Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2012, 17:50
Verwijderd
Hey iedereen,

Ik ben ondertussen een tijd verliefd op een meisje uit mijn klas. Ik ben 16 en zei is 15. We kennen elkaar pas sinds dit schooljaar, en eigenlijk paar weken terug begon ik haar leuk te vinden.
Nu kwam ik door een klassenuitje in een perfecte situatie. We gingen uit eten met de klas, en ik zorgde ervoor dat ik als eerste binnen was. Ik wachtte tot zei ging zitten en nam een positie in de buurt van haar. Niet tegenover, maar wel binnen een perfecte positie om met elkaar te praten.
Ik zorgde eerst voor een interessant gesprek met meerdere mensen om mij heen, en betrok haar hierin. We hadden het over dingen die we buiten school doen. Zei is een heel creatief meisje, en mijn opmerking na haar verhaal was: "Ik denk dat jij dan iemand bent die je leven laat leiden door kunst en creativiteit om de mooiste dingen die in jouw fantasie voorkomen te verwerkelijken". Na die opmerking was ze helemaal gelukkig. Ik denk dat ze heel geďnteresseerd in me raakte, want ze keek de hele tijd naar me. Ze heeft van nature een glimlach, maar deze was nog groter dan normaal .
Als reactie vertelde ik over mijn leven, en hoe je als het ware kan verdrinken in klassieke piano muziek.
Het restaurant waar we waren was zo'n all you can eat. Dus mensen gingen steeds opstaan om eten te halen. Toen zei even weg ging om eten te halen bleef ik expres bij de tafel. Uit mijn ooghoek haar in de gaten houden. Als ze op een plek stond waar ze me kon zien deed ze dat, en glimlachte naar me. Ik glimlachte dan terug.
Voor je het weet is de avond alweer om, en moest ik gaan. Er was nog iets specifieks tijdens het gesprek ter woord gekomen en ze herinnerde me daaraan, en toen ging ik weg.

Heeft iemand advies hoe ik het beste de komende dagen dit kan behandelen?
Ik heb zelf wel wat ideeën maar ik zal graag weten wat jullie denken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2012, 21:14
S0meone
S0meone is offline
"Ik denk dat jij dan iemand bent die je leven laat leiden door kunst en creativiteit om de mooiste dingen die in jouw fantasie voorkomen te verwerkelijken".

Wat?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 15:46
Verwijderd
Beetje zoals de fantasieregenboog van Spongebob dus.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:22
Verwijderd
Mensen kennen mij zo, dus dat is geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Mensen kennen mij zo, dus dat is geen probleem.
Huh? Hoe kennen ze je?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2012, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Huh? Hoe kennen ze je?
Dat ik op zo'n manier praat. Dat ik soms heel creatieve zinnen maak. Ze zal dat dus (denk ik) niet als vreemd zien
Met citaat reageren
Oud 06-11-2012, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Dat ik op zo'n manier praat. Dat ik soms heel creatieve zinnen maak. Ze zal dat dus (denk ik) niet als vreemd zien
Oké. Maar vinden ze het ook echt een creatieve zin? Want ik vind het vooral een rare eerlijk gezegd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd op meisje uit mijn klas
brian2682
2 03-06-2014 08:26
Liefde & Relatie Hoe een meisje uit mijn klas vragen?
anoniempie456
8 19-04-2014 10:14
Liefde & Relatie Verliefd op een meisje uit mijn klas.
Nikolai
7 24-04-2013 10:34
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas. NAdeel?
Verwijderd
13 12-06-2011 21:07
Liefde & Relatie Verliefd op meisje uit mijn klas
Thew
15 09-06-2011 08:18
Liefde & Relatie ben meisje, en verliefd op een meisje
liefschatje
30 23-02-2003 12:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.