Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2014, 17:48
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me alleen maar somberder en angstiger.
en het am wordt ook alleen maar meer.
ik weet het niet meer.
en woensdag weer naar de psychiater toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 28-04-2014, 18:22
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Even voor de duidelijkheid, ik hoef helemaal geen stage te gaan lopen op een school.
Ik moet gewoon ergens een bedrijf/bureau vinden wat plek heeft voor een grafisch/mediavormgever.
Ik heb nog wat heen en weer gemaild met die vrouw, en hoewel ik het liefst haar eens flink de waarheid had verteld over hoe ontzettend idioot die school is( het was de allerhoogste directrice die mailde) heb ik dat toch maar niet gedaan. Al heb ik daar ergens wel weer spijt van.Altijd als ik aan die horrorschool denk komen er toch weer wraakgevoelens ofzo.
Ik heb vooral doorgevraagd over wat voor stageplaats het was, en wat bleek, het was gewoon weer zo'n bedrijf wat dacht dat het wel handig was om een stagiaire voor een halfjaar in dienst te nemen. Ze willen een nieuwe huisstijl en website dus ze hadden het plan om dan maar een stagiaire voor een halfjaar in dienst te nemen, lekker makkelijk, werkt bij hen op locatie, hoeft niet betaald te worden en de website en huisstijl ook nog eens voor niets vernieuwd. Oh wat wordt ik moe van dat soort ''misbruik''.
Ik heb maar netjes teruggestuurd dat dat dus echt niet de bedoeling is van stagiaires en dat dat ook vanuit school niet mag omdat daar dan geen andere vormgever is die mij feedback kan geven op mijn werk. Toen kreeg ik als reactie dat dat onzin was omdat ze docenten beeldend hadden, toen heb ik ze gevraagd of de docenten beeldend in de les dan ook photoshop en illustrator behandelen en of ze daar dan verstand van hadden(wat dus in 9 van de 10 gevallen van handvaardigheiddocenten niet zo is) en toen kreeg ik de reactie dat het dan inderdaad misschien niet handig was.
Maar oh wat had ik graag een supergemene mail gestuurd en de waarheid verteld die directrice, ik heb haar nog nooit gezien, want het is de allerhoogste directrice zegmaar, die de leiding heeft over alle locaties, maar die school spoort gewoon niet, ik vraag me werkelijk wel eens af hoeveel slachtoffers dat die school nog gaat maken.
Ik heb mijn school thuis afgemaakt omdat ik daar te heftig gepest ben en een depressie daardoor kreeg(het had niet veel gescheeld of ik was er niet meer), een vriendin van me heeft twee jaar nadat ze daar weg was zelfmoord gepleegd omdat ze het pesten op die school ook niet kon verwerken, een ander meisje wat ik verder niet ken is gestopt met school toen ze in de 2de zat en zit sindsdien al 6 jaar in een gesloten inrichting omdat ze het pesten niet meer aan kon. En ongetwijfeld nog meer gevallen waar ik niets vanaf weet. En nog wordt die idiote school niet wakker!
Oud 28-04-2014, 19:34
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik vind het eigenlijk wel goed dat je je hebt ingehouden tegen die directrice winnie. Ten eerste omdat het niet professioneel is om in een gesprek over een stage zoiets te doen (want het klinkt alsof je het verder heel netjes hebt aangepakt) en ten tweede win je er niets mee. Die directrice kan heus niet met 1 vingerknip zorgen dat er niet meer gepest wordt en waarschijnlijk weet ze ook wel dat dat soort dingen gebeuren.
Dus ode aan je zelfbeheersing!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 01-05-2014, 12:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend toen ik wakker werd hingen er al slingers en een kaart van een begeleidster stond er.
en nou ben ik op dagbesteding daar heb ik ook getrakteerd.
en vanavond ga ik wokken met me ouders en me zusje.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-05-2014, 16:24
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Citaat:
vanochtend toen ik wakker werd hingen er al slingers en een kaart van een begeleidster stond er.
en nou ben ik op dagbesteding daar heb ik ook getrakteerd.
en vanavond ga ik wokken met me ouders en me zusje.
Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat 26 jaar je geluk brengt!
x
Oud 01-05-2014, 22:10
Verwijderd
Citaat:
vanochtend toen ik wakker werd hingen er al slingers en een kaart van een begeleidster stond er.
en nou ben ik op dagbesteding daar heb ik ook getrakteerd.
en vanavond ga ik wokken met me ouders en me zusje.
Nog gefeliciteeerd meid ! Geniet nog van het laatste uurtje
Heb je een leuke dag gehad?
Oud 02-05-2014, 18:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat 26 jaar je geluk brengt!
x
dankje
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-05-2014, 18:44
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Nog gefeliciteeerd meid ! Geniet nog van het laatste uurtje
Heb je een leuke dag gehad?
dank je ik heb geprobeerd ervan te genieten.
maar het was wel gezellig.

ot.
ik voel me angstig en depri.
vanavond aan me nieuwe medicijn beginnen ik ben benieuwd.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 03-05-2014, 10:36
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Life is good. Momenteel dan. Wat een weekje weg wel niet kan doen, straks naar een vriendin, maandag naar bevrijdingsfestival zwolle met mijn broertje, eindje weg van huis maar hij wou het graag dus dan doen we dat toch ? Ik hoop dat het de komende tijd zo blijft gaan, dan ben ik een tevreden mens.

Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 03-05-2014, 15:27
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Citaat:
Life is good. Momenteel dan. Wat een weekje weg wel niet kan doen, straks naar een vriendin, maandag naar bevrijdingsfestival zwolle met mijn broertje, eindje weg van huis maar hij wou het graag dus dan doen we dat toch ? Ik hoop dat het de komende tijd zo blijft gaan, dan ben ik een tevreden mens.

Knuffel voor iedereen die hem nodig heeft!
klinkt top!
Oud 06-05-2014, 12:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me angstig en in de war.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-05-2014, 15:26
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
continu met dezelfde vraag in mijn hoofd: Hoe denkt hij dan over mij?
Maakt me heel onzeker, word er helemaal gek van.
Oud 06-05-2014, 16:40
Verwijderd
Vraag het hem?
Oud 06-05-2014, 22:24
Verwijderd
Stress
Oud 07-05-2014, 09:30
Verwijderd
K wil dood
Oud 07-05-2014, 22:26
Verwijderd
Citaat:
K wil dood
Je gaat nu door een kuttijd heen als ik je posts zo lees, maar dat betekent niet dat je hier niet uit gaat komen. Het voelt misschien alsof het nooit meer beter wordt, dat je voor altijd je rot zult blijven voelen, maar het gaat slijten. Het doet zeer, het is kut maar het is het waard om te blijven leven. Het wordt nog beter, het duurt misschien nog een tijd, langer dan je wil, maar stay alive..
Heel erg veel sterkte! Ik vind het heel erg naar voor je..
Oud 08-05-2014, 10:13
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
gisteren een gesprek met de psychiater gehad,
en alles voor hem uitgetypt op een brief.
we hebben ook een goed gesprek gehad.
en zodra er een bed vrij komt wordt ik opgenomen zo snel mogelijk.
dat is wel een opluchting.
en een van me medicijnen is gestopt.
en me lorazepam had ik 4x per dag 1 en dat is nou 4x per dag 2 geworden.
en volgende week donderdag heb ik een gesprek met de psychiater en de psycholoog.
nou nog een halve dag dagbesteding.
dan blijf ik vanavond nog in schijndel.
en dan ga ik morgen avond naar me ouders toe.
ik hoop dat ik het weekend een beetje door kan komen.
want ik wordt gek van me angsten me beelden en me gedachtes.
en ik voel me heel erg in de war en ik denk constant aan am.
dan zeggen ze wel afleiding zoeken maar dat lukt op een gegeven moment ook niet meer.
ik ben nou maar even lekker muziek aan het luisteren hopelijk helpt dat.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-05-2014, 09:31
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Met dit weer is het niet bepaald motiverend om uit bed te komen, beetje jammer dat ik moet werken. Dit weekend jarig, morgen op stap & zondag vieren. Toch eergisteren weer even terug gezakt naar nergens zin aan hebben en zo moe zijn, hopen dat het na vannacht nog een keer goed slapen over is zodat ik het weekend beetje goed door kom.
Knuff voor darkfairy, je bent sterk!
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 09-05-2014, 14:08
Verwijderd
Heb nu al 3 dagen achter elkaar bad hair days. Nu is het echter menens want vanavond komen er bitches langs en ik wil er minimaal één schaken. Normaal kunnen de slechte haar-dagen gecompenseerd worden door mijn atlas-figuur maar een goed kapsel helpt natuurlijk altijd.

Vanavond toch nog maar eens opnieuw proberen er wat van te maken. Tot die tijd is zelfmedelijden het devies, maar daar kom ik wel doorheen door af en toe mijn shirt omhoog te trekken en mijn abs te bewonderen.
Oud 09-05-2014, 15:44
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Blegh. Stages zoeken schiet echt niet op, bij niemand. En dat merk ik ook heel duidelijk aan de sfeer op school nu. Iedereen is chagrijnig en bij samenwerkingsopdrachten is iedereen continu met stage bezig. En een van mijn vriendinnen loopt steeds iedereen af te katten en gemene opmerkingen te maken. Maar gelukkig was ik niet de enige die dat vond, een andere(gemeenschappelijke) vriendin vond dat ook al. Het is gewoon dom, dat ze gestrest is omdat ze telkens afgewezen wordt snap ik, maar zij telt bellen en dan te horen krijgen dat ze geen stagiaires nodig hebben ook als afwijzingen, dus ten eerste kloppen die 53(of zoiets) afwijzingen waar ze mee te koop loopt al niet. En daarnaast vind ik het stom om dan tegen mij te zeggen dat het mijn eigen schuld is dat ik nog niets heb omdat ik niet zoveel moeite zou doen als zij. En dan ook nog zeggen tegen mij dat ze haar sneller aan zullen nemen omdat zij dylexie heeft en ik autisme en dat ze dat vervelender vinden. En zeggen dat ze meer kwaliteiten heeft als mij en dus ook sneller aangenomen wordt. (uuuh yeah right, daarom zijn leraren tegen mij altijd super positief en tegen haar alleen maar kritisch en durf jij geen presentaties te houden omdat je te verlegen bent) Als ik solliciteer krijg ik altijd een reactie en zijn ze altijd positief, en bij haar reageren ze nooit en dat komt waarschijnlijk gewoon omdat ze in haar brieven heel stoer en zelfverzekerd doet terwijl het een heel stil en verlegen kind is en daar prikken ze doorheen. Ik en die gemeenschappelijke vriendin snappen haar echt niet, normaal doet ze nooit zo. Dus we laten haar nu ook maar ff lekker haar gang gaan en als ze aardig doet moet ze maar bij ons komen maar als ze zo gemeen doet dan mag ze dat lekker in dr eentje gaan doen.

Ik heb de stagecoördinator maar gemaild dat het voor mij niet werkt om zo zonder enige vorm van begeleiding stages te zoeken en dat ik het door mijn autisme sowieso al moeilijk vindt. En ik heb gezegd dat ik telkens te horen krijg dat ze alleen hbo'ers of 4dejaars willen of dat ze al een stagiaire hebben of dat ze geen werk hebben. En uitgelegd welke stappen ik al wel heb gezet en waar ik allemaal heb gesolliciteerd. En gezegd dat ik het fijn zou vinden als we samen een lijstje konden maken met bedrijven waar nog niemand zit die ik nog kan proberen. En hij mailde terug dat ik daar volgende week voor langs mag komen dus ik hoop dat het iets oplevert.
Volgende week heb ik wel een sollicitatiegesprek voor vakantiewerk, dus dat is wel mooi!
Oud 09-05-2014, 17:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Nonny dankje ^^

ot.
ik ben vanmiddag gebeld.
en maandag om 10:30 wordt ik opgenomen.
nou het weekend nog zien door te komen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-05-2014, 08:53
Verwijderd
Ik heb het verkloot.
Oud 10-05-2014, 18:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik weet het niet meer
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-05-2014, 13:46
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Citaat:
Ik heb het verkloot.

Wat heb je verkloot als ik vragen mag ?
Oud 11-05-2014, 16:51
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag al me spullen ingepakt.
morgen de laatste spullen nog inpakken.
en dan de opname.
ik ben blij als het zo ver is.
want het is de afgelopen dagen veel misgegaan met am.
en me andere gedachten en plannen kan ik ook met moeite inhouden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 11-05-2014, 16:55
Verwijderd
Citaat:

Wat heb je verkloot als ik vragen mag ?
Ik heb me verslapen en nu ben ik mn baantje kwijt en ik haal mn jaar misschien alweer niet
Oud 12-05-2014, 13:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben sinds vanochtend opgenomen.
vanmiddag is het weer misgegaan met am.
en ik weet het allemaal niet meer.
vanavond komt mijn moeder op bezoek.
en mijn begeleidster met haar vriend komen ook op bezoek.
hopen dat ik dan wat vrolijker ben.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-05-2014, 13:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb me verslapen en nu ben ik mn baantje kwijt en ik haal mn jaar misschien alweer niet
Poe Dat is niet niks. Knuffel!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 12-05-2014, 21:52
Verwijderd
Vnd was eerst heel kut maar toen mocht ik een ritalin van een vriendin en dat werkte wel. Wel mn toets beetje verknald maarja.
Morgen voor het eerst sinds een paar maanden een vrije middag
Oud 14-05-2014, 22:03
123anoniem1234
123anoniem1234 is offline
Ik ben best wel bang om te slapen als ik geen controle heb over wat er in huis gebeurt. Zeker nu mijn huisgenootje allemaal vrienden die ik niet ken over heeft. Bah.
Oud 15-05-2014, 06:46
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik ben best wel bang om te slapen als ik geen controle heb over wat er in huis gebeurt. Zeker nu mijn huisgenootje allemaal vrienden die ik niet ken over heeft. Bah.
Oh ik kon ook nooit slapen als mij huisgenoten herrie maakten. Oordopjes doen wonderen! En elkaar rustig op dingen aanspreken kan ook gewoon, zeker op normale doordeweekse dagen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 15-05-2014, 14:26
123anoniem1234
123anoniem1234 is offline
Citaat:
Oh ik kon ook nooit slapen als mij huisgenoten herrie maakten. Oordopjes doen wonderen! En elkaar rustig op dingen aanspreken kan ook gewoon, zeker op normale doordeweekse dagen.
Ja die heb ik ook En ze zijn niet eens super luid, maar als er iemand aanbelt/door het huis loopt wil ik altijd weten wie dat is enzo en dan kan ik niet slapen
Oud 17-05-2014, 14:59
Verwijderd
Al een tijdje hier niks gepost.
Opzich gaat het ook best wel goed met mij.
Althans psychisch gaat het goed met mij, lichamelijk ben ik erg aan het sukkelen.
Zo heb ik erg veel last van mijn longen ( astmatische bronchitis ) en ben ik erg vatbaar voor longontstekingen en ook heb ik een verkorte spier bij mijn knie wat erg pijnlijk is.
Hier krijg ik fysiotherapie voor en dat helpt een klein beetje.
Nu heb ik voor thuis ook oefeningen mee gekregen die ik moet doen om mijn spier in mijn knie op te rekken.
Ook dat is geen pretje en is pijnlijk.
Ongeveer een week geleden ben ik gestopt met de pretnison en nu is het afwachten hoe mijn gezondheid omtrent mijn longen blijft.
Ik vind het best wel spannend, want 2 keer na het stoppen van de pretnison is het fout gegaan en moest ik worden opgenomen in het ziekenhuis.
Ik mag voorlopig ook niet gaan werken van mijn begeleidster van de woongroep.
Eerst wil ze het gesprek met de longarts afwachten en daarna gaan we een plan maken van hoe verder.
4 Juni moet ik weer naar de longarts toe, dus dan is het afwachten van wat hij gaat zeggen.
Ik krijg dan ook een longfunctie test, dus ben benieuwd.

Verder voor iedereen die het nodig heeft een knuffel van mij.
Oud 18-05-2014, 12:39
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Deze week heb ik een sollicitatiegesprek gehad voor vakantiewerk, en totaal onverwacht ook een voor stage.
En een andere voor stage staat al gepland.
Morgen krijg ik sowieso van dat stagegesprek de uitslag en van die andere denk ik ook(maar dat weet ik niet meer zeker), en ik heb over allebei wel een heel goed gevoel maar toch merk ik aan mezelf dat ik achteraf alleen maar de negatieve dingen ga zoeken uit onzekerheid ofzo. Dat ik alleen maar denk 'dit dit en dit ging fout' in plaats van dat ik denk aan wat goed ging. Want ik had over beide echt een goed gevoel.
Dus ik ben best zenuwachtig voor morgen.
Thuis gaat het kak, maar het deed me gister wel goed dat Joyce2 gister zei dat ze trots op me was dat ik naar die twee gesprekken ben geweest! En ze had best wel gelijk toen ze zei dat ik een paar weken geleden nog zo zat te zeiken van 'het lukt niet met stage en het gaat me nooit lukken en vakantiewerk kan ik ook niet vinden' en dat ik nu gewoon naar die gesprekken ben geweest en dat het hartstikke goed ging. Ik heb soms echt het gevoel dat ik niet meer vooruit ga, dat ik een tijd heb gehad dat het telkens wat beter ging en dat het nu tot stilstand is gekomen en steeds hetzelfde blijft, maar daar is zowel Joyce2 als mijn mentor als mijn therapeute het niet mee eens. En soms moeten ze me dan even met mn neus op de feiten duwen.
En Joyce was ook heel blij voor me toen ik haar een chatbericht stuurde daarover.
Ik ben echt benieuwd morgen!
Oud 18-05-2014, 19:22
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de zm gedachten en neigingen worden alleen maar heftiger
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-05-2014, 17:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanochtend bij de dokter geweest en ik heb inderdaad een onstoken enkel.
en vanmiddag bij de psychiater geweest.
ik heb er zonnodig bij gekregen.
oxazepam 10 mg.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-05-2014, 17:41
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Woehoee! Aangenomen bij die stageplaats, echt een hele gave stageplek. Ik ben er echt blij mee.
Haha en het allereerste wat ik deed was Joyce2 smsen en Joyce een berichtje sturen haha.
Nouja, mijn projectgroep wist het eerder want die waren erbij toen ik de telefoon opnam.
Ik weet niet, ik deel dat soort dingen gewoon graag meteen met Joyce en Joyce2. Omdat ik weet dat die wel terecht blij voor me zijn en het ook menen als ze zeggen dat ze trots op me zijn. Het voelt gewoon fijn om dat soort dingen meteen met ze te delen. Omdat ik zo'n goede band met ze heb. Ik heb dat dus ook eerst gedaan, en toen mijn mentor en wat andere leraren waar ik een hele goede band mee heb gezocht, en toen echt pas na een paar uur mn ouders gesmst, die roepen wel dat ze blij zijn maar ik heb moeite om dat van ze aan te nemen, door alle shitzooi thuis.
Oud 20-05-2014, 13:55
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me klote.
gelukkig komt vanavond me zusje op bezoek.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-05-2014, 08:47
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
straks lichamelijk onderzoek bij de dokter.
ik ben benieuwd.
en verder voel ik me erg angstig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-05-2014, 16:58
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
ik voel me down, voor het eerst in tijden weer...
__________________
Time is Illmatic
Oud 21-05-2014, 16:58
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Minder praten, minder denken, meer voelen, meer doen. Dat is wat ik moet doen
__________________
Time is Illmatic
Oud 21-05-2014, 17:17
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
straks lichamelijk onderzoek bij de dokter.
ik ben benieuwd.
en verder voel ik me erg angstig.
Komt vast goed! De dokter weet wat ie doet!
__________________
Time is Illmatic
Oud 21-05-2014, 19:24
Pancakelover
Avatar van Pancakelover
Pancakelover is offline
Probeer je aftespreken met je vrienden via de facebook groepschat wordt er elke keer omheen gepraat,
maar als iemand anders wat wil organiseren is er wel meteen reactie -_-
Zucht logic

Groetjes
Frank
Oud 21-05-2014, 21:24
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Op dagen zoals vandaag zit ik mezelf zo in de weg. Gadverdamme. Chagrijnig to the max al de hele dag en alles gaat ook nog eens mis. Heel gauw slapen en de omende 48 uur niet meer opstaan misschien. Zeurpost dit, er zijn zat mensen die het moeilijker hebben maar op dit moment voel ik me gewoon ontzettend kut.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Oud 22-05-2014, 20:22
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
als iemand een praat maatje wil kan mij een pm sturen
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 22-05-2014, 20:22
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
als iemand een praat maatje wil kan mij een pm sturen
dit topic is geen contact gezocht. dit is het lucht je hart topic.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 22-05-2014, 20:24
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
dan als nog dat mensen nodig vinden om te praten
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 23-05-2014, 10:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Volgens het psych announcement is het ook niet toegestaan om je als luisterend oor aan te bieden. Je kan helpen door gewoon in de topics te reageren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 23-05-2014, 15:11
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Citaat:
Volgens het psych announcement is het ook niet toegestaan om je als luisterend oor aan te bieden. Je kan helpen door gewoon in de topics te reageren.
in een aparte topic inderdaad via sub forum is het toegestaan
__________________
http://adf.ly/otNx7
Oud 23-05-2014, 15:44
Verwijderd
Nogal stress rondom school, chaos in m'n hoofd en een chronisch tijd tekort
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie zelfmoord
Verwijderd
63 07-05-2014 21:07
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.