Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2005, 23:30
Verwijderd
[blijheidmodusaan]Ik had eigenlijk al in bed moeten liggen, maar ik zat zo heerlijk beneden pim en pom te lezen en te luisteren. Wat een heerlijke verhalen zijn dat, wat een jeugdsentiment voor mij. Ik heb vanavond Pretty woman gekeken en daarna bandjes gezocht en beluistert. Van Pim en Pom, Sesamstraat, Winnie de Poeh enzo. Gewoon een geweldig gevoel is dat zeg.
En ik zit het gesprek te herlezen, geweldig. Ik vind het echt geweldig. Nu nog. Dit houden we erin. Ook enig dat ze denkt: als M.(Nattigheid dus) het zegt zal het wel waar zijn. Natuurlijk is het flauw, maargoed. Ik kan daar altijd zo geweldig om lachen. Mensen die in mijn grapjes trappen enzo. Geweldig

Maargoed, op het moment vind ik alles geweldig, ik heb gewoon teveel gedronken.

Oh, en het was wederom enorm gezellig vanavond. Ik snap het niet hoor. Maargoed, we zien wel waar dit in uitkomt. Ik weet het ook niet. Morgen oppassen en ik heb besloten dat ik mijn kiddo's ga indoctrineren met Pim en Pom. [/blijheidmodusuit]

Spijt heb ik niet meer,
van wat ik je ooit zei.
Van wat ik alsmaar voel
en wat jij niet voelt voor mij.

Draaiend om je heen,
ontdek ik bij mezelf.
Dat ik maar de helft ben,
een halve man vrouw alleen.

Omhels me dan, omhels me dan,
je weet dat ik niet zonder kan
Maar als ik dan toch zonder moet,
verlos me dan.
Advertentie
Oud 07-10-2005, 23:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik maak mezelf echt knetter...
ik wil mn hoofd graag ter adoptie op geven... geld toe!!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 07-10-2005, 23:47
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-10-2005 @ 00:34 :
ik maak mezelf echt knetter...
ik wil mn hoofd graag ter adoptie op geven... geld toe!!!
heey meis, kop op!! *knuff*

ot: hehe..

heb em net gesproken. zat nog op de fiets want ze werk was uitgelopen. maar hij komt dus wle naar mij toe. amaaaaazing! wazig... maar oke, hij zegt dus, als ik niets gedaan heb dat het onderwerp gewoon klaar is en dat hijdan wat te bepraten heeft met ze zus. ik zei iets van dat het dan voor mij nog niet klaar is omdat hij me dus niet vertrouwet. hij zegt dat het niet om vertrouwen gaat mar dat ie niet wil kiezen..

maar moet nu nog ff goede argumenten bedenken wat ik morgen kan zeggen
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 07-10-2005, 23:53
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
ilse schreef op 08-10-2005 @ 00:47 :
heey meis, kop op!! *knuff*

ot: hehe..

heb em net gesproken. zat nog op de fiets want ze werk was uitgelopen. maar hij komt dus wle naar mij toe. amaaaaazing! wazig... maar oke, hij zegt dus, als ik niets gedaan heb dat het onderwerp gewoon klaar is en dat hijdan wat te bepraten heeft met ze zus. ik zei iets van dat het dan voor mij nog niet klaar is omdat hij me dus niet vertrouwet. hij zegt dat het niet om vertrouwen gaat mar dat ie niet wil kiezen..

maar moet nu nog ff goede argumenten bedenken wat ik morgen kan zeggen
moeilijk zeg maar hij komt iig das toch wel goed?!
rustig aan he vannacht..!
hij moet zeker eens met zijn zus gaan praten...dit is best wel heel vaag.. maar hij moet je wel vertrouwen als je zegt dat je t niet meer doet. die vertrouwen is belangrijk als basis maar ook om niet opnieuw te beginnen/ om vol te houden (vind ik)
misschien kan je zoiets noemen.. dat vertrouwen voor jou wel belangrijk is... omdat.... (dat weet je zelf t beste denk, maar bijv. dat je dat nodig hebt om door te gaan, dat je dat nodig hebt als steun)

iig veel succes morgen!! big hug
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-10-2005, 00:07
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 08-10-2005 @ 00:53 :
moeilijk zeg maar hij komt iig das toch wel goed?!
rustig aan he vannacht..!
hij moet zeker eens met zijn zus gaan praten...dit is best wel heel vaag.. maar hij moet je wel vertrouwen als je zegt dat je t niet meer doet. die vertrouwen is belangrijk als basis maar ook om niet opnieuw te beginnen/ om vol te houden (vind ik)
misschien kan je zoiets noemen.. dat vertrouwen voor jou wel belangrijk is... omdat.... (dat weet je zelf t beste denk, maar bijv. dat je dat nodig hebt om door te gaan, dat je dat nodig hebt als steun)

iig veel succes morgen!! big hug
ja dat is wel goed, en ik denk dat ik het nu ook wel red vannacht. maar hoe weet ik nu dat ie me vertrouwt of niet? ik snap er niets van. ik wil hem uitleggen hoe het voelt, dat ie me hier zo ontiegelijk zoveel pijn mee heeft gedaan. hij kent me (hij zei aan de tel die eerste avond:misschien is dat wel niet zo) dat soort dingen doen dan gewoon veel pijn! ik vind het raar als ik dat nu ineens zou moeten vergeten en vergeven. als ik dat doe krijg ik trouwens de hele afdeling over me heen want iedereen is boos, zelfs socio's zeggen of dit niet een goede reden is om er eens een einde aan te maken. maar hoe maak ik hem duidelijk dat ik eerst overtuiging nodig heb dat dit niet nog eens gebeurd, en ik wil weten waarom ue me na het 60x gezegd te hebben, en nadat anderen met em gepraat hebben dat het niet eens kan.. dat ie me dan nog niet gelooft. ik kan dus helemaal niets.. ik kan het echt niet zomaar vergetenb, ben helemaal geflipt ook.. en ik wil dat ie er wat mee doet..

maar wat
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 08-10-2005, 00:13
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ga dat stomme duits nooit meer afkrijgen, verdomme. [wetende dat ik anders een blokweek krijg op school, ragh]
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 08-10-2005, 00:25
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
ilse schreef op 08-10-2005 @ 01:07 :
ja dat is wel goed, en ik denk dat ik het nu ook wel red vannacht. maar hoe weet ik nu dat ie me vertrouwt of niet? ik snap er niets van. ik wil hem uitleggen hoe het voelt, dat ie me hier zo ontiegelijk zoveel pijn mee heeft gedaan. hij kent me (hij zei aan de tel die eerste avond:misschien is dat wel niet zo) dat soort dingen doen dan gewoon veel pijn! ik vind het raar als ik dat nu ineens zou moeten vergeten en vergeven. als ik dat doe krijg ik trouwens de hele afdeling over me heen want iedereen is boos, zelfs socio's zeggen of dit niet een goede reden is om er eens een einde aan te maken. maar hoe maak ik hem duidelijk dat ik eerst overtuiging nodig heb dat dit niet nog eens gebeurd, en ik wil weten waarom ue me na het 60x gezegd te hebben, en nadat anderen met em gepraat hebben dat het niet eens kan.. dat ie me dan nog niet gelooft. ik kan dus helemaal niets.. ik kan het echt niet zomaar vergetenb, ben helemaal geflipt ook.. en ik wil dat ie er wat mee doet..

maar wat
@rare kwast

http://forum.scholieren.com/showthre...2#post19043122

dit is nog een heel gesrpek dat daarna nog geweest is.. ik denk dat ik dit maar ga doen.. nou maar hopen dat dat goed gaat.. *zucht*

weltrusten!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 08-10-2005, 01:15
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Lang leve de NS!

's Middags op de heenweg ging de trein van Eindhoven naar Utrecht al na 5 minuten trager rijden. Daarna bleef het tot aan Den Bosch wisselen tussen dan weer traag, dan weer versnellen... het had niet veel gescheeld of ik was te laat op college gekomen.

Dan de terugweg: de trein komt al te laat aan in Utrecht. Dan gaat er tot aan Den Bosch even niks mis. Maar als we Den Bosch Centraal uitrijden, houden we al na 5 minuten alweer halt. Wordt er omgeroepen: "Dames en heren, wij kunnen op dit ogenblik niet verder rijden omdat we hinder ondervinden van een spoorloper.".... Oké... Huh, wat? Een spoorloper? Wat de neuk is een spoorloper? Ah, oké: iemand die over het spoor loopt. Enge tijd later: "Dames en heren, we hebben de spoorloper kunnen vatten, maar hebben nu last van een ander groepje spoorlopers." Dit zorgde toch wel voor de nodige hilariteit in de trein: "Wat nou terroristen? Spoorlopers, die zijn veel effectiever om het treinverkeer te ontregelen!"

Nou ja, veel te laat in Eindhoven. De trein naar Helmond kwam weer met vertraging binnen. *Zucht*

Was overigens een bomvolle trein, die van Utrecht naar Eindhoven. Waarom stuurt de NS op de rustigste momenten riante dubbeldekkers, zodat iedere reiziger z'n eigen coupé heeft, en stuurt ze in de spits een éénlagige boemeltrein?? Er moester superveel mensen staan, het hele eind van Utrecht naar Den Bosch. Dus ik sta op voor het meisje dat naast me staat, zodat zij kan gaan zitten. Kijkt de jongen tegenover me me aan met een blik alsof ik een wereldschokkende daad had verricht; alsof-ie zoiets nog nooit had gezien. Bleef-ie zelf zitten, de lul. Waarom zijn de mensen zo asociaal tegenwoordig? Ik kon staand prima m'n krant lezen tot aan Den Bosch, hoor.

Tijdens college vandaag m'n vorige opdracht teruggekregen, vorzien van een groot uitroepteken naast de test. Ik dacht nog wel: "ohoh, dat kan niks goed zijn", dus ik gaan vragen. "Ja, dat zet ik er altijd langs als ik iets echt héél goed vind." Hatseflats! Ook in college Requiem for a dream gezien, voor de helft. Bij thuiskomst meteen de dvd gaan huren om te kunnen zien hoe-ie afloopt. Superfilm, echt een aanrader! Zag ik in de videotheek toevallig een dvd staan van Kim Possible; m'm lievelings animatieserie!! Ik wist niet eens dat er in Nederland een dvd van uit was. Ik helemaal happy! En ook de nieuwe Robbedoes toevallig tegengekomen in de Bruna op 't station én een oud klasgenootje gesproken; een aardig (en mooi ) meisje.

En nu lekker Boudewijn de Groot aan. Top dus!
Oud 08-10-2005, 09:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2005 @ 02:15 :
*knip*
ja de ns die kan dr altijd wel wat van ik heb ook altijd net 5 minuten vertraging waardoor ik als een debiel het station door moet rennen en dan NET mn trein moet missen...
gevolg is een half uur wachten op die trein en ook de overstap voor de volgende missen en nog eens een half uur wachten... we love the ns!

ook dat staan.. ik heb me daar ook al eens over uit gelaten... vorige week was er storing ofzo in de intercity van enschede, hengelo, almelo en zo door dus moesten de mensen die naar amelo en verder (daar naast stopt ie ook nog op tussen gelegen stations) met de stoptrein en het was me daar toch druk
komen ze aan met een trein van 2! treinstellen.. met een boel 1ste klassers ga je twee uur later heb je een treinstel voor jezelf
belachelijk!!
en over dat opstaan... nog nooit iemand zien doen kan ook aan mij liggen natuurlijk... m
maar sommige doen zelfs al moeilijk als ze op moeten staan voor een oud mannetje ofzo..

verder klinkt alles goed daarzo gefeliciteerd met je !
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-10-2005, 09:54
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik haat hem zo intens... Stiefvaders :-\
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 08-10-2005, 11:50
Verwijderd
nightwish heeft er een nieuwe fan bij nooitgewetendatdatzoleukwas

gister uitgegaan, weuw, dikke lol gehad nu nog schor van t zingen 'waar is hier de nooduitgang'

en ik moet leren normaal te doen. want iedereen vind me raar...en das echt zo..maar hoe..
en god laat die jeuk nu eens even oprotten want t maakt me prikkelbaar en dat ga ik op mezelf richten. niet goed.
Oud 08-10-2005, 11:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Het gaat allemaal stukken langzamer dan verwacht, raak zo behoorlijk achter op m'n planning... maaaar wel heel goed in de stof gedoken en hopelijk blijft het goed hangen met hopelijk straks een voldoende als resultaat.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-10-2005, 12:08
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
tering zie ik eruit als iemand aan wie je vrolijk moet vertellen dat je al 10 kilo afgevallen bent en je je eten uitkotst. :/
ik wil dat niet horen, flikker op. het gaat nu net goed ja.
Oud 08-10-2005, 13:14
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*kijkt in spiegel*



Bah.

Oud 08-10-2005, 13:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
en de concentratie is kennelijk alweer op voor vandaag
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-10-2005, 13:43
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2005 @ 14:14 :
*kijkt in spiegel*



Bah.

same... alleen dan wel over mijn spiegel en nog in de kledingwinkel ook
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-10-2005, 14:52
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
en nu ontspannen... ik maak mezelf gek en vraag veel te veel. Ik maak m'n eigen lichaam ziek en ik kan er niet mee ophouden... zo maar ff douchen, werkt ontspannend lijkt me.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 08-10-2005, 15:26
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb zo'n intense hekel aan mijn stiefvader Mijn moeder had tegen hem gezegd dat hij mij moest meenemen met boodschappen doen (ik kook elke avond dus weet wat we nodig hebben e.d.). Daarbij zou ik wel weten wat lekker is, vannavond komen er allemaal vrienden van hun over de vloer.. Staan we in de supermarkt, krijg ik het karretje in mijn hand gedrukt met 'redt je maar, ik doe he-le-maal niks. Je moeder zegt dat jij weet wat lekker is en ik dus blijkbaar niet laterrr'... Nou lekker, daar sta je dan... Wat een hufter.. Hij heeft nu serieus al 10 keer gezegd dat er iets zwaait als ik wat boodschappen ben vergeten..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 08-10-2005, 15:46
Querido
Avatar van Querido
Querido is offline
Ik heb een nieuwe nick. Als iemand wil weten wie ik was (kom hier vrij vaak) pm dan ff ofzo.
Oud 08-10-2005, 15:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 08-10-2005 @ 02:15 :


Was overigens een bomvolle trein, die van Utrecht naar Eindhoven. Waarom stuurt de NS op de rustigste momenten riante dubbeldekkers, zodat iedere reiziger z'n eigen coupé heeft, en stuurt ze in de spits een éénlagige boemeltrein?? Er moester superveel mensen staan, het hele eind van Utrecht naar Den Bosch. Dus ik sta op voor het meisje dat naast me staat, zodat zij kan gaan zitten. Kijkt de jongen tegenover me me aan met een blik alsof ik een wereldschokkende daad had verricht; alsof-ie zoiets nog nooit had gezien. Bleef-ie zelf zitten, de lul. Waarom zijn de mensen zo asociaal tegenwoordig? Ik kon staand prima m'n krant lezen tot aan Den Bosch, hoor.

nou... ik stapte donderdag in de trein, maar die was ook helemaal vol. Zie ik dat er een man zit, met op de stoel naast hem een tas. Dus ik vroeg:
'zou ik daar misschien mogen zitten?'
zegt ie: 'nou, eigenlijk niet'
dus ik zei: 'kunt u niet uw tas op de grond zetten ofzo? Ik kan nl. niet de hele reis staan'
zegt ie: 'nou, ik zet m'n tas echt niet op de grond, dus je zoekt het maar lekker uit'

Ik: 'dat is heel erg sociaal van u, dankuwel.'
Maar tis natuurlijk te gek voor woorden
__________________
Tsja
Oud 08-10-2005, 15:49
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 08-10-2005 @ 16:26 :
*knip*
Tell me about it... alleen heb ik dan een stiefmoeder.
Gelukkig ben ik nu het huis uit
Niet dat nu weer alles ok is, maar daar heb ik iig geen last meer van
Oud 08-10-2005, 16:01
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
snoopy schreef op 08-10-2005 @ 16:46 :
nou... ik stapte donderdag in de trein, maar die was ook helemaal vol. Zie ik dat er een man zit, met op de stoel naast hem een tas. Dus ik vroeg:
'zou ik daar misschien mogen zitten?'
zegt ie: 'nou, eigenlijk niet'
dus ik zei: 'kunt u niet uw tas op de grond zetten ofzo? Ik kan nl. niet de hele reis staan'
zegt ie: 'nou, ik zet m'n tas echt niet op de grond, dus je zoekt het maar lekker uit'

Ik: 'dat is heel erg sociaal van u, dankuwel.'
Maar tis natuurlijk te gek voor woorden
zo dan das helemaal aso!!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-10-2005, 16:16
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zo voor genomen NIET uit te gaan met S en M
en moet straks werken (zit nu een boterham naar binnen te proppen) maar daarna ga ik toch uit...

ach we staan "te lang droog" (grin) dus we gaan eens kijken of we daar iets aan kunnen veranderen (vooral S zal dat goed lukken) maar goed... ik wil ook waarschijnlijk laatste keer met slotjes...dus moet eigenlijk nog 1 keer he!!

dussss...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 08-10-2005, 17:11
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
snoopy schreef op 08-10-2005 @ 16:46 :
nou... ik stapte donderdag in de trein, maar die was ook helemaal vol. Zie ik dat er een man zit, met op de stoel naast hem een tas. Dus ik vroeg:
'zou ik daar misschien mogen zitten?'
zegt ie: 'nou, eigenlijk niet'
dus ik zei: 'kunt u niet uw tas op de grond zetten ofzo? Ik kan nl. niet de hele reis staan'
zegt ie: 'nou, ik zet m'n tas echt niet op de grond, dus je zoekt het maar lekker uit'

Ik: 'dat is heel erg sociaal van u, dankuwel.'
Maar tis natuurlijk te gek voor woorden

Dat is echt niet normaal.
Oud 08-10-2005, 17:29
x_knorretje_x
Avatar van x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
Hoe kon een week die eindelijk eens leuk was, sinds maanden vooral leuke dagen, nou zo eindigen...We groeien uit elkaar...maar jij hebt niets door...je hebt genoeg mensen om je heen...genoeg mensen, via werk, via school, via van alles en nog wat...en ik, ik heb alleen jou...Of had k alleen jou...ik weet het niet meer...ben bang, de enige waar ik met mn problemen naartoe kon was jij...maar ik ben niet interessant genoeg meer...je hebt gelijk...

en ik ben zo moe...4 uurtjes geslapen omdat k gisteren zo in de war was, lag te janken in mn bed...probeerde nog een smsje te sturen, maar die begreep je niet...lag mezelf op te fokken...kwam vervolgens als een zombie op mn werk...van half 9 tot 5...en et was zo druk...laatste pauze niet eens gehad...
op weg naar huis...langs de winkel omdat k aleen meost eten...kom k mn mw-er tegen...kon et er niet bij hebben...kon wel janken...raakte helemaal in de war...en vanavond oppassen, tot half 12, kwil zo graag nu naar bed...nergens meer aan denken...
Oud 08-10-2005, 18:20
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
snoopy schreef op 08-10-2005 @ 16:46 :
nou... ik stapte donderdag in de trein, maar die was ook helemaal vol. Zie ik dat er een man zit, met op de stoel naast hem een tas. Dus ik vroeg:
'zou ik daar misschien mogen zitten?'
zegt ie: 'nou, eigenlijk niet'
dus ik zei: 'kunt u niet uw tas op de grond zetten ofzo? Ik kan nl. niet de hele reis staan'
zegt ie: 'nou, ik zet m'n tas echt niet op de grond, dus je zoekt het maar lekker uit'

Ik: 'dat is heel erg sociaal van u, dankuwel.'
Maar tis natuurlijk te gek voor woorden
Dat was een goeie geweest voor mij... die tas had ik eigenhandig door het treinstel gesmeten. Dát zal 'm leren!
Oud 08-10-2005, 18:50
moon
Avatar van moon
moon is offline
was wel een leuke dag. ff rustig winkelen. nieuwe trui gekocht (bruin). 't gaat weer beter met me.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 08-10-2005, 19:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben zo bang voor maandag, m'n eerste cijfer voor nederlands krijg ik dan terug en ik heb echt zo slecht gemaakt. Ik snapte er niets van. Ik snap ook niet waarom ik het niet snapte, want nederlands is altijd een van mijn beste vakken en vorig jaar stond ik zelfs een 8,1. Waarom wil dit nu niet?
Oud 08-10-2005, 20:20
w
w is offline
Die blik....
__________________
Steek een kaarsje voor een ander aan maar laat je eigen niet uitgaan
Oud 08-10-2005, 20:47
Querido
Avatar van Querido
Querido is offline
Oh wat haat ik mn masker. Wanneer ben ik nou eens mezelf?
^%#^&Grmbl&^%#@$
Maar stiekem wil ik gewoon niet meer.
Oud 08-10-2005, 20:56
Redhair
Redhair is offline
Veel dingen gebeurt, afgelopen dagen. Dinsdag had ik met T. afgesproken. Ik liep nog even door de AH waar ik werk om wat dingen te halen, toen mijn bedrijfsleider naar me toe kwam en vrij bot zei dat hij een gesprek met me wilde. Ik was bang voor ontslag, we spraken af voor woensdag. Toen ik bij de kassa stond belde T. me op om af te zeggen. Ik helemaal pissed, bang voor mijn werk, bang dat het toch nog niet goed zat met T. Toen ging ik paardrijen met mijn vriendin op haar nieuwe verzorgpony en dat voelde goed. Heb jaren niet meer gereden en het nooit gemist. Maar nu was ik half aan het huilen, we waren in een bos, en toen ik op het paard zat en ze begon te draven kwam ik helemaal tot rust. Wat voelde dat goed. Ik had geen cap op, dus heb maar even gedraafd, meer dat lijf onder je, die cadans, die wind door je haren, het zorgde voor een grote glimlach op mijn gezicht.

Woensdag gesprek op mijn werk, en inderdaad, ik werd ontslagen, omdat ik tevaak ziek was. Moet nog een maand, en dan oprotten. Wat een kutstreek, kan ik er wat aan doen dat ik niet slaap en depressief ben? Dat werken zorgde er juist voor dat ik me wat beter voel. Maagoed, eigenlijk had ik kassatraining die avond, maar daar hoefde ik dus niet heen, dus ik belde T. maar. Hij kon. We zijn naar een kroegje geweest waar we eerder waren, zaten op precies dezelfde plaats, dronken hetzelfde en speelde net als toen jenga. Daarna wilde hij nog mijn kamer zien en zijn we hierheen geggaan en hebben we een film gekeken, dat was echt fijn.

Gister uitgeweest met twee collega's. Met een van die twee moest ik gister iets doen op mijn werk, en hij vroeg of ik mee uit ging, we zien elkaar wel eens in de plek waar we altijd uitgaan. Ik stemde toe. Ik was er met een vriendin om half twee, de twee jongens kwamen om half drie. we hebben ongelooflijke lol gehad. Toen de tent sloot zijn we nog naar het huis van een jongen gegaan. ik lag vanmorgen om 7 uur in bed en moest 2 uur weer kassadraaien. Dat ging dus helemaal fout. Heb fouten aan een stuk door gemaakt en als hoogte punt ruzie met een klant gekregen. Hoezee.

En nu voel ik me kut en lelijk en morgen komt de uitwisselingsstudent en ik heb er geen zin in en ik wil dood maar ik snap niet waarom, T. en ik zijn weer vrienden en als het zo dooraat met die jongens worden dat ook vrienden.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 08-10-2005, 21:34
Verwijderd
Vandaag voor het eerst vrijwilligerswerk gedaan in een daklozen-dagopvang. en het was echt geweldig. koffie uitdelen, brood uitdelen, soep uitdelen, en heerlijk grappen met die mensen, effe babbelen, leren kennen, etc. ja, dat was echt leuk.En vooral prettig dat het hoofd aan het eind van de dag zei dat het helemaal niet opviel dat er iemand nieuw was, en dat ze dat een goed gevoel vond.. heerlijk om te horen. gelukkig dat Zwager me die ochtend naar het wijkgebouw gebracht had, en dat ik bij Zus kon slapen. ja. maar goed, het was enig, nog 9 dagen. en nu heb ik de mogelijkheid om te reageren op een baan bij de Blokker, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet hebben eigenlijk. aangezien ik nu in Amdam werk op zaterdag, en dus niet bij de Blokker werken kan. nou, ik moet maar kijken wat en hoe.

en oh, wat is dronken zijn toch een heerlijk fijn gevoel..hoog tijd om eens uit te gaan, te bezatten en de avond niet meer te kunnen herinneren.
Hoewel ik moet zeggen dat wanneer je dronken bent verdriet en blijheid geen centimeter uit elkaar liggen.
Oud 08-10-2005, 21:43
Minami
Avatar van Minami
Minami is offline
Met hem op uren op t strand gezeten,
zo fijn, vertrouwd en heerlijk samen zijn.
__________________
No one knew why she wouldn't wake up, I think she finaly made it back home.
Oud 08-10-2005, 21:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb het gevoel dat ik vertellen wil. Voor de verandering moet het eens niet, ik wil het zelf. Maar als ik het probeer, blokkeert alles en kan ik niets meer.

Laat dan maar.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-10-2005, 22:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Vanavond was wederom erg gezellig. Vriendin van me was jarig en had een groot tuinfeest georganiseerd. Heleboel mensen tegen het lijf gelopen die ik al maanden niet meer gesproken, laat staan gezien had. Dilemma's wat betreft vriendjes en vriendinnetjes ter sprake gebracht, goodie bags gemaakt, een beetje teveel gedronken met het gevolg: Rare foto's. Och ja, moet kunnen voor een keertje. Vind ik dan.

Straks misschien nog naar een jongen die ik ken van school; beetje muziek luisteren, onderuit zitten en vaag doen. Best gezellig, was het de vorige keer ook. Maar betwijfel eigelijk of ik daar nog wel zin in heb. Daarnaast mag ik morgenochtend vroeg alweer te paard zitten, en ik vraag me af of ik dan nog wel m'n bed uit te slepen ben... Daarbij; alleen maar jongens, En nee dat is weinig boeiend tijdens het uitgaan.

Hmm wat zal ik doen.. ? In bad gaan, en misschien toch maar wel gaan.. Mja lekker boeiend eigelijk..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 08-10-2005, 22:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
2-0!!!

Wij.. gaan.. naar.. Duitsland toe! Wij gaan naar Duitsland toe! Wij gaan naar Duitsland toe! Wij gaan naar Duitsland toe!

Nu nog een biertje en een filmpje!
Oud 08-10-2005, 22:46
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
waarom is het nooit wederzijds?
Oud 08-10-2005, 23:23
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik ga voor vroeg m'n bedje ingaan, en daarvoor nog een warme douche.. jeuh.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #40
Roosje
492 21-10-2005 12:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.