Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2014, 19:57
Commander2
Avatar van Commander2
Commander2 is offline
Yo iedereen!
Ik zit nu in 3 havo en eind April moet ik m'n profielkeuze maken.. Ik wil heel graag NT gaan doen omdat Techniek mij heel goed ligt.
Maar met NT moet je het volgende jaar wel Wiskunde B doen + een 7 voor staan. Ik sta nu 6.7 voor wiskunde en ik ben er helemaal niet goed in. dus op dit moment haal ik NT wel want sta geen 1 onvoldoende en maar 2 zesjes dus het gaat dit jaar PRIMA. Door WiskundeB is mijn zin in NT enorm afgenomen, ik wil het wel heel graag proberen maar als ik het niet haal, heb ik het enorm verkloot. Andere optie is Natuur en Gezondheid , mijn mentor zei dat je met dat profiel ook richting Techniek kan, en je krijgt Wiskunde A. Ik zit dus enorm te twijfelen of ik NT of NG moet doen.. Iemand tips of suggesties

Dank
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2014, 20:01
Verwijderd
Pittig! Tja, als je nu nog niet veel aan wiskunde B doet en je denkt dat je er meer aan kan doen om die 7 te halen dan zou ik daar voor gaan. Als je nu al enorm veel aan wiskunde doet en je denkt dat het niet voor je is gemaakt, dan zou ik eerst oriënteren of er een verschil is tussen NT en NG bij de opleidingen/banenrichting waar je op wilt - uit ervaring van mij en mijn klasgenoten van de middelbare school kan ik wel vertellen dat wiskunde A een enorm stuk makkelijker is, maar als je echt NT nodig hebt, tja.. Bijlessen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken profielkeuze
smthsmth
4 28-01-2017 22:27
Studeren Profielkeuze HAVO 4 CM/EM of NG
flashingst
2 14-06-2012 19:11
Studeren Juiste profielkeuze?
faithfully
6 01-04-2012 07:57
Studeren Profielkeuze
burnedgamer
11 05-04-2011 18:46
Algemene schoolzaken Profielkeuze
Ma.vl
9 08-08-2009 05:54
Studeren HELP!!! ik weet niet wat ik moet gaan studeren
Verwijderd
26 10-11-2007 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:44.