Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 21:52
AJMouse
Avatar van AJMouse
AJMouse is offline
Hmm.. ik reed net trug uit Pathe ArenA met een kennis, en ik zat te denken over een thread..

Als je nou naar de bios bent geweest, kun je dat hier posten, en dan ook je mening erbij. Mocht je dan naar de bios gaan ofzo, dan kun je hier kijken wat men van de film vond, wil je echter discuseren over een film, dan open je gewoon een andere thread.

Natuurlijk kun je ook een profesionele mening op i-net opzoeken, maar dit is toch meer persoonlijker, en je kunt een feedback geven via email bijvoorbeeld mocht je meer willen horen van die persoon.

Nou, ik zie wel of het lukt :-þ

Ik ben dus net naar 13 Ghosts geweest..

Hmm aan het begin eigenlijk heel spannend, tijdens de hele film schrikeffecten, das wel bruut.
Het verhaal is niet echt sterk, maar het is wel cool en het klopt ook helemaal.
Dus, wil je een beetje schrikken, neem deze dan. Ben je echt een die hard horror fan, ga dan maar ergens anders heen, er gaan niet veel mensen bloederig dood (al is er eentje die toch op een leuke manier dood gaat ).
Ben wel blij dak em gezien heb, hijz kewl :-)
__________________
Há lekker, appeltaart!

Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 21:55.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2002, 21:59
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
k ik tijdje geleden in de bios van het plaatsje gorinchem naar de film, The mothman prophecies.

Het is een thriller en ik vond hem zelf zeer goed.
Het is een goed en leuk verhaal, er zitten best goede special effects in(in hoeverre die er in zitten) en ik vond hem op sommige momenten erg spannend. Ik vond dat er 1 schrikmoment in zit, dat je al ziet aankomen(oa van de voorstukjes) , maar je schrikt er tog van.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Darvan schreef:
..... het plaatsje gorinchem......
gorinchem, bij-b, action-figures, kwijl....mmmm...uh...ik dwaal af, nevermind
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:11
JoRTh
Avatar van JoRTh
JoRTh is offline
Vandaag naar 3 films geweest (t was de 'videotheekmensendag' bij gebrek aan beter woord) in Pathe Rotterdam.

Joy Ride -> onderhoudende teen-thriller. Leuke schrik effectjes, simplistisch van opzet. Prima dialogen, goed gefilmd, redelijk geacteerd. Niets mis mee. Huurwerk :-)

Human Nature -> van de schrijver van Being John Malkovic, en ook deze keer weer een absurd verhaal. Minder sterk dan z'n voorganger wat regie betreft. Maar het verhaal en de dialogen zijn gewoonweg prachtig. Die man die kan wat.

Mean Machine -> Bergje clichés maar dit keer op z'n Engels en daardoor nog best wel leuk.
__________________
"I dream to make a living"
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 00:13
TeiZ
TeiZ is offline
mean machine ga ik binnenkort wel bezichtichen, je vond 'em niet eentje die in het rijte toppers hoort? Ik hoop het wel eigenlijk, omdat ik sinds het genot van lockstock nog veel moois van Guy Ritchie verwacht

Peace
__________________
You Talk the talk, but can you Walk the walk?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 11:27
Tiger_Wolf
Avatar van Tiger_Wolf
Tiger_Wolf is offline
Ik ben naar Raiders of the Lost Ark geweest in Pathe in Eindhoven. Was one night only ennum... als Indy fan moet je daar natuurlijk naar toe zijn geweest. Mijn mening lijkt duidelijk te zijn Ut was
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:25
Darvan
Avatar van Darvan
Darvan is offline
Citaat:
CycLoner schreef:


gorinchem, bij-b, action-figures, kwijl....mmmm...uh...ik dwaal af, nevermind
LOLZ
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 00:12
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Persvoorstelling van Ice Age in het gerenoveerde Pathe Tushinski in Amsterdam. Mooie bios, aardige film.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 09:56
scala
scala is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Persvoorstelling van Ice Age in het gerenoveerde Pathe Tushinski in Amsterdam. Mooie bios, aardige film.
twee keer koel!!!gaaf...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Vakantie is weer begonnen
Krekkie
6 15-07-2012 10:21
Liefde & Relatie Hoe moet ik hem afwijzen?
SweetXable
8 10-01-2012 08:10
Psychologie Lucht je hart topic deel 130
Eend
490 14-06-2008 13:17
Films, TV & Radio Lobbyen voor Bambi
Darth Lotteke
90 19-01-2006 20:31
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Films, TV & Radio Alleen naar de bioscoop gaan
Anonymous John
31 12-10-2002 20:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.