Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2006, 19:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Weten jullie of je in 6 vwo een herkansing voor frans én duits 1 mag doen? Ik sluit die namelijk dit jaar af, maar ik weet bij een niet zeker of het een voldoende wordt en bij de ander niet zeker of het een 7 wordt. En het zou er mooi zijn als ik een 6 én een 7 kan behalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2006, 19:13
Verwijderd
Je moet even in het PTA kijken.

Bij ons op school mag je die voldoende niet herkansen, ik bedoel het maakt hen niet veel uit of je een 7 of een 6 haalt. Die onvoldoende zou je in overleg met je docent + een voorstel aan de examencommissie voor de wijze erop vóór 1 december kunnen verbeteren naar een voldoende.

Maar dit verschilt per school, gewoon eventjes aan je afdelingsleider, administratiemevrouw of examencommissievoorzitter vragen. Die weten deze dingen meestal wel.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 19:57
Verwijderd
Bij ons mocht het in de 6e alleen wanneer je het met een onvoldoende had afgesloten. Dat gold touwens ook voor andere vakken die we ook hadden afgesloten zoals ANW of Maatschappijleer en we daar een onvoldoende voor stonden.
Ik denk dat het per school verschilt maar je het even moet navragen bij je decaan.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 20:02
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Vorig jaar mochten we van ANW, maatschappijleer en geschiedenis twee herkansen. Maar ik kan inderdaad beter de decaan vragen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 21:50
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Bij ons mag je er één herkansen. Óf Duits, óf Frans, maar niet allebei.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 10:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 18-06-2006 @ 22:50 :
Bij ons mag je er één herkansen. Óf Duits, óf Frans, maar niet allebei.
Same here (op m'n oude school )

Je mocht één vak in z'n totaliteit herkansen: niet meerdere.
Het maakte dan volgens mij niet uit of je er een voldoende voor stond.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 10:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij ons mocht je per toetsweek een onvoldoende toets herkansen, dus of frans of duits in dit geval. Je mocht geen voldoendes herkansen en een onvoldoende toets mocht je maar een keer overdoen. Aan het eind kregen we een herkansing waarbij je een onvoldoende toets van een toetsweek naar keuze mocht herkansen maar dan wel een die je nog niet eerder had herkanst. Je mocht dus wel Frans herkansen van toetsweek 1 en Duits van toetsweek 2 als die allebei onvoldoende waren. Je kon bij ons sowieso geen heel onvoldoende vak in een keer herkansen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 21:18
Morri
Morri is offline
Volgens mij mag je bij ons één heel afgesloten vak herkansen: dus of geschiedenis 1 of anw of ma1 of fa1 of du1. Eigenlijk best oneerlijk want ik heb bv. al geen fa1 en du1.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 20:30
welle
Avatar van welle
welle is offline
Wij mogen ze allebei herkansen aan het einde van het jaar, maar we hebben maar 3 herkansingen voor het hele jaar, dus dat is niet echt veel (ik heb ook wel eens met iemand gepraat die 3 herkansen per proefwerkweek had). We mogen trouwens ook voldoendes herkansen.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2006, 21:19
Crimson
Crimson is offline
Bij ons kon het na de 4e (je had in de 4e zeer intensief Duits1 en Frans1, lezen, luisteren, schrijven, spreken), dus begin 5e, als je een onvoldoende had.

Maar...

Al dit soort dingen verschillen per school, dus inderdaad, ga even naar degene die er over gaat op school.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2006, 20:37
Barones
Avatar van Barones
Barones is offline
eigenlijk belachelijk dat dit zoveel verschilt per school.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wat heb je gedaan?
Verwijderd
500 05-11-2006 19:01
Algemene schoolzaken Herkansingen / VWO te licht / profielen
I love stars
26 09-07-2006 18:36
VWO Aardrijkskunde II
Marloeske
455 29-06-2005 11:57
Algemene schoolzaken Vraag over VAVO
Slimwizard
5 07-06-2004 14:09
Algemene schoolzaken Illegale cijferbepaling FA en DU op Dominicus College Nijmegen
Autolycus
39 27-04-2004 17:31
Eindexamens 2004 Erg zenuwachtig voor examens?
Silvie
59 07-04-2004 18:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:52.