Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2007, 14:12
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 20-08-2007 @ 20:06 :
owja volgens mij heb ik ufke nog gezien bij de supermakrt toen ik een wodka bomba! aan het mixen was.
Dat kan, ik kocht handdoeken die ik vergeten was.

Citaat:
Urm schreef op 20-08-2007 @ 20:23 :
ik zag ufke ook
Hallo zeggen is natuurlijk niet verboden, dat geldt ook voor die Wodka-Bomba-West-Brabander hierboven.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2007, 14:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-08-2007 @ 15:05 :
Ik vond het anders best apart dat zoiets gebeurt bij een evenement van dergelijke omvang. En ik kan je verzekeren dat er daar een paar mensen goed zaten te stressen. Dan kan het nog wel 'leuk' geweest zijn, uit organisatorisch oogpunt is het behoorlijk erg.
1 of 2 jaar terug was het een stuk erger; toen deed wat apperatuur van Korn het niet naar behoren, band wilde na 3 nummers het concert afbreken, toen zag je echt mensen gestresst rondrennen

Dit jaar waren die metalen platen/loopplanken wel ideaal zeg; die waren er eerst nog niet; of je moest het doen met die rubberen achthoekige dingen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 14:43
Verwijderd
Zwembad was wel fijn ja, maar de eerste dagen kwam je daar niet in tenzij je twee uur in de brandende zon wilde staan wachten.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 14:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-08-2007 @ 15:43 :
Zwembad was wel fijn ja, maar de eerste dagen kwam je daar niet in tenzij je twee uur in de brandende zon wilde staan wachten.
voorgaande jaren kon je ook gewoon betalen en dan mocht je er meteen in plonsen (mits niet te druk)..was dat dit jaar dus niet meer?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 21-08-2007 @ 15:12 :
Hallo zeggen is natuurlijk niet verboden, dat geldt ook voor die Wodka-Bomba-West-Brabander hierboven.
ja dat durfde ik niet hoor, en bovendien had je dan vast geen idee gehad wie ik was. volgend jaar dan maar he

maar ik kan me eigenlijk niet herinneren dat het 2 jaar geleden met dat zwembad tegen betaling ook kon? toen was het ook dringen en nu zelfs eerst 50 minuten ipv 30, haha 'every hour for 50 minutes'
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 16:15
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik zal eens navragen, origine van het verhaal is volgens mij ome Blenderhead
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 19:16
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Ufke schreef op 21-08-2007 @ 15:12 :
Hallo zeggen is natuurlijk niet verboden, dat geldt ook voor die Wodka-Bomba-West-Brabander hierboven.
je was te ver weg.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 10:02
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
volgens mij was het vorig jaar en het jaar daarvoor gewoon zo dat je 15 min in het zwembad mocht ofzo. echt rare regels dit jaar.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 10:24
Verwijderd
Dat was nu toch ook zo. Elke 15 minuten mochten er 50 mensen in.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 11:47
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
wazig. toen ik er was maakte het allemaal niet uit. ligt er misschien ook aan dat het de laatste dag was, maar vrienden van mij gingen zwemmen en die hebben er toch echt wel lang ingelegen (als in: minstens een uur)
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 11:50
Verwijderd
Citaat:
pixie schreef op 22-08-2007 @ 12:47 :
wazig. toen ik er was maakte het allemaal niet uit. ligt er misschien ook aan dat het de laatste dag was, maar vrienden van mij gingen zwemmen en die hebben er toch echt wel lang ingelegen (als in: minstens een uur)
Ja, dat was bij ons ook een keer zo. Omdat het kouder was, was er geen rij en mocht je gewoon naar binnen lopen/ zo lang blijven als je wilde.
Toen het warmer weer was stonden er echt dikke rijen en was het strenger.

Edit: Onze tent stond achter het zwembad, daarom is het me opgevallen. Zelf heb ik maar 1 keer even gezwommen.

Laatst gewijzigd op 22-08-2007 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 12:09
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Heeft iemand Manu Chao gezien? Ik heb wat dingen van t nieuwe album (La Radiolina) gehoord en ben benieuwd hoe die live klinken... Hoorde wel dat ze de nieuwe single (Rainin' In Paradise) niet gespeeld hebben.
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 12:49
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
geen idee; de mix van "spaanse muziek" en wat semi-punkdingen leek voor mij iig identiek.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 12:50
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Drez schreef op 22-08-2007 @ 11:02 :
volgens mij was het vorig jaar en het jaar daarvoor gewoon zo dat je 15 min in het zwembad mocht ofzo. echt rare regels dit jaar.
huh=
ik ben gewoon met een stel mensen het zwembad ingerend in ons ondergoed rond een uurtje of 11 toen we net terug kwamen van de drum ´n bass en er was toen zowat niemand.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Carn schreef op 22-08-2007 @ 13:49 :
geen idee; de mix van "spaanse muziek" en wat semi-punkdingen leek voor mij iig identiek.
Idd wel typisch; ik hoorde altijd dat Manu Chao live altijd zo 'harder' was dan op plaat, maar voor het overgrote deel bestond dat er vooral uit dat hij halverwege elk rustig nummer het gast intrapte en de reggae-beat voor een punkbeat verruilde. En ook letterlijk élk nummer op identieke wijze eindigen. Maar goed, het werkte wel.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2007, 21:33
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
killercrew van sziget.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 12:34
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Citaat:
shining schreef op 22-08-2007 @ 11:24 :
Dat was nu toch ook zo. Elke 15 minuten mochten er 50 mensen in.
misschien later. begin van het festival was het elke 50 min 50 mensen . maar whatever.
en @ haligh, misschien ben ik gewoon op de verkeerde dagen gegaan .
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 13:36
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
dat die homey van me eens met zn foto's komt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 23-08-2007, 23:04
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Drez schreef op 23-08-2007 @ 13:34 :
en @ haligh, misschien ben ik gewoon op de verkeerde dagen gegaan .
duidelijk!

iemand deze 2 helden gezien?

don & peter

__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 14:15
Verwijderd
Ja.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 16:21
Verwijderd
gezien ja.

de security was echt te vaag. wilden ons de hele tijd drugs verkopen, waren willekeurige mensen aan het fouilleren op het festivalterrein, zaten in het hokje bij de bootaanmeerplaats flessen haargel op het pad te gooien (waarbij ze nog een flesje water naar mijn hoofd slingerden toen ik iets in de prullenbak wilde stoppen) en roofden tenten leeg.
verder heb ik het wel goed naar mijn zin gehad. de hygiëne is echt vooruit gegaan trouwens, vergeleken met voorgaande jaren.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Marloes schreef op 24-08-2007 @ 17:21 :
de security was echt te vaag. wilden ons de hele tijd drugs verkopen, waren willekeurige mensen aan het fouilleren op het festivalterrein, zaten in het hokje bij de bootaanmeerplaats flessen haargel op het pad te gooien (waarbij ze nog een flesje water naar mijn hoofd slingerden toen ik iets in de prullenbak wilde stoppen) en roofden tenten leeg.
omg ...corruptie ftw
Met citaat reageren
Oud 24-08-2007, 16:44
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
het zijn gewoon eikels.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 02:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
of het was geen echte security!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 09:04
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
complete mindfuck!
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 10:50
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Carn schreef op 21-08-2007 @ 17:15 :
ik zal eens navragen, origine van het verhaal is volgens mij ome Blenderhead

Ja, betalen en er op elk gewenst moment in duiken. Of wachten en een kwartiertje badderen.
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 16:19
Verwijderd


even sfeerfotoos

(nee, ben met mn nieuwe scanner aan het spelen )
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 21-08-2007 @ 15:43 :
Zwembad was wel fijn ja, maar de eerste dagen kwam je daar niet in tenzij je twee uur in de brandende zon wilde staan wachten.
nee de bodywash, binnen 20 min lig in het schuim te rollenbollen. ik vond het ideaal
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 20:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Luna schreef op 27-08-2007 @ 21:32 :
nee de bodywash, binnen 20 min lig in het schuim te rollenbollen. ik vond het ideaal
Als je het dak maar meeneemt!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 27-08-2007, 21:02
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
uiteraard
ik mis het btw wel, het ongegeneerd dronken worden en eindeloos feesten. maargoed ik mag niet klagen hier in Spanje.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 09:38
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Luna schreef op 27-08-2007 @ 21:32 :
nee de bodywash, binnen 20 min lig in het schuim te rollenbollen. ik vond het ideaal
haha ja, ik was ook groot fan. wat nou douchen!
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 28-08-2007, 16:09
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
hee was jij er ook?!
ik ben echt 1000 bekenden tegen gekomen waarvan ik wel en niet wist dat ze er zouden zijn en nog steeds zijn er mensen waarvan ik wist dat ze er waren die ik niet gezien heb. het was echt een nederlandse kolonie.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2007, 20:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
hee was jij er ook?!
ik ben echt 1000 bekenden tegen gekomen waarvan ik wel en niet wist dat ze er zouden zijn en nog steeds zijn er mensen waarvan ik wist dat ze er waren die ik niet gezien heb. het was echt een nederlandse kolonie.
Dan had ik dr misschien toch gespot op de parkeerplaats!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 31-08-2007, 17:32
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
haha ja dat dacht ik ook al.
alies, was je met de auto gekomen?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine The Opposaaites zuigen hard #1086
Verwijderd
500 22-08-2010 19:50
Muziek Sziget 2009
Juicyhil
151 20-12-2009 12:11
Muziek Lowlands 2007
Noddy
500 05-07-2007 15:02
Lifestyle Zomerfestivaltopic
Verwijderd
70 03-07-2007 12:40
Muziek Sziget 2007
Until My End
2 19-03-2007 11:22
Muziek meest rampzalige festival ooit?
Verwijderd
107 21-02-2007 17:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:34.