Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2011, 22:42
Verwijderd
Wat ben je nou opeens weg van msn stef
Advertentie
Oud 28-09-2011, 22:42
Verwijderd
Nou ik ga maar weer eens, bij gebrek aan mensen die OP EEN LIJN met me zitten.
Oud 28-09-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Wat ben je nou opeens weg van msn stef
Ik zei toch dat ik offline ging?
Oud 28-09-2011, 22:43
Verwijderd
Als je je bedenkt dat het pas sinds de jaren '70 sociaal geaccepteerd is voor vrouwen om broeken te dragen dan snap ik trouwens ook wel dat (zeker de oudere generaties) anders naar de discussie kijken kijken dan wij.
Oud 28-09-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Godver, avond van mn leven [lang verhaal]
Spoiler
Ik had je persoonlijk het raam uitgeduwd. Echt.
Oud 28-09-2011, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Ik zei toch dat ik offline ging?
Ja maar ook ineens PATS BOEM!
Oud 28-09-2011, 22:44
Verwijderd
Huhu dat filmpje

Sorry hoor ik vind het heel fijn dat ik kan studeren en kan stemmen enzo maar die vrouwen gaan wel een béétje ver.
Oud 28-09-2011, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ja maar ook ineens PATS BOEM!
Ja, wat moest ik doen dan? Moest ik nog een gedichtje voor je opzeggen?
Oud 28-09-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik had je persoonlijk het raam uitgeduwd. Echt.
Sorry maar QFT. Ik heb ervaring met bemoeizuchtige op-de-muur-kloppende huisgenoten en dat is BLOEDIRRITANT.
Oud 28-09-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ja, wat moest ik doen dan? Moest ik nog een gedichtje voor je opzeggen?
Bijvoorbeeld
Oud 28-09-2011, 22:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik had je persoonlijk het raam uitgeduwd. Echt.
Jij bent niet zo'n hilarische preutse tut die wel drie vriendjes heeft

En het is bestwel een je-had-er-bij-moeten-zijn. En het goeiemorgen briefje is lief.
Oud 28-09-2011, 22:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Sorry maar QFT. Ik heb ervaring met bemoeizuchtige op-de-muur-kloppende huisgenoten en dat is BLOEDIRRITANT.
We zijn niet bemoeizuchtig, we zijn gewoon vriendinnen, en ze klaagt al weken dat wij haar buitensluiten (wat niet zo is, maar ze heeft afkickverschijnselen van medicijnen) en dan komen we haar meevragen en dan dit. Dus ja hallo
Oud 28-09-2011, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Als er nu geen feministische stroming meer bestaat, denk je dan dat het vrouwenkiesrecht meteen opgeheven zal worden, of dat geen vrouw meer aan de bak komt?
Een hoop fanatieke feministen doen nog steeds alsof er ontzettend veel is om voor te strijden en dat is gewoon onzin.
De fanatieke feministen (die ook daadwerkelijk 'normaal' feminist zijn) strijden ook helemaal niet tegen onrecht binnen Nederland of Canada of whatever, maar zijn vrouwactivist op mondiaal niveau. En op mondiaal niveau ís er ook nog genoeg om voor te strijden.

De schreeuwlelijkerds met belachelijke punten doen inderdaad wel alsof het ook in Nederland allemaal dramatisch gesteld is, maar zoals ik al zei, die hebben verder weinig met het feminisme te maken.
Oud 28-09-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet geen Wibra in de buurt.
in de boogaard.
Citaat:
Ik heb morgen een crematie. Wtf trek je aan naar een crematie? Mijn moeder zegt dat niemand meer in het zwart gaat tegenwoordig.
van die ene man van die camping in zeist? ik vroeg laatst aan je of dat die man met die baard was maar je reageerde niet.
Citaat:
Een hittebestendig pak? [/tactloze grap]

Citaat:
Maar Sanne kan niet praten en typen tegelijk

Ik ben pasta aan het maken, heb nu pas honger, en ik wacht nog tot mijn pa gaat zeuren dat het geen tijdstip is om eten te maken en what not
ja want dat doet hij nooit zelf
Citaat:
Pippeloen naamzoek, YouTube de dolfinarium reclame even, die met Dora en diego fandagen misty <3
dat zal ik zo doen. voortaan een linkje plaatsen aub.

Door deze topic heb ik zin gekregen in gepofte aardappel.
Oud 28-09-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Jij bent niet zo'n hilarische preutse tut die wel drie vriendjes heeft

En het is bestwel een je-had-er-bij-moeten-zijn. En het goeiemorgen briefje is lief.
Nee. Het is bijzonder asociaal.

Maar goed, we zijn het wel vaker oneens over wat wel en niet kan.
Oud 28-09-2011, 22:48
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee. Het is bijzonder asociaal.

Maar goed, we zijn het wel vaker oneens over wat wel en niet kan.
Je kent ons en onze relatie niet.

En wat vind jij dan nog meer niet kunnen wat ik wel vind kunnen of andersom?
Oud 28-09-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Over kutfeminisme gesproken, supergrappig dit:

[filmpje]
Het is alleen geen aanranding.

Goede nacht mensen en vrouwen, ik ga een poging tot slapen doen.
Oud 28-09-2011, 22:49
Verwijderd
Heeft iemand hier trouwens ervaring met duiven? Wij hebben duiven op ons balkon nadat het balkon op slot ging vanwege (ik dacht ) een huisfeest. Nu zitten er constant duiven . Ik ging vandaag kratten bier op het balkon zetten en toen vloog er eentje weg waar ik me helemaal kapot van schrok. Het was eigenlijk wel heel hilarisch verder aangezien er nog twee bleken te zitten. Ik dacht eigenlijk dat ze dood waren

Maar, iemand enig idee hoe we ze weg houden van ons balkon? Er staan nu kratten bier voor alle hoeken/gaten, want ze gingen onder een bankding zitten. We hopen dat de bierkratten ze weghouden, maar we hadden er ook al gaas voor en dat het hebben ze vernield.
Oud 28-09-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Je kent ons en onze relatie niet.

En wat vind jij dan nog meer niet kunnen wat ik wel vind kunnen of andersom?
Ja, je denkt dat ze net zoveel pret heeft gehad als jullie?
Oud 28-09-2011, 22:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, je denkt dat ze net zoveel pret heeft gehad als jullie?
Nou, daar ga ik wel vanuit aangezien ze seks had
Ja en hallo, als je belooft naar boven te komen als je klaar bent, en dan in plaats daarvan briefjes ophangt dat je slaapt. Dan moet ze of dat niet doen, of niet zeuren dat we haar buitensluiten.
Oud 28-09-2011, 22:51
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar ik snap de aggressiviteit en negativiteit hier weer eens niet. Zal wel weer aan mij liggen.
Oud 28-09-2011, 22:52
Verwijderd
Citaat:
in de boogaard.
Dat is toch niet in de buurt, daarvoor moet ik een eeuw met de bus.
Oud 28-09-2011, 22:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh toen we mauwden moest ze lachen, trouwens.
Oud 28-09-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Maar ik snap de aggressiviteit en negativiteit hier weer eens niet. Zal wel weer aan mij liggen.
Nee joh, geen agressiviteit. Je moest er inderdaad vast bij zijn.

maar als ik me even verplaats in het huisgenootje lijkt het me best irritant, als je net aan het seksen was/moe was.

Je bent misschien wel vriendinnen, maar je woont ook in een huis.
Oud 28-09-2011, 22:56
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee joh, geen agressiviteit. Je moest er inderdaad vast bij zijn.

maar als ik me even verplaats in het huisgenootje lijkt het me best irritant, als je net aan het seksen was/moe was.
Jah ik geef misschien niet genoeg informatie maar ik kan niet alles vertellen wat er speelt natuurlijk. Maar aangezien ze moest lachen en we het goed hebben gemaakt met een mooie good morning sunshine tekening voor haar raam, och.
Oud 28-09-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Dat is toch niet in de buurt, daarvoor moet ik een eeuw met de bus.
gekkenhuis, dat is hooguit een kwartiertje fietsen
anders kan je het hier in de stad ook nog halen, in het straatje voor bij de grote markt.

En mijn god, ik heb de katten weer eens natvoer gegeven en ik ruik schro zijn kak helemaal hier ;x
Oud 28-09-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
gekkenhuis, dat is hooguit een kwartiertje fietsen
Ik betwijfel het, want met de bus is het bijna al zo lang.

Maar misschien hebben ze het ook wel bij de Zeeman?
Oud 28-09-2011, 22:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Pip: volgens mij reageerde ik met "ja maar ze hebben allemaal een baard".

En hij vreet chips op dit tijdstip of een broodje. Maar hij heeft niks gezegd.

En ik zit mobiel, dus ik kan niet linken!
Oud 28-09-2011, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Jah ik geef misschien niet genoeg informatie maar ik kan niet alles vertellen wat er speelt natuurlijk. Maar aangezien ze moest lachen en we het goed hebben gemaakt met een mooie good morning sunshine tekening voor haar raam, och.
Oke, misschien heb ik je verkeerd begrepen of snap ik het inderdaad niet en zijn mijn omgangsvormen met mensen gewoon heel anders dan bij jou. Ik zal voortaan niet meer inhoudelijk reageren als ik er niets positiefs over te melden heb, of dat iig proberen, want volgens mij liggen onze levens gewoon wat te ver uit elkaar ofzo. En daar worden we uiteindelijk allebei alleen maar chagrijnig van.
Oud 28-09-2011, 23:00
Verwijderd
Citaat:
Ik betwijfel het, want met de bus is het bijna al zo lang.

Maar misschien hebben ze het ook wel bij de Zeeman?
nee daar hebben ze het niet. De wibra is de heilige tempel van dasty. Ik zou daar wel een paar kilometertjes fietsen voor over hebben, realiseer dat je daarna goud in handen hebt!
Citaat:
Pip: volgens mij reageerde ik met "ja maar ze hebben allemaal een baard".

En hij vreet chips op dit tijdstip of een broodje. Maar hij heeft niks gezegd.

En ik zit mobiel, dus ik kan niet linken!
hmm dan zou ik het in godsnaam niet meer weten wie dat was.

smoesjes!
Oud 28-09-2011, 23:01
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ste, de boogaard is echt maar 10/15 minuutjes fietsen joh met de bus duurt het inderdaad en eeuw. Binnendoor ftw!

Pip: waarom geef je dat beest dan ook natvoer
Oud 28-09-2011, 23:01
Verwijderd
Oke pip, je hebt me overtuigd, ik ga morgen ofzo Dasty halen, ik kom toch 3 wibra's tegen tussen de stad en mijn huis.
Oud 28-09-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
nee daar hebben ze het niet. De wibra is de heilige tempel van dasty. Ik zou daar wel een paar kilometertjes fietsen voor over hebben, realiseer dat je daarna goud in handen hebt!

Citaat:
Ste, de boogaard is echt maar 10/15 minuutjes fietsen joh met de bus duurt het inderdaad en eeuw. Binnendoor ftw!
Oke

Maar ik kan nu niks bedenken dat zo vies is dat het niet met gewoon schoonmaakmiddel kan.
Oud 28-09-2011, 23:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
nee daar hebben ze het niet. De wibra is de heilige tempel van dasty. Ik zou daar wel een paar kilometertjes fietsen voor over hebben, realiseer dat je daarna goud in handen hebt!


hmm dan zou ik het in godsnaam niet meer weten wie dat was.

smoesjes!
Nou, Gerard rookt sigaar, Piet had het ringbaardje en Andre was de man van Thea en die is dood.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2011, 23:03
Verwijderd
Maar Pip, vertel nog even wat dingen over Dasty, en wat je er allemaal mee kan.
Dat geeft me altijd hoop over het leven.
Oud 28-09-2011, 23:03
Verwijderd
Ik dacht trouwens dat internationale vrouwendag gewoon iets was als mannen-, Valentijns-, moeder- en vaderdag. Een symbiose tussen bedrijven die graag nutteloze shit verkopen, en mensen die een speciale gelegenheid nodig hebben om iets aardigs te doen voor hun partner of ouder. En volgens mij is dat ook gewoon zo, het lijkt me sterk dat het iets met feminisme te maken heeft.

/spuit elf
Oud 28-09-2011, 23:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:



Oke

Maar ik kan nu niks bedenken dat zo vies is dat het niet met gewoon schoonmaakmiddel kan.
Dasty kan op alles! Dat is het mooie!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2011, 23:04
Verwijderd
Ik bekijk dat filmpje best vaak. Die vrouw die rauw eet zij is m'n lievelings.
Oud 28-09-2011, 23:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oke, misschien heb ik je verkeerd begrepen of snap ik het inderdaad niet en zijn mijn omgangsvormen met mensen gewoon heel anders dan bij jou. Ik zal voortaan niet meer inhoudelijk reageren als ik er niets positiefs over te melden heb, of dat iig proberen, want volgens mij liggen onze levens gewoon wat te ver uit elkaar ofzo. En daar worden we uiteindelijk allebei alleen maar chagrijnig van.
Ik vind het gewoon een beetje naar dat je me asociaal noemt. Dat is wel het laatste waar je mij van zou kunnen beschuldigen.
Oud 28-09-2011, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Ste, de boogaard is echt maar 10/15 minuutjes fietsen joh met de bus duurt het inderdaad en eeuw. Binnendoor ftw!

Pip: waarom geef je dat beest dan ook natvoer
precies, gewoon de lindelaan affietsen in alleen maar rechtdoor, dan kom je bij de boogaard. Hoewel ik denk ik liever de weg van vredenburchweg via bdjp en station zou pakken.

ja ik dacht ahw, ik geef ze eens natvoer omdat schro zo'n honger had steeds. Hij was op zijn brokjes uitgekeken, ik heb nu andere en hij zeurt aanzienlijk minder. Dus ik ga nu ook weer voorlopig geen natvoer geven
ik heb trouwens nog maar één kattenbak nu, omdat pioen alles nu buiten doet gelukkig.
Oud 28-09-2011, 23:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik doe ook van vredenburchweg en bdjp en station als ik naar de herenstraat moet

Je hebt teveel medelijden met schro en nu zit je op de blaren!!!1!
Oud 28-09-2011, 23:08
Verwijderd
Ja Pip, op de kakblaren.
Oud 28-09-2011, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het gewoon een beetje naar dat je me asociaal noemt. Dat is wel het laatste waar je mij van zou kunnen beschuldigen.
Ik vind dit een asociale actie, zoals je het beschreef iig. Iemand die niet gestoord wil worden toch storen, en als ze dan nog meer aangeeft dat ze niet gestoord wil worden (en je zei het zelf al: vond ze niet zo leuk volgens mij) dan toch blijven zieken, aanbellen etc. Dat vind ik heel asociaal.

Je woont met elkaar in een huis en je hebt elkaars privacy te respecteren. Vind ik. Dat is sociaal gedrag. Ik moet er niet aan denken dat mijn huisgenoten mij zouden storen als ik met een leuke vent ben, zeker niet als ik al duidelijk heb gemaakt dat ik niet wil dat ze dat doen. En het zou ook absoluut een reden zijn voor een fikse ruzie over hoe je je gedraagt als huisgenoot en hoe niet.

Ik vind je geen asociale persoon, ik vind dit wel een asociale actie.
Oud 28-09-2011, 23:10
Verwijderd
Hmm net al 2 uurtjes geslapen
Oud 28-09-2011, 23:11
Verwijderd
Oh ja, mijn voornemen om om half 11 in bed te liggen is ook behoorlijk mislukt
Oud 28-09-2011, 23:13
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja Pip, op de kakblaren.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-09-2011, 23:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind dit een asociale actie, zoals je het beschreef iig. Iemand die niet gestoord wil worden toch storen, en als ze dan nog meer aangeeft dat ze niet gestoord wil worden (en je zei het zelf al: vond ze niet zo leuk volgens mij) dan toch blijven zieken, aanbellen etc. Dat vind ik heel asociaal.

Je woont met elkaar in een huis en je hebt elkaars privacy te respecteren. Vind ik. Dat is sociaal gedrag. Ik moet er niet aan denken dat mijn huisgenoten mij zouden storen als ik met een leuke vent ben, zeker niet als ik al duidelijk heb gemaakt dat ik niet wil dat ze dat doen. En het zou ook absoluut een reden zijn voor een fikse ruzie over hoe je je gedraagt als huisgenoot en hoe niet.

Ik vind je geen asociale persoon, ik vind dit wel een asociale actie.
Nouja, ze had gezegd dat ze naar ons toe zou komen en mee zou gaan wat drinken, dus, en toen we na een uur gingen kijken waar ze bleef (door aan de deur te krabben) toen moest ze wel lachen maar deed ze niet open, dus gingen we aanbellen, en dan een briefje met ik slaap. Nouja, dan moet ze maar niet zeggen dat ze meegaat.
En verder zit er nog een heel lang verhaal aan vast. Bovendien was die leuke vent gewoon een van haar vriendjes en die kennen we ook heel goed, dus dat zal niet genant zijn geweest. Ik kan me niet voorstellen dat we hier ruzie om krijgen. Of dat ze het zelfs maar asociaal vindt.
Oud 28-09-2011, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, mijn voornemen om om half 11 in bed te liggen is ook behoorlijk mislukt
Juist. Dit was het laatste tabje dat openstond, dus ik was bijna uit, maar toen postte paranoide een leuk filmpje. Zucht.
Oud 28-09-2011, 23:15
Verwijderd
Maar goed, welterusten!
Oud 28-09-2011, 23:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En nou, ik vind het echt niet leuk dat er zo vaak zo negatief gereageerd wordt als ik enthousiast met een verhaal kom. Net alsof ik een slecht persoon ben.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.