Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2016, 09:58
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Level 100
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Advertentie
Oud 18-08-2016, 16:56
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik kwam in de trein een cp600 Oddish tegen en die rende weg na één keer besje + great ball en nu heb ik spijt dat ik geen ultra heb gegooid want denk aan de kkharde Vileplume die ik ervan had kunnen maken :''(
Oud 18-08-2016, 19:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Eerste dragonite
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-08-2016, 19:39
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Gefeliciteerd!
Oud 18-08-2016, 20:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Vandaag een Charmander (woop woop, 2km ei), Magikarp, een Pidgey en een Vulpix (nieuwe) gehatcht terwijl ik in Leuven aan't wandelen was. Morgen komt hopelijk m'n nieuwe 10km ei uit en nog een ander 5km ei.

58/58 Momenteel.

Toch een dikke 8000xp extra en 75 extra balls tov vanmorgen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-08-2016, 21:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Vandaag een Charmander (woop woop, 2km ei), Magikarp, een Pidgey en een Vulpix (nieuwe) gehatcht terwijl ik in Leuven aan't wandelen was. Morgen komt hopelijk m'n nieuwe 10km ei uit en nog een ander 5km ei.

58/58 Momenteel.

Toch een dikke 8000xp extra en 75 extra balls tov vanmorgen...
Ken je deze al?
https://pokemon.vtk.be/
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 18-08-2016, 21:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nopes, thanks!

Damnit, die nerds van VTK zijn dan toch nog voor iets goed.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-08-2016, 22:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk dat Pokemon die snel wegrennen een hoge defense hebben, en Pokemon die de bal gemakkelijk wegslaan/afketsen een hoge attack hebben. Zijn er mensen die ook IV's checken met een mening over deze theorie?
Oud 18-08-2016, 22:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk dat Pokemon die snel wegrennen een hoge defense hebben, en Pokemon die de bal gemakkelijk wegslaan/afketsen een hoge attack hebben. Zijn er mensen die ook IV's checken met een mening over deze theorie?
Nee, maar wel een interessante theorie om te testen
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-08-2016, 23:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Volgens mij is er al een sluitende formule bekend voor de vluchtkans, afhankelijk van de Pokemon soort en Pokemon level. Kan me niet herinneren iets te hebben gelezen over een verband tussen attack en dodge gedrag, lijkt me random eerlijk gezegd, maar wie weet.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 19-08-2016, 16:53
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Er zit hier een hoer die ik verdenk van cheaten. Ik kan vanaf huis vijf gyms overzien. Regelmatig als een gym een ander teamkleur heeft neemt zij die over. Ze gaat meerdere gyms daarvoor achter elkaar langs. Binnen enkele seconden na het overnemen van gym nummer een, staat ze al in gym nummer twee te vechten.
Ik kan mij niet voorstellen dat ze vele keren op een dag het huis verlaat om per motorvoertuig steeds van gym naar gym te racen. Daarnaast is steeds niemand te bekennen bij de voor mij dichtstbijzijnde gym, wanneer die aangevallen wordt door haar.

Heb die kuthoer al meerdere keren eruit gegooid en ook meerdere keren haar spot snel van d'r ingepikt, maar ze blijft doorgaan. En m'n potions en dergelijke zijn op en nu ik eens geen ballen wil, krijg ik alleen maar ballen uit m'n pokestops.
__________________
Forumnist.
Oud 19-08-2016, 21:10
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline


Hier een Ivysaurus op 't werk, ontsnapt die oetlul toch niet? Great throw, ultra ball en een razzy.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-08-2016, 11:01
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ghastly uit een ei (ça va nog voor de Candy), Jynx (had ik al, de teef) en een Shellder. Toch wel teleurstellend voor 2x 5km en een 10km ei.

Wel een Magnemite, Bellsprout en Magikarp gevangen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-08-2016, 11:23
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wel een Magikarp gevangen.
Daar heb ik er inmiddels 253 van ;x
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-08-2016, 11:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Lol, nice.

45 Candy hier.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-08-2016, 11:30
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hebben jullie btw vaak dat een stop blauw is, maar je toch "Try again later" krijgt? En dan restart ik het spel en is ie toch paars, terwijl ik geen goodies heb gekregen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-08-2016, 11:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Yep
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 20-08-2016, 11:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Je journal checken, je zal zien dat je ze toch gehad hebt hoor.

Al redelijk vaak voorgevallen, altijd heb ik ze ongemerkt toch gekregen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-08-2016, 11:45
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Je journal checken, je zal zien dat je ze toch gehad hebt hoor.

Al redelijk vaak voorgevallen, altijd heb ik ze ongemerkt toch gekregen.
Dat doe ik en nope!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 20-08-2016, 11:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Bij mij elke keer.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-08-2016, 11:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb gisteren een Aerodactyl uitgebroed mijn andere 10km ei hoeft nog maar 1km.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-08-2016, 11:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoop op een Snorlax.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-08-2016, 11:52
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Grmbl!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-08-2016, 19:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Een Clefairy, met CP 666! Evil, evil!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 20-08-2016, 23:28
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Een Clefairy, met CP 666! Evil, evil!


Ik heb ook eindelijk weer eens wat nieuws, na ontelbare vissen en eenden een charmander
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 21-08-2016, 19:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er kwam een Chansy uit mijn andere 10km ei. Geen Snorlax, maar ook prima
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 21-08-2016, 20:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Net nog een Spearow uit een 2km, fucker.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-08-2016, 00:01
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoe houden jullie IV's bij? Ik zet nu van elke pokémon die ik gecheckt heb de perfection score in hun naam, maar dat is me een gedoe
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 22-08-2016 om 03:24.
Oud 22-08-2016, 02:11
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik favorite Pokemon die goeie stats hebben.
Oud 22-08-2016, 02:12
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Mr. Mime gevangen op het station, trouwens
Oud 22-08-2016, 03:52
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Hoe houden jullie IV's bij? Ik zet nu van elke pokémon die ik gecheckt heb de perfection score in hun naam, maar dat is me een gedoe
Dit doe ik ook. Maar ik check lang niet alles. Sommige vergelijken met elkaar op het oog.
__________________
Forumnist.
Oud 22-08-2016, 03:53
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Mr. Mime gevangen op het station, trouwens
__________________
Forumnist.
Oud 22-08-2016, 08:08
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Wat is IV
__________________
Forumdownie
Oud 22-08-2016, 09:07
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Hoe houden jullie IV's bij? Ik zet nu van elke pokémon die ik gecheckt heb de perfection score in hun naam, maar dat is me een gedoe
Alleen als ik overweeg te evalueren/stardust te geven om te vechten. Dan kijk ik van de hoogsten wat de score is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 22-08-2016, 11:36
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wat is IV
De verborgen "individual values" van een pokemon. Waardes tussen 0 en 15 voor attack, defense en stamina die variëren en naast level bepalen hoe goed een pokemon is

Voorbeeld: Ik heb twee Psyducks, nr 1 is CP 580 en nr 2 is 336. Maar als ik hun cp, hp en powerup kosten invoer op een site als deze, rekent die uit wat de mogelijke waardes zijn en blijkt dat nr 1, die ogenschijnlijk sterker is, (na evolutie en heel erg veel powerups ) maximaal een CP van 2187 zal bereiken , terwijl voor nr 2 een CP van 2346 mogelijk is. Wel voor zo'n 30k extra stardust, dus het is maar de vraag of dat het waard is
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 22-08-2016, 12:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar het gaaf niet alleen om CP, ook over inderdaad attack, defense en stamina. Dat is handig voor je gymbattles. Daarnaast is een goeie moveset ook wenselijk.

Een dude op YouTube, TrainerTips, legt altijd heel veel uit, waaronder IV's, movesets en andere handige tips. Aanradertje.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-08-2016, 12:08
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Hoe houden jullie IV's bij? Ik zet nu van elke pokémon die ik gecheckt heb de perfection score in hun naam, maar dat is me een gedoe
Citaat:
Ik favorite Pokemon die goeie stats hebben.
En dit ja.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-08-2016, 12:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik doe de hele crappy Pokémon ook weg, tenzij ik er maar 1 van heb. Heb een hele slechte Ekans, maar tot nu toe nog maar 1 gevangen, dus die heb ik gehouden. Crappy Golduck had ik er al uitgegooid, evenals crappy Beedrill en Pidgeot. Maak dan liever een nieuwe die wel goeie stats heeft.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-08-2016, 19:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik hou enkel de beste enkelvoudige Pokémon bij, tenzij ik ze nodig heb om te evolven. Dan hou ik er x+1 bij van het aantal te evolven (dus bvb 120 Pidgey-Candy, dan hou ik er 13 in m'n bag).

Vandaag een Aerodactyl uit een 10km ei en een Bulbasaur uit een 2km ei! Eindelijk nog eens wat nieuws.

En nog meer dan 200 Balls in totaal.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-08-2016, 20:33
Verwijderd
Jullie hebben het er maar druk mee Ik doe het vooral om af en toe lekker te wandelen met wat extra vermaak onderweg, maar welk level ik haal en met hoeveel van welke pokemon zal me wel een worst wezen
Oud 22-08-2016, 21:28
Verwijderd
Citaat:
POKEMON GO: DEN HAAG PAKT OVERLAST KIJKDUIN AAN DEN HAAG - De gemeente Den Haag wil de overlast op Kijkduin door Pokémon GO-spelers beperken. De gemeente is in gesprek met appbouwer Niantic om laat in de avond en nacht minder Pokémon te laten verschijnen op Kijkduin. 'Want vooral in de avond loopt de overlast voor omwonenden de spuigaten uit', aldus een woordvoerder van de gemeente.

Ook wil de gemeente dat Pokémon niet langer verschijnen in het duingebied rondom Kijkduin. 'We willen dat Pokémonjagers uit het beschermde gebied wegblijven, zodat ze het niet beschadigen.' De afgelopen tijd werd er geklaagd over overlast, zakkenrollers, onveilige sitaties rond bussen van de HTM en achtergelaten rommel. Sommige spelers besloten zelfs om de boel zelf maar op te ruimen.

Vorige week plaatste de gemeente nota bene zelf een Pikachupaal en riep Kijkduin uit tot Pokémonhoofdstad van Nederland, op verzoek van D66. De gemeente zet nu extra handhavers in om de Pokémonspelers in het gareel te houden. Daarnaast zijn er hekken verhoogd en extra vuilnisbakken en wc's geplaatst. 'We doen ook een beroep op de Pokémonspelers zelf om het leuk en gezellig te houden. Je bent van harte welkom in Kijkduin, maar hou rekening met je omgeving: mensen op het strand en terrassen.' De PVV in de Haagse gemeenteraad heeft donderdag nieuwe raadsvragen gesteld over de gang van zaken.

Ondernemers enthousiast, bewoners klagen

De ondernemersvereniging in Kijkduin is enthousiast over de komst van de vele Pokémonjagers, maar omwonenden klagen steeds meer om de massale aanwezigheid van spelers. 'We krijgen steeds meer signalen van bewoners, maar we zijn er voor beiden. Dus het is voor ons een beetje balanceren.'

De afgelopen dagen werd door strandgangers geklaagd dat ze tijdens het zonnen op het Kijkduinse strand onder de voet werden gelopen door mensen die naar Pokémon op zoek waren. Hele massa's spelers gingen tegelijkertijd in colonne over het strand rennen, zoals te zien is in onderstaand filmpje.

LEES OOK: Filmpje: Pokémon Go-spelers overspoelen strand, badgasten verbouwereerd

Pokémon GO is een spel voor mobiele telefoons, waarmee virtuele wezens moeten worden gevangen. In Kijkduin zitten relatief veel van deze wezens, waardoor het er de afgelopen weken erg druk is.
Bron: Omroep West
Link: http://www.omroepwest.nl/nieuws/3219...emon-te-vangen

Laatst gewijzigd op 22-08-2016 om 21:30. Reden: Linkie toegevoegd👍
Oud 22-08-2016, 21:48
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Vraag me ernstig af hoeveel bewoners er echt last van hebben, want zoveel mensen wonen er volgens mij niet direct bij de boulevard. Misschien zijn het een paar van die ouwe zeikerds die niet tegen plezier van anderen kunnen

Dat ding over de duinen begrijp ik dan weer wel, snap niet dat er mensen zijn die over de afzettingen gaan, dat is stom.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-08-2016, 22:38
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Godverdomme de kankerkankerkankerkankerkankerkankerkankertyfuskutkankerdekankerhoeren homoteringlijerkankerkutteringtyfusbeest. Godverdekankertering. Kanker kut Dragonite. Fokking 30 uktraballen en 20 greatballen gebruikt voor dat kankerhoerenkutbeest, en dan nog vlucht dat kankerteringbeest. Je moeder is een hoer.
__________________
Forumnist.
Oud 22-08-2016, 22:39
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Zo, dat lucht op. Excuus voor het taalgebruik.
__________________
Forumnist.
Oud 22-08-2016, 22:42
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Jij ziet er tenminste één!

Ik heb 'm nog nooit gezien.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 22-08-2016, 23:54
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Godverdomme de kankerkankerkankerkankerkankerkankerkankertyfuskutkankerdekankerhoeren homoteringlijerkankerkutteringtyfusbeest. Godverdekankertering. Kanker kut Dragonite. Fokking 30 uktraballen en 20 greatballen gebruikt voor dat kankerhoerenkutbeest, en dan nog vlucht dat kankerteringbeest. Je moeder is een hoer.
Base capture rate: 4%.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-08-2016, 00:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je kan beter een shitload aan Dratini vangen en evolueren, volgens mij
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-08-2016, 01:04
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 23-08-2016, 01:33
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Jij ziet er tenminste één!

Ik heb 'm nog nooit gezien.
Was ook maar mijn eerste keer. ;x

Citaat:
Base capture rate: 4%.
Citaat:
Je kan beter een shitload aan Dratini vangen en evolueren, volgens mij
Ja, ik wilde op een gegeven moment weggaan, maar dacht dat ik dat niet kon maken. Want dratinis schieten niet op. En later was ik weer te boos om de dragonite te gunnen dat ik wegga. Dus ik dacht, ik ga je vangen en dan gooi ik je meteen in de prullenbak als straf. 😂
__________________
Forumnist.
Oud 23-08-2016, 01:33
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Was ook maar 1300 ofzo. 😅
__________________
Forumnist.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik vond een meisje leuk maar hoor veel verschillende dingen.
EzioAuditore
5 03-09-2016 23:42
Onzin PokemonGo
Macrador
500 10-08-2016 22:29
Onzin [Pokemon Go] Welk team heb jij gekozen? En waarom?
Mr Soija
17 29-07-2016 08:46
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11
Muziek Luister nu!
Verwijderd
256 09-01-2004 10:22
Games help??!
joost_vd
5 19-07-2003 11:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.