Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2011, 11:42
Verwijderd
Hallo daar Ik ben dus verliefd op een meisje uit mijn klas, en uit hoe zij tegen mij praat en haar lichaamstaal dan kan ik ook wel opmaken dat ze mij mischien leuk vind. Veel mensen zeggen ook dat ze mij leuk vind.

Ik kan haar dus vragen, ik heb gelukkig goed volwassen klasgenoten enzo, wat best wel zeldzaam is in de 2e klas. Als ze nee zegt is het dus niet zo erg, ja erg teleurstellend maar ik word dan tenminste niet uitgelachen

Maar het verhaal word nu wel heel erg uitgebreid, mijn vraag is dus, is het nadelig voor een relatie als je vriendin in dezelfde klas als mij zit? Want je ziet elkaar dan wel bijna de hele dag, dus word je elkaar mischien snel zat ofzo?

Ik heb al wel iets van 3 vriendinnetjes gehad enzo, niet heel spectaculair, maar die relaties liepen wel allemaal erg goed, behalve eentje. Maar die zaten dan ook niet in mijn klas

Bij voorbaat dank, R.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2011, 11:46
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Het kan een nadeel zijn, maar je ziet elkaar wel maar je kunt toch ook gewoon met je vrienden omgaan op school? Je hoeft haar niet de hele dag te spreken. Maar als ik jou was zou ik eerst gewoon eens kijken hoe het loopt joh ga eens wat leuks doen met haar buiten school, dan weet je ook hoe dat is!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Het kan een nadeel zijn, maar je ziet elkaar wel maar je kunt toch ook gewoon met je vrienden omgaan op school? Je hoeft haar niet de hele dag te spreken. Maar als ik jou was zou ik eerst gewoon eens kijken hoe het loopt joh ga eens wat leuks doen met haar buiten school, dan weet je ook hoe dat is!
Ohja ik spreek al wel met haar af soms heur, om iets te doen ofzo, en ze is niet zo goed in Engels en ik wel dus dan help ik haar daar ook mee om te leren voor een toets ofzo En we praten ook wel regelmatig ja en dan loopt het ook goed. Geen rare stiltes ofzo Bedankt voor de reactie
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 11:49
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik denk dat samen in de klas zitten geen problemen hoeft te veroorzaken zolang je elkaar vrij laat. Dus dat als een van jullie twee een keer geen zin heeft om naast elkaar te gaan zitten dat dat prima is en er niet moeilijk over gedaan wordt, om even een voorbeeld te noemen.

Zelf geloof ik niet dat je elkaar snel zat wordt als je elkaar vaak ziet. Tja, je leert elkaar wel beter kennen en het kan dat je dingen leert kennen die je niet bevallen. Het kan dus wel vervelend zijn om bij elkaar in de klas te zitten als het uit gaat.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat samen in de klas zitten geen problemen hoeft te veroorzaken zolang je elkaar vrij laat. Dus dat als een van jullie twee een keer geen zin heeft om naast elkaar te gaan zitten dat dat prima is en er niet moeilijk over gedaan wordt, om even een voorbeeld te noemen.

Zelf geloof ik niet dat je elkaar snel zat wordt als je elkaar vaak ziet. Tja, je leert elkaar wel beter kennen en het kan dat je dingen leert kennen die je niet bevallen. Het kan dus wel vervelend zijn om bij elkaar in de klas te zitten als het uit gaat.
Bedankt voor de reactie
Ja als we iets beginnen mischien hoeven we idd niet altijd naast elkaar te zitten natuurlijk.
En ja, je partner kan nooit helemaal perfect zijn toch? Dus ik vind sowieso wel dingen uit die me niet bevallen

PS: We hebben bij veel lessen ook een vaste plattegrond dus we kunnen niet eens altijd naast elkaar zitten

Laatst gewijzigd op 10-06-2011 om 11:54. Reden: Iets vergeten.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2011, 17:04
AnneElise
Avatar van AnneElise
AnneElise is offline
Citaat:
Hallo daar Ik ben dus verliefd op een meisje uit mijn klas, en uit hoe zij tegen mij praat en haar lichaamstaal dan kan ik ook wel opmaken dat ze mij mischien leuk vind. Veel mensen zeggen ook dat ze mij leuk vind.

Ik kan haar dus vragen, ik heb gelukkig goed volwassen klasgenoten enzo, wat best wel zeldzaam is in de 2e klas. Als ze nee zegt is het dus niet zo erg, ja erg teleurstellend maar ik word dan tenminste niet uitgelachen

Maar het verhaal word nu wel heel erg uitgebreid, mijn vraag is dus, is het nadelig voor een relatie als je vriendin in dezelfde klas als mij zit? Want je ziet elkaar dan wel bijna de hele dag, dus word je elkaar mischien snel zat ofzo?

Ik heb al wel iets van 3 vriendinnetjes gehad enzo, niet heel spectaculair, maar die relaties liepen wel allemaal erg goed, behalve eentje. Maar die zaten dan ook niet in mijn klas

Bij voorbaat dank, R.
Het heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Maar laat je daardoor niet tegenhouden! Tip wel: ga niet te vaak naast haar zitten. Vinden vrienden niet tof en dan gaat het vaak niet goed..

xx
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Het heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Maar laat je daardoor niet tegenhouden! Tip wel: ga niet te vaak naast haar zitten. Vinden vrienden niet tof en dan gaat het vaak niet goed..

xx
Neen dat doe ik ook niet. We hebben sowieso bij bijna alle lessen een vaste klasseplattegrond dus altijd naast elkaar zitten kan ook niet
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 12:05
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, dat is nadelig. Wanneer het uitgaat zit je dan namelijk alsnog op elkaars lip.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 13:11
Verwijderd
Ik zie haar morgen weer, gaan we beetje bij haar thuis chillen ensow... Ik denk dat ik dan wel een 'move' ga maken
Met citaat reageren
Oud 11-06-2011, 18:24
-Richard-
-Richard- is offline
Succes!
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 12:28
Verwijderd
Nou, ik ga nu naar haar toe Ik zet vanavond wel ff het resultaat in dit topic
Als ik nog post, kan het dat ik dat op mijn telefoon doe, in de trein
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 17:04
Verwijderd
JeeJ
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 17:24
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Gefeliciteerd, knaap.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 21:07
-Richard-
-Richard- is offline
Citaat:
Gefeliciteerd, knaap.
__________________
'Jammer dat er geen IMG tekens in deze handtekeningen werken..'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Van vriendschap naar liefde
Verwijderd
25 17-09-2007 02:51
Seksualiteit sexrelatie?
eeh...?
28 16-10-2004 23:56
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30.