Oud 17-04-2017, 22:13
Maya86
Maya86 is offline
Hoi humans,
Heb je wel eens na gedacht over hoe het is om alleen te zijn? En dan Niet het alleen zijn als je even niemand hebt om mee te praten, maar de ziel drukende eenzaamheid die komt bij altijd iemand zijn 2de keus zijn. De eenzaamheid die komt met dagen alleen zijn en niemand die het echt merkt, of het iets uitmaakt. Ik wel. Het is grappig ik denk dat ik in de loop der jaren mezelf heb kunnen wijsmaken dat ik het liefste altijd alleen ben, en soms is dat ook zo! Maar een gedeelte in mij wil niks liever dan de connecties maken die andere mensen hebben. dat iemand mij ziet, echt ziet! wanneer ik omringt ben door de hordes met mensen. Om niet opgeslokt te worden door de menigte, en mezelf beetje bij beetje weg te laten drijven. Mischien snap je niet waar ik het over heb, ik neem aan dat jij echte vrienden hebt! Mensen die je kan bellen wanneer je maar wilt en ook echt met jou willen zijn. Of in ieder geval hoop ik dat voor jou! Soms hoop ik dat het allemaal nog gaat gebeuren voor mij, ik ontmoet vrienden die van mij houden, word sociaal en gezellig, en laat al mijn angststoornissen gaan! Maar zo werkt de wereld niet! Wil je iets hebben moet je er voor vechten. Maar kan ik wel? ik heb het niet altijd in me. Wat doekje als je niet dat gene kan wat natuurlijk moet zijn? Dat gene waar je genen zonder uitleg goed in moeten zijn. Wat als elke actie die je doet soms onnatuurlijk voelt ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2017, 09:39
Verwijderd
Ik weet dat je hier weinig aan hebt, maar geloof me, iedereen heeft zich wel eens gevoeld zoals jij je nu voelt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2017, 17:09
Verwijderd
Als je die connecties wil; maak ze. Als het je niet lukt alleen; zoek hulp. Wil je ze toch niet; laat zitten en berust in je zelfgekozen lot.

Vet moeilijk, die wereld.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2017, 20:47
Maya86
Maya86 is offline
Hahaha ja heel ingewikkeld 😭
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Inspiratie loos verhaal
-SoloWolf-
8 23-12-2005 10:44
Verhalen & Gedichten Stil van onmacht
Marlous
5 13-04-2005 20:07
Psychologie Vind jij dat je genoeg contacten/vrienden hebt?
MysteriouR
120 10-04-2005 11:24
Verhalen & Gedichten slavernij verhaal
Twijg
36 22-06-2003 15:27
Verhalen & Gedichten Met de Wind (een gedicht met een begeleidend stukje proza)
Dreampoet
3 31-08-2001 15:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:41.