kan genieten, dat ze me meer toevertrouwt en zich meer kan/durft te laten gaan....
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Ik probeer haar niet over te halen tot.
Ze kwam naar mij toe, zoals vaker het geval, zodat we bij mij thuis eindelijk even rust hebben met zun 2tjes en dan is het meestal sex.
en ik heb geen aanstalte gemaakt, als ze me kuste kuste ik haar terug.
naja je schrijft zelf dat je geprobeerd hebt haar extra te verwennen, je had het bijvoorbeeld ook bij zoenen en knuffelen kunnen houden zonder dat stapje extra te zetten..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-04-2009, 09:11
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
naja je schrijft zelf dat je geprobeerd hebt haar extra te verwennen, je had het bijvoorbeeld ook bij zoenen en knuffelen kunnen houden zonder dat stapje extra te zetten..
Kijk jij snapt het
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 13:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
idd, bart snapt het

soms kan alleen wat zoenen en knuffelen genoeg zijn en het geeft voor haar een veiliger gevoel, en dus geen drama, geen ruzies en frustraties. Dan leg je de hand maar wat vaker aan jezelf.

Praten zul je toch echt moeten en niet steeds weer een beetje, maar 1x GOED. Leg voor waar jij mee zit, dat je haar graag wil helpen maar dat je dat niet kan doordat je niet weer hoe het zit.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 18:09
Verwijderd
Ja, ik denk werkelijk dat de problemen niet seksueel van aard zijn, of in ieder geval; niet helemaal. Je moet haar vertrouwen zien te winnen, haar zich veilig laten voelen, bij haar kunnen zijn zonder steeds die stap naar seks te maken.

Je zegt zelf dat je steeds probeert om haar te verwennen, maar zij heeft duidelijk heel nare herinneringen aan seks, dus jouw intenties zullen voor haar op dit moment weinig betekenen. Dit klinkt heel lullig en dat is het ook, maar zij ziet het als Seks = Seks.

En inderdaad, zoals al eerder is gezegd: Je moet niet een beetje praten, of heel eventjes, maar 1 keer HEEL GOED. Daar mag je dan ook best wel een beetje aggressief mee zijn. Vertel haar dat je snapt dat ze het er moeilijk mee heeft, maar dat ze jou ook pijn doet door jou niet te vertrouwen. Laat haar merken dat je wel begrijpend wilt zijn, maar dat het toch niet allemaal om haar draait en dat jij ook gevoelens hebt.

Anyway, ik snap dat het heel frustrerend voor je is, maar dat wordt er niet minder op door haar steeds maar weer tot seks over te halen (en dan maakt het dus niet uit voor wie je het doet). Neem gewoon de tijd. Kun je dit niet, maak het dan uit. Want hier schieten jullie allebei niets mee op.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 18:19
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Wat iedereen zegt. Maar wat mij nog opviel; je zegt dat je de komende 2 weken helemaal van haar af gaat blijven. Persoonlijk voel ik me afgewezen als ik niet af een toe een kusje of knuffel krijg. Dit is juist belangrijk voor het intiem zijn. Maar dat moet dan wel zonder verdere intenties zijn. Gewoon líef, om te laten zien dat je van haar houdt. Een kusje hoeft niet gelijk een half uur zoenen te zijn.
Ook zeg je dat je haar wilde verwennen; maar het is ook helemaal niet leuk als iemand geen zin heeft om gelijk te gaan vingeren ofzo (nou weet ik niet of je dat doet). Strelen en zoenen en bewonderen zijn veel belangrijker om haar in eerste plaats in de stemming te krijgen. (als ze zover is met jou)
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 21:06
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Bijna 2 jaar een relatie; na ongeveer een jaar begon je pas wat te merken en vertelde zij iets? Sowieso, na zo lang moet je elkaar allang kunnen vertrouwen (uitzonderingen daar gelaten), anders had het al veel eerder uit moeten zijn... niet gezond.

Iedereen heeft op z'n minst af en toe lustgevoelens bij degene van wie hij/zij houdt; dat betekent dus dat ze heel veel onderdrukt. Het proberen te vergeten doet ze al heel lang en werkt blijkbaar niet. Ik zou haar ervan proberen te overtuigen het toch te vertellen of hulp te zoeken en er daar dan over te praten.

En idd, verder is je inhouden en haar de ruimte geven de enige optie...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 22:44
wusz
wusz is offline
Citaat:
Bijna 2 jaar een relatie; na ongeveer een jaar begon je pas wat te merken en vertelde zij iets? Sowieso, na zo lang moet je elkaar allang kunnen vertrouwen (uitzonderingen daar gelaten), anders had het al veel eerder uit moeten zijn... niet gezond.

Iedereen heeft op z'n minst af en toe lustgevoelens bij degene van wie hij/zij houdt; dat betekent dus dat ze heel veel onderdrukt. Het proberen te vergeten doet ze al heel lang en werkt blijkbaar niet. Ik zou haar ervan proberen te overtuigen het toch te vertellen of hulp te zoeken en er daar dan over te praten.

En idd, verder is je inhouden en haar de ruimte geven de enige optie...


Ik heb het wel al eerder opgemerkt, maar heb pas na een jaar gezegd van nu kun je vertellen wat er is, en anders gaat het verhaal niet lang meer duren,(grof maar was toen nodig) en dit heeft ze gedaan, en ik kan haar wel boos maken en dan verteld ze het uit woede wel, maar dit is ook niet de manier lijkt me.

Ik bedoelde ook niet letterlijk niet meer aanraken, maar alleen op de momenten dat ze n kus wil krijgt ze een kus, niet dat ik steeds achter haar aan ren om een kus te halen.

Pff bedankt allemaal voor de tips ik kan er zeker wel iets mee!

wil het nu even laten voor wat het is, niet gemakkelijk maar dat breng ik zonder moeite voor haar op!
en over afzienbare tijd ga ik proberen om een serieus gesprek aan te gaan over hoe ik me voel tegen over haar, Ze weet heel goed wat ze voor me betekent, maar ze snapt kennelijk zoals gezegd niet helemaal dat het niet alleen om haar draait in ONZE relatie, en dat ze een probleem heeft is één ding wat zeker is, en nu is het aan haar de keuze of ze dit zelf oplost, of dat wij het samen gaan oplossen, ik kan geen gedachten lezen wat ze wil, ze zal me toch enigzins een kleine handreiking moeten doen over hetgeen wat ze voelt en denkt over haar probleem,
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 13:38
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Afgezien van een mogelijk sekstrauma klinkt het in mijn oren alsof je vriendin ook gewoon een erg laag libido heeft. In de vorige relatie had ze dat blijkbaar ook al alleen kon ze daarin slechter nee zeggen. Ieder mens verschilt in zijn behoefte naar seks en als jouw vriendin inderdaad een extreem laag libido heeft (wat ik niet beweer maar het zou kunnen) kun je haar wel extra verwennen, met haar praten, haar naar een seksuoloog sturen etc. maar zal het haar zin in seks niet vergroten.

Ik snap heel goed dat jij heel onzeker en gefrustreerd raakt door de situatie. Ik ken een stel dat al een eeuwigheid een relatie heeft waarvan het meisje a-seksueel is (dus helemaal geen libido). Zij hebben de afspraak dat hij 'vreemd' mag gaan. Dus hij haalt zijn behoefte buiten de deur. Zo voelt hij zich bevredigd en voelt zij zich niet onder druk gezet waardoor hun relatie veel minder spanningen heeft. Voor hun de ideale oplossing.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 26-04-2009, 17:07
emyh
emyh is offline
Citaat:
Ik probeer haar niet over te halen tot.
Ze kwam naar mij toe, zoals vaker het geval, zodat we bij mij thuis eindelijk even rust hebben met zun 2tjes en dan is het meestal sex.
en ik heb geen aanstalte gemaakt, als ze me kuste kuste ik haar terug..
Je gaf het ook eerder aan dat zij sex "wilt" om jou een plezier te doen en dat zij dus ook afentoe degene is die aangeeft verder te willen gaan dan alleen zoenen of knuffelen....MAAR (nou begrijp ik best dat het moeilijk is) als zij nou verder "wilt gaan", stop haar en zeg: 'nee, ik wil het niet doen als jij het voor mij doet, ik wil het voor jou doen, voor ons allebei!!' Als zij toch probeerd verder te gaan stop haar gewoon en blijf bij je beslissing. Zo laat je haar merken dat je haar gevoelens respecteerd en dat het jou niet om jezelf gaat. Verder probeer ECHT met haar te praten...ik denk dat praten voor jullie beiden echt belangrijk is!!
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 08:59
Verwijderd
Ja Miekmuis, met kortzichtigheid heeft het niet zoveel te maken. Het meisje in kwestie heeft een trauma, en dat is heel treurig, maar ik lees niet terug dat ze bezig is met verwerken ervan. Voor haar is het best zoals het is. Dat is een keuze die je inderdaad maar moet respecteren. Of je er dan alle moeite in moet steken zoals de topicstarter doet, is een tweede. Kortzichtig? Waarom is ook rekening houden met je zelf dan kortzichtig? Ik las dat de TS zich wel heel erg afgewezen en minderwaardig voelt. Is dat dan goed in een relatie? Kan ik me niet voorstellen.

Ik ben goddank geen psycholoog, maar ik kan zelfs zonder die studie op mijn klompen aanvoelen dat dit geen levensvatbare relatie is. Het meisje zou eerst voor wat voor relatie dan ook, eens aan zichzelf moeten werken.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Ja Miekmuis, met kortzichtigheid heeft het niet zoveel te maken. Het meisje in kwestie heeft een trauma, en dat is heel treurig, maar ik lees niet terug dat ze bezig is met verwerken ervan. Voor haar is het best zoals het is. Dat is een keuze die je inderdaad maar moet respecteren. Of je er dan alle moeite in moet steken zoals de topicstarter doet, is een tweede. Kortzichtig? Waarom is ook rekening houden met je zelf dan kortzichtig? Ik las dat de TS zich wel heel erg afgewezen en minderwaardig voelt. Is dat dan goed in een relatie? Kan ik me niet voorstellen.

Ik ben goddank geen psycholoog, maar ik kan zelfs zonder die studie op mijn klompen aanvoelen dat dit geen levensvatbare relatie is. Het meisje zou eerst voor wat voor relatie dan ook, eens aan zichzelf moeten werken.
Aan de andere kant is leren omgaan met seks in je eentje nogal een opgave. Denk dat dit iets is waaraan in een relatie in principe heel goed gewerkt kan worden, maar dan moet je dat wel wíllen, en dat lees ik er ook niet echt uit... om welke reden dan ook wil/kan zij die stap nu niet echt zetten geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 13:37
Kommunist
Avatar van Kommunist
Kommunist is offline
Citaat:
Aan de andere kant is leren omgaan met seks in je eentje nogal een opgave. Denk dat dit iets is waaraan in een relatie in principe heel goed gewerkt kan worden, maar dan moet je dat wel wíllen, en dat lees ik er ook niet echt uit... om welke reden dan ook wil/kan zij die stap nu niet echt zetten geloof ik.
inderdaad!!

geloof mij ( voor de reden zie eerdere posts) de enige situatie waarin je een dergelijk trauma zal oplossen is in een relatie die echt lang, oftewel de moeite waard is.

als zij single is zal ze nooit de motivatie opbrengen.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 21:24
wusz
wusz is offline
Citaat:
inderdaad!!

geloof mij ( voor de reden zie eerdere posts) de enige situatie waarin je een dergelijk trauma zal oplossen is in een relatie die echt lang, oftewel de moeite waard is.

als zij single is zal ze nooit de motivatie opbrengen.

Hmm ze zegt het wel te proberen, en heb het idee dat ze er met tijd en wijlen wel iets mee doet.
De relatie is het mij iig echt wel waard!
heb het verder op de frustratie ruzie's na echt goed met haar!
maar dit is dus iets waar ik/zij en wij heel erg mee te kampen hebben.

Afgelopen weekend heb ik extra opgelet en wanneer ik het helemaal van haar laat afhangen, komen er hele kleine hints-> hier moet ik voorzichtig op inspelen en dan gaat het goed.

Maar ik denk wanneer ik hier net iets te entosiast op reageer het hele riedel weer van voren af aan begint.

Maar dankzij allerlei tips van jullie , ben ik me bewuster hoe ik er mee om moet springen!
DANK JULLIE ALLE! haha
nooit gedacht dat een forum echt een soort van oplossing zou bieden.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2009, 19:35
.Melissa.
.Melissa. is offline
Verplaats je eens in je vriendin! Hoe zou jij je voelen als je vroeger seksueel misbruikt was? Het is best logisch dat ze tijdens de seks zich ongemakkelijk voelt. Ze heeft er waarschijnlijk een trauma aan overgehouden, dus ik denk dat je haar het beste kunt steunen en vooral er veel over praten met haar. Ben gewoon open tegen elkaar, dat werkt het beste. Persoonlijk vind ik het nogal een slappe reden om omdat je weinig seks met haar hebt het uit maken. Liefde kun je ook op een andere manier aan elkaar geven!
Succes ermee
Met citaat reageren
Oud 07-05-2009, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Verplaats je eens in je vriendin! Hoe zou jij je voelen als je vroeger seksueel misbruikt was? Het is best logisch dat ze tijdens de seks zich ongemakkelijk voelt. Ze heeft er waarschijnlijk een trauma aan overgehouden, dus ik denk dat je haar het beste kunt steunen en vooral er veel over praten met haar. Ben gewoon open tegen elkaar, dat werkt het beste. Persoonlijk vind ik het nogal een slappe reden om omdat je weinig seks met haar hebt het uit maken. Liefde kun je ook op een andere manier aan elkaar geven!
Succes ermee
Anders lees je het topic eens door
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:24.