Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2019, 15:50
Verwijderd
Uberhaupt minder vaak wassen? Hoe meer je wast hoe vetter je haar wordt, en misschien daardoor ook je hoofdhuid?
Advertentie
Oud 24-05-2019, 16:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik was om de dag. Heb in vakanties wel eens gepoogd minder vaak te wassen maar dat is een drama. Aan het einde van dag twee is het echt een vette pannenkoek.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 24-05-2019, 16:38
Verwijderd
Hmm ja ik weet niet hoe lang het duurt voordat dat zich aanpast.. Ik kan zelf makkelijk ruim een week zonder wassen, mijn haar is eerder te droog dan te vet.
Helaas dan verder geen tips voor je..
Oud 24-05-2019, 16:38
Verwijderd
Citaat:
De pijn is alleen tijdens de lady-problems. Dat is nu een heel stuk minder. En ik ken zat mensen die dan ook creperen van de pijn, dus zo abnormaal is 't niet.
Ah ja, in pijn zit ook gradaties natuurlijk. Ik sterf echt van de klachten.
Oud 24-05-2019, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog steeds bezig met m'n eeuwige zoektocht naar een shampoo die mijn onrustige hoofdhuid temt. Het is een vette puistige bende daar. Tot nu toe is het enige dat echt hielp zwanger raken, maar dat was ik voorlopig niet van plan. Bewijst wel dat het allemaal hormonaal is.

Hebben de gurlies hier ook dit probleem en het toevallig opgelost?
Denk je dat een hormonaal probleem op te lossen is met een shampoo?

Maar uhm , zou het ook iets van eczeem kunnen zijn?

Ik was mijn haren trouwens te vaak, dat haren niet wassen, want dan wordt het zachter en blijft het mooier werkt bij mij absoluut niet. Ik gebruik alleen wel 4 verschillende middelen tijdens en na het haren wassen.

En morgen heb ik een afspraak met mijn kapper en ik moet me inhouden om niet weer een tomboy-kapsel te nemen.
Oud 24-05-2019, 16:50
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee natuurlijk is het niet op te lossen met shampoo. Maar de huid op m'n gezicht is met m'n huidige regime echt veel rustiger dan m'n hoofdhuid, dus het kán wel beter. Jammer dat er geen shampoo van die producten lijn bestaat

Ik heb mezelf wel een verwendag bij de kapper beloofd binnenkort. M'n uitgegroeide balayage opnieuw laten aanbrengen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 24-05-2019, 16:54
Verwijderd
Ja haren verven, dat doe ik dan weer niet.
Oud 25-05-2019, 01:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik waste m'n haar vroeger om de dag en op dag 2 was het eigenlijk alweer vet. Maar ik heb geprobeerd het steeds langer uit te stellen, en nu was ik 't maar eens per week ofzo. Droogshampoo tussendoor is wel echt heel fijn tho.

Oh, en ik weet niet watvoor shampoo je nu gebruikt, maar probeer er eens een zonder siliconen en parabenen. Die meuk hoopt zich op in je haar en maakt het zwaar en vettig.
En als je echt een vettige hoofdhuid hebt zijn de Jumping Juniper en Seanik bars van Lush erg fijn.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-05-2019, 09:39
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Welke droogshampoo gebruik jij HO? Ik heb altijd dat het of niet werkt, of dat m'n hele hoofd bedekt is met van dat talkpoeder dat ik er amper uitgekamd krijg. En die lucht van sommige varianten, bah!

Siliconen enzo gebruik ik al niet. Conditioner gaat alleen in de puntjes. Heb nu neutral shampoo. Had hiervoor van die dure mediceuticals. Werd m'n haar wel goed schoon van, maar niet langer dan met andere shampoo
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 25-05-2019, 11:00
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik gebruik meestal Batiste droogshampoo. Die heb je in verschillende geuren, en ik gebruik vaak de xxl variant (dan doet je haar 'poef!' en is het niet meer plat). Als je wit poeder blijft zien gebruik je mss te veel.

Maar je kan ook Colab gebruiken. Die geven helemaal geen wit poeder af.
Andere merken werken minder goed. Die van Andrélon heb ik eens geprobeerd en dat was echt bagger.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-05-2019, 13:09
Verwijderd
Wat een idioten bij Lush dat ze je niet hebben aangenomen, je kan er zo aan de slag
Oud 25-05-2019, 14:02
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Je zou voor je haar ook een goede vrij van toevoegingen olijf of honingzeep kunnen gebruiken Pluis dat voedt zowel je haar als je hoofdhuid heel goed zonder alle toevoegingen die vaak in shampoos zitten
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-05-2019, 16:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Honingzeep? Waar koop je zoiets?
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 25-05-2019, 16:39
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Bij de Holland & baret /de tuinen als je t makkelijk dichtbij wil. Maar Een hele hoop imkers en kleine biowinkels verkopen t ook in allemaal fijne soorten en maaten
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-05-2019, 18:43
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wat een idioten bij Lush dat ze je niet hebben aangenomen, je kan er zo aan de slag
Ik heb er nog niet gesolliciteerd hoor. Mss maar overwegen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-05-2019, 20:01
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb hier meer mensen horen zeggen dat werken bij de Lush zo leuk moet zijn, maar is er niemand die ook vind dat de medewerkers tegenwoordig wel echt eindeloos salespitches blijven doen bij elk product wat je oppakt of bekijkt, ook als je aangeeft het wel te weten? Ik was 2 weken geleden 3 keer bij de Lush en ik vond ze uitermate vervelend en opdringerig.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-05-2019, 20:20
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb hier meer mensen horen zeggen dat werken bij de Lush zo leuk moet zijn, maar is er niemand die ook vind dat de medewerkers tegenwoordig wel echt eindeloos salespitches blijven doen bij elk product wat je oppakt of bekijkt, ook als je aangeeft het wel te weten? Ik was 2 weken geleden 3 keer bij de Lush en ik vond ze uitermate vervelend en opdringerig.
Die ervaring heb ik ook al meerdere keren gehad. In sommige gevallen wist ik meer dan de medewerkers. Ik zet daarom maar m'n koptelefoon op als ik ga winkelen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 29-05-2019, 19:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik heb zo heerlijk walgelijk veel online geshopt de afgelopen week

Ik denk dat mn favoriete buy onderstaand paar pretties is <3
https://www.lottafromstockholm.co.uk...rown-base.html
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 29-05-2019, 23:32
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik heb zo heerlijk walgelijk veel online geshopt de afgelopen week

Ik denk dat mn favoriete buy onderstaand paar pretties is <3
https://www.lottafromstockholm.co.uk...rown-base.html


Ik heb vergelijkbare pretties en ze zijn zo mooi en comfi!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?

Laatst gewijzigd op 30-05-2019 om 21:27.
Oud 30-05-2019, 13:10
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik ook! Ik heb lekker twee van die hele mooie flared Lois spijkerbroeken besteld.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-05-2019, 13:12
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb zo heerlijk walgelijk veel online geshopt de afgelopen week

Ik denk dat mn favoriete buy onderstaand paar pretties is <3
https://www.lottafromstockholm.co.uk...rown-base.html
Cute!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 30-05-2019, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo heerlijk walgelijk veel online geshopt de afgelopen week

Ik denk dat mn favoriete buy onderstaand paar pretties is <3
https://www.lottafromstockholm.co.uk...rown-base.html
Omg
Oud 30-05-2019, 13:27
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ook! Ik heb lekker twee van die hele mooie flared Lois spijkerbroeken besteld.
Ik vind die zo vet, maar ik pas er met m'n dikke reet niet in.
Flared broeken zijn de shit.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-05-2019, 13:31
Verwijderd
Levis heeft ook een goede flared!
Oud 30-05-2019, 13:34
Verwijderd
Oh dat is een bootcut. Ik heb alleen geen flauw idee wt het verschil is
Oud 30-05-2019, 15:02
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Levis heeft ook een goede flared!
Daar pas ik ook niet in.
Citaat:
Oh dat is een bootcut. Ik heb alleen geen flauw idee wt het verschil is
Een Flare is een wijdere bootcut.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 30-05-2019, 15:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik vind het ergens stom dat ze weer in de mode zijn, want ik vond het altijd al tot en nu lopen de fashionistas ermee en day vind ik laaaame. #kutalto
__________________
Who's this jabroni?
Oud 01-06-2019, 19:14
Verwijderd
Is Lois en Levis ook goed voor hight waist en flared/skinny? Ben mijn jeans nu ondertussen wel hard aan het afdragen met scheuren bij mijn billen dus moet nieuwe!
Oud 01-06-2019, 19:15
Verwijderd
Ik moet echt even een personal shopper hebben soms.
Oud 01-06-2019, 19:23
Verwijderd
Ik woon in mijn levis en die hebben een hogere taille dab de gemiddelde broek volgens mij. Ik heb echt een enorme hekel aan lage broeken en trek ze het liefst tot onder mijn oksels op.
Oud 01-06-2019, 21:24
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ik moet echt even een personal shopper hebben soms.
Dit, en dan altijd. Ik vind kleren kopen echt verspilling van m'n tijd.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 01-06-2019, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ik woon in mijn levis en die hebben een hogere taille dab de gemiddelde broek volgens mij. Ik heb echt een enorme hekel aan lage broeken en trek ze het liefst tot onder mijn oksels op.
Ja ik MOET ook broeken op mijn middel!
Oud 01-06-2019, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Dit, en dan altijd. Ik vind kleren kopen echt verspilling van m'n tijd.
Same here. Ik pas ook duizendmiljoen dingen gewoon niet, of het staat me gewoon niet.

Vriendin van me is er ook helemaal klaar mee en heeft dus iemand die voor haar shopt en geregeld wat opstuurt.

Misschien ook maar eens proberen.
Oud 01-06-2019, 21:59
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik was onlangs weer voor het eerst in lange tijd naar de stad gegaan om te shoppen, maar ze hadden steeds niet de maat of de kleur van de kleren die ik wilde hebben. Uiteindelijk heb ik alles online gekocht
Oud 01-06-2019, 23:11
Verwijderd
Ik pas sinds kort weer in normale winkelmaten. Winkelen is geen grote crime meer en ik kan gewoon dingen passen. Best tof. Ware het niet dat mijn tieten zo groot zijn dat ze vrijwel nergens in passen ben benieuwd wat er van over blijft als ik stop met borstvoeding.
Oud 02-06-2019, 13:58
Verwijderd
Daarom shop ik toch wel graag bij zalando. Heel relaxt dat je op lengte, halzen en taille kan zoeken.
Oud 02-06-2019, 14:04
Verwijderd
Daar wist ik bij de grote maten goed welke merken tof waren, maar nu dus niet meer. Mijn maat varieert van 42 tot 46, afhankelijk van welk merk je hebt. Praktisch is dus anders.
Oud 02-06-2019, 15:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik shop regelmatig op een site waar ze de afmetingen erbij zetten. Als je dan iets uit je kast opmeet, weet je hoe het valt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 02-06-2019, 21:09
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik ook! Ik heb lekker twee van die hele mooie flared Lois spijkerbroeken besteld.
Potverdulleme, ze zijn echt fantastisch!! Mijn lief zei dat hij liever niet wilde dat ik die broeken buiten de deur droeg, zonder dat hij er bij is.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-06-2019, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Ik shop regelmatig op een site waar ze de afmetingen erbij zetten. Als je dan iets uit je kast opmeet, weet je hoe het valt.
Ja de afmetingen zijn wel te vinden maar pfff hoeveel werk is dat dan. Dan winkel ik wel gewoon hoor.
Oud 03-06-2019, 01:38
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja de afmetingen zijn wel te vinden maar pfff hoeveel werk is dat dan. Dan winkel ik wel gewoon hoor.
Bij bijv de Wehkamp en ASOS heb je de fit-finder. Dan vul je 1 keer je maten in en dan geeft ie bij elk kledingstuk aan welke maat het beste bij je past. Je kan evt ook invoeren welke maat je van bepaalde merken draagt. Vet handig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-06-2019, 02:36
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat lijkt me handig
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 03-06-2019, 21:41
Verwijderd
Ja ik bestel ook alleen maar dan de maten die ik ken van merken. Anders durf ik ook niet te gokken en pas ik wel in de winkel.
Oud 03-06-2019, 22:01
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik ga morgen solliciteren bij de Lush en bij een choco-tent. Jezus, wat ben ik een stereotype wijf. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-06-2019, 22:02
Verwijderd
Doen! Succes! En dan zoveel mogelijk wijven een poot uitdraaien!
Oud 03-06-2019, 22:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Doen! Succes! En dan zoveel mogelijk wijven een poot uitdraaien!
Thanks. Alleen een beetje jammer dat de ene ' s ochtends is en de andere 's avonds. Es kijken of ik wakker kan blijven. :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-06-2019, 22:05
Verwijderd
Hele dag koffie drinken! Komt heus goed!
Oud 03-06-2019, 22:06
Verwijderd
En anders tussendoor tukkie doen. Overdag tukken is de bom
Oud 03-06-2019, 22:12
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En anders tussendoor tukkie doen. Overdag tukken is de bom
Ja vertel mij wat. Ik doe niet anders. :')
Maar ik reis wel heen en weer om een tukje te doen. Dat is voor de gemoedstoestand wel beter.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 04-06-2019, 12:25
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb nieuwe Nikies en potverdeurie wat zitten ze lekker
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.