Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2009, 22:31
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik weet niet of de examinator al enorm blij is dat ik niet bel en rij tegelijk of dat hij er toch over zou vallen dat ik voor het bellen bij een bushalte parkeerde.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2009, 22:46
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
löllll

Nee, die grap heb ik 1 malig uitgehaald... Wel vaak mijn kentekenpapieren ed. niet bij me...
mocht je nou nog een keer terugkomen of waren ze zo not amused dat je in het magazijn mocht blijven?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 07:36
Verwijderd
Citaat:
mocht je nou nog een keer terugkomen of waren ze zo not amused dat je in het magazijn mocht blijven?
Ik heb na amper 15 dagen werken ontslag genomen. Mijn spaarpotje bleek toch groot genoeg om het uit te zingen tot het volgende seizoen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 09:42
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Ik heb na amper 15 dagen werken ontslag genomen. Mijn spaarpotje bleek toch groot genoeg om het uit te zingen tot het volgende seizoen.
het was toch niet jouw kopje thee?
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 17:10
Verwijderd
nou, de collega's waren allemaal wel erg tof hoor. De teamleiders en al die gozers vond ik gewoon omhooggevallen apen. Maar goed, het wordt hier weer druk, dus over mijn inkomsten hoef ik me geen zorgen te maken

Over de uitgaven wel, ik zou niet geslaagd zijn als mijn meisje niet naast me had gezeten. Sommige oelewappers brengen je toch wel heel danig in de verleiding om de neus van mijn auto in hun aars te douwen....
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 17:15
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik denk niet dat ik vandaag geslaagd zou zijn. Moest er na de vakantie toch wel weer even aan wennen om een langere afstand in het spitsverkeer van Nederland te rijden. En Tomtom deed raar, dus daar heb ik ook mee zitten frutten onderweg
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 18:42
Verwijderd
Stop dan gewoon even en stel het ding fatsoenlijk in... Beetje jammer hoor
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 19:33
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Stop dan gewoon even en stel het ding fatsoenlijk in... Beetje jammer hoor
Die stond goed ingesteld! Ik heb een getinte voorruit (of hoe heet dat?) en daardoor werkt de gps niet zo goed. Dus ik ging plekken in de auto proberen waar de gps-muis geen gestoorde ontvangst had.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2009, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Die stond goed ingesteld! Ik heb een getinte voorruit (of hoe heet dat?) en daardoor werkt de gps niet zo goed. Dus ik ging plekken in de auto proberen waar de gps-muis geen gestoorde ontvangst had.
Eh.. dat is ook gewoon onderdeel van het juist instellen van je navigatie?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 16:57
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Nee, was samen met een kameraad een stukje aan het toeren en toen waren we wel benieuwd welke auto eigenlijk sneller was (zelfde auto, zelfde vermogen etc.).
Resultaat (heel verrassend), ze zijn even snel!
Maargoed, wel redelijke snelheidsovertredingen gemaakt, dus niet geslaagd...

Er was overigens geen ander verkeer
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2009, 22:18
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Nee, was samen met een kameraad een stukje aan het toeren en toen waren we wel benieuwd welke auto eigenlijk sneller was (zelfde auto, zelfde vermogen etc.).
Resultaat (heel verrassend), ze zijn even snel!
Maargoed, wel redelijke snelheidsovertredingen gemaakt, dus niet geslaagd...

Er was overigens geen ander verkeer
Ik zie de petjes al voor me.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 12:23
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 12:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Geen petjes
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2009, 22:25
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Gisteren wel. Vandaag niet gereden.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-08-2009, 22:41
PV
PV is offline
ik denk het niet, het was weer even wennen aan het verschijnsel van regen
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 18:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Volgens het oude rijden: ja.
Volgens het nieuwe rijden: nee
Het onderdeel 'van A naar B rijden zonder instructies' telt waarschijnlijk niet als geslaagd als je 4 plaatsen extra meeneemt in je tocht

:vrouw:
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 20:40
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Correctie: sowieso niet geslaagd. Bij het wegrijden met m'n auto vol op een andere (geparkeerde auto) ingereden.

Een zwarte Alpha Romeo, onder bomen/bosjes en compleet in het donker, naast een witte caravan.
Volledig gefocust geweest op de caravan en de Alpha Romeo totaal niet gezien.
Ik heb de eigenaar ingelicht en samen hebben we gekeken of er schade te zien was. Op het eerste gezicht zagen we niks, al was zijn auto behoorlijk smerig waardoor je niet kon zien of plekjes nu stof waren of schade.
Op mijn bumper, op het eerste gezicht, ook niks te zien. Pfff hopelijk vindt hij bij daglicht ook niks, zonde van m'n geld.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 21:01
PV
PV is offline
ohh dat lijkt me kut hopelijk valt het mee Balance was ie boos?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 21:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Nou hij baalde vooral, want het scheen al de 4e keer te zijn dat iemand tegen zijn auto aan reed. Misschien moet je een zwarte auto dan ook niet zo onopvallend parkeren
Ik had wel gehoopt dat hij sneller zou concluderen dat er geen schade was, handen schudden en byebye.
Maar in het begin deed hij wel heel mieperig. Later draaide hij bij, toen hij zelf ook wel zag dat het in elk geval niks ernstigs kon zijn. Toen begon hij over dat hij een klein beetje lakschade (mocht dat het geval zijn) niet zo erg zou vinden, maar dat hij hoopte dat de bumper niet ontwricht was ofzo. Nou om een bumper echt schade aan te doen moet je toch op zijn minst wel wat zien, lijkt mij? [/n00b]
Dus ik hoop dat hij, indien er toch lakschade is, inderdaad niet moeilijk doet en het erbij laat.

Wat ik wel lastig vind is dat hij volgende week kan bellen en zomaar kan zeggen dat hij 100 euro schade had. Weet ik veel! Mjah, dan vraag ik wel of hij het me kan laten zien of dat hij de rekening kan presenteren ofzo. Want dat is dan een bedrag wat je waarschijnlijk niet door de verzekering laat oplossen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 21:29
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Volgens het oude rijden: ja.
Volgens het nieuwe rijden: nee
Het onderdeel 'van A naar B rijden zonder instructies' telt waarschijnlijk niet als geslaagd als je 4 plaatsen extra meeneemt in je tocht

:vrouw:
Wat houdt dat zonder instructies nu eigenlijk in? Want ik neem aan dat dat ook wel voor de motor geldt, maar als ik binnenkort in Groningen moet gaan rijden zonder de weg te hoeven vragen of op een kaart te kijken zie ik het duister in. Ik ken de weg daar niet en ik denk niet dat ik de hele stad in een paar lessen van buiten kan leren.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 21:46
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
No idea. Maar ik denk dat het uiteindelijk meer zal neer komen op 'ga maar richting [plaatsje vlakbij groningen]' en dat je dan dus netjes bordjes moet kijken en op tijd moet voorsorteren enzo, zonder dat de examinator je instructies geeft om voor te sorteren of af te slaan. Ik denk niet dat hij je zal vragen naar de plaatselijke bibliotheek te rijden of naar straat huppelepup.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 10:34
Verwijderd
Ik weet niet hoe dat voor de motor geldt, maar in de auto lessen ze tegenwoordig toch met een Tomtom erbij?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 11:49
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik weet niet hoe dat voor de motor geldt, maar in de auto lessen ze tegenwoordig toch met een Tomtom erbij?
Je moet van A naar B rijden, zonder dat de examinator je instructies geeft. Je mág een navigatie gebruiken als je die kunt bedienen, het hoeft niet.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 10:47
Verwijderd
Je kunt verschillende opdrachten krijgen, zoals 'gebruik het navigatiesysteem om naar dit adres te rijden' of 'rijd naar plaatsje x op de borden' (vanaf een plek waar al duidelijk is hoe je de autoweg of snelweg op komt) of 'rijd naar één van de zeven plaatsen waarnaar je de route hebt moeten instuderen bij je rijlessen'. Je hoeft dus niet volledig de weg te kennen in de stad waar je examen doet. Het is trouwens ook niet erg als je niet de meest efficiente route neemt, het gaat er gewoon om dat je op de route let én op de weg zonder daarvan in de stress te raken, omdat je in het echt ook in staat zult moeten zijn om fatsoenlijk te rijden als er niet iemand naast zit die zegt wanneer je links of rechts moet.
Ik weet niet hoe het zit bij motoren.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 11:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je moet van A naar B rijden, zonder dat de examinator je instructies geeft. Je mág een navigatie gebruiken als je die kunt bedienen, het hoeft niet.
Nee dat is niet zo. Wat Sarah zegt klopt meer. Je kan de opdracht krijgen om de navigatie in te stellen op een bepaald adres en daar naartoe te rijden. Of de opdracht om de borden Hilversum te volgen oid. Maar bijvoorbeeld ook: "Zie je die brug daar? Daar ga je naartoe rijden". Ik had gisteren rij-examen. Ik kreeg een navigatie-opdracht, een volg-de-borden opdracht, een stopopdracht en een omkeeropdracht. En bij het CBR moest ik natuurlijk parkeren dus in feite ook nog een parkeeropdracht.
Ik hoefde geen route te rijden volledig zonder instructies (alleen kwamen dus niet alle instructies van de examinator, maar ook van navigatie en borden)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 11:33
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Oke, dan is het me verkeerd uitgelegd
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 12:53
Verwijderd
Ik zou geslaagd zijn, ondanks de vele suicidale duiven...
2 achter elkaar, en geen mogelijkheid tot stoppen... De eerste de beste wasstraat maar ingeschoten. Het leek wel alsof ik met mijn auto een slagerij was binnengewalst
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 13:58
Verwijderd
Je hebt toch wel foto's gemaakt he?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 14:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nee dat is niet zo. Wat Sarah zegt klopt meer. Je kan de opdracht krijgen om de navigatie in te stellen op een bepaald adres en daar naartoe te rijden. Of de opdracht om de borden Hilversum te volgen oid. Maar bijvoorbeeld ook: "Zie je die brug daar? Daar ga je naartoe rijden". Ik had gisteren rij-examen. Ik kreeg een navigatie-opdracht, een volg-de-borden opdracht, een stopopdracht en een omkeeropdracht. En bij het CBR moest ik natuurlijk parkeren dus in feite ook nog een parkeeropdracht.
Ik hoefde geen route te rijden volledig zonder instructies (alleen kwamen dus niet alle instructies van de examinator, maar ook van navigatie en borden)
Poeh, het blijft moeilijk klinken. Ik ben erg blij dat ik oude stijl moest afrijden.

Vorige week reed ik in Schiedam en ik moest richting Gouda.
En het enige wat ik wist was: Als je vanuit Schiedam rijdt, moet je NIET naar Vlaardingen en NIET naar Hoek van Holland.

Kom ik 2 bordjes tegen waaruit ik moest kiezen:

Bord 1: Hoek van Holland en Rotterdam-Zuid
Bord 2: Vlaardingen en Rotterdam-Noord



Ja dan ben je mij dus echt kwijt hè
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 14:40
Verwijderd
Ik ben ook heel blij dat ik van de TomTom-generatie ben.

Of misschien is het wel daarom.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 14:52
Verwijderd
Dat soort dingen doe ik ook steevast kwijt, maar maakt dat je een minder goede bestuurder? I think not, zo lang je er maar komt
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch wel foto's gemaakt he?
Nee, ik had mijn fototoestel niet bij me. Kreeg wel rare blikken te verduren van het kassameisje van de wasstraat
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 17:33
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Ik ben ook heel blij dat ik van de TomTom-generatie ben.

Of misschien is het wel daarom.
Ik ben blij dat ik niet van de TomTom generatie ben, ik rijd nl. gewoon overal in 1x naartoe zonder navigatie.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 18:07
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Bij mij heeft het volgens mij niks te maken met dat ik van de tomtom generatie ben. Ik heb namelijk de eerste 4 jaar dat ik mijn rijbewijs had zonder navigatie gereden. Het is dus niet alsof ik het nooit zonder tomtom heb gedaan. Ik heb gewoon een richtingsvermogen van niks, ik loop zelfs de verkeerde kant uit als ik uit een winkel kom. Mijn oriëntatievermogen lijkt dan niet te snappen dat ik in die winkel gedraaid ben
Die tomtom heb ik pas gekocht toen ik het voor mijn werk niet meer kon veroorloven om steeds te laat te komen doordat ik verdwaald was.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 15:55
Verwijderd
ik zou vandaag gezakt zijn op pure domheid. Ik was mijn verlichting vergeten uit te zetten, en dus was de accu zo dood als een pier... Thank god voor startkabels
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 16:10
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Zouden ze je daarvoor laten zakken?
Lichten kun je makkelijk vergeten, zeker overdag als je geen verklikker hebt.

Ik zou vandaag ook niet geslaagd zijn, ik was nogal asociaal bij een rotonde met voorrang pakken. Maar anders was ik er nooit tussen gekomen .
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 17:17
Verwijderd
Citaat:
Zouden ze je daarvoor laten zakken?
Lichten kun je makkelijk vergeten, zeker overdag als je geen verklikker hebt.

Ik zou vandaag ook niet geslaagd zijn, ik was nogal asociaal bij een rotonde met voorrang pakken. Maar anders was ik er nooit tussen gekomen .
nou, het is zo dom, dat iemand die zo dom is, zou moeten zakken
Een verklikker heb ik wel, maar die doet t alleen bij het rechterportier...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2009, 19:59
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
nou, het is zo dom, dat iemand die zo dom is, zou moeten zakken
Een verklikker heb ik wel, maar die doet t alleen bij het rechterportier...
Wat heeft dat nou met dom-zijn te maken? Inderdaad, niets.

Ik zou wel geslaagd zijn, heerlijk op 't gemakje gereden doch doorrijdend.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 00:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ik zou vandaag gezakt zijn op pure domheid. Ik was mijn verlichting vergeten uit te zetten, en dus was de accu zo dood als een pier... Thank god voor startkabels
Ach, dat merkte iemand op een parkeerplaats op toen iemand zijn lampen had laten branden, waarop ik en passant bijdehand deed, en zei "Ach, die gaan vanzelf uit". Die vrouw helemaal onder de indruk, vragen of auto's tegenwoordig een snufje hadden ingebouwd dat de lichten automatisch uit deed als je uitstapte.

Het was qua hilariteit nog één stapje verwijderd van kleiduiven schieten wreed voor dieren vinden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 08:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Er zijn dus zat auto's waarbij dat inderdaad vanzelf gaat, een paar seconden nadat je de auto op slot doet. De 206 van mijn moeder deed dat, en ik moest er later echt aan wennen het handmatig te regelen op het moment dat ik in de auto van een ander reed.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ach, dat merkte iemand op een parkeerplaats op toen iemand zijn lampen had laten branden, waarop ik en passant bijdehand deed, en zei "Ach, die gaan vanzelf uit". Die vrouw helemaal onder de indruk, vragen of auto's tegenwoordig een snufje hadden ingebouwd dat de lichten automatisch uit deed als je uitstapte.

Het was qua hilariteit nog één stapje verwijderd van kleiduiven schieten wreed voor dieren vinden.
Er zijn anders genoeg auto's te vinden die de verlichting standaard nog een paar seconden laten branden, zodat je makkelijker je deur kunt openen. Na die paar seconden gaat de verlichting dan weer volledig automatisch uit. Voorbeelden hiervan zijn een aantal Volvo's, Audi's en Peugeots. De vraag was dus helemaal niet zo dom.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Wat heeft dat nou met dom-zijn te maken? Inderdaad, niets.

Ik zou wel geslaagd zijn, heerlijk op 't gemakje gereden doch doorrijdend.
Ow, dus het is niet dom om je lichten aan te laten waardoor je accu leegloopt?

Ok, dan valt het wel mee inderdaad.

ergo: rot op met je roloog.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 13:30
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Er zijn anders genoeg auto's te vinden die de verlichting standaard nog een paar seconden laten branden, zodat je makkelijker je deur kunt openen. Na die paar seconden gaat de verlichting dan weer volledig automatisch uit. Voorbeelden hiervan zijn een aantal Volvo's, Audi's en Peugeots. De vraag was dus helemaal niet zo dom.
Of dat je het inderdaad zelf aan kan laten staan, bij Ford in ieder geval tot 270 seconden (al heb je daar niet zoveel aan als je op vakantie bent waar het niet donker wordt). Op zich is dat best leuk om te doen denk ik, uitstappen en weglopen en dan gewoon de lichten nog 2,5 minuut laten branden, vooral op een parkeerplaats
Onder normale omstandigheden gaan de lichten gewoon uit zodra je van het contact gaat. Maar die feature is natuurlijk niet echt nieuw; de Saab kan dat zelfs.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 13:35
Verwijderd
Dat je 't kan instellen heb ik nog niet eerder gezien eigenlijk. Dat is wel een stoere optie

Gisteren zou ik wel geslaagd zijn, ondanks mijn moeder die zat te stressen naast me toen ik naar een voorsorteervak ging en de ruimte tussen mij en de Micra voor me (die voor rechtdoor stond) niet al te groot was. Het ging echter prima, mede doordat de Micra dichter op z'n voorganger ging staan, waarvoor dank.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 19:14
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Dat je 't kan instellen heb ik nog niet eerder gezien eigenlijk. Dat is wel een stoere optie
Bij het afzetten van de motor kan je het steeds instellen met stappen van 30 seconden door simpel de lichthendel naar voren te trekken. Bij de nieuwe Ka althans. Guide Me Home noemen ze dat
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2009, 21:09
Verwijderd
Ik heb het wel eens bij een Volvo S60 gezien, dat er een knopje op de afstandsbedieningsleutel zit die de lampen aan en uitschakelt.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 09:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Of dat je het inderdaad zelf aan kan laten staan, bij Ford in ieder geval tot 270 seconden (al heb je daar niet zoveel aan als je op vakantie bent waar het niet donker wordt). Op zich is dat best leuk om te doen denk ik, uitstappen en weglopen en dan gewoon de lichten nog 2,5 minuut laten branden, vooral op een parkeerplaats
Onder normale omstandigheden gaan de lichten gewoon uit zodra je van het contact gaat. Maar die feature is natuurlijk niet echt nieuw; de Saab kan dat zelfs.
Oh dat heb ik wel eens gehad: ik zag mensen weglopen en de lichten brandden nog. Dus ik toeteren. Die mensen keken om, duim omhoog en liepen weg. 30 seconden later ging alsnog dat licht uit

En wat jij noemt kan mijn Picanto ook ja. Woehoe
En bij mijn vader gaat het licht sowieso automatisch aan en uit, mits de sleutel in het contact. Bij donker en een tunnel aan, bij daglicht automatisch uit. Maar kan ook handmatig uiteraard.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 12:37
PV
PV is offline
hmm ik weet het niet, had een beetje laat door dat ze voor me op de snelweg ineens remden tot +/- 60 per uur. de reden was me ook volstrekt onduidelijk. maargoed geen aanrijding ofzo gelukkig.
op de autoweg reed nog zo'n ouwe lul constant 85 per uur, zonder mogelijkheid om in te halen op alle bermbordjes staat aangegeven dat je daar 100 mag eenmaal op de snelweg reed ie consequent links, ik geloof dat ie niet wist dat ie ook rechts mocht rijden.
ohja en in de tunnel mocht je maar 70 (waar je normaal 100 mag), ook hier was de reden me volstrekt onduidelijk. nergens iemand met pech te bekennen, nergens werkzaamheden of wat dan ook. maargoed trajectcontrole dus iedereen reed braaf 70
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 16:49
Verwijderd
Ik zou denk ik niet geslaagd zijn. Heb binnen de bebouwde kom een slome jachthond + leswagen ingehaald en op de snelweg was ik ook niet altijd even netjes, maar goed, als je een rij vrachtwagens gaat inhalen met 95(!) waar je 120km/u mag, dan vind ik een paar keer seinen dat ie wel door mag rijden (met groot licht dus) nog wel meevallen.
Nou ja, ik zat er misschien ook wel wat kort op, of die Belg trapte om een andere reden even snel op z'n rem, maar ik denk toch dat 't was om duidelijk te maken dat ik er te kort op zat naar zijn mening. Maar goed, moet je maar doorrijden
Overigens werkte het seinen en kleven wel, de Belg ging voor het eerst in 30km op de rechterbaan rijden
Met citaat reageren
Oud 14-09-2009, 22:58
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Citaat:
Ik zou denk ik niet geslaagd zijn. Heb binnen de bebouwde kom een slome jachthond + leswagen ingehaald en op de snelweg was ik ook niet altijd even netjes, maar goed, als je een rij vrachtwagens gaat inhalen met 95(!) waar je 120km/u mag, dan vind ik een paar keer seinen dat ie wel door mag rijden (met groot licht dus) nog wel meevallen.
Nou ja, ik zat er misschien ook wel wat kort op, of die Belg trapte om een andere reden even snel op z'n rem, maar ik denk toch dat 't was om duidelijk te maken dat ik er te kort op zat naar zijn mening. Maar goed, moet je maar doorrijden
Overigens werkte het seinen en kleven wel, de Belg ging voor het eerst in 30km op de rechterbaan rijden
Tijd voor een wig-wag!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 16:28
Verhalen & Gedichten De verwelkte roos
Saarah
11 07-10-2004 18:17
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.