Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-07-2006, 15:41
Thanatios
Thanatios is offline
Hallo iedereen,

Ik gebruik deze website al een jaar of 2-3 voor mijn werkstukken. En als voorbeeld voor bepaalde dingen. En dus besloot ik om hier ook maar eens aan te melden.

Er moet mij echt iets van het hart. Kijk:

Ik zelf kwam er gisteren achter dat mijn rapport hier nog ligt. Zonder handtekening van mijn moeder, maar dat kan ik zo wel vragen.
Wat ik mij dus afvraag is: als ik dit rapport niet ingeleverd heb, kunnen zij(mijn school) dan alsnog weten wat voor cijfers ik heb? Want als zij dat niet weten, kunnen zij ook niet weten of ik nou over ben of niet.

Dus ik vraag me af of ik nu kan blijven zitten, aleen omdat ik mijn rapport niet heb ingeleverd?

Wij zelf hebben nu al 2 weken geen school. Vorige week moest ik aleen nog maar mijn boeken weg brengen (op donderdag), en toen werden ook de rapport vergaderingen gehouden voor klas 3.
Als je niet over bent, dan werd je ook op die dag gebelt. En ik werd niet gebelt.

Dus vraag ik me ook af, of ik nou niet gebelt werd, omdat zij mijn cijfers niet wisten? Of omdat ik gewoon over ben?

Ik zit in dikke stress nu, en vraag me echt af of ik over ben of niet, en wat ik precies moet doen.

Vriendelijke groeten,
Thanatios
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2006, 15:43
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Natuurlijk hebben ze je cijfers. Die worden toch meestal opgslagen in de computer? Anders hebben de leraren ze wel. En mag jij je rapport niet zelf houden dan?
Als je niet gebeld bent, ben je over, dunkt mij.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 15:44
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
als een school afhankelijk is van jouw gedrukte meegekregen rapport zou ik maar snel iets gaan wijzigen. volgens mij ben je gewoon over. anders hadden ze toch in ieder geval nog wel over je rapport kunnen bellen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 15:45
Thanatios
Thanatios is offline
bedankt voor je reply,

Deze donderdag worden dus de rapporten al uitgerijkt. Dus wat gaan ze dan met mij doen?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 15:45
Morri
Morri is offline
Ik zit niet bij jou op school, en de enige die je dit met zekerheid kan vertellen is iemand van je school. Kun je je mentor of afdelingsleider/coordinator oid niet bellen/mailen? Het lijkt me sterk dat school je punten niet weet, want ze hebben je dit rapport toch zelf gegeven? Waarschijnlijk hebben ze het gewoon uitgeprint. Daar zou ik me niet zo'n zorgen over maken. Ik hoef mijn rapport trouwens ook niet weer in te leveren? Misschien is dat omwille van de handtekening van je moeder, dat ze willen weten dat je ouder(s) hem gezien hebben. Iig, neem even contact op met school, dan weet je het straks zeker.

Als je verder goede punten hebt, denk ik niet dat je bent blijven zitten, dan hadden ze je wel gebeld (evt. om te vragen waar je rapport bleef). Maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 15:46
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
Citaat:
Thanatios schreef op 04-07-2006 @ 16:45 :
bedankt voor je reply,

Deze donderdag worden dus de rapporten al uitgerijkt. Dus wat gaan ze dan met mij doen?
O, je bedoelt je hebt de vorige keer je rapport niet ingeleverd?
Hebben ze je daar nooit over aangesproken? En op je rapport staan toch niet al je cijfers van je hele jaar, of bij jullie wel?
Anders hadden ze je toch wel gebeld om te vragen naar je rapport?
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 15:50
Thanatios
Thanatios is offline
Dat bellen om te vragen naar de rapport klopt eigenlijk wel. Ze zouden moeten bellen dan.

En nee, niet allll de cijfers van het hele jaar staan op de rapport. Aleen van elke semester (3x krijgen wij onze rapport, in 1 schooljaar).

Wij krijgen dus op de rapport, 3x de cijfers(van elk vak). 1e semester telt 1x. 2e semester 2x, en 3e, jah... 3x

Dan krijg je de gemiddelde cijfers (van alle semesters) er nog naast, die worden afgerond (5.5 of hoger, wordt een 6. 5.4 of lager, word een 5 = 1 tekort)

Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom, of zij wel kunnen bepalen of ik over ben of niet zonder mijn rapport/handtekening van mijn moeder.

Laatst gewijzigd op 04-07-2006 om 15:52.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 15:53
Zwoek
Avatar van Zwoek
Zwoek is offline
De school heeft ook je cijfers. En als je mentor/decaan je niet heeft aangesproken op de handtekening, hoef je je geen zorgen te maken.
__________________
Geen juist moment
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 15:54
Thanatios
Thanatios is offline
Zo anders, dan bel ik morgen wel naar school (nu is de school al dicht hierzo), en vraag ik het nog even na. Zo anders breng ik het, want overmorgen krijgen we onze rapporten al.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 17:09
Verwijderd
Ga even langs school, daar zitten nog wel mensen. Zoek je conrector/mentor/soortgelijk persoon op en geef je rapport. Ik denk niet dat het een enorme ramp is hoor, dan hadden ze je wel gebeld
Met citaat reageren
Oud 04-07-2006, 17:13
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Maak je geen zorgen. Je bent gewoon over .
Enige wat nog zou kunnen gebeuren, is dat je een opmerking erover krijgt, donderdag.
Dan zeg je gewoon ik ben het vergeten, mn ouders hebben het wel gezien, sorry het zal niet gebeuren.
Het is dan waarschijnlijk al afgelopen of je docent houd nog een lange preek waarna er niks gebeurt.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 15:13
Confus1oN
Confus1oN is offline
cijfers zijn wel opgeslagen ja
Met citaat reageren
Oud 05-07-2006, 17:07
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
+ dat er wel meer mensen zijn die hun rapport kwijt zijn geraakt
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 06-07-2006, 08:32
Nyawa
Oh, rapport weer inleveren moet bij ons officieel ook, maar dat doe ik al ongeveer drie jaar niet meer en op m'n VWO-diploma gisteren stonden exact alle juiste cijfertjes, dus ik zou je niet zo druk maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.